Veel gepraat in plaats van sport is in elk geval niet iets wat we in Nederland snel zouden doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef Yesse het volgende:
1 van de tennis liefhebbers hier toevallig de “Netflix slam” gezien? Ben daar nu in bezig, leuke wedstrijd (Rafa VS Alcaraz) maar man wat een eeuwig gelul door die wedstrijd![]()
Zou het Amerikaans of Netflix zijn?
Grote friet zonder fritessaus of medium friet met fritessaus, zoals vermeld op het Nederlandse menuquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een grote portie friet of een medium, met of zonder saus, over hoeveel hebben we het hier in godesnaam?
Ah ok, dan heb ik wel een idee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Grote friet zonder fritessaus of medium friet met fritessaus, zoals vermeld op het Nederlandse menu
Als mijn voet wat beter is rond die tijd, dan ben ik er ook bij in Leeuwardenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:28 schreef NailQueen het volgende:
De knalblauwe blazer is net binnengekomen. Ik draag nooit blazers en nooit blauw maar je moet wat voor Joost over hebben. En hij heeft zelfs een kleine schoudervullingDit ga ik mooi aan doen naar Eurovision in Concert en naar het feestje in Leeuwarden
Een volgende keerquote:
Zekerquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan heb ik wel een idee.
Dat is best veel voor een broodje, ook best veel voor een ontbijt imo.
Zit er nog vooruitgang in?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als mijn voet wat beter is rond die tijd, dan ben ik er ook bij in Leeuwarden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Bij de NOS laten ze inderdaad liever live sport zien dan erover te praten ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Veel gepraat in plaats van sport is in elk geval niet iets wat we in Nederland snel zouden doen.
@:redefine
Iemand meevragen om gezellig mee te gaan naar de GGD, daar zal niemand nee tegen kunnen zeggen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je zit nu in Disneyland Florida toch? Is het daar erg druk of valt het mee?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:23 schreef H_T het volgende:
Hagrid's Motorbike Adventure is een leuke rit en werkelijk prachtig gemaakt, maar het was wel téringlang wachten
Eerder Disney, vandaag Universal (om precies te zijn Islands of Adventure, want ze hebben twee parken. Drie als je het waterpark meetelt).quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je zit nu in Disneyland Florida toch? Is het daar erg druk of valt het mee?
Jij mag ook mee hoor! H_T kon niet en beer onverwacht ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand meevragen om gezellig mee te gaan naar de GGD, daar zal niemand nee tegen kunnen zeggen.
Dat ziet er zoooo goed uit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had weer eens de dumpling/noodle soep
Hm. Jammer dat er zou weinig keuze is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Koffie?
[ afbeelding ]
Ik ook, maar mijn werkdag zit er inmiddels op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:33 schreef Arizona het volgende:
Hoe gaat jullie dag?
Ik ben door mijn concentratie heen, nu al
Ik ben nu in het Frans aan het meezingen met de radio. Zo diep ben ik gezonkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn werkdag zit er inmiddels op.
Ik ga straks gewoon weer lekker een stuk wandelen en daar is niet veel concentratie voor nodig.
In het Frans meezingen hoeft niet erg te zijn, als het liedje wat gespeeld wordt ook in het Frans is dan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu in het Frans aan het meezingen met de radio. Zo diep ben ik gezonken![]()
Wandelen klinkt goed, veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |