abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 19:37:01 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212693026
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee, breastfeeding is ook weer een foute term in Wokeland.
Een borstvoedende moeder moet tegenwoordig "chestfeeder" genoemd worden.
Snotver :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212693052
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Snotver :')
Echt he!

Oh en onderzoek heeft aangetoond dat de borstmelk van transseksuelen dezelfde voedingswaarden heeft als dat van biologische moeders, dus zullen er heus wel een aantal baby's aan een harige borstkas zitten te lurken op dit moment! :X :r
pi_212693065
Maar hee: wij zijn de foute partij als we hier onze gevoelens over hebben he! ^O^
pi_212693100
Dan hebben de cultuurverrijkers dan een probleem.

"Wollah je moede.. ehm mens waar je uit gekomen bent!"
pi_212693119
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 16:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, en als ik goed begrijp wat woke is: dat ben ik ook niet. :o
Wat een onzin, ik ben niet vrouwonvriendelijk.
Je bent een typische woke gekkie die het moet hebben van termen als schuimbekken wanneer de tegenstander niet meegaat in een opgedrongen ideologie.

Met vrouwen als jij hadden we het hier niet zo ver geschopt als we nu wel hebben in NL. Keuzevrijheid.
En die gaat zeker niet afgenomen worden door een groep mannen, met tieten of zonder.
Voor sommige sporten of miss verkiezingen hoeft een vrouw al niet meer op te draven want ze staat al achter wanneer een man meedoet die zich een vrouw voelt en als dit wordt aangestipt ben jij er als de kippen bij om te zeggen dat “we” schuimbekken.
Christus, de vrouw werd niet eens zo lang geleden door mannen van een veld afgetrokken omdat ze meedeed aan een hardloopwedstrijd en nu gebeurt dit weer maar dan door types als jij en als je daar iets van vindt dan jank en schuimbek je. Zeg dat maar tegen je oma en je moeder die ervoor hebben gezorgd dat je nu gewoon kunt werken, sporten etc.
Je krijgt geen acceptatie wanneer je een groep probeert van tafel te vegen door ze geen vrouw/moeder meer te noemen maar een baarmoedereigenaar. Donderstraal op.

En ik word hier idd woedend van. We doen nog maar net mee en in veel delen vd wereld hebben we niks in te brengen en dan ga in je in een progressief land de vrouw wegzetten als een object of niet bestaand iets.
Go hard or go home
  maandag 4 maart 2024 @ 19:44:30 #256
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212693174
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:42 schreef Noek het volgende:

[..]
Je bent een typische woke gekkie die het moet hebben van termen als schuimbekken wanneer de tegenstander niet meegaat in een opgedrongen ideologie.

Met vrouwen als jij hadden we het hier niet zo ver geschopt als we nu wel hebben in NL. Keuzevrijheid.
En die gaat zeker niet afgenomen worden door een groep mannen, met tieten of zonder.
Voor sommige sporten of miss verkiezingen hoeft een vrouw al niet meer op te draven want ze staat al achter wanneer een man meedoet die zich een vrouw voelt en als dit wordt aangestipt ben jij er als de kippen bij om te zeggen dat “we” schuimbekken.
Christus, de vrouw werd niet eens zo lang geleden door mannen van een veld afgetrokken omdat ze meedeed aan een hardloopwedstrijd en nu gebeurt dit weer maar dan door types als jij en als je daar iets van vindt dan jank en schuimbek je. Zeg dat maar tegen je oma en je moeder die ervoor hebben gezorgd dat je nu gewoon kunt werken, sporten etc.
Je krijgt geen acceptatie wanneer je een groep probeert van tafel te vegen door ze geen vrouw/moeder meer te noemen maar een baarmoedereigenaar. Donderstraal op.

En ik word hier idd woedend van. We doen nog maar net mee en in veel delen vd wereld hebben we niks in te brengen en dan ga in je in een progressief land de vrouw wegzetten als een object of niet bestaand iets.
daarom hebben vrouwen ook zo lang geen rechten gehad, zodra vrouwen die hebben krijg je deze lariekoek
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 maart 2024 @ 19:46:06 #257
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212693214
Van die gekkies die 1984 als handleiding zien, het zijn er echt teveel inmiddels.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  Vis een optie? maandag 4 maart 2024 @ 19:48:00 #258
70532 loveli
N
pi_212693264
Hoeveel niet-technische dingen zijn er in eerdere wetten veranderd onder het mom van 'een technische aanpassing'?
crap in = crap out
pi_212693302
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
Wat zal de Nederlandse term voor "chestfeeder" worden trouwens?
Melkkoe.
pi_212693391
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Melkkoe.
_O- :D
pi_212693396
Ja maar wat nou als ze zich als een stier voelen? :T Dat is nou juist het hele probleem he! :P
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 19:54:07 #262
Brabo Bastard
pi_212693406
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Melkkoe.
Als je het goed doet, kan ze wel flink loeien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 maart 2024 @ 19:58:04 #263
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212693496
quote:

[..]

Mens, waar heb je last van?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212693503
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
_O-

:X
pi_212693512
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:D
  maandag 4 maart 2024 @ 20:02:09 #266
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212693632
quote:
16s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Jij bent, zonder verder waardeoordeel, min of meer de definitie van woke.
Mwah, ik ken mezelf toch beter denk ik.

Maar ik ga dit topic verlaten, maak nogal wat mensen boos hier merk ik. O+

Niks dan liefde mensjes.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212693680
De Jonge heeft duidelijk zelf een fatsoenlijke opvoeding gemist en drijft waarschijnlijk z'n eigen kinderen tot waanzin...
pi_212693715
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Niks dan liefde mensjes.
Zou je het schuimbekken noemen :D
  maandag 4 maart 2024 @ 20:05:41 #269
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212693744
quote:

[..]

Schuimbekken vanwege de term schuimbekken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212693774
Dit kan echt alleen in Nederland. Het lijkt me sterk dat het een fout was in de Verzamelwet.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  maandag 4 maart 2024 @ 20:10:19 #271
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212693837
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Niks dan liefde mensjes.
lekker stampend weglopen juffie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212693901
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:07 schreef core2duo het volgende:
Dit kan echt alleen in Nederland. Het lijkt me sterk dat het een fout was in de Verzamelwet.
Echt niet! _O- Wij volgen de trend alleen in dit geval.
"Birthing person"
"chestfeeder"
"womb owner"

enz.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 20:21:18 #273
Brabo Bastard
pi_212694037
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Echt niet! _O- Wij volgen de trend alleen in dit geval.
"Birthing person"
"chestfeeder"
"womb owner"

enz.
"I'M A PROUD DICK OWNER!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212694117
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"I'M A PROUD DICK OWNER!"
Je bent de eigenaar van een trotse lul? :P
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 20:25:20 #275
Brabo Bastard
pi_212694131
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Je bent de eigenaar van een trotse lul? :P
Ja, hij staat vaak trots omhoog met een helmpje op :@
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')