quote:Op maandag 4 maart 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hij staat vaak trots omhoog met een helmpje op
En het staat niet iedereen vrij om de tekst van een wet te veranderen onder het mom van 'technische aanpassing'.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
Maar goed, nogmaals: het staat iedereen vrij zich te voelen zoals ze zelf willen.
Ben je een non-binaire transseksuele lesbiëne van kleur terwijl je een vadsige vrachtwagenchauffeur bent met een dikke bos borsthaar: hartstikke prima!
Leg anderen alleen geen regels op voor je identiteit.
Precies!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En het staat niet iedereen vrij om de tekst van een wet te veranderen onder het mom van 'technische aanpassing'.
Niks te zien, gewoon doorlopen.
Ok.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Schuimbekken vanwege de term schuimbekken.
Ah, we gaan nu dus andere dingen er bij halen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ok.
Zijn je Belgische baarmoedereigenaren/hoeren vrij vanavond?
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent een typische woke gekkie die het moet hebben van termen als schuimbekken wanneer de tegenstander niet meegaat in een opgedrongen ideologie.
Met vrouwen als jij hadden we het hier niet zo ver geschopt als we nu wel hebben in NL. Keuzevrijheid.
En die gaat zeker niet afgenomen worden door een groep mannen, met tieten of zonder.
Voor sommige sporten of miss verkiezingen hoeft een vrouw al niet meer op te draven want ze staat al achter wanneer een man meedoet die zich een vrouw voelt en als dit wordt aangestipt ben jij er als de kippen bij om te zeggen dat “we” schuimbekken.
Christus, de vrouw werd niet eens zo lang geleden door mannen van een veld afgetrokken omdat ze meedeed aan een hardloopwedstrijd en nu gebeurt dit weer maar dan door types als jij en als je daar iets van vindt dan jank en schuimbek je. Zeg dat maar tegen je oma en je moeder die ervoor hebben gezorgd dat je nu gewoon kunt werken, sporten etc.
Je krijgt geen acceptatie wanneer je een groep probeert van tafel te vegen door ze geen vrouw/moeder meer te noemen maar een baarmoedereigenaar. Donderstraal op.
En ik word hier idd woedend van. We doen nog maar net mee en in veel delen vd wereld hebben we niks in te brengen en dan ga in je in een progressief land de vrouw wegzetten als een object of niet bestaand iets.
Prostaateigenaarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I'M A PROUD DICK OWNER!"
Ook alquote:
Nouja het is nogal overtrokken.quote:
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:52 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Nouja het is nogal overtrokken.
Als iemand zich 'moeder' wil noemen ook al is het een vent moet hij/zij dat lekker doen. Ik heb wel belangrijkere dingen om me druk over te maken.
Dus als ik me Jezus Christus wil noemen moet ik dat ook maar lekker doen? Misschien ook maar ff over een plas water lopen, ik ben immers Jezus Christus.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:52 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Nouja het is nogal overtrokken.
Als iemand zich 'moeder' wil noemen ook al is het een vent moet hij/zij dat lekker doen. Ik heb wel belangrijkere dingen om me druk over te maken.
Premium artikel:quote:Het had weinig gescheeld of het woord ‘moeder’ was geruisloos uit het bevolkingsregister geschrapt zonder dat iemand er erg in had. Het bleek ‘een onnodige fout’, waarvoor het CDA chagrijnig naar D66 wijst. ,,Dit is geen autocorrect van de spellingscontrole.”
Natuurlijk is het D66.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Het ligt aan D66:
[..]
Premium artikel:
https://www.ad.nl/politie(...)tsvoorstel~a0d89195/
Als jij daar gelukkig van wordt vooral doen beste manquote:Op maandag 4 maart 2024 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dus als ik me Jezus Christus wil noemen moet ik dat ook maar lekker doen? Misschien ook maar ff over een plas water lopen, ik ben immers Jezus Christus.
Oohja, nouja iig dit soort pietluttigheden kan ik mij niet druk over maken. Betreffende user wordt er naar eigen zeggen zelfs 'woedend' van.quote:
Vraag me af of iedereen hier zo over denkt... Oh wacht dat boeit me niet want ik ben een asociale aandachtzoeker en mijn wensen staan boven alle fatsoensnormen natuurlijk!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:57 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt vooral doen beste man
@Hexagonquote:Op maandag 4 maart 2024 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Het ligt aan D66:
[..]
Premium artikel:
https://www.ad.nl/politie(...)tsvoorstel~a0d89195/
De relevante stukjes.quote:
quote:terwijl D66-staatssecretaris Van Huffelen verantwoordelijk is voor het bevolkingsregister. Haar partij zette eerder inclusief taalgebruik op de agenda. ,,Het is er niet per ongeluk ingekomen hoor
quote:De tekst werd al in 2022 geschreven en ging begin 2023 naar de Raad van State en vier belangenclubs voor advies.
quote:,,Als een minister zo’n zin ziet, dan leest-ie niet meer verder”, zegt een ingewijde. De minister is dan gerustgesteld, zet een krabbel, stopt het document in de dagelijkse loodgieterstas vol stukken en pakt de volgende brief. ,,Je vertrouwt als bewindspersoon op het oordeel van je ambtenaren.”
quote:Hoe de wijziging in de wet is terechtgekomen en waarom niemand die vervolgens heeft opgemerkt, moet volgens bronnen ‘intern nog worden uitgezocht’. Flack is ‘heel benieuwd’ hoe het in de wettekst is terechtgekomen. ,,Dit wijzigingsvoorstel is geen autocorrect van de spellingscontrole. Iemand heeft dat zo opgeschreven.”
quote:Bij de SGP kan de beleidsmedewerker die de wijziging ontdekte tijdens de dinsdagse fractievergadering in elk geval op een traktatie rekenen. Voor hem is een doosje Mon Chéri-kersenbonbons ingeslagen.
Alles doen ze af met een foutje of ze herinneren het zich niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Een fout.
Ga toch weg. Sta dan tenminste achter je idee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |