Misschien zit Aran een beetje in een ESF bubbel. En doen voor hem andere concerten niet mee. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Joost - na maanden zijn nummer stil te moeten houden - nu niet op elke mogelijke plek zijn nu al grote hit met al zijn matties wil delen. De beer is los hoor. En niet meer te temmen. Hij heeft toch ook niks meer te verliezen nu? Hoe eerder er een live versie rondcirculeert hoe meer vertrouwen 'de mensen thuis' gaan krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Aran Bade zei dat de AVROTROS dat tegen hem had gezegd
Vorig jaar geblokt? I don’t find any joy anymore.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Misschien zit Aran een beetje in een ESF bubbel. En doen voor hem andere concerten niet mee. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Joost - na maanden zijn nummer stil te moeten houden - nu niet op elke mogelijke plek zijn nu al grote hit met al zijn matties wil delen.
Nou vooruit, een polonaise met allemaal slimme mensen met een hoog IQ.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:58 schreef Soof123 het volgende:
Jongens door al het geneuzel over intelligentie hebben we helemaal gemist dat we weer op 6 staan! Waar blijft de polonaise?!![]()
Spionnen? Istie tegenwoordig het broertje van Coldeweijer?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef Zigsky het volgende:
Aran zei eerder trouwens dat hij wel spionnen had voor dat mobielloze optreden.
Hoiquote:Op maandag 4 maart 2024 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Overigens kun je ook prima dit leuk vinden én van Radiohead houden.
Is wel zo, hij zat bij Kinderen voor Kinderen hè. Geen dank voor dit feitje.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Aran Bade heeft zelf te vroeg gepiekt.
Ja, hij zei het echt. De doperwt.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Spionnen? Istie tegenwoordig het broertje van Coldeweijer?
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is wel zo, hij zat bij Kinderen voor Kinderen hè. Geen dank voor dit feitje.
Of Joost is heel slim en weet donders goed dat hij enorm beoordeeld gaat worden op z'n eerste live en doet dat dan liever op een groot podium met schermen zoals AFAS. (Als dat waar is dus). Die heeft heus ook meegekregen hoe Mia en Dion volledig afgeslacht werden door Aran en Co na hun optreden in Spanje.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Misschien zit Aran een beetje in een ESF bubbel. En doen voor hem andere concerten niet mee. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Joost - na maanden zijn nummer stil te moeten houden - nu niet op elke mogelijke plek zijn nu al grote hit met al zijn matties wil delen.
Jammer dat Joost voorlopig niet naar andere pre parties gaat, al is het er maar 1.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Joost is heel slim en weet donders goed dat hij enorm beoordeeld gaat worden op z'n eerste live en doet dat dan liever op een groot podium met schermen zoals AFAS. (Als dat waar is dus). Die heeft heus ook meegekregen hoe Mia en Dion volledig afgeslacht werden door Aran en Co na hun optreden in Spanje.
Misschien doet ie het alsnog wel in Tilburg maar wil hij niet dat daar opnames van komen, vandaar de no phones.
Aran z'n spionnen zullen wellicht hun phones gewoon wél meenemen zodat ze de boel weer maandenlang kunnen afzeiken om Boulevard mee te vullen.
Ja, het nummer live horen is toch weer een heel andere ervaring. Denk dat hij bang is dat men is uitgekeken op het nummer tijdens het esf en dat het optreden dan weinig meerwaarde geeft.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had het lied niet echt veel later uit kunnen brengen want de deadline komt eraan. Dus geen idee wat hij bedoelt want de hype komt toch vaak enigszins vlak na uitbrengen.
omg jij leeft nogquote:Op maandag 4 maart 2024 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het nummer live horen is toch weer een heel andere ervaring. Denk dat hij bang is dat men is uitgekeken op het nummer tijdens het esf en dat het optreden dan weinig meerwaarde geeft.
Wanneer was die piek dan? Ik kwam laatst per ongeluk bij z'n Songfestivalpodcast op Spotify terecht (ja, die heeft hij, of had hij, liever gezegd). Die had maarliefst één beoordeling, 5 sterren (vast van z'n moeder).quote:Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Aran Bade heeft zelf te vroeg gepiekt.
Als mensen Radiohead onder intelligente muziek, scharen moet ik altijd een beetje gniffelen. Want als we radiohead nemen met hun britpop, gemengd met een soort muzak krautrock, was gewoon oorverdovend saai, zeker als je luistert wat Pink Floyd met Syd Barret liet horen in de jaren 60n Frank zappa's eerste 6 albums, velvet underground & Nico, Beafheart maar ook onze oosterburen in de Krautrock, zoals Schulze, Faust in de 70s was radiohead gewoon ronduit saai en onorgineel.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk om het op leeftijd te gooien. Is ook niet slim.
Maar ik zou echt wel eens een onderzoek willen zien naar IQ en muzieksmaak. Denk dat de liefhebbers van bijvoorbeeld Radiohead of Amenra een stuk hoger scoren dan mensen die van deze shit houden.
Mijn dieptepunt van jaren Werchter was het optreden van Joost Klein vorig jaar. Wat een bagger. En het is niet dat ik niet van dancemuziek of zo houd, maar daar heeft dit ook niks mee te maken. Het is meer carnavalsmuziek.
Iets met onkruidquote:
Het is voor de fans jammer (en qua contacten met andere deelnemers) maar ik denk dat Joost en AvroTros allebei Spanje vorig jaar nog wel in hun achterhoofd hebben. En hij ontmoet natuurlijk alsnog heel veel deelnemers bij EIC.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat Joost voorlopig niet naar andere pre parties gaat, al is het er maar 1.
Gemiste kans wel om niet RadiJoost als username te nemen dan...quote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef RadioJoost het volgende:
Ik heb me vandaag aangemeld. Ik volg het hier al vanaf Joan Franka maar na de opmerkingen over het iq van de luisteraars van Joost moet ik toch even reageren! Ik ben 45 jaar en heb Joost afgelopen jaar 2 x gezien (feestje) Radiohead heb ik ook gezien. En ook die waren goed. Mijn muzieksmaak gaat van harde techno tot metal en van pop tot klassiek. Maar ik zal nooit iemand beoordelen op zijn muziek smaak of daar enige relatie tot IQ of leeftijd aan verbinden Mijn idee is dat u zich een beetje verheven voelt
WELKOMquote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef RadioJoost het volgende:
Ik heb me vandaag aangemeld. Ik volg het hier al vanaf Joan Franka maar na de opmerkingen over het iq van de luisteraars van Joost moet ik toch even reageren! Ik ben 45 jaar en heb Joost afgelopen jaar 2 x gezien (feestje) Radiohead heb ik ook gezien. En ook die waren goed. Mijn muzieksmaak gaat van harde techno tot metal en van pop tot klassiek. Maar ik zal nooit iemand beoordelen op zijn muziek smaak of daar enige relatie tot IQ of leeftijd aan verbinden Mijn idee is dat u zich een beetje verheven voelt
Jaaa leuk dat je meedoet. Soms wordt hier aan de haren getrokken maar meestal blijft het netjes.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef RadioJoost het volgende:
Dat lijken me inderdaad van die dingen die alleen voor de hardcore fans belangrijk zijn. De overgrote meerderheid van de kijkers in mei zal de liedjes dan pas voor het eerst horen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is voor de fans jammer (en qua contacten met andere deelnemers) maar ik denk dat Joost en AvroTros allebei Spanje vorig jaar nog wel in hun achterhoofd hebben. En hij ontmoet natuurlijk alsnog heel veel deelnemers bij EIC.
Voor de kansen zal het weinig uitmaken want Italië doet heel vaak geen enkele preparty en eindigt toch meestal heel goed.
Als het goed is hebben ze Joost al live horen zingen, dat zouden ze in de selectie nu anders doen toch? Dan kan het nog spannend zijn, de eerste keer met publiek op een groot podium, maar toch.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is voor de fans jammer (en qua contacten met andere deelnemers) maar ik denk dat Joost en AvroTros allebei Spanje vorig jaar nog wel in hun achterhoofd hebben. En hij ontmoet natuurlijk alsnog heel veel deelnemers bij EIC.
Voor de kansen zal het weinig uitmaken want Italië doet heel vaak geen enkele preparty en eindigt toch meestal heel goed.
Gewoon op quote rechts van het bericht klikkenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:09 schreef RadioJoost het volgende:
Haha ja perrin het is hier idd altijd wel netjes hoor.
Dankje greys.
Ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik nu op een reactie kan reageren!
Hahaha ben een beetje een digibeet! Maar hey, geen laag iq!! Want ik vind Radiohead gaaf😉
Maar voor de artiest kan het natuurlijk ook leuk zijn om alvast met de andere artiesten op te trekken, mee te doen met media activiteiten, fans ontmoeten, optreden voor een publiek in een land waar je normaal nooit optreed.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijken me inderdaad van die dingen die alleen voor de hardcore fans belangrijk zijn. De overgrote meerderheid van de kijkers in mei zal de liedjes dan pas voor het eerst horen.
Je bent zo afhankelijk van soms best brakke techniek elders (Mia en Dion zongen niet best maar eigenlijk niemand behalve Käärijä kwam daar goed uit de verf in Spanje) dat ik denk dat ze geen enkel risico nemen met de allereerste live.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:06 schreef Japepk het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze Joost al live horen zingen, dat zouden ze in de selectie nu anders doen toch? Dan kan het nog spannend zijn, de eerste keer met publiek op een groot podium, maar toch.
Dat wel, als dat je ambitie is. Maar als dat niet zo is dan snap ik dat je al die shows laat schieten.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar voor de artiest kan het natuurlijk ook leuk zijn om alvast met de andere artiesten op te trekken, mee te doen met media activiteiten, fans ontmoeten, optreden voor een publiek in een land waar je normaal nooit optreed.
De eerste dingen kunnen al bij EIC gelukkig. En misschien doet ie er toch nog eentje ná EIC.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar voor de artiest kan het natuurlijk ook leuk zijn om alvast met de andere artiesten op te trekken, mee te doen met media activiteiten, fans ontmoeten, optreden voor een publiek in een land waar je normaal nooit optreed.
Even testen! Dankjewelquote:Op maandag 4 maart 2024 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon op quote rechts van het bericht klikken
Nee hoor. Want Marianne Weber is ook mijn favoriete artiest en ik ben heel slim. Zo is je anekdotisch bewijs meteen tenietgedaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik wil er trouwens wel op wijzen dat Marianne Weber mijn favoriete artiest is en ik ben echt heel heel dom. Dus ik denk dat er wel enige correlatie te ontdekken is.
Als je rechtsboven bij het bericht dat je wilt quoten op de twee komma'tjes (het quote teken) klikt komt dat bericht automatisch in je reactiescherm en kan je eronder typen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:09 schreef RadioJoost het volgende:
Haha ja perrin het is hier idd altijd wel netjes hoor.
Dankje greys.
Ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik nu op een reactie kan reageren!
Hahaha ben een beetje een digibeet! Maar hey, geen laag iq!! Want ik vind Radiohead gaaf😉
Nu begin ik wel te twijfelen inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik wil er trouwens wel op wijzen dat Marianne Weber mijn favoriete artiest is en ik ben echt heel heel dom. Dus ik denk dat er wel enige correlatie te ontdekken is.
Zeker fijn!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:15 schreef Em31 het volgende:
Nieuwe mensen en terugkerende mensen, heel leuk dat jullie er (weer) zijn![]()
Hier had ik even geen rekening mee gehouden. Ik ga nu een andere hele domme Weber-fan zoeken om weer een flinke meerderheid te creëren.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee hoor. Want Marianne Weber is ook mijn favoriete artiest en ik ben heel slim. Zo is je anekdotisch bewijs meteen tenietgedaan.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je rechtsboven bij het bericht dat je wilt quoten op de twee komma'tjes (het quote teken) klikt komt dat bericht automatisch in je reactiescherm en kan je eronder typen.
Ja ben er achter😉
Mooiquote:
Bijna! Je hebt je antwoord nu BINNEN de quote tags getypt maar beter typ je eronder want dan zien we wat bij de oude post hoort en wat jij typtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |