Nee,je bent ruim op tijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Hebben Jim en Dil al iets met die rode knoppen gedaan??
lol dat ze hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
hobbelpop wordt vlak achter de deur in de rode slaapkamer neergezet door Ty en Tom
Hilarischquote:
Ze moesten er afblijvenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Nee en ik moet zo wegquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Of weerwolvenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... gingen ze maar weer kaarten...
Het eerste dat BB gisteren zei: het zijn decorstukken dus doe er voorzichtig meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
hobbelpop wordt vlak achter de deur in de rode slaapkamer neergezet door Ty en Tom
Petanque.quote:
Bb kijkt mee dus zal nog wel binnen de grenzen zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het eerste dat BB gisteren zei: het zijn decorstukken dus doe er voorzichtig mee
Maar dat hebben ze niet gehoord want ze stonden er allemaal doorheen te schreeuwen
Ze schijnt ongesteld te zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley vannacht lang wakker gelegen ... vandaar dat ze zo sjachie was.
Randy schrikt later vast.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:50 schreef spapaars het volgende:
Ashley gebruikten ze als voorbeeld voor deze.
[ afbeelding ]
Op twitter wordt er vanalles bij gehaald. Misschien heeft ze iets meegemaakt in haar verleden blabla.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley vannacht lang wakker gelegen ... vandaar dat ze zo sjachie was.
Op FB ook al dat ze het wel begrijpen bla bla blaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op twitter wordt er vanalles bij gehaald. Misschien heeft ze iets meegemaakt in haar verleden blabla.
Vooral door haar 'fans' die proberen haar uitval van vanmorgen goed te praten
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op twitter wordt er vanalles bij gehaald. Misschien heeft ze iets meegemaakt in haar verleden blabla.
Gaat weer lekker daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Op FB ook al dat ze het wel begrijpen bla bla bla
Willen ook allemaal wannabequeen zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Op FB ook al dat ze het wel begrijpen bla bla bla
Ze had gewoon de p in dat Glenn haar niet had wakker gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:59 schreef Verida het volgende:
Ik zie niet veel kwaad in de uitval, had al veel eerder iets dergelijks verwacht. Je leeft daar zo op elkaar lip, dat er af en toe flink geknald moet worden. Even goed ruzieen, het later uitpraten en verder.
en wie er dan begint, of wie er gelijk heeft doet er in deze niet echt toe (vind ik) . Maar het zal de lucht wel klaren en het hele geniepige eraf halen.
dat kan toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze had gewoon de p in dat Glenn haar niet had wakker gemaakt
Even moet ze ging behoorlijk tekeer. Leek wel op natasia van vroeger. Echt een slabek van hier tot ginderquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kan toch?
en dan maakt ze daar even mot over.
En ik zeg dit niet alleen omdat het Ashley is, ik had het van de anderen ook inmiddels heel normaal gevonden als er een keer een flinke woordenwisseling zou zijn geweest. Lijkt me niet meer dan normaal in die setting.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ashley: van spinnen kan ik spugen. En van slangen is ze niet bang.... tja familie
tuurlijk - klinkt als complotjestheoriequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |