Snotverquote:Op maandag 4 maart 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, breastfeeding is ook weer een foute term in Wokeland.
Een borstvoedende moeder moet tegenwoordig "chestfeeder" genoemd worden.
Echt he!quote:
Je bent een typische woke gekkie die het moet hebben van termen als schuimbekken wanneer de tegenstander niet meegaat in een opgedrongen ideologie.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, en als ik goed begrijp wat woke is: dat ben ik ook niet.![]()
Wat een onzin, ik ben niet vrouwonvriendelijk.
daarom hebben vrouwen ook zo lang geen rechten gehad, zodra vrouwen die hebben krijg je deze lariekoekquote:Op maandag 4 maart 2024 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent een typische woke gekkie die het moet hebben van termen als schuimbekken wanneer de tegenstander niet meegaat in een opgedrongen ideologie.
Met vrouwen als jij hadden we het hier niet zo ver geschopt als we nu wel hebben in NL. Keuzevrijheid.
En die gaat zeker niet afgenomen worden door een groep mannen, met tieten of zonder.
Voor sommige sporten of miss verkiezingen hoeft een vrouw al niet meer op te draven want ze staat al achter wanneer een man meedoet die zich een vrouw voelt en als dit wordt aangestipt ben jij er als de kippen bij om te zeggen dat “we” schuimbekken.
Christus, de vrouw werd niet eens zo lang geleden door mannen van een veld afgetrokken omdat ze meedeed aan een hardloopwedstrijd en nu gebeurt dit weer maar dan door types als jij en als je daar iets van vindt dan jank en schuimbek je. Zeg dat maar tegen je oma en je moeder die ervoor hebben gezorgd dat je nu gewoon kunt werken, sporten etc.
Je krijgt geen acceptatie wanneer je een groep probeert van tafel te vegen door ze geen vrouw/moeder meer te noemen maar een baarmoedereigenaar. Donderstraal op.
En ik word hier idd woedend van. We doen nog maar net mee en in veel delen vd wereld hebben we niks in te brengen en dan ga in je in een progressief land de vrouw wegzetten als een object of niet bestaand iets.
Melkkoe.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
Wat zal de Nederlandse term voor "chestfeeder" worden trouwens?
Als je het goed doet, kan ze wel flink loeien.quote:
Mens, waar heb je last van?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent een typische woke gekkie die het moet hebben van termen als schuimbekken wanneer de tegenstander niet meegaat in een opgedrongen ideologie.
Met vrouwen als jij hadden we het hier niet zo ver geschopt als we nu wel hebben in NL. Keuzevrijheid.
En die gaat zeker niet afgenomen worden door een groep mannen, met tieten of zonder.
Voor sommige sporten of miss verkiezingen hoeft een vrouw al niet meer op te draven want ze staat al achter wanneer een man meedoet die zich een vrouw voelt en als dit wordt aangestipt ben jij er als de kippen bij om te zeggen dat “we” schuimbekken.
Christus, de vrouw werd niet eens zo lang geleden door mannen van een veld afgetrokken omdat ze meedeed aan een hardloopwedstrijd en nu gebeurt dit weer maar dan door types als jij en als je daar iets van vindt dan jank en schuimbek je. Zeg dat maar tegen je oma en je moeder die ervoor hebben gezorgd dat je nu gewoon kunt werken, sporten etc.
Je krijgt geen acceptatie wanneer je een groep probeert van tafel te vegen door ze geen vrouw/moeder meer te noemen maar een baarmoedereigenaar. Donderstraal op.
En ik word hier idd woedend van. We doen nog maar net mee en in veel delen vd wereld hebben we niks in te brengen en dan ga in je in een progressief land de vrouw wegzetten als een object of niet bestaand iets.
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je het goed doet, kan ze wel flink loeien.
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je het goed doet, kan ze wel flink loeien.
Mwah, ik ken mezelf toch beter denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent, zonder verder waardeoordeel, min of meer de definitie van woke.
Zou je het schuimbekken noemenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah, ik ken mezelf toch beter denk ik.
Maar ik ga dit topic verlaten, maak nogal wat mensen boos hier merk ik.![]()
Niks dan liefde mensjes.
Schuimbekken vanwege de term schuimbekken.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
lekker stampend weglopen juffiequote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah, ik ken mezelf toch beter denk ik.
Maar ik ga dit topic verlaten, maak nogal wat mensen boos hier merk ik.![]()
Niks dan liefde mensjes.
Echt niet!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:07 schreef core2duo het volgende:
Dit kan echt alleen in Nederland. Het lijkt me sterk dat het een fout was in de Verzamelwet.
"I'M A PROUD DICK OWNER!"quote:Op maandag 4 maart 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt niet!Wij volgen de trend alleen in dit geval.
"Birthing person"
"chestfeeder"
"womb owner"
enz.
Je bent de eigenaar van een trotse lul?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I'M A PROUD DICK OWNER!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |