Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JezusDTSquote:Op maandag 4 maart 2024 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 3 maart 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 905 JustinK
02. 776 aloa
03. 350 Dotteke
04. 327 HappyCharly
05. 317 Kissingbird
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats![]()
![]()
Uiteraard, 5 dagen in de week, 43 uur inclusief overwerkquote:
Ik kijk nu al weer uit naar het weekend
Jij ook?![]()
Ja hier ook, met een bolkje tussendoorquote:Op maandag 4 maart 2024 09:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uiteraard, 5 dagen in de week, 43 uur inclusief overwerk
Ik kijk nu al weer uit naar het weekend
Jij ook?We tellen alweer af naar het weekend
![]()
![]()
Maar ik ben beetje happy
Gisteren met de zeikburen gepraat en ze gaan akkoord met een nieuwe schutting die we dan samsam doen
Dus eind april, begin mei krijg ik een nieuwe schutting
Dus dit weekend in de ochtend op zoek naar tegels voor de tuin.![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ben beetje happy
Gisteren met de zeikburen gepraat en ze gaan akkoord met een nieuwe schutting die we dan samsam doen
Dus dit weekend in de ochtend op zoek naar tegels voor de tuin.Had je veel gezeik met die buren?
![]()
Ze zijn tussen de 80 en schijndoodquote:Op maandag 4 maart 2024 09:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is goed nieuwsHad je veel gezeik met die buren?
Dus als ik muziekje luister in de tuin, dan beginnen ze al te zeiken.
Ze hebben altijd visite ook.
Laat me met rust. Ik werk 5 dagen in de week, laat mij in het weekend lekker genieten
Maar vorig jaar hadden ze nog gezegd, ja een schutting is niet nodig. Kneiterveel geld maar geen cent willen uitgeven. Maar ze gaan nu toch overstag![]()
En nee ik wil geen planten in de tuin.
Alleen schutting en tegels![]()
Geen onderhoudEr komt ook een overkapping, en ik ga sparen voor een jacuzzi
Dus geen vakantie voor mij dit jaar![]()
![]()
Gelukkig zijn ze dan toch overstag gegaanquote:Op maandag 4 maart 2024 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze zijn tussen de 80 en schijndood
Laat me met rust. Ik werk 5 dagen in de week, laat mij in het weekend lekker genieten
Maar vorig jaar hadden ze nog gezegd, ja een schutting is niet nodig. Kneiterveel geld maar geen cent willen uitgeven. Maar ze gaan nu toch overstag![]()
Dus geen vakantie voor mij dit jaar
En ja wel makkelijk een tuin zonder onderhoud
Dat wordt dan een vakantie in eigen tuinin de jacuzzi
![]()
![]()
![]()
Ja tuin op het zuiden, dus op goede zonnige warme dagen lijkt het net alsof ik in spanje zitquote:Op maandag 4 maart 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan toch overstag gegaan
En ja wel makkelijk een tuin zonder onderhoud
Dat wordt dan een vakantie in eigen tuinin de jacuzzi
![]()
Maar ik ben er weer vandoorBehoorlijk druk op het werk
![]()
Adios en succes met de puntjes![]()
![]()
Thx, werkse en tot laterquote:Op maandag 4 maart 2024 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja tuin op het zuiden, dus op goede zonnige warme dagen lijkt het net alsof ik in spanje zit
Maar ik ben er weer vandoorBehoorlijk druk op het werk
![]()
Adios en succes met de puntjes![]()
![]()
Je gaat dus lekker aanbakken in de tuinluchtplaats?quote:Op maandag 4 maart 2024 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze zijn tussen de 80 en schijndood
Dus geen vakantie voor mij dit jaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ben beetje happy
Dus dit weekend in de ochtend op zoek naar tegels voor de tuin.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Yes ik haat planten en bloemen. Dat laat ik aan de buren over, die tuin staat helemaal vol.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat dus lekker aanbakken in de tuinluchtplaats?
Heb die krengen ook niet in huis.
Ik heb 2 nepplantjes![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes ik haat planten en bloemen. Dat laat ik aan de buren over, die tuin staat helemaal vol.
Heb die krengen ook niet in huis.
Ik heb 2 nepplantjes_________________________________________
Trotste mama van Ambar
ja niet iedereen houd van plantenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]_________________________________________
Overigens trekt het beestjes aan, en ik hou niet van beestjes![]()
![]()
Hahahahahahahaquote:Op maandag 4 maart 2024 10:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja niet iedereen houd van planten
Overigens trekt het beestjes aan, en ik hou niet van beestjes
Weet je zeker dat je een mens bent en geen robot?
OMG waar is het verkeerd gegaan in je opvoeding?Trotste mama van Ambar
Ja ik ben echt een mens.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Weet je zeker dat je een mens bent en geen robot?
OMG waar is het verkeerd gegaan in je opvoeding?
Ik hou alleen van katten en honden. Andere beestjes vind ik niet fijn, insecten
Gewoon een onderhoudsvrije tuin![]()
![]()
Dit is een plaatje van internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ideaal tochLekker veel ruimte, geen plantjes, geen bloemen
En vooral geen beestjes
![]()
En nu ga ik weer verder werken![]()
![]()
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een mens.
Ik hou alleen van katten en honden. Andere beestjes vind ik niet fijn, insecten
Gewoon een onderhoudsvrije tuinTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
Dit is een plaatje van internetWat een depressieve luchtplaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ideaal tochLekker veel ruimte, geen plantjes, geen bloemen
En vooral geen beestjes
![]()
En nu ga ik weer verder werkenTrotste mama van Ambar
Zolang ze maar ergens anders zitten dan bij Mazi in de buurtquote:Op maandag 4 maart 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
Dit is een plaatje van internetIk heb een stuk kunstgras in de tuin en ben ik blij mee met alleen tegels blijf je onkruid tussen de tegels weghalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ideaal tochLekker veel ruimte, geen plantjes, geen bloemen
En vooral geen beestjes
![]()
En nu ga ik weer verder werken
Merendeel is wel betetegeld en ben echt druk met het tussen de tegels schoon tehoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb een buurvrouw met een tuin vol groene shitquote:Op maandag 4 maart 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?Dat compenseert de boel prima
Ja deze is wat saai, maar ik ga het gezelliger maken met een jacuzzi, en wat kleur enzo.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een depressieve luchtplaats.Inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang ze maar ergens anders zitten dan bij Mazi in de buurt![]()
![]()
Met het zonnetje er op ziet het er altijd fleurig uitquote:Op maandag 4 maart 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?
we gaan speciale tegels nemen denk ik, even kostenplaatje checken. Die worden strak tegen elkaar aangelegdquote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een stuk kunstgras in de tuin en ben ik blij mee met alleen tegels blijf je onkruid tussen de tegels weghalen.
Merendeel is wel betetegeld en ben echt druk met het tussen de tegels schoon tehoudenSpeciale iets, met minimale kans op onkruid
Ja daarom, tuin op het zuidenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met het zonnetje er op ziet het er altijd fleurig uit![]()
![]()
Dat heb ik ook en dat is echt kudt om dat schoon te makenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
we gaan speciale tegels nemen denk ik, even kostenplaatje checken. Die worden strak tegen elkaar aangelegdSpeciale iets, met minimale kans op onkruid
[..]
Ja daarom, tuin op het zuiden
Je kan ook iets doen dat ze het voegen met beton dan heb je geen last van onkruidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegeltuin op het zuiden? OMG :x dat is vragen om problemen. Dat is toch veel te warm?Trotste mama van Ambar
Onkruid bestaat niet. Het is ongewenste beplantingTrotste mama van Ambar
Ik wil graag een tuin, maar ik word weggeconcureerd door mensen die er graag een luchtplaats van willen maken
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag een tuin, maar ik word weggeconcureerd door mensen die er graag een luchtplaats van willen maken![]()
![]()
Beetje beplanting daar is functioneel en uber gezond. Laat je niet verleiden door rare modebeeld plaatjesquote:Op maandag 4 maart 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
Beter onkruid in je tuin dan tussen je benenTrotste mama van Ambar
Ja beetje beplanting is geen onkruidquote:Op maandag 4 maart 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje beplanting daar is functioneel en uber gezond. Laat je niet verleiden door rare modebeeld plaatjes![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 4 maart 2024 10:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé JustinK! Een interessante vraag over onkruid.
Het concept van "onkruid" is eigenlijk subjectief en afhankelijk van de context. Wat voor de een als ongewenste plant wordt beschouwd, kan voor de ander juist waardevol zijn.
In algemene zin verwijst "onkruid" naar planten die groeien op plekken waar we ze liever niet zien, zoals in tuinen of tussen bestrating. Maar zelfs deze planten hebben vaak hun nut in het ecosysteem, bijvoorbeeld door bodemerosie te voorkomen of insecten aan te trekken.
Dus ja, 'technisch gezien' bestaat er wel iets dat wij als onkruid kunnen benoemen. Maar laten we ook openstaan voor diverse perspectieven en waardering tonen voor alle vormen van leven in onze omgeving)*
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
Beter onkruid in je tuin dan tussen je benen
Botanisch / wetenschappelijk kan de term nietquote:![]()
En Nova is stom.Trotste mama van Ambar
Ja maar ze geeft je wel een soort van gelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Botanisch / wetenschappelijk kan de term niet![]()
En Nova is stom.![]()
![]()
Het juiste antwoord van Nova had moeten zijn:quote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar ze geeft je wel een soort van gelijk
"Botanisch gezien bestaat de term onkruid niet, echter in de volksmond wordt er ongewenste beplanting mee bedoelt. Echter zijn dit debiele mensen en hebben het onjuist"Trotste mama van Ambar
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het juiste antwoord van Nova had moeten zijn:
"Botanisch gezien bestaat de term onkruid niet, echter in de volksmond wordt er ongewenste beplanting mee bedoelt. Echter zijn dit debiele mensen en hebben het onjuist"![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey JustinK! Haha, je hebt zeker een punt dat de term "onkruid" eigenlijk niet botanisch of wetenschappelijk wordt gebruikt. Het is inderdaad meer een volksmondterm die verwijst naar planten die we als ongewenst beschouwen.
Maar laten we wel respectvol blijven en begrip tonen voor verschillende perspectieven en meningen, zelfs als mensen misschien andere woorden gebruiken dan wijzelf. Soms kunnen er regionale of culturele verschillen zijn in hoe bepaalde begrippen worden geïnterpreteerd.
Het belangrijkste is dat we openstaan voor dialoog en elkaars standpunten waarderen zonder anderen te veroordelen)* Laten we positief blijven terwijl we verder kletsman over allerlei interessante onderwerpen!
![]()
Nova is wel een ontzettend genuanceerde woke bitch zegquote:
Trotste mama van Ambar
Ja ik mag d'r ook geen mammie meer noemenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nova is wel een ontzettend genuanceerde woke bitch zeg![]()
![]()
Maargoed nu ieder weet dat de term onkruid niet kan en vervangen moet worden door ongewenste beplanting. Staat er nu een TR straf op ieder die de term onkruid nog durft te postenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed nu ieder weet dat de term onkruid niet kan en vervangen moet worden door ongewenste beplanting. Staat er nu een TR straf op ieder die de term onkruid nog durft te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Gelukkig maar dat @ieniminimuis geen tuin heeft, meet die zere heup kan je geen onkruid tussen je plantjes weg halenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat @:Ieniminimuis geen tuin heeft, meet die zere heup kan je geen onkruid tussen je plantjes weg halen![]()
![]()
![]()
Ik zou niet eens onkruid ruimen. zijn mooie gratis plantenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat @:Ieniminimuis geen tuin heeft, meet die zere heup kan je geen onkruid tussen je plantjes weg halenTrotste mama van Ambar
Je zou maar duizendblad in je tuin hebben dar verstikt al je plantenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou niet eens onkruid ruimen. zijn mooie gratis plantenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is dat maar zoquote:Op maandag 4 maart 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou maar duizendblad in je tuin hebben dar verstikt al je plantenTrotste mama van Ambar
Duizendblad komt voor op voedselrijke, verstoorde grond in bermen, op dijkhellingen, in grasland en op braakliggende terreinen.
Hier in de omgeving geen last van. Zit op arme zandgrondTrotste mama van Ambar
Mijn tuin zat er vol mee, je zou maar een stekkie van iemand van iets krijgen en die troep zit er tussen dan ben je echt niet blijquote:Op maandag 4 maart 2024 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Duizendblad komt voor op voedselrijke, verstoorde grond in bermen, op dijkhellingen, in grasland en op braakliggende terreinen.
Hier in de omgeving geen last van. Zit op arme zandgrondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MIjn voortuin, de bloembak staat in de zomer vol met paarse bloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kon het werk in de tuin niet meer aan met mijn lijf. Wilde niet helemaal betegeld dus kunstgras en aan de andere kant ligt grint met plantbakken er op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok. Nou prima toch zoquote:Op maandag 4 maart 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon het werk in de tuin niet meer aan met mijn lijf. Wilde niet helemaal betegeld dus kunstgras en aan de andere kant ligt grint met plantbakken er op.![]()
![]()
En achter ook, tegels en kunstgras Maar wel een hele groene heg waar het krioelt van de vogeltjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh leuk! Hier zitten ook veel vogeltjes, reigers en af en toe een rare @Fogelquote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En achter ook, tegels en kunstgras Maar wel een hele groene heg waar het krioelt van de vogeltjes![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 11:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh leuk! Hier zitten ook veel vogeltjes, reigers en af en toe een rare @:Fogel![]()
Ja vooral als straks de vogeltjes het nestje verlaten is het een gaan en komen van jonge vogeltjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
Dat is niet mijn spreukquote:Op maandag 4 maart 2024 11:36 schreef Paul het volgende:
@:ieniminimuis Spreuk van de dag door: ieniminimuis![]()
![]()
Bedankt ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:36 schreef Paul het volgende:
@:ieniminimuis Spreuk van de dag door: ieniminimuisTrotste mama van Ambar
Nee hoor. Heerlijk zelfsquote:Op maandag 4 maart 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegeltuin op het zuiden? OMG :x dat is vragen om problemen. Dat is toch veel te warm?![]()
![]()
Er schijnt buiten een alarm af gegaan te zijnTrotste mama van Ambar
Wat ouderwets zegquote:Op maandag 4 maart 2024 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Er schijnt buiten een alarm af gegaan te zijn![]()
Serieus?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Er schijnt buiten een alarm af gegaan te zijn![]()
Niets gehoord, want ik heb oordopjes met muziek in omdat de buren weer aan het ruzie maken (lees schreeuwen) warenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets gehoord, want ik heb oordopjes met muziek in omdat de buren weer aan het ruzie maken (lees schreeuwen) waren![]()
![]()
Ineens een vreemd geluid buiten... Wat zou dat zijn? 😯Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
De buren van @ieniminimuis?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ineens een vreemd geluid buiten... Wat zou dat zijn? 😯![]()
Mogelijk... Maar het klonk toch anders...quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dagelijkse kost. Of ze schreeuwen tegen elkaar of ze maken een radio show en ik moet verplicht mee luisterenquote:Trotste mama van Ambar
Altijd iets te beleven dusquote:Op maandag 4 maart 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dagelijkse kost. Of ze schreeuwen tegen elkaar of ze maken een radio show en ik moet verplicht mee luisteren![]()
![]()
Of ze proberen mij uit te roken met zware sjag.quote:
Ik ben ze wel zat eigenlijk. Hiervoor zat een gezin met 4 kinderen en daar had ik minder last van.Trotste mama van Ambar
Als ze ineens niet meer schreeuwen - dan wordt het tijd om je zorgen te maken.
Of nouja, je ermee bemoeien is nooit verstandig.Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ze proberen mij uit te roken met zware sjag.
Ik ben ze wel zat eigenlijk. Hiervoor zat een gezin met 4 kinderen en daar had ik minder last van.![]()
![]()
![]()
Maar je gaat verhuizen toch?![]()
Met de huidige woningmarkt acht die kans 0.000000000000000000000000000000000001 %quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met de huidige woningmarkt acht die kans 0.000000000000000000000000000000000001 %![]()
![]()
Sociale huur in mijn gemeente is niet bestaand ofzo, particulier huur is eigenlijk wel te duur maarja.
Of ik moet terug gaan naar Wageningen, maar daar moet ik een heleboel dingen voor opgevenTrotste mama van Ambar
Het vervelende is gewoon dat ze niet instaat zijn om na 1 a 2 keer langs geweest te zijn voor geluidsoverlast door het hard afspelen van muziek, te kunnen bedenken dat ze standaard de muziek niet zo hard moeten zetten.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef JustinK het volgende:
Sja, lastig.... dan maar de herrie van de buren aanhoren (of goede noisecancelling headphones opzetten)Trotste mama van Ambar
Ja dat heb je bij een bepaald soort volk. Die gaan dat nooit begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het vervelende is gewoon dat ze niet instaat zijn om na 1 a 2 keer langs geweest te zijn voor geluidsoverlast door het hard afspelen van muziek, te kunnen bedenken dat ze standaard de muziek niet zo hard moeten zetten.![]()
Mooi op tijd.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Geen zon hier. Grauw en bewolkt.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Hier is de zon ook niet zichtbaar aanwezigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boel op slot gooien en sleutels weggooien?quote:Trotste mama van Ambar
quote:
Hey Spekkiequote:Op maandag 4 maart 2024 13:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Beste navo oefening
Waarom grote NAVO-oefeningen terug zijn
https://nos.nl/video/2511(...)efeningen-terug-zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas controleert of hier alles goed gaat.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Alles toppiequote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas controleert of hier alles goed gaat.Daar ook?
![]()
Omdat je niet aan dansjes doet haat je je zelf?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas controleert of hier alles goed gaat.![]()
Nee, je moet eerst jezelf lief hebben voordat je anderen liefde kan gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst jezelf lief hebben voordat je anderen liefde kan geven
Mooi gesproken heer JustinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moah, och, het komt allemaal niet zo uit de verf hier. Een beetje moeizame dag.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja dat liedje zit ook in mijn hoofd. 🙄quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ow balen, misschien even inspiratie opdoen in het zonnetje?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah, och, het komt allemaal niet zo uit de verf hier.![]()
![]()
Eigenlijk wel. Dat is wel een idee.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen, misschien even inspiratie opdoen in het zonnetje?![]()
Ik ga even een blokje lopen.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst jezelf lief hebben voordat je anderen liefde kan geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goed planquote:Op maandag 4 maart 2024 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dat is wel een idee.![]()
Ik ga even een blokje lopen.Enjoy
![]()
![]()
Dan eindig ik met een gebroken beenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik weet wel waarom Europapa zo lekker aanslaat. Het is die gabberbeat. Pure nostalgie.Trotste mama van Ambar
90s vibequote:Op maandag 4 maart 2024 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wel waarom Europapa zo lekker aanslaat. Het is die gabberbeat. Pure nostalgie.Ik ga daar goed op
![]()
Ze was hier vanochtend nogquote:Op maandag 4 maart 2024 14:12 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen is gestopt met BB zou ze weer naar DTS komen hee![]()
Ik heb geen geld voor Paris
Dus ik gebruik mijn fantasie
Trotste mama van Ambar
Ik heb in jaren niet zo vaak een Eurovisie inzending afgespeeldTrotste mama van Ambar
is dit een spreukquote:Op maandag 4 maart 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen geld voor Paris
Dus ik gebruik mijn fantasieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:12 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen is gestopt met BB zou ze weer naar DTS komen heeInderdaad ik was er vanmorgen nog.quote:
Erg druk op het werk, dus bijna geen tijd meer voor fok.
En in het weekend doe ik tegenwoordig andere dingen dan hele dagen op een forum zitten
Weer veel aan het klussen, en ben vooral veel aan het opruimen en motor rijden
Ow en plannen maken voor mijn luchtplaats![]()
Dan kom ik gewoon soms even langs
Maar @Paul hoe gaat het met je vriendin?![]()
gaat wel goed hoor, ze was gisteren mee naar verjaardag van mn pappiequote:Op maandag 4 maart 2024 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad ik was er vanmorgen nog.
Erg druk op het werk, dus bijna geen tijd meer voor fok.
En in het weekend doe ik tegenwoordig andere dingen dan hele dagen op een forum zitten
Weer veel aan het klussen, en ben vooral veel aan het opruimen en motor rijden
Ow en plannen maken voor mijn luchtplaats![]()
Dan kom ik gewoon soms even langs
Maar @:paul hoe gaat het met je vriendin?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gezelligquote:Op maandag 4 maart 2024 14:18 schreef Paul het volgende:
[..]
gaat wel goed hoor, ze was gisteren mee naar verjaardag van mn pappie
Nog gefeliciteerd![]()
![]()
Heldquote:Op maandag 4 maart 2024 14:20 schreef Paul het volgende:
net 2 spreuken van @:justinK gescheduled ergens deze week
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: