Nee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy stelt Tom op de hoogte dat Alice een target is voor Ashley.
Tom snapt het nu.
Als Ashley de pon had gehad had ze Alice er op gezet.
Yep zegt Jimmy
Valt Jimmy nu Asley af?
Ik hoop hetquote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy stelt Tom op de hoogte dat Alice een target is voor Ashley.
Tom snapt het nu.
Als Ashley de pon had gehad had ze Alice er op gezet.
Yep zegt Jimmy
Valt Jimmy nu Asley af?
Dat hoop ik dan maar...quote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef engine het volgende:
Binnen de kortste keren weet Alice het dus ook
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Alice zelf ook wel iemand in gedachten zal hebben om te nomineren als zij de PON zou hebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef engine het volgende:
alleen Alice speelt zuiver en niet zo slangerig als de manipulatieve Ashleyquote:Op maandag 4 maart 2024 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice zelf ook wel iemand in gedachten zal hebben om te nomineren als zij de PON zou hebben
dat is het spel, nomineren en genomineerd worden.
Klopt maar Alice is niet gelijk naar mensen gegaan om iemand slecht te praten en dat doet ashley dus wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice zelf ook wel iemand in gedachten zal hebben om te nomineren als zij de PON zou hebben
dat is het spel, nomineren en genomineerd worden.
Die komen er nooit op als ze geen stront in hun ogen hebben zullen ze hebben kunnen zien dat Ashley maar ook Tom razend populair zijn buiten, afgelopen zaterdag nog met dat vliegtuigje. En dat hebben ze ook bij de uitslagen live uitzendingen gemerkt, daar werd Ashley de laatste keer als eerste vrijgesteld. Dus je wilt niet naast haar op de bank komen want dan ben je 'fucked'!quote:Op maandag 4 maart 2024 13:31 schreef danilel het volgende:
dat zou een goede bank zijn; Alice en Ashley, denk dat de kwien op haar hekserige neus zal kijken
Deze week sowieso niet nee.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk niet dat er weer een vrouw uitgaat. Dan zitten er straks alleen nog mannen, is niet goed voor de groepsdynamiek
Tis hier hartstikke lekker, vooral in de zon zelfs warm! En hun zitten daar ook uit de wind.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:29 schreef Frummelie het volgende:
D'r gaat telkens meer uit qua kleding... hier hardstikke fris...
de een doet dat wel en de ander niet, Maar ze zullen er allemaal aan moeten geloven om te nomineren, als ze de PON krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar Alice is niet gelijk naar mensen gegaan om iemand slecht te praten en dat doet ashley dus wel.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk niet dat er weer een vrouw uitgaat. Dan zitten er straks alleen nog mannen, is niet goed voor de groepsdynamiek
na deze week durf ik dat wel aan met Alice.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komen er nooit op als ze geen stront in hun ogen hebben zullen ze hebben kunnen zien dat Ashley maar ook Tom razend populair zijn buiten, afgelopen zaterdag nog met dat vliegtuigje. En dat hebben ze ook bij de uitslagen live uitzendingen gemerkt, daar werd Ashley de laatste keer als eerste vrijgesteld. Dus je wilt niet naast haar op de bank komen want dan ben je 'fucked'!
dus tijd voor een bank Tom-wannabiekwien-KarAnquote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komen er nooit op als ze geen stront in hun ogen hebben zullen ze hebben kunnen zien dat Ashley maar ook Tom razend populair zijn buiten, afgelopen zaterdag nog met dat vliegtuigje. En dat hebben ze ook bij de uitslagen live uitzendingen gemerkt, daar werd Ashley de laatste keer als eerste vrijgesteld. Dus je wilt niet naast haar op de bank komen want dan ben je 'fucked'!
Nou bofkonten jullie... hier bewolkt en een staf windje..quote:Op maandag 4 maart 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis hier hartstikke lekker, vooral in de zon zelfs warm! En hun zitten daar ook uit de wind.
ik ga zo ook de hangmat buiten hangenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis hier hartstikke lekker, vooral in de zon zelfs warm! En hun zitten daar ook uit de wind.
Gezellig hè? Zou ik ook wel willen, maar om naar te kijken is er niets aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Jep zo kan je het legertje van qeeun uitmoorden met de qeeun zelf.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
dus tijd voor een bank Tom-wannabiekwien-KarAn
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Glenn!.. Glenn!... Kom naar de dag.. Kom naar de dagboekkamer"
BB een zonnesteek?
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gezellig hè? Zou ik ook wel willen, maar om naar te kijken is er niets aanJa heerlijk... ik ook... maar hier niet te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neej niet geinig om naar te kijken, hoop dat BB zo op z'n fluitje blaast...
Werk ze..
Gewoon omdat het kan!
Nee dus gast, kun je niet lezen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
welke nieuwe?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt zijn nog maar 2 nieuwe erin he
Ja lafaard geen eigen mening dus. Jammer vind ik dat meelopertje dusquote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef marky het volgende:
Danny zit volledig in het legertje van de qeeun.
Dan denk je *****quote:Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik lees als de beste![]()
(denk er alleen wat anders over)
den Danny is volgende week exitquote:Op maandag 4 maart 2024 13:42 schreef Koos1958 het volgende:
Danny wat een mooie dag he voor mij. Goed voor ons he
Ik hoop dat er een van ons bij komt he. Bah die heeft zich ook helemaal inpakken door ashley
Zei Danny dat tegen Ashley?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die moeten we binnenhalen he zegt Danny weer.
Daar bedoelt ze Ronahi en Delano mee denk ik. Maar die zaten er eerder in dan Jimmy.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt zijn nog maar 2 nieuwe erin he
Ja moet een van ons zijn he, want als er een van de andere is en we er allebei 2.moeten kiezen dan kunt ge erop zitten hequote:
nee hoor niets mis met mijn denkenquote:
En toch vertrouw ik hem ook niet daarin.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef marky het volgende:
Die heeft gisteren al een vrijstelling gepakt. En hij heeft er flink voor gestredenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy heeft de bank overgenomen van Dylano en is vrijgesteld voor komende week. Zou het dan niet eerlijk zijn dat Dylano deze week op de bank moet zitten? Of een zwarte stem krijgt?
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
den Danny is volgende week exit
deze week Randy The Rocker
Heeft vrijstelling gevonden. Dilabo zegt dat een van jullie het moet pakken want Danny loopt daar met meequote:Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy heeft de bank overgenomen van Dylano en is vrijgesteld voor komende week. Zou het dan niet eerlijk zijn dat Dylano deze week op de bank moet zitten? Of een zwarte stem krijgt?
die gooit iedereen voor de bus als die de kans krijgtquote:Op maandag 4 maart 2024 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En toch vertrouw ik hem ook niet daarin.
Jimmy en glennquote:Op maandag 4 maart 2024 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar bedoelt ze Ronahi en Delano mee denk ik. Maar die zaten er eerder in dan Jimmy.
kan hem geen ongelijk geven, dan blijft hij zelf lekker onder de radar, en ashley haalt de kolen wel uit het vuurquote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef marky het volgende:
Matennaaier in de dop.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
die gooit iedereen voor de bus als die de kans krijgt
Ja klopt loopt beterquote:Op maandag 4 maart 2024 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijg de indruk dat Ty en Tom elkaar beter verdragen? Of ligt dat aan mij
volgens mij is het meer accepteren dat je elkaar niet ligtquote:Op maandag 4 maart 2024 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onzettende meeloper. Die andere Pon moet echt in het andere groepje vallen om de spanning erin te houden.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja lafaard geen eigen mening dus. Jammer vind ik dat meelopertje dus
Hmmm vaag, ik kreeg net de indruk dat hij Asley een beetje liet lullen... in het barbieholletje...quote:Op maandag 4 maart 2024 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja moet een van ons zijn he, want als er een van de andere is en we er allebei 2.moeten kiezen dan kunt ge erop zitten he
Ja he is niet leuk meer dat alles de kant opvalt van de generaal en haar soldatenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:49 schreef marky het volgende:
[..]
Onzettende meeloper. Die andere Pon moet echt in het andere groepje vallen om de spanning erin te houden.
Klopt heeft ze altijd wel.een klik mee gehad en ze.weet ook dat ashley op haar gestemd heeft en randy en ronahi haar van de bank.heeft afgehaaldquote:Op maandag 4 maart 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
Alice die meer en meer bij Ty hangt
zwitserland is niet meer
Randy heeft haar er ook opgezetquote:Op maandag 4 maart 2024 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt heeft ze altijd wel.een klik mee gehad en ze.weet ook dat ashley op haar gestemd heeft en randy en ronahi haar van de bank.heeft afgehaald
Ik vond het helemaal geen ondervraging.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Tom het gelul van ashley en de ondervraging over Alice niet leuk vind.
Beetje gewapende vrede. Stom dat deze twee elkaar verloren zijn want die hadden samen het wapen tegen Ashley kunnen zijn. Maarja ze zijn ontzettend verschillend.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou het was geen ondervraging meer uithoren. Tom vond het in ieder geval niet prettig.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen ondervraging.
Hij had wel door dat het uithoren was hij vertelde het aan ik dacht Jimmy en tegen Dannyquote:Op maandag 4 maart 2024 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Tom het gelul van ashley en de ondervraging over Alice niet leuk vind.
Niet slim van den Danny, want in het legertje zitten de meeste Belgen, en die moet je er uit zien te spelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef marky het volgende:
Aanname.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Nou het was geen ondervraging meer uithoren. Tom vond het in ieder geval niet prettig.
Glenn doet Alice. Ty en Tom zeker niet. Randy denk ik op dit moment ook niet. Ty en Randy gaan opzeker voor Ashley erop maar kan ook zijn dat ze Karen doen dan raak je Ashley ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
De over gebleven mannen die op de bank kunnen komen eventueel met Alice of Ashley.
Tyron
Tom
Glenn
Randy
2 van die mannen zou, als hij de andere halve pon wint, Alice er opzetten.
de andere 2 van die mannen zou indien een halve pon in bezit Asley er opzetten.
Yepquote:Op maandag 4 maart 2024 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn doet Alice. Ty en Tom zeker niet. Randy denk ik op dit moment ook niet. Ty en Randy gaan opzeker voor Ashley erop maar kan ook zijn dat ze Karen doen dan raak je Ashley ook.
Dat weet je niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:58 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh nee zijn reaktie daarna was duidelijk dat hij het niet fijn vond.
Ik vind dat zo oneerlijk elke keer.. waarom moeten er perse zo veel vrouwen of mannen nog zijn en dan ook nog dat er twee Belgen en twee Nederlanders in de finale moeten staanquote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jawel dat merkte je toch duidelijk aan zijn opmerkingen naar Jimmy en Danny. Hij was er duidelijk niet blij mee.quote:
ik ook niet en ik zou het heerlijk vinden als hij haar een mes in de rug steektquote:Op maandag 4 maart 2024 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En toch vertrouw ik hem ook niet daarin.
Dat weet je niet en dus is dat een aanname.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel dat merkte je toch duidelijk aan zijn opmerkingen naar Jimmy en Danny. Hij was er duidelijk niet blij mee.
Dan ligt hij er uit en is hij fucked en kan hij een finale wel op zijn buik schrijven.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:02 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ook niet en ik zou het heerlijk vinden als hij haar een mes in de rug steekt
Neen dus.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:03 schreef danilel het volgende:
[..]
als ie dat doet geeft ie een koekje van eigen deeg
Alice heeft toch vaker op Ash gestemd. Waarom andersom dan nietquote:Op maandag 4 maart 2024 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
alleen Alice speelt zuiver en niet zo slangerig als de manipulatieve Ashley
Ik heb het ook op stream gezien en toen zei Danny dat ze het ook bij hem probeerde. Maar wat ik zag was Glenn erbij ipv jimmy.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel dat merkte je toch duidelijk aan zijn opmerkingen naar Jimmy en Danny. Hij was er duidelijk niet blij mee.
Nog nooitquote:Op maandag 4 maart 2024 14:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Alice heeft toch vaker op Ash gestemd. Waarom andersom dan niet
Dat is van jou een aanname dat het van Marky een aanname isquote:
Nu wil ik dit rustig de hele middag met je volhouden hoor geen probleem. Zijn reaktie naar Jimmy en Danny was duidelijk. Jimmy heeft nog uitgelegd waarom Ash het deed.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet en dus is dat een aanname.
Nee hoor. Gewoon een regelrechte aanname.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is van jou een aanname dat het van Marky een aanname is
hij ligt er sowieso uit voor de finalequote:Op maandag 4 maart 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan ligt hij er uit en is hij fucked en kan hij een finale wel op zijn buik schrijven.
Laat iedereen in zijn waarde en denken wat ze willen denken over wat ze zien of horen.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een regelrechte aanname.
Ik mag daar een andere mening over hebben en deze ventileren.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat iedereen in zijn waarde en denken wat ze willen denken over wat ze zien of horen.
Ze heeft nog nooit anderen geprobeerd over te halen om op traschley te stemmen.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Alice heeft toch vaker op Ash gestemd. Waarom andersom dan niet
en dat is een waarheid!quote:Op maandag 4 maart 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat iedereen in zijn waarde en denken wat ze willen denken over wat ze zien of horen.
Dat mag jij, maar zeggen dat het van Marky een aanname is heeft niets met de streams te makenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik mag daar een andere mening over hebben en deze ventileren.
Met Jimmy was het nog in de voorraadkamer. Toen heeft Jimmy uitgelegd waarom Ash het deed.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb het ook op stream gezien en toen zei Danny dat ze het ook bij hem probeerde. Maar wat ik zag was Glenn erbij ipv jimmy.
Jawel want het gaat over iets wat er op streams was.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag jij, maar zeggen dat het van Marky een aanname is heeft niets met de streams te maken
Er was niet op de stream te horen dat het een aanname van Marky wasquote:Op maandag 4 maart 2024 14:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel want het gaat over iets wat er op streams was.
Ohw oké, ik zag het stuk dat Tom zijn verhaal kwijt wilde en Danny in feite ook dat ze het beide niet fijn vonden dat zij hen wilde overhalen op Alice te stemmen.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:09 schreef marky het volgende:
[..]
Met Jimmy was het nog in de voorraadkamer. Toen heeft Jimmy uitgelegd waarom Ash het deed.
van zelfgenoegzaamheid de grote strateeg...quote:Op maandag 4 maart 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
en hij wordt rood
en hij wordt rooier hij knalt bijna uit elkaar
I know😉 (tot op zekere hoogte dan)quote:Op maandag 4 maart 2024 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
Daar kan een hele lange tekst achterquote:
ty zie ik ook geen tattoo bij?quote:
Zullen ze wel weer quotes enzo te zien krijgen van sociale mediaquote:Op maandag 4 maart 2024 14:27 schreef rinardo het volgende:
Jimmy tegen Dylano secret mission ze moeten vanavond door de geheime deur naar buiten sluipen midden in de nacht , tandenborstel en sjit meenemen
Zou goed kunnen , ik hoorde Jimmy ook nog zeggen dat ze morgen iets met de kijker krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer quotes enzo te zien krijgen van sociale media
Hoe laat?quote:Op maandag 4 maart 2024 14:27 schreef rinardo het volgende:
Jimmy tegen Dylano secret mission ze moeten vanavond door de geheime deur naar buiten sluipen midden in de nacht , tandenborstel en sjit meenemen
Als dat zo is gaan ze er op zeker over liegen.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk het niet het is fun week wat is er fun aan die quote's. Denk eerder dat zij onderdeel gaan zijn van het spel of moeten in die keuken een luxe ontbijt klaarmakenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat is wel fun voor ons kijkersquote:Op maandag 4 maart 2024 14:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk het niet het is fun week wat is er fun aan die quote's. Denk eerder dat zij onderdeel gaan zijn van het spel of moeten in die keuken een luxe ontbijt klaarmaken
Heisa in Halloween outfitquote:Op maandag 4 maart 2024 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy zei ook nog : Het volgende feest is Halloween , en wij verdwijnen midden in de nacht.
Morgen spelen we een glansrol in iets met de kijker,
Zou geen sex hebben. Ashley zegt dat ze dat ook nooit zou doen. Alsof bb ze zou vragen om sex te hebben daar op camera.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:36 schreef Frummelie het volgende:
Karen heeft een voorbeeldfunctie... ahum...
Dat is precies wat Ashley wilde 2mannen en 1 vrouw.......dat wordt dylano en Randy en Alice maar weet het niet Dan komt zeker weten Alice weer terug....quote:Op maandag 4 maart 2024 13:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet.
BB zal zijn hersens aan het kraken zijn hoe krijg ik 3 mannen op de bank.Of 2 mannen en een vrouw die van ze zal winnen.
ja die heeft meerdere hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow zou kunnen
dacht dat hij ook wat had
Voorbeeldfunctie???wat voor voorbeeld??quote:Op maandag 4 maart 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
Ashley vraagt aan Karen wat zou jij nooit doen voor BB en dan bedanken voor deelname.. Karen zou nooit sex hebben voor de camera want ik heb een voorbeeld functie. Ik ook niet zegt Ashley..
Wat een dombo’s zijn het toch![]()
![]()
Net of BB zoiets zou vragen
Dat zou deze week al niet kunnen want Dilano heeft een vrijstelling..quote:Op maandag 4 maart 2024 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is precies wat Ashley wilde 2mannen en 1 vrouw.......dat wordt dylano en Randy en Alice maar weet het niet Dan komt zeker weten Alice weer terug....
die heeft er ook 1 onder der rechter borst zit dus altijd onder der topje maar heb hem wel paar keer gezien, Dilano is echt de enige en Ashley heeft er geenquote:
Dat vraag ik me ook echt af.. zeker met al dat gedrag dat ze nu al toontquote:Op maandag 4 maart 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie???wat voor voorbeeld??
Ohja dan wordt het moeilijk......en dat was al toen ze er over hadden dus wie wil ze dan erop....weer Tyron??quote:Op maandag 4 maart 2024 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou deze week al niet kunnen want Dilano heeft een vrijstelling..
Precies.....quote:Op maandag 4 maart 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook echt af.. zeker met al dat gedrag dat ze nu al toont
Danny heeft ook tattoos?quote:Op maandag 4 maart 2024 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die heeft er ook 1 onder der rechter borst zit dus altijd onder der topje maar heb hem wel paar keer gezien, Dilano is echt de enige en Ashley heeft er geen
Dat wordt anders wel een interessante versie van Big Brotherquote:Op maandag 4 maart 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
Ashley vraagt aan Karen wat zou jij nooit doen voor BB en dan bedanken voor deelname.. Karen zou nooit sex hebben voor de camera want ik heb een voorbeeld functie. Ik ook niet zegt Ashley..
Wat een dombo’s zijn het toch![]()
![]()
Net of BB zoiets zou vragen
Ik denk idd Tyron Randy en Alicequote:Op maandag 4 maart 2024 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja dan wordt het moeilijk......en dat was al toen ze er over hadden dus wie wil ze dan erop....weer Tyron??
nee ook niet dacht ikquote:
Jij sneakquote:Op maandag 4 maart 2024 14:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wordt anders wel een interessante versie van Big Brother
staat meer stil ook voor een jong mokkelquote:Op maandag 4 maart 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
Wat staat Alice nou haar tieten vast te houden? Ze staat gewoon heen en weer te wiegen? Die jumpen er echt niet uit hoor kind..
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
Wat staat Alice nou haar tieten vast te houden? Ze staat gewoon heen en weer te wiegen? Die jumpen er echt niet uit hoor kind..
Denk dat ze haar spleetje uit het zicht wil houden.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
oh vind het een heerlijk nummer in me auto toen ook voluit altijdquote:
Echt niet te doen dat gegil altijd van haarquote:
Haar zendertje zat los, heeft karen even voor haar vastgezet.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
Ah zo, dat klinkt dan logischerquote:Op maandag 4 maart 2024 14:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Haar zendertje zat los, heeft karen even voor haar vastgezet.
Hij kan er ook niks aan doen dat ie niet groter isquote:Op maandag 4 maart 2024 14:51 schreef kater1 het volgende:
Alleen Dilano zag ik niet? Alleen in het begin.
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat ie niet groter is
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat ie niet groter is
BB moet toch iets verzinnen om ze niet 8 uur per dag in de zon te laten liggenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:53 schreef -river- het volgende:
Misschien komt er bezoek omdat het huis schoon moet.
Zij vindt van niet.....ook haar lippen zijn niet mooi vindt zij van wel.....vreemd dat zij zoals ze zegt alles zo goed ziet.....quote:Op maandag 4 maart 2024 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zag er veel leuker uit zonder die nep bos in.haar.
das toch persoonlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij vindt van niet.....ook haar lippen zijn niet mooi vindt zij van wel.....vreemd dat zij zoals ze zegt alles zo goed ziet.....
Ik denk dat lenie komt zingenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB moet toch iets verzinnen om ze niet 8 uur per dag in de zon te laten liggen
Ik ook.. doen wij vaak op zondagochtend en dan lekker uitgebreid ontbijtenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
Jimmy over een english breakfast
i luv ut
Jimmy is ook liever lui dan moe hoorquote:
Das waar.....quote:Op maandag 4 maart 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
das toch persoonlijk
over smaak valt niet te twisten
dingen zijn stuk doen het nietquote:Op maandag 4 maart 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
ze zijn met een poep en een scheet klaar met zuigen
zo knap
Dan is die weer eens leeg en moet opgeladen worden.. Karen zegt dat ook iedere keerquote:Op maandag 4 maart 2024 14:55 schreef Frummelie het volgende:
M'n stofzuiger is plat... die had ik nog niet gehoord...
hij weet niet wat nou Alice is ook druk bezig in huis ( met der zelf)quote:
Alles met een Franse slagquote:Op maandag 4 maart 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
zo knap
Ja ik vatte um maar had die uitspraak nog nooit gehoord..quote:Op maandag 4 maart 2024 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is die weer eens leeg en moet opgeladen worden.. Karen zegt dat ook iedere keer
Moeten ze hem wel in de oplader terug zetten....quote:Op maandag 4 maart 2024 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is die weer eens leeg en moet opgeladen worden.. Karen zegt dat ook iedere keer
Echt een zin die je in België in de problemen kan brengen🤣quote:Op maandag 4 maart 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
zo knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alice doet ook nooit echt veel daar.. behalve wat pannenkoeken bakken en zichzelf plamuren.quote:
heb je dezelfde?quote:Op maandag 4 maart 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel in de oplader terug zetten....
Heb nog nooit meegemaakt dat hij leeg is....of mis grijp.
Enige nadeel is dat hij mij eigenlijk een beetje te zwaar is.
gaat die nou weer wandelen met dilano?quote:Op maandag 4 maart 2024 14:59 schreef Ireth het volgende:
Jimmy zingt "daar aan de Costa del sol" en na 2 regels weet ie godzijdank de tekst niet meer... karen zong mee
Van de week al zien stofzuigen, dweilen een keer badkamer gedaan. Ze doen allemaal hun eigen taken daar elke dag iedereen ietsquote:Op maandag 4 maart 2024 14:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alice doet ook nooit echt veel daar.. behalve wat pannenkoeken bakken en zichzelf plamuren.
Sinterklaasje kom maar maar binnen met je knechtquote:Op maandag 4 maart 2024 14:53 schreef -river- het volgende:
Misschien komt er bezoek omdat het huis schoon moet.
Ja hij moet dat toch stiekem doen, dit was perfecte momentquote:Op maandag 4 maart 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
Dyllie heeft zijn tas al ingepakt
zo druk was hij met opruimen
Ik vi;d het echt niks zo’n steel stofzuiger. Je kan er gewoon niet goed mee in hoekjes en ergens helemaal onder.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel in de oplader terug zetten....
Heb nog nooit meegemaakt dat hij leeg is....of mis grijp.
Enige nadeel is dat hij mij eigenlijk een beetje te zwaar is.
HALLOWEENquote:Op maandag 4 maart 2024 15:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Sinterklaasje kom maar maar binnen met je knecht![]()
Nee zal wel niet. Te veel gezeik met.kleine kinderen die kunnen kijken...
Die zat net lekker d'r haartjes te föhnen... die is ook zo link als een looien deur...quote:Op maandag 4 maart 2024 14:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alice doet ook nooit echt veel daar.. behalve wat pannenkoeken bakken en zichzelf plamuren.
Ik heb er ook een en nu ik "huisman" ben gewoon weer ouderwetse heb gekocht. Gebruik die dyson nu voor de trap en de autoquote:Op maandag 4 maart 2024 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vi;d het echt niks zo’n steel stofzuiger. Je kan er gewoon niet goed mee in hoekjes en ergens helemaal onder.
Nice...👏quote:Op maandag 4 maart 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
HALLOWEEN
Iedereen zit buiten in de zon
Jimmy en Dilano gaan naar binnen om een wasrekje vol met was op te halen en naar buiten te zetten, binnen zegt Jimmy tegen Dilano
Wij hebben een secret mission we moeten vanavond om 12 uur door de geheime deur naar buiten sluipen midden in de nacht, tandenborstel en sjit meenemen. Het volgende feest is Halloween, Morgen spelen we een glansrol in iets met de kijker.
Aaaahhhquote:Op maandag 4 maart 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
HALLOWEEN
Iedereen zit buiten in de zon
Jimmy en Dilano gaan naar binnen om een wasrekje vol met was op te halen en naar buiten te zetten, binnen zegt Jimmy tegen Dilano
Wij hebben een secret mission we moeten vanavond om 12 uur door de geheime deur naar buiten sluipen midden in de nacht, tandenborstel en sjit meenemen. Het volgende feest is Halloween, Morgen spelen we een glansrol in iets met de kijker.
Volgens mij is het geen Dyson wat ze daar hebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb de echte......Weet niet welk merk ze daar hebben maar zien er wat tengerder uit.
Ja maar dan ben je bezig Koos... snap dat dan...quote:Op maandag 4 maart 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano staat aan zijn wasgoed te voelen of het al droog is. Staat.er.net
De mond van deze zijn echt wel handig en hebben een grote draaicirkel' Hij gaat het lekkerst als je van je af stofzuigt en niet zoal ik zie hoe Alice het deed terughalende bewegingenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vi;d het echt niks zo’n steel stofzuiger. Je kan er gewoon niet goed mee in hoekjes en ergens helemaal onder.
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:59 schreef Ireth het volgende:
Jimmy zingt "daar aan de Costa del sol" en na 2 regels weet ie godzijdank de tekst niet meer... karen zong mee
Ze zaten nu door die kadootjes ook pas na 11en te ontbijten, dus de lunch verschuift daardoor nunook.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het word met de dag later dat ze gaan lunchen
Jim ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zit al aan tafel. Alice snijdt.het brood
Oh hij dacht iets positiefs. Zegt veel van de persoon die dit doetquote:Op maandag 4 maart 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
dit werd er dus geroepen
Ik klik nietquote:
Wanneer was dat? En wat een walgelijke actie, ook om dit zo te doenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
dit werd er dus geroepen
Ja blubberman he.... heeft duidelijk weer nieuwe mensen gevonden. Op telegramquote:Op maandag 4 maart 2024 15:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wanneer was dat? En wat een walgelijke actie, ook om dit zo te doen
Nou nee want het klopt wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wanneer was dat? En wat een walgelijke actie, ook om dit zo te doen
officieel gestoordquote:Op maandag 4 maart 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
dit werd er dus geroepen
Zijn de bedden ook Al verschoont? Dit ging wel heul snel allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:13 schreef Ireth het volgende:
En ze beginnen gewoon weer te eten, 5 personen aan tafel, de rest is nog druk bezig
Raar dat ze dat niet over Jimmy roept dan.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh hij dacht iets positiefs. Zegt veel van de persoon die dit doet
Tja, dat hoort er bij en het risicoquote:Op maandag 4 maart 2024 15:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou nee, want zoiets doe je gewoon niet op zo'n lage mannier
dat niet geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2024 15:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zijn de bedden ook Al verschoont? Dit ging wel heul snel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |