Nee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy stelt Tom op de hoogte dat Alice een target is voor Ashley.
Tom snapt het nu.
Als Ashley de pon had gehad had ze Alice er op gezet.
Yep zegt Jimmy
Valt Jimmy nu Asley af?
Ik hoop hetquote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy stelt Tom op de hoogte dat Alice een target is voor Ashley.
Tom snapt het nu.
Als Ashley de pon had gehad had ze Alice er op gezet.
Yep zegt Jimmy
Valt Jimmy nu Asley af?
Dat hoop ik dan maar...quote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef engine het volgende:
Binnen de kortste keren weet Alice het dus ook
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Alice zelf ook wel iemand in gedachten zal hebben om te nomineren als zij de PON zou hebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef engine het volgende:
alleen Alice speelt zuiver en niet zo slangerig als de manipulatieve Ashleyquote:Op maandag 4 maart 2024 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice zelf ook wel iemand in gedachten zal hebben om te nomineren als zij de PON zou hebben
dat is het spel, nomineren en genomineerd worden.
Klopt maar Alice is niet gelijk naar mensen gegaan om iemand slecht te praten en dat doet ashley dus wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice zelf ook wel iemand in gedachten zal hebben om te nomineren als zij de PON zou hebben
dat is het spel, nomineren en genomineerd worden.
Die komen er nooit op als ze geen stront in hun ogen hebben zullen ze hebben kunnen zien dat Ashley maar ook Tom razend populair zijn buiten, afgelopen zaterdag nog met dat vliegtuigje. En dat hebben ze ook bij de uitslagen live uitzendingen gemerkt, daar werd Ashley de laatste keer als eerste vrijgesteld. Dus je wilt niet naast haar op de bank komen want dan ben je 'fucked'!quote:Op maandag 4 maart 2024 13:31 schreef danilel het volgende:
dat zou een goede bank zijn; Alice en Ashley, denk dat de kwien op haar hekserige neus zal kijken
Deze week sowieso niet nee.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk niet dat er weer een vrouw uitgaat. Dan zitten er straks alleen nog mannen, is niet goed voor de groepsdynamiek
Tis hier hartstikke lekker, vooral in de zon zelfs warm! En hun zitten daar ook uit de wind.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:29 schreef Frummelie het volgende:
D'r gaat telkens meer uit qua kleding... hier hardstikke fris...
de een doet dat wel en de ander niet, Maar ze zullen er allemaal aan moeten geloven om te nomineren, als ze de PON krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar Alice is niet gelijk naar mensen gegaan om iemand slecht te praten en dat doet ashley dus wel.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk niet dat er weer een vrouw uitgaat. Dan zitten er straks alleen nog mannen, is niet goed voor de groepsdynamiek
na deze week durf ik dat wel aan met Alice.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komen er nooit op als ze geen stront in hun ogen hebben zullen ze hebben kunnen zien dat Ashley maar ook Tom razend populair zijn buiten, afgelopen zaterdag nog met dat vliegtuigje. En dat hebben ze ook bij de uitslagen live uitzendingen gemerkt, daar werd Ashley de laatste keer als eerste vrijgesteld. Dus je wilt niet naast haar op de bank komen want dan ben je 'fucked'!
dus tijd voor een bank Tom-wannabiekwien-KarAnquote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komen er nooit op als ze geen stront in hun ogen hebben zullen ze hebben kunnen zien dat Ashley maar ook Tom razend populair zijn buiten, afgelopen zaterdag nog met dat vliegtuigje. En dat hebben ze ook bij de uitslagen live uitzendingen gemerkt, daar werd Ashley de laatste keer als eerste vrijgesteld. Dus je wilt niet naast haar op de bank komen want dan ben je 'fucked'!
Nou bofkonten jullie... hier bewolkt en een staf windje..quote:Op maandag 4 maart 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis hier hartstikke lekker, vooral in de zon zelfs warm! En hun zitten daar ook uit de wind.
ik ga zo ook de hangmat buiten hangenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis hier hartstikke lekker, vooral in de zon zelfs warm! En hun zitten daar ook uit de wind.
Gezellig hè? Zou ik ook wel willen, maar om naar te kijken is er niets aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Jep zo kan je het legertje van qeeun uitmoorden met de qeeun zelf.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
dus tijd voor een bank Tom-wannabiekwien-KarAn
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Glenn!.. Glenn!... Kom naar de dag.. Kom naar de dagboekkamer"
BB een zonnesteek?
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gezellig hè? Zou ik ook wel willen, maar om naar te kijken is er niets aanJa heerlijk... ik ook... maar hier niet te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neej niet geinig om naar te kijken, hoop dat BB zo op z'n fluitje blaast...
Werk ze..
Gewoon omdat het kan!
Nee dus gast, kun je niet lezen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
dus tijd voor een bank Tom-wannabiekwien-KarAn
welke nieuwe?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt zijn nog maar 2 nieuwe erin he
Ja lafaard geen eigen mening dus. Jammer vind ik dat meelopertje dusquote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef marky het volgende:
Danny zit volledig in het legertje van de qeeun.
Dan denk je *****quote:Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik lees als de beste![]()
(denk er alleen wat anders over)
den Danny is volgende week exitquote:Op maandag 4 maart 2024 13:42 schreef Koos1958 het volgende:
Danny wat een mooie dag he voor mij. Goed voor ons he
Ik hoop dat er een van ons bij komt he. Bah die heeft zich ook helemaal inpakken door ashley
Zei Danny dat tegen Ashley?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die moeten we binnenhalen he zegt Danny weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |