Oh ja in die fase zit ik nu ook. Ik had vaak XL en soms L. Nu heb ik ineens soms shirts waarbij ik een M pas, maar het voelt zo eng om een M te bestellen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:04 schreef Bottoms_up het volgende:
Ah van een slechte situatie een feestje maken is altijd leuk
Ik merk dat mijn hoofd de weegschaal nog niet bijgebeend is. Ik had via vinted een jasje besteld. Van een merk dat ik wel vaker heb dus ik weet mijn maat. Maar ik dacht dat het nog niet zou passen want op de foto leek zij zoveel slanker dan mij. Vandaag jasje binnen en het past gewoon, kan makkelijk dicht ook![]()
Bijna 2 jaar geleden had ik het ook maar omgekeerd. Toen heb ik vanalles in maat L besteld. Met mijn 82 kilo![]()
En ik was nog verbaasd ook dat het niet paste
Netjes Pinuts!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:52 schreef Pinuts het volgende:
Nieuw laagste gewicht ooit met 66,4!
Zit wel al even in een dilemma. Ik kom van 80 kg af. 70 was altijd het doel. Dat inmiddels gehaald. Nieuwe doel is 65. Nu is daar bijna ben merk ik dat ik echt al veel kwijt ben maar nog niet strak/best nog wat vet.
Nu ben ik 1,72 cm dus niet extreem klein en dus vind ik onder de 65 kg wegen echt heel weinig klinken. Dus ben een beetje in dilemma wat ik moet doen als ik die 65 eenmaal behaal. Doorgaat met afvallen tot 'strak'? Of even pauze nemen? Vanaf mei ga ik sowieso weer meer krachttraining doen want dan is mijn volleybalseizoen klaar.
Ik ben eigenlijk vanaf mijn 16e ofzo rond de 68 kg geweest. Daarna is het gewicht langzaam omhoog gegaan. Dus vandaar dat ik het heel 'eng' vind klinken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:46 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Netjes Pinuts!
Ik ben een cm kleiner en ik heb ongeveer hetzelfde kortetermijn doel. Tegen eind juni zou ik graag 64 wegen. Ik weet niet wat jouw lichaamstype is, maar onder de 65 is niet perse heel weinig. Mijn langetermijn doel is terug naar de 62. Mijn laagste volwassen gewicht ooit was 60.5 ofzo, toen was ik 35. En toen was ik niet vel over been.
Je zou ook kunnen afwachten wat die krachttraining voor je lichaam doet?
Snap ik. Maar je gaat niet ineens van slank naar heel mager. Mijn ervaring is net dat het steeds moeilijker wordt om er wat af te krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:00 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vanaf mijn 16e ofzo rond de 68 kg geweest. Daarna is het gewicht langzaam omhoog gegaan. Dus vandaar dat ik het heel 'eng' vind klinken.
Dit is dus waarom ik het zo moeilijk vind om een nieuwe weegschaal te vinden. De huidige (20+ jaar oud) geeft altijd consistent gewicht: zet hem op een harde tegelvloer, ga erop staan, zet hem daarna op een zachte tapijtvloer en ga erop staan en je ziet hetzelfde gewicht, zoals het hoort. Maar élke andere die ik geprobeerd heb in de afgelopen jaren geeft op verschillende ondergronden iets anders aan, dus heb ik weer teruggebracht. Ik wil een goedequote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanmorgen ineens een nieuw low van deze ronde op de schaal, met best grote afstand... leek me onwaarschijnlijk omdat ik weer last heb van obstipatie en het was kiiiiillllloooooos minder dan gisteren. Weegschaal verschoven en toen was ik weer dik
En die huidige gewoon houden? Die klinkt perfect! Is.dat nog zo'n draaischijf?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is dus waarom ik het zo moeilijk vind om een nieuwe weegschaal te vinden. De huidige (20+ jaar oud) geeft altijd consistent gewicht: zet hem op een harde tegelvloer, ga erop staan, zet hem daarna op een zachte tapijtvloer en ga erop staan en je ziet hetzelfde gewicht, zoals het hoort. Maar élke andere die ik geprobeerd heb in de afgelopen jaren geeft op verschillende ondergronden iets anders aan, dus heb ik weer teruggebracht. Ik wil een goede
Die huidige moet ik steeds van iemand lenen, daarom ben ik steeds op zoek, zodat ik mijn eigen hebquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En die huidige gewoon houden? Die klinkt perfect! Is.dat nog zo'n draaischijf?
Als ik die weer eens bij de kringloop tegen kom pak ik em mee
Ah, ja das ook niks nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die huidige moet ik steeds van iemand lenen, daarom ben ik steeds op zoek, zodat ik mijn eigen heb
Het is geen draaischijf. Een glazen plaat op pootjes, als het wareVan Söhnle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |