Telefoon voor de helft afplakken, opgelost.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik de weer app open geeft ie dat automatisch aan voor de hele week
Hier is de zon al verdwenenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat wolken in zicht ineens
Gelukkig lijkt de zon er nog weinig last van te hebben.
Ik ren nu meteen naar zonradar. Even kijken tot wanneer wij hem nog hebben.quote:
Als het relatief droog is, prima.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Komende 3 maanden oostenwind en bokkoud.
Zeg maar dag met je lente.
https://www.weerplaza.nl/(...)&utm_campaign=widget
Het is nog geen lente he. Dat is door ons zelf verzonnen om de statistieken bij te houden. Complete bullshit eigenlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als het relatief droog is, prima.
Tot nu toe een prima start van de lente
Net 7 dagen bezig. Wel wat voorbarig om er al een stempel op te drukkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als het relatief droog is, prima.
Tot nu toe een prima start van de lente
Dat mag jij vinden. Ik vind 20 juni lente noemen ook bullshit. Dat mag ik ook vinden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is nog geen lente he. Dat is door ons zelf verzonnen om de statistieken bij te houden. Complete bullshit eigenlijk.
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/lente
Dat doe ik dan ook niet. Het is echter veel te vroeg om de lente af te schrijven. Wat we wel kunnen stellen is dat de eerste 10 dagen gewoon (meer dan?) prima verlopen. De start is dus prima, hopelijk houden we dat vol.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Net 7 dagen bezig. Wel wat voorbarig om er al een stempel op te drukken
Als het dan maar wel zonnig is. Het is hier natuurlijk wederom grijs en grauw. 14 april komen de zonnepanelen, die kerel vroeg nog of ik het zeker wist, omdat zonnepanelen nooit uit kunnen in de minst zonnige stad van Nederlandquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Komende 3 maanden oostenwind en bokkoud.
Zeg maar dag met je lente.
https://www.weerplaza.nl/(...)&utm_campaign=widget
Eigenlijk zou je ook kunnen denken dat de hoogste stand niet het begin, maar juist het midden van de zomer zou moeten zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
Je hebt het astronomische begin van de lente, en het meteorologische begin van de lente.
Respectievelijk 21 maart en 1 maart.
quote:
20 maart overigens dit jaar.quote:
Feit blijft dat 1 maart lente noemen natuurlijk gezien bullshit is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind 20 juni lente noemen ook bullshit. Dat mag ik ook vinden.
Dat is een mening, geen feit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Feit blijft dat 1 maart lente noemen natuurlijk gezien bullshit is.
Falsequote:
Foute poging.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is een mening, geen feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |