Hoe heb jij dat dan gedaan? Je bent in Slowakije geweest en hebt daar met 'mensen op straat' gepraat over of ze graag bij Rusland of niet willen horen? En dat zou dan wel representatief zijn in vergelijking met wat mij vermeend wijs gemaakt zou worden?quote:Op zondag 3 maart 2024 21:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb geen landelijk onderzoek gehouden ofzo.
Ga zelf eens wat landen bezoeken en met de lokale bevolking praten.
Dan zal je zien dat het vaak niet overeen komt met wat je hier wijs gemaakt wordt.
Ik heb daar gewerkt op meerdere plekken en wat relaties gehad.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat dan gedaan? Je bent in Slowakije geweest en hebt daar met 'mensen op straat' gepraat over of ze graag bij Rusland of niet willen horen? En dat zou dan wel representatief zijn in vergelijking met wat mij vermeend wijs gemaakt zou worden?
Wat ons wijs wordt gemaakt is dat het allen Slavische volkeren zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb geen landelijk onderzoek gehouden ofzo.
Ga zelf eens wat landen bezoeken en met de lokale bevolking praten.
Dan zal je zien dat het vaak niet overeen komt met wat je hier wijs gemaakt wordt.
NAVO militairen lopen er al vanaf het begin.quote:
NAVO troepen zullen nooit de grens met Rusland oversteken of zelfs maar iets afschieten met een doelwit in Rusland. Dat de NAVO, de EU en de VS Oekraïne helpt met de verdediging van hun land was allang bekend.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
NAVO militairen lopen er al vanaf het begin.
Maar zie jij graag dat de NAVO zich actief gaat bemoeien met de oorlog?
En dat het dus een oorlog tussen NAVO landen en Rusland gaat worden.
Nou weet je wat het gekke is? En ik kan niet spreken voor anderen hier want dit is wat een Duitse collega van mij steeds blijft herhalen. Hij hoopt serieus dat de NAVO zich heel snel in dit conflict gaat melden om Putin een kopje kleiner te maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou hier komt weer een potje mierenneukenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen maar een voedingsbodem is voor escalatie, maar goed. Ook weer een mening. Tuurlijk ben ik ook voor het verdedigen van het grondgebied van een soeverein land. Maar in hoeverre je het laat doorslaan? Dat is een 2e vraag, je loopt natuurlijk wel kans op een escalatie van jewelste en las gisteren nog dat Rusland's motivatie om kernkoppen in te zetten lager ligt dan verwacht was. Hoeveel levens?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat Britse soldaten bewust naar Oekraïne gestuurd worden om actief deel te nemen aan de oorlog is wel nieuw. Een goede zaak in mijn ogen, jammer alleen dat dat nu openlijk bekend is geworden vanwege dat Duitse lek.
Ja is net als met corona, iedereen is ineens een kennerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou weet je wat het gekke is? En ik kan niet spreken voor anderen hier want dit is wat een Duitse collega van mij steeds blijft herhalen. Hij hoopt serieus dat de NAVO zich heel snel in dit conflict gaat melden om Putin een kopje kleiner te maken.
Ik snap hem niet zo, net als dat ik iedereen niet snap die een WW3 als einde van Rusland ziet. Tegen welke kosten aan levens aan alle zijde..
Tja, lijkt hier soms wel alsof we al in oorlog zijn en we onze kelders klaar moeten makenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja is net als met corona, iedereen is ineens een kenner
Sprak laatst tijdens de lunch een stel van die manager types, slimme jongens, hoog geleid, heel de dag vergaderen over hoe ze hun medewerkers kunnen naaien zonder dat die boos worden etc
Hey sp3c, we gaan naar een oorlogseconomie man, wat zou dat voor ons bedrijf betekenen???
Niks, we gaan niet naar een oorlogseconomie
Waaaaaat, wat is daar dan nog voor nodig??????
OORLOG stelletje godse randdebielen
En sommigen hier hebben meer ervaring met een oorlog dan de meesten, mijn moment of fame was in een paintball area waar ik met mijn dikke reet lag zonder ammo en geen backup meer en compleet bont en blauw geschoten werd... Happy times, biertje erna...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sprak laatst tijdens de lunch een stel van die manager types, slimme jongens, hoog geleid, heel de dag vergaderen over hoe ze hun medewerkers kunnen naaien zonder dat die boos worden etc
Hey sp3c, we gaan naar een oorlogseconomie man, wat zou dat voor ons bedrijf betekenen???
Misschien laat iedereen zich beetje teveel opjagenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het zal de meesten van jullie verbazen maar dit hoor ik vaker mensen!quote:
Militairen UIT NAVO landen danquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou hier komt weer een potje mierenneuken
Er zijn geen NAVO militairen in Oekraïne, nu niet, nooit geweest en waarschijnlijk gaan die er ook niet komen
Er zijn Britse militairen net zoals er ook Nederlandse militairen maar dat is onder de eigen vlag in samenwerking met of op verzoek van de Oekraïners
Inzet onder de NAVO vlag is goedkeuring van alle lidstaten voor nodig en dat is altijd een openbare beslissing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |