Nee,je bent ruim op tijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Hebben Jim en Dil al iets met die rode knoppen gedaan??
lol dat ze hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
hobbelpop wordt vlak achter de deur in de rode slaapkamer neergezet door Ty en Tom
Hilarischquote:
Ze moesten er afblijvenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Nee en ik moet zo wegquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Of weerwolvenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... gingen ze maar weer kaarten...
Het eerste dat BB gisteren zei: het zijn decorstukken dus doe er voorzichtig meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
hobbelpop wordt vlak achter de deur in de rode slaapkamer neergezet door Ty en Tom
Petanque.quote:
Bb kijkt mee dus zal nog wel binnen de grenzen zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het eerste dat BB gisteren zei: het zijn decorstukken dus doe er voorzichtig mee
Maar dat hebben ze niet gehoord want ze stonden er allemaal doorheen te schreeuwen
Ze schijnt ongesteld te zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley vannacht lang wakker gelegen ... vandaar dat ze zo sjachie was.
Randy schrikt later vast.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:50 schreef spapaars het volgende:
Ashley gebruikten ze als voorbeeld voor deze.
[ afbeelding ]
Op twitter wordt er vanalles bij gehaald. Misschien heeft ze iets meegemaakt in haar verleden blabla.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley vannacht lang wakker gelegen ... vandaar dat ze zo sjachie was.
Op FB ook al dat ze het wel begrijpen bla bla blaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op twitter wordt er vanalles bij gehaald. Misschien heeft ze iets meegemaakt in haar verleden blabla.
Vooral door haar 'fans' die proberen haar uitval van vanmorgen goed te praten
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op twitter wordt er vanalles bij gehaald. Misschien heeft ze iets meegemaakt in haar verleden blabla.
Gaat weer lekker daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Op FB ook al dat ze het wel begrijpen bla bla bla
Willen ook allemaal wannabequeen zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Op FB ook al dat ze het wel begrijpen bla bla bla
Ze had gewoon de p in dat Glenn haar niet had wakker gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:59 schreef Verida het volgende:
Ik zie niet veel kwaad in de uitval, had al veel eerder iets dergelijks verwacht. Je leeft daar zo op elkaar lip, dat er af en toe flink geknald moet worden. Even goed ruzieen, het later uitpraten en verder.
en wie er dan begint, of wie er gelijk heeft doet er in deze niet echt toe (vind ik) . Maar het zal de lucht wel klaren en het hele geniepige eraf halen.
dat kan toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze had gewoon de p in dat Glenn haar niet had wakker gemaakt
Even moet ze ging behoorlijk tekeer. Leek wel op natasia van vroeger. Echt een slabek van hier tot ginderquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kan toch?
en dan maakt ze daar even mot over.
En ik zeg dit niet alleen omdat het Ashley is, ik had het van de anderen ook inmiddels heel normaal gevonden als er een keer een flinke woordenwisseling zou zijn geweest. Lijkt me niet meer dan normaal in die setting.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ashley: van spinnen kan ik spugen. En van slangen is ze niet bang.... tja familie
tuurlijk - klinkt als complotjestheoriequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Weer dat is toch wel heel vaak bij haar. Geloof al de 3e of 4e keer in die 8 weken. Lijkt me niet echt normaalquote:
Heb ik ook last van, ff F5 kan helpenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
Wat raar, ik zie mijn eigen reacties niet staan, maar er wordt wel op gereageerd en dan zie ik het in een quote.
Fok hangt bij meer mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
Wat raar, ik zie mijn eigen reacties niet staan, maar er wordt wel op gereageerd en dan zie ik het in een quote.
ze zal wel de leg zijn daarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Weer dat is toch wel heel vaak bij haar. Geloof al de 3e of 4e keer in die 8 weken. Lijkt me niet echt normaal
De manier waarop was niet echt netjes. Ze gooit haar eigen glazen ook in. Uiteindelijk gaat dat haar de kop kosten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kan toch?
en dan maakt ze daar even mot over.
En ik zeg dit niet alleen omdat het Ashley is, ik had het van de anderen ook inmiddels heel normaal gevonden als er een keer een flinke woordenwisseling zou zijn geweest. Lijkt me niet meer dan normaal in die setting.
Glenn is toch niet iedereen? Eerder een nobody die mompelt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geeft haar nog niet het recht om iedereen uit te kafferen.
nee dat weet ik dat niet na dat kamertje gaat, ik dacht aan de voorraad kamer want vorig jaar was daar ook een deur in de slaapkamer voor, maar stond op een kier volgens mijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is niet de deur naar het kamertje maar wat is het dan wel voor deur?
een flinke woordenwisseling zal de lucht wat geklaard hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:15 schreef marky het volgende:
Wat zijn we gezellig vandaag. Iedereen praat gewoon met elkaar.
denk misschien wel in die trantquote:
zo jammer daar moeten ze eigenlijk even beter doen hoor, de nepperij straalt ervan afquote:
de wall deed beetje moeilijk vanmorgen. verkeerde deurtjes open. Ashley en Glenn kochten voor 2 coins.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:40 schreef zodeju het volgende:
Wat is er nu met de coins wat niet klopt volgens Danny??
Wordt dat nog recht gezet of gewoon pech gehad.....verkeerde naam hebben ofzo.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de wall deed beetje moeilijk vanmorgen. verkeerde deurtjes open. Ashley en Glenn kochten voor 2 coins.
Karen heeft een ticket van 3 coins gekregen voor 2 coins. Tyron heeft wel de volle mep van 4 coins moeten betalen.
Of hoe duurder je ticket hoe meer voordeel in het spelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de wall deed beetje moeilijk vanmorgen. verkeerde deurtjes open. Ashley en Glenn kochten voor 2 coins.
Karen heeft een ticket van 3 coins gekregen voor 2 coins. Tyron heeft wel de volle mep van 4 coins moeten betalen.
Dan zal ty wel winnenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Of hoe duurder je ticket hoe meer voordeel in het spel
Met Danny. Die maakt geen schijn van kansquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:48 schreef Verida het volgende:
het zou wel bijzonder zijn als Ashley nu de andere halve PON zou winnen, Dan moet ze met Glenn samenwerken toch?
Ja, was fraai......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Zo Ashley heeft even van zich afgebeten vanochtend...![]()
Inderdaad, hoezo 'gedeeld'quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Met Danny. Die maakt geen schijn van kans
oh, dan had ik het verkeerd onthouden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Met Danny. Die maakt geen schijn van kans
Wat een genotquote:
Het is inderdaad wel waar wat ze zegt. Karin begint altijd over iets te vragen of roddelen. Ash geeft antwoord en gaat er in mee. En dan is zei degene die het gedaan heeft.quote:
Ze doen het echt allebeiquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel waar wat ze zegt. Karin begint altijd over iets te vragen of roddelen. Ash geeft antwoord en gaat er in mee. En dan is zei degene die het gedaan heeft.
Karen heeft niet in de gaten dat ze dat al een paar keer heeft gedaan. Ze gooit haar eigenlijk onder de bus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In feite wijst ze naar karen dat die begon met over Glenn te praten gister en vandaag.
Danny snap ik momenteel niet wat die nu echt wil.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:00 schreef Roxiebb het volgende:
Danny moedigt Ty wel erg aan voor het spel.
Ze zegt ook dat ze nooit aan haarzelf denkt en altijd anderen eerstquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel waar wat ze zegt. Karin begint altijd over iets te vragen of roddelen. Ash geeft antwoord en gaat er in mee. En dan is zei degene die het gedaan heeft.
Hoe snel,er je bent hoe goedkoper. Alleen die slimmeriken hebben dat niet door gehadquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Of hoe duurder je ticket hoe meer voordeel in het spel
Ja natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:59 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Ik zei het gisteren al dat het niet lang meer zal duren voordat tokkie Queen Ashley uitgekotst zou worden.. door de bewoners als door de kijker. Dat werd tegengesproken maar het lijkt er toch echt op dat het is begonnen onder meerdere bewoners![]()
King Glenn heeft gesproken en ik kan niet anders zeggen dan dat k het volledig mt hem eens ben![]()
#teamkingglenn![]()
Wat Ashley betreft hoeft er niet meer over gepraat te wordenquote:
Dit inderdaad. Dat het nu in elkaar aan het donderen is, is leuk om te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:59 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Ik zei het gisteren al dat het niet lang meer zal duren voordat tokkie Queen Ashley uitgekotst zou worden.. door de bewoners als door de kijker. Dat werd tegengesproken maar het lijkt er toch echt op dat het is begonnen onder meerdere bewoners![]()
King Glenn heeft gesproken en ik kan niet anders zeggen dan dat k het volledig mt hem eens ben![]()
#teamkingglenn![]()
Ze zou niet misstaan in een viskraam op de markt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Zo Ashley heeft even van zich afgebeten vanochtend...![]()
Klopt, hebben meerderen last vanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat is er aan de hand met FOK, ik schrijf een bericht en post het en het is niet zichtbaar?
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Klopt, hebben meerdere last van
Refreshen helpt
Jij ziet het andersquote:
is hij naar haar toe gegaan nog dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wat Ashley betreft hoeft er niet meer over gepraat te worden
De biatch gaat vallenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat het nu in elkaar aan het donderen is, is leuk om te zien.
Uitje erbij?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zou niet misstaan in een viskraam op de markt.
Ashley kon naar hem toekomen, hij ging niet naar haar toe gaf ie tijdens de wandeling met Tom aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is hij naar haar toe gegaan nog dan?
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is hij naar haar toe gegaan nog dan?
aha dus er is duidelijk niet gesproken met elkaar hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley kon naar hem toekomen, hij ging niet naar haar toe gaf ie tijdens de wandeling met Tom aan.
Maar het is wel een beetje dubbel. Gisteren lag hij tussen Danny en Tom in en dat gesprek ging alleen maar over Ashley en duurde echt heel lang. Als hij consequent was dan had hij ook tegen hun gezegd dat ze dat tegen haar moesten zeggen en niet achter haar rug om over haar moesten smiespelen. Ze praten daar allemaal achter elkaar rug. Daar is Ashley niet bijzonder in.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley kon naar hem toekomen, hij ging niet naar haar toe gaf ie tijdens de wandeling met Tom aan.
sleutelsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Streams jimmy en dilano en je ziet ashley kruipen en heeft er al 3.zei ze
moet ze het wel door hebben danquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:13 schreef marky het volgende:
Met dat geluid kunnen ze aangeven dat ze fout zit?
Ze is bijzonder door haar grote bek....en ontevredenheid omdat Glenn eerder Karen wakker maakte dan haar. Ze was niet eerste.......ze werd geskipt volgens haar.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is wel een beetje dubbel. Gisteren lag hij tussen Danny en Tom in en dat gesprek ging alleen maar over Ashley en duurde echt heel lang. Als hij consequent was dan had hij ook tegen hun gezegd dat ze dat tegen haar moesten zeggen en niet achter haar rug om over haar moesten smiespelen. Ze praten daar allemaal achter elkaar rug. Daar is Ashley niet bijzonder in.
heb idee dat jimmy dat ook doet : onweer voor fout en gegil voor goedquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:13 schreef marky het volgende:
Met dat geluid kunnen ze aangeven dat ze fout zit?
Karen speelt het slimmer dan zijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is bijzonder door haar grote bek....en ontevredenheid omdat Glenn eerder Karen wakker maakte dan haar. Ze was niet eerste.......ze werd geskipt volgens haar.....
Mevrouw moet en zal altijd eerste zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is bijzonder door haar grote bek....en ontevredenheid omdat Glenn eerder Karen wakker maakte dan haar. Ze was niet eerste.......ze werd geskipt volgens haar.....
Ik kom het al redelijk vaak tegen op sociale media.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me tegen dat het al niet ergens op staat.
Geen idee! Ze kruipt geblinddoekt rond en moet dingen vinden terwijl Jimmy en Dilano op knoppen drukken waardoor ze gegil en gedonder hoort.quote:
Nu hopen dat hij dat ook nog vol gaat houden..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vast instructies van FEBOquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Toneelstukje kijk mij eens met een pop staan en zitten
BB : "ik zeg het maar alvast, die pop mag straks niet mee het huis in. Dat je het alvast weet"quote:
Volgens mij alleen maar herrie makenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Jimmy en Dilano kunnen degene in het doolhof helpen of tegenwerken?
nou niet echt ze kunnen geluiden afspelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Jimmy en Dilano kunnen degene in het doolhof helpen of tegenwerken?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:14 schreef -river- het volgende:
Jimmy en dilano hebben een kind gekregen.
En licht begreep ik net jimmy drukte op een knop en zei zal je een beetje licht geven meidquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou niet echt ze kunnen geluiden afspelen
nee ze pakken sleutels in die doolhofquote:
nou volgens mijn heeft ze daar niets aan want ze heeft volgens mijn een blinddoek voorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En licht begreep ik net jimmy drukte op een knop en zei zal je een beetje licht geven meid
Hier nog 1quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zit ik naar die BB radio ellende op 2 te luisteren, stream 1 is er gewoon...
Klopt maar ze kunnen coins winnen zei dilanoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:23 schreef klopt.maar
Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze pakken sleutels in die doolhof
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zit ik naar die BB radio ellende op 2 te luisteren, stream 1 is er gewoon...
Het was Ashley die ging gillen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
Karen speelt het echt heel slim. Zij was de aanleiding van de ruzie tussen Glenn en Ashley en zij zit nu gezellig met hem te babbelen en te kaarten terwijl hij en Ashley elkaar niet aankijken.
Ik word ook boos als ik vals beschuldigt wordt. Volgens mij antwoordde Ashley op een vraag van Karen en toen kwam hij boos binnen en zei dat ze niet achter zijn rug moest praten. Het fijne weet ik er ook niet van hoor, ik heb het niet gevolgd en kan de helft niet verstaanquote:
Minimaal 2 uur om alles op haar gezicht te plakken en te smerenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
Alice zit nu nog in haar pyjama? Hoeveel tijd heeft zij nodig elke ochtend
Die zijn er in ieder huisquote:
De dader is heel vaak het dekbedovertrekquote:
Daar raak je alles in kwijtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De dader is heel vaak het dekbedovertrek
Maar ze werd niet vals beschuldigd....ze was al kwaad maar daar kwam nog bij dat ze kwaad sprak over Glenn tegen Karen dus werd betrapt....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word ook boos als ik vals beschuldigt wordt. Volgens mij antwoordde Ashley op een vraag van Karen en toen kwam hij boos binnen en zei dat ze niet achter zijn rug moest praten. Het fijne weet ik er ook niet van hoor, ik heb het niet gevolgd en kan de helft niet verstaan
Ok dan, vooruit ik geloof je........quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morning, tot 1100 uur staat zo online, ruzie was helaas op de andere stream ...
Maar je hoort er wel schreeuwen op stream 1 ....![]()
leuke toevoegingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy en dilano zullen toch niet alleen daar in die kamer zitten om geluiden af te spelen en de game te zien?
Ze moesten toch ook wat kleding meenemen dacht ik.....dus misschien zitten ze er de rest van de week wel. Ze zijn toch vrijgesteld......en mogen aan geen spel deelnemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy en dilano zullen toch niet alleen daar in die kamer zitten om geluiden af te spelen en de game te zien?
Jimmy is helemaal groep Ashley hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt dat de andere kant al vanaf dag 3 is begonnen. dat klopt totaal niet wat hij zegt want ronahi en doriana zater nog niet in het huis. Wel wilde lenie afspraak maken met de mannen tyron, Tom, Danny en randy om eerst de vrouwen er uit te krijgen. Toen was het nog geen groepje rondom tyron en randy.
Ja lijkt mij ook. Zoveel moeite met die kamer aankleden enzo is niet voor 1 spel lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moesten toch ook wat kleding meenemen dacht ik.....dus misschien zitten ze er de rest van de week wel. Ze zijn toch vrijgesteld......en mogen aan geen spel deelnemen.
Ja wat geluidjes toevoegen, veel meer is het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat we niet mogen zien wat er gebeurd, zie alleen Jimmy en Dil meekijkjenen op knopjes drukken
De reactie van degene die aan het spelen is had ik wel willen zienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja wat geluidjes toevoegen, veel meer is het niet.
O haha zelfde hebben wequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Volgende week weer duo's en de fans mogen bepalen wie met wie ( BB Insta)
Met die knoppen komt er ook licht vrij en kunnen ze wat zien. Met die bliksem krijg je een lichtflits te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Die knoppen zitten daar voor de show. De regie ziet welke knoppen worden ingedrukt en handelt zelf af.
Dat is het nadeel dat het niet refresht krijg je veel dezelfde berichtenquote:
Het is toen in de hottub begonnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt dat de andere kant al vanaf dag 3 is begonnen. dat klopt totaal niet wat hij zegt want ronahi en doriana zater nog niet in het huis. Wel wilde lenie afspraak maken met de mannen tyron, Tom, Danny en randy om eerst de vrouwen er uit te krijgen. Toen was het nog geen groepje rondom tyron en randy.
Er staat recht een soort.van pijltje die schuiven naar boven of.benedenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Volgende week mogen wij de duo's bepalen staat op insta ,weet niet hoe ik het delen kan
4quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:16 schreef ledn81 het volgende:
hoeveel sleutels als had Krijsende Kaatje?
Ik snap het niet, je moet steeds op 1 en 2 je favoriete duo zetten bij elke vraag? Het zijn er 11.quote:
Dan is er een dode sfeer, want nadat Ashley op 13 april als winnares naar buiten is gestapt, is er niemand meer in het huis.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:31 schreef humpty het volgende:
Ben benieuwd als Ashley er uit gaat hoe de sfeer dan is in het huis
Vier, Ashley had ze alle vijf.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:16 schreef ledn81 het volgende:
hoeveel sleutels als had Krijsende Kaatje?
Het is de bedoeling dat je de deelnemers op een volgorde zet met wie jij degene waar de vraag over gaat het liefst in een duo ziet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je moet steeds op 1 en 2 je favoriete duo zetten bij elke vraag? Het zijn er 11.
Nou, met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:
Wat valt er dan goed te praten?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, hopelijk snel. Gelukkig beginnen ze haar door te krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:31 schreef humpty het volgende:
Ben benieuwd als Ashley er uit gaat hoe de sfeer dan is in het huis
Op 14 april hebben ze haar allemaal door....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, hopelijk snel. Gelukkig beginnen ze haar door te krijgen
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is toen in de hottub begonnen.
Lenie wou een bondje sluiten met de mannen om elkaar veilig te houden.
Tom is daar niet in mee gegaan omdat hij dat te vroeg vond.
Daardoor is het allemaal begonnen.
Tom stemde niet voor Lenie en daardoor werd hij de pispaal. Rohani is later olie op het vuur gaan gooien en gaan roddelen.
Ja is een storing of iets, dacht dat hij het weer goed deed maar niet dus....Ik open niet!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef GayGuy het volgende:
Fok doet raar? Krijg mijn berichten pas te zien als ik refresh? Zijn er meer met dit probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |