Dan had de schaduw nog veel langer moeten zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks heb ik jou gefotografeerd in plaats van, naar wat ik dacht, mijn eigen schaduw
De buns! Plus noedels van een ander merk, maar dat is een detail.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die had ik gisterenwat heb je voor lekkers?
klinkt goedquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De buns! Plus noedels van een ander merk, maar dat is een detail.
Die "schaduw" ziet er redelijk donker uit en ik had wel donkere kleding aan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks heb ik jou gefotografeerd in plaats van, naar wat ik dacht, mijn eigen schaduw
Maar ik ben maar een klein jongetje van nog (net) niet eens twee metertjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan had de schaduw nog veel langer moeten zijn.
Ook altijd genietenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Wij hadden vissticks (want er was uitzonderlijk eens geen budget voor kaviaar). Ook mooi
Geen budget voor kaviaar, hoe kan zoiets?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Wij hadden vissticks (want er was uitzonderlijk eens geen budget voor kaviaar). Ook mooi
Ik had als ontbijt een kaneelbroodje die volgens de voedingswijzer meer calorieën heeft dan een Big Mac en portie friet bij elkaarquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb al mijn geld ingezet op Joostquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen budget voor kaviaar, hoe kan zoiets?![]()
Wacht, heb jij toevallig onlangs in de buurt van Den Haag een iets te dure auto in de sloot geparkeerd?
Voor Amerikaanse begrippen een luchtige hap dus?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had als ontbijt een kaneelbroodje die volgens de voedingswijzer meer calorieën heeft dan een Big Mac en portie friet bij elkaar![]()
Er zat geen bacon in, op of bij, dus het telt vast niet als ontbijtquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor Amerikaanse begrippen een luchtige hap dus?
Een grote portie friet of een medium, met of zonder saus, over hoeveel hebben we het hier in godesnaam?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had als ontbijt een kaneelbroodje die volgens de voedingswijzer meer calorieën heeft dan een Big Mac en portie friet bij elkaar![]()
Ah, een investering in de toekomst dus.quote:
Nog niet, hij staat wel op mijn lijstquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef Yesse het volgende:
1 van de tennis liefhebbers hier toevallig de “Netflix slam” gezien? Ben daar nu in bezig, leuke wedstrijd (Rafa VS Alcaraz) maar man wat een eeuwig gelul door die wedstrijd![]()
Zou het Amerikaans of Netflix zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |