Dat is toch de wens van Ashley.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister zei hij tegen tom en Glenn dat hij voor ronahi en randy zou gaan
is beetje in de trant van Here is Johnnyquote:
jjaaaaaaa jij begrijpt hem hahaquote:
ah dus toch dat hij die geroepen heeft, hun schrokken wel van die pop hahhahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn vertelt Karen en AshleyDaar kan ie wel van winnen.
ja hun eigen groepje dusquote:
Nee, Tyron heeft de laatstequote:
heeft die geen kaart dan nuquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley maakte het verkeerde deurtje open
Het gaat er over wie wie wakker heeft gemaakt voor de kaartjes. En wie niet wakker is gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn moppert wat tegen Danny als de rest weg is ... alleen onverstaanbaar
Gaat over 'stank voor dank'
Ja die was boos dat hij karen had wakker gemaakt en niet haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat het over Ashley gaat.
ja die is boos omdat Glenn haar niet wakker maakte en karen wel geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat het over Ashley gaat.
kon toch zijn dat hij haar na karen zou doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die was boos dat hij karen had wakker gemaakt en niet haar
Ze hebben paanenkoekskes gebakken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:59 schreef Hunter het volgende:
Vier broden, er is gisteren niks van gegeten
niemand durfde te gaan vanacht hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:58 schreef Hunter het volgende:
Tyron's prank niet gelukt, niemand is geschrokken in de wc
En nu met zijn snotvingers in de pillenpot.quote:
ja ze reageerde ook heel boos tegen hem, maar ik versta hem niet wat zei hij tegen Karen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zo Glenn is echt heel boos en dat ze zo gereageerd
Alice durft toch niets meer te pakken door de reactie van karen en ashley. Glenn zegt het is nu gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:02 schreef Hunter het volgende:
Alice en Randy zullen straks wel balen, die wisten niks van die tickets
Wat erg he. Hoe kan je zo reageren alleen maar omdat iemand anders eerst wakker wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Wie denkt die vrouw wel niet wie ze is met die grote smoel... zo kotsbeu die vrouw
glenn heeft een kaartjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:08 schreef Hunter het volgende:
Glenn heeft zelf de kans gemist op het kaartje omdat hij eerst de anderen wakker maakte
Nee had als eerste kaartje en toen karen wakker gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:08 schreef Hunter het volgende:
Glenn heeft zelf de kans gemist op het kaartje omdat hij eerst de anderen wakker maakte
hij heeft er 1 tochquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:08 schreef Hunter het volgende:
Glenn had al eerste een kaartje gehaald en heeft daarna Karen (en Ashley) wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:08 schreef Hunter het volgende:
toch was dat niet hetgene waarvoor ze nu schreeuwde in de douche dat ging weer over dat hij altijd invalt als karen of zij wat zegt te karenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat erg he. Hoe kan je zo reageren alleen maar omdat iemand anders eerst wakker wordt gemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee had als eerste kaartje en toen karen wakker gemaakt
OK, hij is ook niet te volgen. Snap nog steeds waarom hij dan zo boos is over dat wakker makenquote:
Ik weet niet precies waar het over ging... hopelijk komt er nog een filmpje van..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat erg he. Hoe kan je zo reageren alleen maar omdat iemand anders eerst wakker wordt gemaakt.
Aan alles is toch te merken dat het een in en in verwent mens is....rupsje nooit genoeg. Altijd meer willen dan de ander.....Zij is belangrijk de rest kan stikken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alleen omdat Glenn als 1e karen had wakker gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar het over ging... hopelijk komt er nog een filmpje van..
Maar die slabek is vreselijk in ieder geval...
Zo dan ...wat een aso die gooit haar eigen glazen inquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie on stream:
https://streamable.com/44lzoy
Ooh ja Koos klopt hoor, dat was precies de aanleiding, ik dacht dat er meer aan de hand was..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet. Een Queen gaat te allen tijde voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alleen omdat Glenn als 1e karen had wakker gemaakt
de reden dat Ashley schreeuwde in de douce was nu niet over die kaart en wakker maken maar omdat glenn weer in een gesprek haar tegen sprak wat hij bleek vaker te doen dat ze dan een steek krijgt ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja Koos klopt hoor, dat was precies de aanleiding, ik dacht dat er meer aan de hand was..
Wowwwwwwquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie on stream:
De popquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:16 schreef Hunter het volgende:
Alice: Ze moet weg, ik krijg daar nare gevoelens van
(ik had alleen geluid, ik dacht dat het over Ashley ging)
Ashley denkt nooit aan zichzelfquote:
Ooh toch, ik hoorde net van Tom dat Glenn haar als 1ste wakker had moeten maken en dat ze daarom die muil open trok...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de reden dat karen schreeuwde in de douce was nu niet over die kaart en wakker maken maar omdat glenn weer in een gesprek haar tegen sprak wat hij bleek vaker te doen dat ze dan een steek krijgt ofzo
Glenn heeft geen gelijk om zo te reageren zie ik nuquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toch was dat niet hetgene waarvoor ze nu schreeuwde in de douche dat ging weer over dat hij altijd invalt als karen of zij wat zegt te karen
volgens mij sprak Glenn haar aan, omdat ze aan het zeiken was tegen karin dat glenn haar niet wakker heeft gemaakt om dat spelticket te kopen, en glenn zei zeg het tegen mij en niet anderequote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
Waar is ash dan boos om ???
Dat ze als 2de wakker werd gemaakt ??
Wees blij dat iemand je überhaupt wakker maakt
Hangt er vanaf hoe ze gaan knippen en plakken.quote:
ja daarom was ze ook boos maar daar viel ze niet over in de badkamer dat was echt het feit dat hij weer iets zei tegen haar als opmerking weer dat zei iets tegen karen zei ofzo wat hij wel vaker doet in gesprekkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh toch, ik hoorde net van Tom dat Glenn haar als 1ste wakker had moeten maken en dat ze daarom die muil open trok...
Glennquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
volgens mij sprak Glenn haar aan, omdat ze aan het zeiken was tegen karin dat glenn haar niet wakker heeft gemaakt om dat spelticket te kopen, en glenn zei zeg het tegen mij en niet andere
zo kenne we de echte wannabiekwien weer: Tokkie Tokkiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie on stream:
klopt dit en om het feit dat hij dit vaker doet in gesprekken tegen haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
volgens mij sprak Glenn haar aan, omdat ze aan het zeiken was tegen karin dat glenn haar niet wakker heeft gemaakt om dat spelticket te kopen, en glenn zei zeg het tegen mij en niet andere
Glenn hoorde zijn naam weer vallen en Ashley stond tegen Karen over hem te smoezen. Daar sprak hij haar op aan. En toen trok Ashley haar scheur openquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daarom was ze ook boos maar daar viel ze niet over in de badkamer dat was echt het feit dat hij weer iets zei tegen haar als opmerking weer dat zei iets tegen karen zei ofzo wat hij wel vaker doet in gesprekken
En wat is daar dan precies mis mee?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
klopt dit en om het feit dat hij dit vaker doet in gesprekken tegen haar
Zeker kijken of hij het meent of eind van de dag alweer goed is....want als hij blijft dwepen met haar dat is het een grote dweil.....die niet beter verdient met haar slabek.quote:
Qeeun van het kamp. Zou ze familie van Petalo zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Een nieuwe dag breekt aan voor Queen Ashley en haar onderdanen.
[ afbeelding ]
Ashley was ervoor al boos op Glenn, toen Glenn later hoorde dat Ashley nog over hem bezig was in de badkamer sprak hij haar daar op aan. Daarna begon Ashley te gillen vanuit de douchecabinequote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
klopt dit en om het feit dat hij dit vaker doet in gesprekken tegen haar
Goed zo Ashley, zaterdag weer de bankquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley was ervoor als boos op Glenn, toen Glenn later hoorde dat Ashley nog over hem bezig was in de badkamer sprak hij daar op aan. Daarna begon Ashley te gillen vanuit de douchecabine
[ x ]
[ x ]
Mooi een heeft haar in ieder geval door. Wat een viswijf zeg als die haar scheur open trektquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie on stream:
zou ze zo tegen Bart tekeer gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:26 schreef Koos1958 het volgende:
Als mijn vrouw ooit zo tegen me tekeer zou gaan pfff.als volwassen vrouw schreeuw je toch niet zo tegen iemand. Danny zegt je probeert goed te doen en maakt het slecht he.
Hij hoorde dat ze het tegen Karen over hem had en hij zei dat ze dat tegen hem moest zeggen....Toen schreeuwde ze hou je mond ik ben met Karen in gesprek......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daarom was ze ook boos maar daar viel ze niet over in de badkamer dat was echt het feit dat hij weer iets zei tegen haar als opmerking weer dat zei iets tegen karen zei ofzo wat hij wel vaker doet in gesprekken
Ik wordt geskipt riep ze ook nog....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi een heeft haar in ieder geval door. Wat een viswijf zeg als die haar scheur open trekt
Ik denk nooit aan mij zelf, ik denk altijd aan een ander ,zegt ze zonder blozen
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny : Jaja, als je te goed zijt, dan krijg je dikwijls de wind van vanachter.
Ook ziet hij hoe egoistisch ze is....altijd moet het voor haar zijn nooit vragen of een ander iets moet....hij had natuurlijk ook die schranspartij gezien met die pot met cruble...en toen liet merken dat hij alles gezien had.quote:
stukken beter denk ik, hele huis loopt op tenen door haar...gister ook in de uitzending tijdens dat spel met ballonnen..ze moet altijd de eerste zijn. egoïstquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:31 schreef humpty het volgende:
Ben benieuwd als Ashley er uit gaat hoe de sfeer dan is in het huis
Tom heeft ook zijn twijfels.......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
Tom en Glenn allebei klaar met ashley geloof ik.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:28 schreef kiki2024 het volgende:
glenn wil niet langer het slaafjes zijn. hij zegt waarom moet ik altijd de batterijen pakken, pak zelf je batterijen
misschien zijn ze al die tijd vergeten de stekker erin te stoppen net als bij die enge poppenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:35 schreef Hunter het volgende:
Oh, the Rocker is er ook weer. Die draagt nog niet veel bij in de discussie
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:36 schreef Hunter het volgende:
Ashley, Karen en Randy ontbijten. En Tyron
ja kloptquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij hoorde dat ze het tegen Karen over hem had en hij zei dat ze dat tegen hem moest zeggen....Toen schreeuwde ze hou je mond ik ben met Karen in gesprek......
Hij zei dat ze haar grote mond moest houden en dat ze het ook bij andere deed achter hun rug om.
Hoop dat de heren niet weer gaan dwepen met haar.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
Tom bezig over Karen
Glenn over Ashley.
Ik vind dat ze het nog lang hebben volgehouden tot die emmer vol wasquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:35 schreef greysbones het volgende:
Grappig om het te zien gebeuren
Mannen die leeglopen als het emmertje vol is
Ze lijken het nu toch wel door te hebben dat de madammen commanderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat de heren niet weer gaan dwepen met haar.....
Snappen ze niet dat het iedereen opvalt dat ze alles voor haar doen....
Als je goed met elkaar kuntquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat de heren niet weer gaan dwepen met haar.....
Snappen ze niet dat het iedereen opvalt dat ze alles voor haar doen....
De ogen hadden iets eerder open moeten gaan... dan waren ze misschien al van die slang afgeweest...maar beter laat dan nooit...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
Tom en Glenn allebei klaar met ashley geloof ik.
Is de zoveelste keer he. Zit.glenn ook nog dwars dat ze hem egoïsme verweetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je goed met elkaar kunt
Hoeft dat niet in 1 x over te zijn omdat je een dingetje met elkaar hebt gehad
Ze zijn volwassen geen kinderen
Die vertelde wel aan iedereen wat er wasquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
Opvallend dat Danny er niet bij loopt
Die is zich weer aan het drukken
Ja typisch Dannyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die vertelde wel aan iedereen wat er was
Dat is een slang. Leuk doen tegen iedereen overal in likken.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
Opvallend dat Danny er niet bij loopt
Die is zich weer aan het drukken
Juistquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is een slang. Leuk doen tegen iedereen overal in likken.....
even een zielig nummertje voor Sabooquote:
ja viel me vanmorgen al op toen ik de filmpjes terug keek van vannacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo te horen heeft hij toch ooit piano gespeeld.
ja hij vertelde gisteren dat hij het best goed kan, maar die piano is slecht niet afgestemtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo te horen heeft hij toch ooit piano gespeeld.
Hij speelt met zijn handenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja viel me vanmorgen al op toen ik de filmpjes terug keek van vannacht.
hij zet zijn handen goed neer.. en speelde gister al leuke dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vind dit juist eens positief in BB ipv dat geleuter daar soms.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Doe ik de streams aan en zie iemand pianospelen.
Dat heb ik nog nooit gezien in een BB.
What the Hell![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Teruglezen dan maar
een Queen ja, niet een tokkie-wannabiekwienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet. Een Queen gaat te allen tijde voor.
weten we gelijk hoe de Febo er in staatquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze gaan knippen en plakken.
Heel anders. Dynamiek gaar veranderenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:31 schreef humpty het volgende:
Ben benieuwd als Ashley er uit gaat hoe de sfeer dan is in het huis
Iedereen hier blijkbaar. Geniet er ook wel van. Dildo verbaast me tochquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kan ik wel van genieten van piano muziek
Echt hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Gratis OV maar geen wegen zonder gaten.....
dat waren zij en wij al na de 1ste week - maar helaas de ellende begon na het vertrek van Susanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De ogen hadden iets eerder open moeten gaan... dan waren ze misschien al van die slang afgeweest...maar beter laat dan nooit...
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat waren zij en wij al na de 1ste week - maar helaas de ellende begon na het vertrek van Susan
Ik ook, toevallig gisteren zelf een nieuwe gekocht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kan ik wel van genieten van piano muziek
Dat laatste lijkt me zeker een voordeel,fijn naar Plopsaland.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
De politie in België heeft veel voordelen
Gratis zorg
Gratis pretparken
Je hebt wel wat meer pretparken dan die hèquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me zeker een voordeel,fijn naar Plopsaland.
Bobbejaanland.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt wel wat meer pretparken dan die hè
Nou ik wil het net tikken... wat een lulijzer ineens...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:03 schreef zodeju het volgende:
Gosh heb smorgens Ashley nog nooit zoveel geintresseerd horen praten aan de ontbijt tafel....
Ik heb enkel stream 1quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben wel veel voordelen bij de politie in België zeg.
OMG. Wat een vrouw zeg, je mag haar niet tegenspreken want dan gaat ze uit d'r dak.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie on stream:
Mooi dat ze het zelf ook zietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely had er moeite mee in het begin dat ze daar met jongeren zit. Ze kan beter met ouderen overweg.
Waarom is dat, ze zit midden in de jongeren met haar kinderen.....juist dan omdat je dan weet wat je nog te wachten staat....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely had er moeite mee in het begin dat ze daar met jongeren zit. Ze kan beter met ouderen overweg.
Komtie nu pas achter tjeesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:28 schreef kiki2024 het volgende:
glenn wil niet langer het slaafjes zijn. hij zegt waarom moet ik altijd de batterijen pakken, pak zelf je batterijen
Wat een takkewijf zeg !quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruzie on stream:
Dat vind ik wel een goeie.... je verwacht het niet en ineens krijg je een duw van achter...quote:
Kan je eigenlijk zien hoe nep ze is.....en wat een toneelstuk ze speelt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze is echt overdreven veel aan praten en demonstratief met haar rug naar glenn
Dat hadden ze toch al gisteren avond gedaan....Ty Randy en Roquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tom en Ty hebben de clown in de wc gezet![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel kg is Jimmy al kwijt? Die is lekker afgevallenquote:
Die had ik als eerste in de tuin gezetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:18 schreef danaqui het volgende:
Die is zo gaaf die pop op dat hobbelpaard
Dit is niet de deur naar het kamertje maar wat is het dan wel voor deur?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:34 schreef Joyce-43 het volgende:
is dit nou die deur die nou op een kiertje open staat ofzo?
[ afbeelding ]
Gekocht, uit de wallquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley heeft ook een spelticket gewonnen? voor 2 coins?
Dit is niet de deur naar het kamertje maar wat is het dan wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:34 schreef Joyce-43 het volgende:
is dit nou die deur die nou op een kiertje open staat ofzo?
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet wat Ashley te zeiken had. Ze heeft dat spelticket toch? En Karen ook.quote:
Dat is de tussendeur waar in het seizoen van Michel de mannen vanuit de slaapkamer door konden naar de voorraadkamer en de gameroom toen ze afgesloten zaten van de vrouwen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is niet de deur naar het kamertje maar wat is het dan wel voor deur?
Ik wil deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |