Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JezusDTSquote:Op maandag 4 maart 2024 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 3 maart 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 905 JustinK
02. 776 aloa
03. 350 Dotteke
04. 327 HappyCharly
05. 317 Kissingbird
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats![]()
![]()
Uiteraard, 5 dagen in de week, 43 uur inclusief overwerkquote:
Ik kijk nu al weer uit naar het weekend
Jij ook?![]()
Ja hier ook, met een bolkje tussendoorquote:Op maandag 4 maart 2024 09:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uiteraard, 5 dagen in de week, 43 uur inclusief overwerk
Ik kijk nu al weer uit naar het weekend
Jij ook?We tellen alweer af naar het weekend
![]()
![]()
Maar ik ben beetje happy
Gisteren met de zeikburen gepraat en ze gaan akkoord met een nieuwe schutting die we dan samsam doen
Dus eind april, begin mei krijg ik een nieuwe schutting
Dus dit weekend in de ochtend op zoek naar tegels voor de tuin.![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ben beetje happy
Gisteren met de zeikburen gepraat en ze gaan akkoord met een nieuwe schutting die we dan samsam doen
Dus dit weekend in de ochtend op zoek naar tegels voor de tuin.Had je veel gezeik met die buren?
![]()
Ze zijn tussen de 80 en schijndoodquote:Op maandag 4 maart 2024 09:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is goed nieuwsHad je veel gezeik met die buren?
Dus als ik muziekje luister in de tuin, dan beginnen ze al te zeiken.
Ze hebben altijd visite ook.
Laat me met rust. Ik werk 5 dagen in de week, laat mij in het weekend lekker genieten
Maar vorig jaar hadden ze nog gezegd, ja een schutting is niet nodig. Kneiterveel geld maar geen cent willen uitgeven. Maar ze gaan nu toch overstag![]()
En nee ik wil geen planten in de tuin.
Alleen schutting en tegels![]()
Geen onderhoudEr komt ook een overkapping, en ik ga sparen voor een jacuzzi
Dus geen vakantie voor mij dit jaar![]()
![]()
Gelukkig zijn ze dan toch overstag gegaanquote:Op maandag 4 maart 2024 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze zijn tussen de 80 en schijndood
Laat me met rust. Ik werk 5 dagen in de week, laat mij in het weekend lekker genieten
Maar vorig jaar hadden ze nog gezegd, ja een schutting is niet nodig. Kneiterveel geld maar geen cent willen uitgeven. Maar ze gaan nu toch overstag![]()
Dus geen vakantie voor mij dit jaar
En ja wel makkelijk een tuin zonder onderhoud
Dat wordt dan een vakantie in eigen tuinin de jacuzzi
![]()
![]()
![]()
Ja tuin op het zuiden, dus op goede zonnige warme dagen lijkt het net alsof ik in spanje zitquote:Op maandag 4 maart 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan toch overstag gegaan
En ja wel makkelijk een tuin zonder onderhoud
Dat wordt dan een vakantie in eigen tuinin de jacuzzi
![]()
Maar ik ben er weer vandoorBehoorlijk druk op het werk
![]()
Adios en succes met de puntjes![]()
![]()
Thx, werkse en tot laterquote:Op maandag 4 maart 2024 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja tuin op het zuiden, dus op goede zonnige warme dagen lijkt het net alsof ik in spanje zit
Maar ik ben er weer vandoorBehoorlijk druk op het werk
![]()
Adios en succes met de puntjes![]()
![]()
Je gaat dus lekker aanbakken in de tuinluchtplaats?quote:Op maandag 4 maart 2024 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze zijn tussen de 80 en schijndood
Dus geen vakantie voor mij dit jaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ben beetje happy
Dus dit weekend in de ochtend op zoek naar tegels voor de tuin.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Yes ik haat planten en bloemen. Dat laat ik aan de buren over, die tuin staat helemaal vol.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat dus lekker aanbakken in de tuinluchtplaats?
Heb die krengen ook niet in huis.
Ik heb 2 nepplantjes![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes ik haat planten en bloemen. Dat laat ik aan de buren over, die tuin staat helemaal vol.
Heb die krengen ook niet in huis.
Ik heb 2 nepplantjes_________________________________________
Trotste mama van Ambar
ja niet iedereen houd van plantenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]_________________________________________
Overigens trekt het beestjes aan, en ik hou niet van beestjes![]()
![]()
Hahahahahahahaquote:Op maandag 4 maart 2024 10:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja niet iedereen houd van planten
Overigens trekt het beestjes aan, en ik hou niet van beestjes
Weet je zeker dat je een mens bent en geen robot?
OMG waar is het verkeerd gegaan in je opvoeding?Trotste mama van Ambar
Ja ik ben echt een mens.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Weet je zeker dat je een mens bent en geen robot?
OMG waar is het verkeerd gegaan in je opvoeding?
Ik hou alleen van katten en honden. Andere beestjes vind ik niet fijn, insecten
Gewoon een onderhoudsvrije tuin![]()
![]()
Dit is een plaatje van internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ideaal tochLekker veel ruimte, geen plantjes, geen bloemen
En vooral geen beestjes
![]()
En nu ga ik weer verder werken![]()
![]()
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een mens.
Ik hou alleen van katten en honden. Andere beestjes vind ik niet fijn, insecten
Gewoon een onderhoudsvrije tuinTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
Dit is een plaatje van internetWat een depressieve luchtplaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ideaal tochLekker veel ruimte, geen plantjes, geen bloemen
En vooral geen beestjes
![]()
En nu ga ik weer verder werkenTrotste mama van Ambar
Zolang ze maar ergens anders zitten dan bij Mazi in de buurtquote:Op maandag 4 maart 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
Dit is een plaatje van internetIk heb een stuk kunstgras in de tuin en ben ik blij mee met alleen tegels blijf je onkruid tussen de tegels weghalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ideaal tochLekker veel ruimte, geen plantjes, geen bloemen
En vooral geen beestjes
![]()
En nu ga ik weer verder werken
Merendeel is wel betetegeld en ben echt druk met het tussen de tegels schoon tehoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb een buurvrouw met een tuin vol groene shitquote:Op maandag 4 maart 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?Dat compenseert de boel prima
Ja deze is wat saai, maar ik ga het gezelliger maken met een jacuzzi, en wat kleur enzo.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een depressieve luchtplaats.Inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang ze maar ergens anders zitten dan bij Mazi in de buurt![]()
![]()
Met het zonnetje er op ziet het er altijd fleurig uitquote:Op maandag 4 maart 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat zonder insecten je zelf ook niet meer kunt leven he?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we gaan speciale tegels nemen denk ik, even kostenplaatje checken. Die worden strak tegen elkaar aangelegdquote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een stuk kunstgras in de tuin en ben ik blij mee met alleen tegels blijf je onkruid tussen de tegels weghalen.
Merendeel is wel betetegeld en ben echt druk met het tussen de tegels schoon tehoudenSpeciale iets, met minimale kans op onkruid
Ja daarom, tuin op het zuidenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met het zonnetje er op ziet het er altijd fleurig uit![]()
![]()
Dat heb ik ook en dat is echt kudt om dat schoon te makenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
we gaan speciale tegels nemen denk ik, even kostenplaatje checken. Die worden strak tegen elkaar aangelegdSpeciale iets, met minimale kans op onkruid
[..]
Ja daarom, tuin op het zuiden
Je kan ook iets doen dat ze het voegen met beton dan heb je geen last van onkruidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegeltuin op het zuiden? OMG :x dat is vragen om problemen. Dat is toch veel te warm?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: