abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 april 2024 @ 14:55:11 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_213343645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 14:22 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mijn vader werd altijd een paar dagen na de bestralingen tegen prostaatkanker erg moe. Misschien heeft het er wel iets mee te maken.
Mijn laatste bestraling was 10 januari :) Dus dat is het niet. Ben nu erg moe en ga liggen. Dat wordt dan tot morgen en keep de halve zolen alive. Oh en Chemi, ik had hier op je kunnen reageren. Ha ha. Dan maar een dikke knuffel. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 april 2024 @ 14:59:33 #102
22592 crew  Ole
pi_213343679
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 14:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
Mijn laatste bestraling was 10 januari :) Dus dat is het niet. Ben nu erg moe en ga liggen. Dat wordt dan tot morgen en keep de halve zolen alive. Oh en Chemi, ik had hier op je kunnen reageren. Ha ha. Dan maar een dikke knuffel. :)

Sterkte Herman 😗
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_213343740
quote:

[..]

Sterkte. Bij mij geen bestralingen. De tumoren op beide bijnieren(uitzaaiingen vanuit de longen) waren zo groot dat bestraling niet mogelijk was. Alleen chemo en immunotherapie. Inmiddels ben ik mijn smaak compleet kwijt en vaak een misselijk gevoel.

Bij mij werd kanker in september 2023 ontdekt. Gek genoeg had ik nergens last van. Maar omdat ik kilo's afviel zonder reden adviseerde mij mijn partner om toch eens naar de huisarts te gaan. Vanaf die tijd ben ik in de malle molen terecht gekomen.

Inmiddels zijn mijn beide bijnieren verwijderd. Dankzij een chirurg die dat in een team had overlegd. Nu is het doorgaan met chemo en immunotherapie en maar hopen op geen verdere uitzaaiingen vanuit de longen.

Ik ben in het UMUC in Maastricht onder behandeling en ik moet zeggen dat ik niet kan klagen. Voel mij daar uitstekend geholpen zover als dat kan.

Bepaalde muziek kan ik niet luisteren(Simple Minds en The Cure). Dat is te emotioneel en schiet mijn hele leven door mij heen. Hoe oud ik ook word(ben nu vorige week 62 geworden) ik kan terug kijken op een prachtig leven. Ik hoop dat iedereen in iedergeval kan terugkijken op een mooi leven.
  zaterdag 27 april 2024 @ 15:26:51 #104
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213343846
Wat heb je liever als je door een dergelijke medische mallemolen moet? Een eventueel einde binnen een paar jaar, of nog jaren doorsukkelen?

Doe mij het eerste maar.

[ Bericht 25% gewijzigd door Eightyone op 27-04-2024 15:55:38 ]
2025-jaarlijst
  zaterdag 27 april 2024 @ 15:57:03 #105
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213344078
quote:

[..]

Hoop voor je dat het allemaal nog bij gaat trekken. Haha, trekken! :s)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_213344213
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2024 15:26 schreef Eightyone het volgende:
Wat heb je liever als je door een dergelijke medische mallemolen moet? Een eventueel einde binnen een paar jaar, of nog jaren doorsukkelen?

Doe mij het eerste maar.
Moeilijk. Is ook voor ieder mens anders. Ik wilde ook niets meer. Ik had zelfs al euthanasie papieren in orde laten maken.

Maar je hebt ook een omgeving van partner, kinderen, vrienden , zelfs mogelijk nog je eigen ouders. Ook die hebben uiteraard een mening. En die mening heeft mij wel tot nadenken gezet.
Die vonden mij maar zwak, geen vechter en te snel opgaf terwijl ik in gezonde toestand voor alles vocht.

Achteraf gezien ben ik toch blij dat ik tot het uiterste ben gegaan en nog steeds. Ondanks de beperkingen kan ik nog steeds genieten. En zolang de klachten handelbaar zijn ga ik door.
  zaterdag 27 april 2024 @ 16:55:46 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213344544
Het blijft een kloteziekte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213344664
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 15:09 schreef Cherni het volgende:

[..]
Sterkte. Bij mij geen bestralingen. De tumoren op beide bijnieren(uitzaaiingen vanuit de longen) waren zo groot dat bestraling niet mogelijk was. Alleen chemo en immunotherapie. Inmiddels ben ik mijn smaak compleet kwijt en vaak een misselijk gevoel.

Heel veel sterkte. ;( O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213345683
Sterkte allebei!
  Trouwste user 2022 zondag 28 april 2024 @ 11:31:13 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_213351417
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2024 15:26 schreef Eightyone het volgende:

Doe mij het eerste maar.
Zoals ik me nu voel is de levenskwaliteit niet groot. Maar hoop doet leven. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 29 april 2024 @ 10:57:35 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_213360430
What do you need more when your body is down and out, than watching an old man keeping young at soul ? Thanks Neil.......

tong80

Trouwste user 2022 dinsdag 30 april 2024 @ 06:03:55 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_213368090
Goeiemorgen/nacht. Het is 6 uur en ik ben opgestaan. Pijn is als ik lig veel heftiger dan als ik op ben en zit. Als ik op ben zakt het misschien. Gisteren iig wel. Ben wel al om 17:00 naar bed gegaan. Wegens o.a. hoofdpijn, moe en toch niks op tv, qua kijken om te zien. Uurtje of 2/3 er van geslapen. Die heb ik mooi in de pocket. Wel klote dat ik vannacht niet mocht invallen bij oranje. Stond ik mooi voor de kat z'n kut achter het doel te dromen. Eén of andere snotaap maakte zijn debuut. Sjaak Swart of zoiets. Straks bloed laten prikken en de huisarts met mijn bezoek feliciteren. Hek iig wa te doen. En zij ok.

Trouwste user 2022 dinsdag 30 april 2024 @ 14:02:11 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_213371318
M'n wekelijkse, briljante column in het plaatselijke sufferdje (30.000 inwoners). Je zal maar echt bestaan als tong80 zijnde. :) Truste minse. Letten jullie op de zaak ? :) Bij de weg, het stikt van de geniale woord-en spitsvondigheden. Daar zit ook weer een mooie kwinkslag in. Ik hoop dat dit allemaal mag van de KLB-mod Plompzakker. Dat het niet te veel off-topic is. Geen Ed de Goeij of kotssmiley uit zijn genre. Voor je het weet moet ik een sarcastisch topic openen in Juich.

Ben een paar jaar aan het kwakkelen. Ik was niet voor niets Kwak in de eindejaarsmusical op de Philipsschool. Chrisje van Hees was Kwik en Margé Riebergen (vd Hoek) Kwek. Vandaag weer een hele strooptocht. Via de dokter naar de prikklok. Als beroepswerkloze een hele tour. Wel Lilian bij de Bruna tegengekomen. Afgesproken samen te gaan hinkelen als ik beter ben. Dus dat zit wel snor zou Dick Bruna zeggen. Daar kan geen Fiep tegenop. Met d'r Westendorp. Bommel is een stad. Alhoewel. We hebben de lelijkste kunstwerken her en der. Zelfs aan de Waal staan gedrochten het mooiste uitzicht van Nederland en andere uiterwaarden al 30 jaar te verpesten. Je gaat bijna hopen dat Adje Patatje ze naar de overkant helpt zwemmen. "We" zijn trots op Jip en Janneke, die geen ene flikker met Bommel te maken hebben. Zet er een beeld van Thijs de Torenwachter neer. Of van Hans Keser die z'n hondje uitlaat. Gemaakt door Joris Baudoin en Ranko van Tricht, ingekleurd door Hans Heijman. Wil ik het wel onthullen. Zoals ik het gruwelijke beeld voor het Stadscafé ooit midden in de nacht, redelijk aangeschoten, officieus heb onthuld samen met Erik van der Aa. Het touwtje voor de regenten hing er te uitdagend uit.

Onderweg nog ff met Stino geouwehoerd. Over George Best, sinaasappels en Otis Redding. Zeg maar de normale dingen des levens. Moest helaas doorlopen voor de prik toen ik de blonde Blom/bom Barjo groette. Anders zou Nico toch maar jaloers zijn geworden. Je weet het nooit met zo'n halve soul. Chris van Brakel de hand geschud. Hoorde nie ins wat-ie nou weer te lekkerbekken ha. Iets mè onderling kibbelingen onder de knie krijgen.
Na de prik snel nog ff Appie Heijn doen. Gelukkig staan er in de Gamerschestraat her en der bankjes ter leuning, ondersteuning en vermaak. Bijna bij de finish op m'n vertrouwde Hema bankje lucht geschept voor de eindsprint. Gerry kwam me moed inspreken. Ook lucht scheppend na de trek aan haar sigaret.

Toen vlak voor m'n hofje een vertrouwd gezicht van de thuis/buurtzorg tegen me zei dat ik er goed uit zag, wilde ik het hele traject herhalen. Ze kon me nog net tegenhouden. Er zijn inderdaad andere manieren om af te vallen. Opvallen kun je wel aan mij overlaten. Trouwens 10 jaar geleden gestopt met roken. Sindsdien ging mijn gezondheid met sprongen achteruit. Kan het iedereen afraden. Nu snel iets naar binnen werken en plat voor een dag. Oh ja, ben weer doorverwezen naar een loog. Ik hoop niet dat het Ti Ta Tovenaar is. Je weet het immers maar nooit met een arts die Ti To heet.

P.S. De leugenbank zoekt nog een vrijwilliger voor de Toonbank. Als het iemand is met een horloge in z'n hand zit het wel snor. Ook voor de derde helft.

Herman.

Trouwste user 2022 donderdag 2 mei 2024 @ 12:21:40 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_213391176
Goeiemorgen. Terwijl ik goeiemorgen type belt Marianne. De begeleidster van de Iris zorg. Dat ze aan me denkt. en dat ze me morgen met alle liefde naar het Jeroen Bosch rijdt. Er bij is als ik te horen krijg of de 35 bestralingen hebben geholpen. Hoe de rest van m'n leven er uit zal gaan zien.

Het vooruitzicht om Marianne te zien, dat ik in goede handen ben, maakt het achterom kijken minder emotioneel. Terwijl ik nog effe zwelg in muziek van ooit. Waar zij ook van houdt. Toch weer een traantje. Al is het net na 12 uur. Het is altijd onze tijd. Laten we daar eens bij stil staan.

Herman.

Forum Admin donderdag 2 mei 2024 @ 13:12:55 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213391581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Terwijl ik goeiemorgen type belt Marianne. De begeleidster van de Iris zorg. Dat ze aan me denkt. en dat ze me morgen met alle liefde naar het Jeroen Bosch rijdt. Er bij is als ik te horen krijg of de 35 bestralingen hebben geholpen. Hoe de rest van m'n leven er uit zal gaan zien.

Het vooruitzicht om Marianne te zien, dat ik in goede handen ben, maakt het achterom kijken minder emotioneel. Terwijl ik nog effe zwelg in muziek van ooit. Waar zij ook van houdt. Toch weer een traantje. Al is het net na 12 uur. Het is altijd onze tijd. Laten we daar eens bij stil staan.

Herman.

Sterkte vriend.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Trouwste user 2022 donderdag 2 mei 2024 @ 16:36:02 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_213393333
Morgen uitslag of de 35 bestralingen hebben geholpen. Hey hey, my my, Rock 'n' Roll is here to stay. Dak nie voor de kat z'n kut 50 keer naar Den Bosch ben gewiest. Old man look at my live, I'm a lot as you where.

Herman/tong80. Dagge da maar wit verdomme. Zeide bestraald bezopen.

pi_213393356
Sterkte. Hopelijk krijg je een goede uitslag. ^O^ *;
  vrijdag 3 mei 2024 @ 18:59:02 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213406481
Hoe ging het vandaag en wat was de uitslag?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2024 @ 19:40:54 #119
35723 crew  GGMM
pi_213419271
@tong80 en en en en en?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Miss SHO zondag 5 mei 2024 @ 18:27:38 #120
22592 crew  Ole
pi_213431454
Met toestemming van TS :T

(Iets met computerproblemen)

De kanker is op dit moment weg *O*

Verder wilde hij nog wat clips plaatsen, maar die ga ik nog even zoeken
pi_213431461
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 18:27 schreef Ole het volgende:

Wat goed! ^O^ Fijn om goed nieuws te krijgen, ik heb nog aan je gedacht, vrijdag. Tong. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO zondag 5 mei 2024 @ 18:29:12 #122
22592 crew  Ole
pi_213431463
Ohw
  zondag 5 mei 2024 @ 18:29:29 #123
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213431464
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 18:27 schreef Ole het volgende:

*O*
Want het wetboek ken ik ook
  Moderator / Miss SHO zondag 5 mei 2024 @ 18:31:14 #124
22592 crew  Ole
pi_213431475
  Moderator / Miss SHO zondag 5 mei 2024 @ 18:33:14 #125
22592 crew  Ole
pi_213431484
Bommel weer zonder stroom omdat Tong met zijn pjoeter heeft zitten klooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')