quote:Op maandag 4 maart 2024 15:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ok, ik vind het makkelijk, zo anoniem. Ga er niet verder meer op in, though
Goede tactiek.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:23 schreef zodeju het volgende:
Wat zit Ashley ontzettend lief te doen tegen Alice. Schatje dit en schatje dat al drie keer gehoord tijdens lunchtime.....
Lachwekkend.....vindt een vlieguigje die allemaal foto's van diegene droppen op het huis veeeeeeel leuker.......of een paracutespringer in de tuin......quote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
Genoeg geld voor de 2 vliegtuigjes voor Karan. De fans gaan elkaar nu overbieden.![]()
Wie komt er met 3 vliegtuigjes?!
Wel een beetje gekke tekst![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg.. mensen sporen toch echt nietquote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
Genoeg geld voor de 2 vliegtuigjes voor Karan. De fans gaan elkaar nu overbieden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan het niet lezen.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies! Weer is wat anders!quote:Op maandag 4 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lachwekkend.....vindt een vlieguigje die allemaal foto's van diegene droppen op het huis veeeeeeel leuker.......of een paracutespringer in de tuin......
vervuiling en parachute springer gaat nooit goedgekeurd wordenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lachwekkend.....vindt een vlieguigje die allemaal foto's van diegene droppen op het huis veeeeeeel leuker.......of een paracutespringer in de tuin......
Was in BB1 toch ook een keer.. toen kwam die vervelende Willibrord Frequin over de schuttingquote:Op maandag 4 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is die parachute springer niet is een keer geweest bij een BB?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervuiling en parachute springer gaat nooit goedgekeurd worden
Jaaaa dat weet ik nog jaquote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was in BB1 toch ook een keer.. toen kwam die vervelende Willibrord Frequin over de schutting
toen dat nog werd toegestaanquote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Is die parachute springer niet is een keer geweest bij een BB?
Lande VOOR de schutting🤣🤣quote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was in BB1 toch ook een keer.. toen kwam die vervelende Willibrord Frequin over de schutting
Geen idee maar elke keer een vliegtuigje en deze keer dan zelfs twee.. echt hoorquote:
Snap het maar die vliegtuigjes begint gewoon te worden en niet meer speciaal. Zit nu te bedenken hoe moet je daar overheen gaan als fan....quote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervuiling en parachute springer gaat nooit goedgekeurd worden
Almere, op het terein van Dick Maasquote:Op maandag 4 maart 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen dat nog werd toegestaan
maar toen stond het huis niet hier dacht ik
nietquote:Op maandag 4 maart 2024 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het maar die vliegtuigjes begint gewoon te worden en niet meer speciaal. Zit nu te bedenken hoe moet je daar overheen gaan als fan....
Gewoon niet doenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het maar die vliegtuigjes begint gewoon te worden en niet meer speciaal. Zit nu te bedenken hoe moet je daar overheen gaan als fan....
Ik zal voor een luchtballon gaan. Kun je nog dingen roepen enzoquote:Op maandag 4 maart 2024 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar elke keer een vliegtuigje en deze keer dan zelfs twee.. echt hoor
UFO inhurenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zitten daar onder een aanvliegroute van Schiphol en er is teveel bebouwing dus dat zal niet gaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Is die parachute springer niet is een keer geweest bij een BB?
Die fans moeten het zelf weten, maar zou dan liever naar de voedselbank lopen om te doneren.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar elke keer een vliegtuigje en deze keer dan zelfs twee.. echt hoor
Toen dat was stond het huis nog ergens anders.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zitten daar onder een aanvliegroute van Schiphol en er is teveel bebouwing dus dat zal niet gaan.
Mooiste reactie vond ik die van Ali vorig jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef kater1 het volgende:
Het aller aller eerste vliegtuigje (voor Jason) vond ik zo mooi, origineel , tranen in m'n ogen toen. Nu vind ik het stomvervelend worden. En zielig voor degene die niet een achterban hebben met geld teveel. Misschien een laatste vliegtuigje met 'voor iedereen in BB hartje' of zo.
Ali finali! Ja die was ook leuk. Jammer dat hij toen ging denken dat hij zeker zou winnen.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mooiste reactie vond ik die van Ali vorig jaar
Awh wat leuk voor haar.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft gewoon het Dylano virus opgelopen
kan ze ook niks aan doen
ftfyquote:Op maandag 4 maart 2024 15:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Awh wat leuk voor haar.
DEZE vliegtuigjes kan ik dan wel weer waarderen.
Ja ze gaat maar door, ze moeten er wel zat van worden toch?quote:
denk dat ze het niet snaptquote:Op maandag 4 maart 2024 15:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ze gaat maar door, ze moeten er wel zat van worden toch?
Die kan alleen maar praten over anderen die niet doet wat zij wilquote:Op maandag 4 maart 2024 15:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ze gaat maar door, ze moeten er wel zat van worden toch?
Ja, maar dat mening opdringen, dat moet Tom toch ook wel doorhebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat ze het niet snapt
alice is voor Tom geen bedreiging tot de finale
voor Ash natuurlijk wel
ja dat dusquote:Op maandag 4 maart 2024 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kan alleen maar praten over anderen die niet doet wat zij wil
Ash doet erg haar best jaquote:Op maandag 4 maart 2024 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, maar dat mening opdringen, dat moet Tom toch ook wel doorhebben
Tom heeft meer door dan we denkenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, maar dat mening opdringen, dat moet Tom toch ook wel doorhebben
Na alle vliegtuigjes die andere bewoners kregen dan verdient Karen er sowieso ook een of tweequote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zie ik hem niet 1,2,3 doenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
Tom heeft meer door dan we denken
die gooit wannabiekwien zo voor de bus als het hem uitkomt
(mijn zegen heeftie)
In Almere. En ook Jop , die daarna aan De Bus meedeedquote:Op maandag 4 maart 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen dat nog werd toegestaan
maar toen stond het huis niet hier dacht ik
Dan is hij zelf ook 'gezien' dus gaat hij niet doen......,.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
Tom heeft meer door dan we denken
die gooit wannabiekwien zo voor de bus als het hem uitkomt
(mijn zegen heeftie)
Vliegtuigjes zijn al heel lang een ding, al tijdens Utopia.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef kater1 het volgende:
Het aller aller eerste vliegtuigje (voor Jason) vond ik zo mooi, origineel
Nee liever échte muziek.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:52 schreef Hunter het volgende:
Kunnen ze Europapa niet erin gooien? Kunnen we zien hoe ze reageren
quote:
Van mij hoeft het helemaal niet om dingen te doen van kijk eens hoeveel geld we er voor over hebben.....stom gedoequote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef kater1 het volgende:
Het aller aller eerste vliegtuigje (voor Jason) vond ik zo mooi, origineel , tranen in m'n ogen toen. Nu vind ik het stomvervelend worden. En zielig voor degene die niet een achterban hebben met geld teveel. Misschien een laatste vliegtuigje met 'voor iedereen in BB hartje' of zo.
t is niet te geloven, schijt aan alles en er mee weg komenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
van hangen buiten
naar hangen binnen
Nee niet deze pauper dus.quote:
Al tijdens DGK volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2024 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vliegtuigjes zijn al heel lang een ding, al tijdens Utopia.
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t is niet te geloven, schijt aan alles en er mee weg komen
Daar was ik te jong voor om echt te volgenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar was ik te jong voor om echt te volgen
waarom moet zij er 2?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich apart. Voor Glenn zijn ze ook al een tijdje bezig, maar nog niet genoeg geld, terwijl Glenn hoger staat in de polls dan karen toch?quote:
De eerste B.B. al . Was niet de bedoeling maar alles kon naar binnen.....ze hebben toch ook toen een keer boodschappen gehad.....iets waar iemand steeds om vroeg.....quote:Op maandag 4 maart 2024 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vliegtuigjes zijn al heel lang een ding, al tijdens Utopia.
Alleen toen af en toe op tv voorbij zien komen en de terror jaap/para brother hype meegekregen tegen het einde.quote:
Er hoeft maar 1 gek tussen te zitten die het grootste deel sponsort.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op zich apart. Voor Glenn zijn ze ook al een tijdje bezig, maar nog niet genoeg geld, terwijl Glenn hoger staat in de polls dan karen toch?
Dat is mijn droombank en dan dubbele eliminatiequote:Op maandag 4 maart 2024 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Ik opteer voor Randy, Ronahi en Tyron a.s. zaterdag op de bank. Top bankje, al zeg ik het zelf.
Ja het gebeurd tot nu toe elke week niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat is mijn droombank en dan dubbele eliminatie
Van mij mag BB nu aangeven bij de familie dat ze de vliegtuigjes gaan afkopen met geld vanuit de pot.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze volgende week niet gewoon een streaker laten droppen in het huis ipv de eeuwige vliegtuigjes.
De vegan streakerquote:Op maandag 4 maart 2024 16:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze volgende week niet gewoon een streaker laten droppen in het huis ipv de eeuwige vliegtuigjes.
ja dat denkt hij goed, ik denk hetzelfde, de hele weekquote:Op maandag 4 maart 2024 16:05 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy denkt dat ze vanavond weer iets te eten krijgen, want anders hadden ze wel weekly basics gehad. Karen en Jimmy verheugen zich op friet, Ashley vraagt wat iedereen daar toch mee heeft.
die heeft allemaal 'doe maar gewoon dan doet u gek genoeg' fansquote:Op maandag 4 maart 2024 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op zich apart. Voor Glenn zijn ze ook al een tijdje bezig, maar nog niet genoeg geld, terwijl Glenn hoger staat in de polls dan karen toch?
Leg Randy in een schommelstoel en hij rockt de hele dag.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:52 schreef Hunter het volgende:
Kunnen ze Europapa niet erin gooien? Kunnen we zien hoe ze reageren
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, toch Tom eerst dan...quote:Op maandag 4 maart 2024 16:33 schreef engine het volgende:
Danny zijn lijstje volgens Karen:
Ronahi, Tom, Glenn.
Klinkt wel logisch, zijn Belgische mannen..quote:Op maandag 4 maart 2024 16:33 schreef Frummelie het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Danny op Glenn gaat... uit het gesprek van Karen en Ashley te horen... dat zou ik heel jammer vinden...of Tom eerst?
Volgens Karen hequote:
Ik kan mij daar iets bij voorstellenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens Karen heof het echt zo is weet ik niet.
Doet ze echt niet......quote:Op maandag 4 maart 2024 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb iemand in het huis, dacht Ashley, dat horen zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch, zijn Belgische mannen..
Overigens heb ik van de week ergens een nieuwsbericht gelezen dat "mv nl/be" niet hoeft. Alleen Nl/Be. Maar kan het niet meer terugvinden
De andere Belgen. Het is geen gekke keuze.quote:
Ja maar ik vind het gewoon jammer, zie liever andere eerder gaan...quote:Op maandag 4 maart 2024 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch, zijn Belgische mannen..
Overigens heb ik van de week ergens een nieuwsbericht gelezen dat "mv nl/be" niet hoeft. Alleen Nl/Be. Maar kan het niet meer terugvinden
Sowieso de Belgen , is voor den Danny alleen beter , denkt hijquote:Op maandag 4 maart 2024 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
De andere Belgen. Het is geen gekke keuze.
Neej oké.. heb ik het goed gehoord..quote:Op maandag 4 maart 2024 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2024 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, de enige daar die wist wat poetsen was is Saboo....
Zolang er een van het zeikclubje op de bank zitten hoeven Tom en Karen zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:36 schreef marky het volgende:
Danny moet hopen dat hij met Ty en Randy mag nomineren want die kunnen voor hem Tom erop zetten al denk ik eerder dat ze voor Karen gaan.
Ja Lenie...quote:Op maandag 4 maart 2024 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Lenie ook
vooral met de mond, dat wel
Met het zeikclubje bedoel je toch zeker dat clubje van Ashley.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zolang er een van het zeikclubje op de bank zitten hoeven Tom en Karen zich geen zorgen te maken.
ach die Bart had nog wel watquote:Op maandag 4 maart 2024 16:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Den Danny maar niet gaat winnen, net zo'n teleurstelling als toen Jason niet won van die oude belg.
Zie Alice bewegen met haar benen. Alice schrok zo ergquote:Op maandag 4 maart 2024 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
buien slapen mag dus? Of komt BB zo over de speakers dat er geld uit de pot gaat?
Buiten slapen 'mag', ze mogen overdag niet in bed liggenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
buien slapen mag dus? Of komt BB zo over de speakers dat er geld uit de pot gaat?
quote:
Zie haar vaak zalf smeren op haar oksels en dacht dat het Vasaline was want Ty smeer er zijn lippen soms mee in. Maar nu zie ik haar BH best langs haar oksels schuren....dus zou best eens kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:37 schreef KinKiJan het volgende:
~ 16:29 - Stream 2 - Ashley loopt vanuit de groene kamer de badkamer in en loopt weer terug. Glenn en Danny zijn die aan het schoonmaken.
Karen: "Wat?"
Ashley: "Ik ging effe kijken of ze wat gaan zeggen, als ik aan kom"
Karen: "En?"
Ashley: "Nee"
[ afbeelding ]
Karen: ".....heeft niet met u te maken, ik weet al wel wat Danny denkt, en heeft dat al tegen mij uitgesproken"
Ashley: "Hij wil die Belgen eruit"
Karen: "Zo veel mogelijk, omwille van dat hij safe is"
Ashley: "Ja, dus dan wil hij kijken nar Ronahi"
Karen: "En Tom"
Ashley: "En Tom ja"
Karen: "Tom ook, geloof mij"
Ashley: "Nu al"
dat andere clubje zeikt net zo hardquote:Op maandag 4 maart 2024 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zolang er een van het zeikclubje op de bank zitten hoeven Tom en Karen zich geen zorgen te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik dacht dat er iets met Ro wasquote:Op maandag 4 maart 2024 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Alice is helemaal van slag door die gil.
quote:Op maandag 4 maart 2024 16:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jezus C. Zit ik daar met mijn koptelefoontje op
alles is overdreven aan haarquote:Op maandag 4 maart 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een overdreven gegil van Ashley zeg
Is toch vreemd, dan gaat iedereen straks buiten liggen slapen. Rare regelquote:Op maandag 4 maart 2024 16:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Buiten slapen 'mag', ze mogen overdag niet in bed liggen
enige waar hij aan denktquote:Op maandag 4 maart 2024 16:48 schreef Snoozey het volgende:
dilano in paniek over dat er geen eten is
nee jongen, de boel versieren
Hartkloppingen van het schrikken denk ikquote:Op maandag 4 maart 2024 16:47 schreef Puzzie het volgende:
Wat loopt Alice de hele tijd met haar tetten
TV momentjequote:Op maandag 4 maart 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een overdreven gegil van Ashley zeg
Kan toch ook niet , dan hebben ze geen beeldmateriaal meer....alleen slapende mensen buiten....quote:Op maandag 4 maart 2024 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is toch vreemd, dan gaat iedereen straks buiten liggen slapen. Rare regel![]()
Mja, volgens big brother alleen een boete als het in bed gebeurd. Beetje krom idd dat hier niks van wordt gezegd.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn naar dezelfde kapper geweestquote:
Ze liggen niet in hun bed.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bewoner?quote:
die is sweet hahaquote:
Vind Halloween wel leuk, maar die krijsende poppen hoeven van mij niet, we hebben karen en Ashley tenslotte alquote:Op maandag 4 maart 2024 16:53 schreef engine het volgende:
Van mij mag halloween nu wel weer afgelopen zijn. Wordt niet goed van die geluiden.
Die heeft ze amper...quote:Op maandag 4 maart 2024 16:47 schreef Puzzie het volgende:
Wat loopt Alice de hele tijd met haar tetten
Kan nog wat leren van Alicequote:
Oké, die is wel creepy, zou maar opeens bij je bed hobbelen midden in de nacht.quote:
Vind ik het nog steeds niet kloppen.. waarom perse een Belg en een Nederlanderquote:Op maandag 4 maart 2024 16:54 schreef Ireth het volgende:
Over de "BE/NL M/V" in de finale (link toch gevonden!)
https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/
Goeie...bleek is ie al..en zijn haardrachtquote:Op maandag 4 maart 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
Straks ook allemaal verkleden, Dilano als vampier
Dat neemt niet weg dat febo het zo wil manipuleren dat de nationaliteiten en genders toch min of meer gelijk blijven. 8 mannen en 2 vrouwen bijvoorbeeld of omgekeerd is niet goed voor de dynamiek en veel kijkers zouden ook afhaken. Er is evenwicht nodig. Is ook de reden dat er aan het begin van elk seizoen evenveel mannen als vrouwen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:54 schreef Ireth het volgende:
Over de "BE/NL M/V" in de finale (link toch gevonden!)
https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/
Is nie doos. Is mooiquote:Op maandag 4 maart 2024 17:00 schreef Ireth het volgende:
Is Alice bang dat er kipfilets uitvallen ofzo? Trek dan ff wat anders aan doos
De waarom is op zich wel makkelijk te beantwoorden met een Nederlandse en Belgische investeerder.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik het nog steeds niet kloppen.. waarom perse een Belg en een NederlanderDan wordt het toch gemanipuleerd..
Ik vind clowns ook engquote:Op maandag 4 maart 2024 17:01 schreef Ireth het volgende:
Oe ,als de dames voor de spiegels bezig zijn net plamuren, in een keer clowns laten zien aan de andere kant van de spiegels
Ze gaat vast nog wel huilenvandaagquote:Op maandag 4 maart 2024 17:04 schreef lojanda het volgende:
Dat gezicht van Ashley.. ze gaat nu zelf ook steeds meer op een geest lijken
Die is behoorlijk stil inderdaadquote:
Uiteindelijk wel natuurlijk.. het moet en zal om haar draaienquote:
quote:
quote:
Soep met oogballenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wat voor eten hoort er bij halloween?
Manden vol snoep
taartaar met veel tomatenketchup
pompoenenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
Manden vol snoep
Ashley is één en al horrorquote:
Die moet er toch wel aan gewend zijn ze ziet zoiets iedere morgen in de spiegelquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
Manden vol snoep
Que?quote:
Toch geluktquote:
Die gaat nog janken straksquote:Op maandag 4 maart 2024 17:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Alice gil nog ff harder dat je het eng vind, gaat de Febo je zeker pakken
vanavond/vannacht
Van mij mag het de hele nacht doorgaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die bij de wall zijn wel mooiAlleen dat gekrijs mag van mij wel uit
Angstzweetquote:Op maandag 4 maart 2024 17:16 schreef Snoozey het volgende:
alice stinkt naar zweet. je mag niet te dichtbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |