abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212697577
@Cilantro
twitter

twitter

@ me
https://www.reddit.com/r/(...)h_bridge_explosions/
Phone footage of Kerch Bridge explosions

https://www.reddit.com/r/(...)et_got_fucked_again/
Black Sea fleet got fucked again: Patrolship (Project 22160) Sergey Kotov got sunk around midnight near Kerch reported through several posts from crimeanwind

twitter

@oheng
Weer een russisch schip minder, de Project 22160 patrol ship Sergei Kotov.
Bevestiging van Rybar.

Alle berichtgeving tot nu toe over de aanval op de Krim/Kerch brug/Sergey Kotov/die regio in elk geval, vanuit het vorige topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Delenlill op 05-03-2024 07:57:51 ]
pi_212697837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 03:15 schreef Delenlill het volgende: [ x ]
Ze hebben het over denazificatie maar hebben het niet door dat ze zelf de Nazis zijn geworden. Zelfs die generaal met al die medailles heeft het over het platmaken van Oekraïnse steden.
pi_212698166
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 08:32:31 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212698172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 07:58 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ze hebben het over denazificatie maar hebben het niet door dat ze zelf de Nazis zijn geworden. Zelfs die generaal met al die medailles heeft het over het platmaken van Oekraïnse steden.
In hun ogen is nazisme 'russofobie' dus alles wat Rusland in de weg staat is een nazi.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212698182
Mooi, dat was nog niet zo'n oud bootje.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212698184
Russian patrol ship Sergei Kotov was hit by Ukrainian Sea babies
https://redd.it/1b6y9bv
pi_212698196
quote:
Ik lees altijd Crybar. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212698452
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 08:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik lees altijd Crybar. :D
Zijn posts zijn tegenwoordig van beperkt nut, ja.

RIA: een explosie in een brandstof faciliteit in Belgorod.

Er is ook een treinstation in Kursk aangevallen.
pi_212698492
Gepensioneerde officier VS lekte info Oekraïne-oorlog via datingsite
https://nos.nl/l/2511496

Een medewerker van de Amerikaanse luchtmacht wordt verdacht van het lekken van geheime informatie. De gepensioneerde luitenant-kolonel zou via een online datingplatform gevoelige informatie over de oorlog in Oekraïne hebben gedeeld.

De 63-jarige David Franklin Slater is gearresteerd en riskeert een gevangenisstraf oplopend tot tien jaar, meldt het ministerie van Justitie. Als hij schuldig wordt bevonden kan hij ook een boete krijgen van een kwart miljoen euro. In de verklaring staat geen reactie van de verdachte op de aanklacht. Hij moet vandaag voorkomen in de staat Nebraska.
pi_212698530
Derdelander die terugkeer aanvecht mag weken langer in opvang blijven
https://nos.nl/l/2511463

Een vluchteling uit Oekraïne zonder Oekraïense nationaliteit die zich bij de rechter verzet tegen gedwongen vertrek uit Nederland, mag in ieder geval nog een aantal weken extra in de opvang blijven. Dat heeft een voorzieningenrechter in Amsterdam vandaag bepaald. Of dit ook voor andere zogenoemde derdelanders geldt, zal de komende dagen blijken.

Vandaag verliep het recht op bescherming van deze derdelanders, nadat de Raad van State in januari hier een definitieve uitspraak over had gedaan. Uiterlijk op 1 april moeten ze Nederland hebben verlaten.

Een grote groep legt zich hier niet bij neer; hoewel er tegen een uitspraak van de Raad van State geen beroep mogelijk is, zijn advocaten toch zaken begonnen bij rechtbanken, waaronder dus die in Amsterdam.
pi_212698715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 07:34 schreef Delenlill het volgende:
@:Cilantro
[ x ]
[ x ]

@ me
https://www.reddit.com/r/(...)h_bridge_explosions/
Phone footage of Kerch Bridge explosions

https://www.reddit.com/r/(...)et_got_fucked_again/
Black Sea fleet got fucked again: Patrolship (Project 22160) Sergey Kotov got sunk around midnight near Kerch reported through several posts from crimeanwind

[ x ]
@:oheng
Weer een russisch schip minder, de Project 22160 patrol ship Sergei Kotov.
Bevestiging van Rybar.

Alle berichtgeving tot nu toe over de aanval op de Krim/Kerch brug/Sergey Kotov/die regio in elk geval, vanuit het vorige topic.
Filmpje helaas niet meer zichtbaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212698749
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 09:08 schreef Aether het volgende:
Gepensioneerde officier VS lekte info Oekraïne-oorlog via datingsite
https://nos.nl/l/2511496

Een medewerker van de Amerikaanse luchtmacht wordt verdacht van het lekken van geheime informatie. De gepensioneerde luitenant-kolonel zou via een online datingplatform gevoelige informatie over de oorlog in Oekraïne hebben gedeeld.

De 63-jarige David Franklin Slater is gearresteerd en riskeert een gevangenisstraf oplopend tot tien jaar, meldt het ministerie van Justitie. Als hij schuldig wordt bevonden kan hij ook een boete krijgen van een kwart miljoen euro. In de verklaring staat geen reactie van de verdachte op de aanklacht. Hij moet vandaag voorkomen in de staat Nebraska.
Dat wordt daten met Bubba :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:32:48 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_212699343
We hebben beelden c_/

twitter
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:35:10 #18
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212699362
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 09:12 schreef Aether het volgende:
Derdelander die terugkeer aanvecht mag weken langer in opvang blijven
https://nos.nl/l/2511463

Een vluchteling uit Oekraïne zonder Oekraïense nationaliteit die zich bij de rechter verzet tegen gedwongen vertrek uit Nederland, mag in ieder geval nog een aantal weken extra in de opvang blijven. Dat heeft een voorzieningenrechter in Amsterdam vandaag bepaald. Of dit ook voor andere zogenoemde derdelanders geldt, zal de komende dagen blijken.

Vandaag verliep het recht op bescherming van deze derdelanders, nadat de Raad van State in januari hier een definitieve uitspraak over had gedaan. Uiterlijk op 1 april moeten ze Nederland hebben verlaten.

Een grote groep legt zich hier niet bij neer; hoewel er tegen een uitspraak van de Raad van State geen beroep mogelijk is, zijn advocaten toch zaken begonnen bij rechtbanken, waaronder dus die in Amsterdam.
Tsjonge, zo’n rechtbank moet die zaak toch meteen in de prullenbak gooien met referentie naar RvS uitspraak. Dikke boete voor de advocaat die zich ervoor leent om zo’n frivole en kansloze zaak aan te spannen, dat verstopt alleen maar de al overwerkte rechtbanken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:40:55 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212699427
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 10:32 schreef ExTec het volgende:
We hebben beelden c_/

[ x ]
Dat eerste filmpje op 1:30 ongeveer kijk je gewoon door een groot gat zo de romp in :o
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  FOK!fotograaf dinsdag 5 maart 2024 @ 10:42:58 #20
364681 over_hedge
pi_212699449
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 10:40 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat eerste filmpje op 1:30 ongeveer kijk je gewoon door een groot gat zo de romp in :o
Zo ging het vorige keer ook. Ze raken het schip meerdere keren op de zelfde plek.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:44:41 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_212699469
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 10:40 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja, en dan gewoon nog een drone daar op. :') Auw :')

Deze laat dat perfect zien. Op 16 seconden ongeveer.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:38 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212699492
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 10:32 schreef ExTec het volgende:
We hebben beelden c_/

[ x ]
_O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212699500
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 10:35 schreef nixxx het volgende:

[..]
Tsjonge, zo’n rechtbank moet die zaak toch meteen in de prullenbak gooien met referentie naar RvS uitspraak. Dikke boete voor de advocaat die zich ervoor leent om zo’n frivole en kansloze zaak aan te spannen, dat verstopt alleen maar de al overwerkte rechtbanken.
Op welke grondslag wil je die boete baseren?
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:48:03 #24
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212699516
Ik vraag me af of westerse marines hier niet een beetje nerveus van worden. Zou je misschien die goalkeeper systemen aan moeten passen en wat extra van die dingen neerzetten die de oppervlakte scannen en laag kunnen vuren.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 10:50:53 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212699547
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 10:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Op welke grondslag wil je die boete baseren?
Ja daar moet dan nog een nieuw wetje voor gemaakt worden, gebaseerd op een irritatie factor of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')