abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2024 @ 13:58:28 #151
39237 crew  H_T
2733
pi_212715735
Ik fluit ook wel eens, maar eigenlijk nooit meer dan een paar seconden. En niet als er (veel) andere mensen bij zijn.

Ik heb ook een hekel aan mensen die met hun vingers gaan knippen tijdens de muziek, zeker wanneer je allemaal probeert die muziek goed te horen. Dat heb ik bijvoorbeeld bij toneel meegemaakt.

En alles natuurlijk erger naarmate ze er verder naast zitten :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2024 @ 13:59:21 #152
39237 crew  H_T
2733
pi_212715751
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:47 schreef Meke het volgende:
@:h_t ik was het niet van de hall of presidents, maar wel gaaf! Veel plezier en keep us posted O+
Ik ga vandaag naar Hogsmeade 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 6 maart 2024 @ 13:59:49 #153
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_212715765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:57 schreef Arizona het volgende:

[..]
O ongetwijfeld :D Ik heb ook echt niet aan alle geluiden een hekel. Gewoon geroezemoes of gepraat boeit me niets. Maar knagen, neuriėn en fluiten irriteren me wel.
Ik snap op zich wel goed dat bepaalde geluiden stress kunnen veroorzaken hoor. Ik heb het dan weer met blaffende honden, en ben er dan ook nooit blij mee als mensen met hun hond die veel blaft op het terras komen zitten of zo. Of schreeuwende kinderen inderdaad en ook luid verkeer zoals crossbrommers of zelfs Harley's waardoor je dan je gesprek moet pauzeren tot ze voorbij zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_212715821
Ik heb vooral een hekel aan het geluid van schoonmaakwagens van de gemeente en dan vooral die dingen met de roterende bezems... Brr. En der komt ook altijd zo'n muffe warmte van af.
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:04:26 #155
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_212715836
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan het geluid van schoonmaakwagens van de gemeente en dan vooral die dingen met de roterende bezems... Brr. En der komt ook altijd zo'n muffe warmte van af.
Oh bezems op beton is ook zoiets ja ;(

Dįt zou ik nou nooit doen waar mensen bij zijn. Ook niet op kantoor.
pi_212715869
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:04 schreef Strani het volgende:

[..]
Oh bezems op beton is ook zoiets ja ;(

Dįt zou ik nou nooit doen waar mensen bij zijn. Ook niet op kantoor.
Dank je wel, dat wordt gewaardeerd!!
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:10:00 #157
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_212715892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:42 schreef Strani het volgende:
waaróm?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:52 schreef Strani het volgende:
Overigens is fluiten ook een heel automatisch iets. Je doet het niet om andere mensen nou eens heel erg te irriteren of zo. Je bent je er vaak niet eens van bewust. Dus het is ook niet zo makkelijk om er volledig mee te stoppen als mensen dat vragen. Je probeert het dan natuurlijk wel maar wees niet verbaasd als iemand er meermaals aan herinnerd moet worden.
Iets irritant vinden is natuurlijk niet altijd een reden voor te geven, ook dat is iets wat heel automatisch gaat.
Het is niet zo dat ik ooit eens ben gaan zitten om een lijstje te maken met dingen die ik voortaan leuk en dingen die ik voortaan irritant zou gaan vinden of zo. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:24 schreef Strani het volgende:

[..]
Misofonie?

Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier gewoon over normaal zachtjes fluiten toch? Niet iemand die met twee vingers in de bek de aandacht probeert te trekken van iemand aan de andere kant van de straat?
Ik denk dat dit voor mij wel een beetje speelt ja. Ik heb het nog veel erger met eetgeluiden, hoe zachter/vochtiger hoe erger. Ik kan echt moeilijk in een kamer blijven met iemand die een sinaasappel eet oid, om nog maar te zwijgen van die slurpende perzikhappers. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:16:57 #158
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_212715999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
[..]
Iets irritant vinden is natuurlijk niet altijd een reden voor te geven, ook dat is iets wat heel automatisch gaat.
Het is niet zo dat ik ooit eens ben gaan zitten om een lijstje te maken met dingen die ik voortaan leuk en dingen die ik voortaan irritant zou gaan vinden of zo. :P
[..]
Ik denk dat dit voor mij wel een beetje speelt ja. Ik heb het nog veel erger met eetgeluiden, hoe zachter/vochtiger hoe erger. Ik kan echt moeilijk in een kamer blijven met iemand die een sinaasappel eet oid, om nog maar te zwijgen van die slurpende perzikhappers. :X
Ja de vraag is gewoon een beetje in hoeverre je ook met alles en iedereen rekening moet houden. Het is ook net een voorkeur. Ik hou van een wereld met fluitende en neuriėnde mensen en zou het jammer vinden als iedereen stil moet zijn omdat een percentage er moeite mee heeft. Aan de andere kant kan ik het me ook weer voorstellen dat het voor diegenen die er moeite mee hebben dus vrij lastig kan zijn.
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:33:34 #159
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_212716240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:16 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja de vraag is gewoon een beetje in hoeverre je ook met alles en iedereen rekening moet houden. Het is ook net een voorkeur. Ik hou van een wereld met fluitende en neuriėnde mensen en zou het jammer vinden als iedereen stil moet zijn omdat een percentage er moeite mee heeft. Aan de andere kant kan ik het me ook weer voorstellen dat het voor diegenen die er moeite mee hebben dus vrij lastig kan zijn.
Je trekt het nu wel heel erg door naar een ver uiterste. Wat mij betreft heb je juist vrijwel de hele wereld waar je al fluitend je sinaasappels kunt eten, alleen liever niet in de kamer waar ik zit (en als je dat wel precies in die kamer wil doen, ook goed maar ga dan niet beledigd doen als ik dan even de kamer verlaat, want dat heb ik ook wel eens meegemaakt. :P )

Daarbij is het natuurlijk ook nergens voor nodig om iedereen altijd maar stil te hebben voor het geval dat, maar als je ergens bent waar iemand aangeeft er echt moeite mee te hebben (iets wat waarschijnlijk zeldzaam zal zijn, omdat de meeste mensen die dit hebben nogal vermijdend zijn en dus eerder zichzelf uit de situatie weg zullen nemen), dan zou je daar op dat moment wat kunnen inhouden om vervolgens verderop weer vrolijk fluitend verder te gaan. :7
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2024 @ 15:15:38 #160
39237 crew  H_T
2733
pi_212716761
Ik sta nu in de rij voor Velocicoaster, een van de achtbanen waar ik het meest naar uitkeek deze trip *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 6 maart 2024 @ 15:37:16 #161
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_212717016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Je trekt het nu wel heel erg door naar een ver uiterste. Wat mij betreft heb je juist vrijwel de hele wereld waar je al fluitend je sinaasappels kunt eten, alleen liever niet in de kamer waar ik zit (en als je dat wel precies in die kamer wil doen, ook goed maar ga dan niet beledigd doen als ik dan even de kamer verlaat, want dat heb ik ook wel eens meegemaakt. :P )

Daarbij is het natuurlijk ook nergens voor nodig om iedereen altijd maar stil te hebben voor het geval dat, maar als je ergens bent waar iemand aangeeft er echt moeite mee te hebben (iets wat waarschijnlijk zeldzaam zal zijn, omdat de meeste mensen die dit hebben nogal vermijdend zijn en dus eerder zichzelf uit de situatie weg zullen nemen), dan zou je daar op dat moment wat kunnen inhouden om vervolgens verderop weer vrolijk fluitend verder te gaan. :7
Met je eens, alleen heeft niet iedereen de sociale skills of het lef om er dan iets van te zeggen. Dus ja het is lastig om rekening te houden met mensen waarvan je het niet weet of ze het vervelend vinden.

Maar goed, we moeten gewoon allemaal maar afzien met elkaar ;(
pi_212717190
Ik was net nog een stukje wandelen en ik deed mezelf ergens aan denken :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212717223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:15 schreef H_T het volgende:
Ik sta nu in de rij voor Velocicoaster, een van de achtbanen waar ik het meest naar uitkeek deze trip *O*
:o even gegoogled, ik vond de onride video al eng _O- Laat je even weten hoe hij was? Veel plezer *O*
pi_212717301
quote:
We wachten vol spanning op de recensie.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 6 maart 2024 @ 16:03:49 #165
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_212717379
quote:
OMEKOT :o
Voor als je er weer uit bent, heb ik belangrijke vragen: en? En? En?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2024 @ 16:35:07 #166
39237 crew  H_T
2733
pi_212717822
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slender Man? :o
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2024 @ 16:35:58 #167
39237 crew  H_T
2733
pi_212717834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:03 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Vet 8-) Qua gevoel een beetje als Taron, maar dan met inversies en minder spaghetti
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2024 @ 16:37:38 #168
39237 crew  H_T
2733
pi_212717867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:03 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind is trouwens heel erg leuk :) . Daar zat ik gisteren in :7 Wel helaas maar 1 ritje mogen doen van het reserveringssysteem
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_212718051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:35 schreef H_T het volgende:

[..]
Slender Man? :o
Een veenlijk! :D
  woensdag 6 maart 2024 @ 16:55:51 #170
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_212718114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:35 schreef H_T het volgende:

[..]
Vet 8-) Qua gevoel een beetje als Taron, maar dan met inversies en minder spaghetti
Het ziet er ook wel uit als een Taron on steroids :P
Vind je een van de twee echt beter of vooral anders zo met de inversies?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:37 schreef H_T het volgende:

[..]
Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind is trouwens heel erg leuk :) . Daar zat ik gisteren in :7 Wel helaas maar 1 ritje mogen doen van het reserveringssysteem
Oeh, heel erg nice! Welk liedje had je?
En geen kotsende mensen in de buurt? :+
pi_212718156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
[..]
Ik liet in Taron al bijna het leven :')
  woensdag 6 maart 2024 @ 17:00:27 #172
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_212718165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:37 schreef Strani het volgende:

[..]
Met je eens, alleen heeft niet iedereen de sociale skills of het lef om er dan iets van te zeggen. Dus ja het is lastig om rekening te houden met mensen waarvan je het niet weet of ze het vervelend vinden.
Ja, dat is waar. De meeste vermijden liever, doe ik ook meestal. Is ook veel makkelijker.
quote:
Maar goed, we moeten gewoon allemaal maar afzien met elkaar ;(
Ik vind het sowieso al vaak afzien met veel mensen om me heen. :@
Feel free to insult me.
  woensdag 6 maart 2024 @ 17:01:42 #173
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_212718181
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
SPOILER
Ik ben ook net terug van een wandeling, ook op een plek met dat soort stenen langs de weg. :o
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 maart 2024 @ 17:25:15 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_212718410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
[..]
Ze zijn wel behoorlijk anders. Ik zou Taron ook niet per se willen inruilen voor Velocicoaster :) Qua lancering en treintjes zijn ze wel aardig te vergelijken.

Ik had September bij de Guardians en nog geen kotsend mens gezien :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_212718761
quote:
11s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik ben ook net terug van een wandeling, ook op een plek met dat soort stenen langs de weg. :o
Straks heb ik jou gefotografeerd in plaats van, naar wat ik dacht, mijn eigen schaduw :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')