Niet alleen Hongarije hoor, Polen ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
was ook niet alleen Griekenland ... orthodox christelijk gebied iig
daarnaast wilde Duitsland eigenlijk minder schieten, Frankrijk eigenlijk meer, Italie was er na 3 dagen wel weer klaar mee etc. en al die landen waren daadwerkelijk in staat de bende te veto'en
dat is hier gewoon niet het geval
Hongarije dat een stukje Oekraine in gaat pikken neem ik niet serieus hoor, die zullen daarom moeten vechten en dat zie ik echt niet gebeuren
Wesley Clarke heeft een en ander beschreven in zijn boek 'winning modern wars' heet het dacht ik .. hoofdpijn kreeg hij ervan
ja en naast Griekenland waren er in 1999 ook meer, ik heb ff de bekendste voorbeelden gepaktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Niet alleen Hongarije hoor, Polen ook.
Zo ver is het nog niet maar zie het rustig gebeuren dat Polen een Oekraïne binnen gaat om weerstand te bieden tegen de Russen en ondertussen dat stukje grond bezet houdt.
Maar dan moeten de Russen wel voorbij Kiev komen.
Of dat gaat lukken......
Vandaag 2 neergehaald...quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:44 schreef UncleScorp het volgende:
Eentje voor @:over_hedge
[..]
Betaalartikel dus geen link![]()
En over welk "wunderwaffe" hebben ze het hier ?
Die stiekeme F16's geloof ik niet zo in .
En ondertussen komt dat niet naar voren in de ondertiteling.quote:
Prikje van?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:39 schreef Candymannetje het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nou echt met die Navalny is gebeurd.
Het zwijgen op gelegd door Putin of toch een prikje te veel gehad?
Nou, volgens het covid topic verandert het covid vaccin je bloed in witte slierten die alleen door een begrafenisondernemer kunnen worden opgemerkt.quote:
Ja man...straks ga je nog zo diep in the rabbit hole dat je gaat geloven dat Oekraine gaat winnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dit jaar nog niet gebeuren vrees ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Dat mag absoluut niet gebeuren natuurlijk....quote:Op zondag 3 maart 2024 18:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja man...straks ga je nog zo diep in the rabbit hole dat je gaat geloven dat Oekraine gaat winnen
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:28 schreef sp3c het volgende:
Niemand gaat dit winnen
Het is afwachten tot beide partijen er klaar mee zijn en een nieuwe grens op de kaart tekenen, week later zit wat er over is van Oekraïne bij de NAVO en heeft eigenlijk niemand zijn zin gekregenGetuige het feit dat lidmaatschap in het verleden is tegengehouden door Veto binnen de NAVO vraag ik me af waarom je dat denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dit jaar nog niet gebeuren vrees ikzeer vocale Trump hater - VEM2012
omdat de wereld nogal veranderd is sinds die tijdquote:Op zondag 3 maart 2024 18:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Getuige het feit dat lidmaatschap in het verleden is tegengehouden door Veto binnen de NAVO vraag ik me af waarom je dat denkt.
Maar dat is wat anders dan 'de NAVO krijgt zijn zin'quote:Op zondag 3 maart 2024 18:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat de wereld nogal veranderd is sinds die tijd
geloof niet dat het vandaag de dag politiek heel opportuun is om je tegen een Oekrains NAVO lidmaatschap op te stellen atm ... je kunt je nu nog verschuilen achter het feit dat het er oorlog is maar als dat klaar is gaat het balletje echt heel snel rollen gok ik
kan me niet voorstellen dat ze bij SHAPE denken 'nou ... hopelijk komt Oekraine er niet bij' of 'nou hopelijk gaan er niet zoveel Russische tanks kapot'quote:Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan 'de NAVO krijgt zijn zin'
Georgië werd destijds ook van alles beloofd door navolanden, maar ook nog steeds geen lid.
Als je kijkt naar NAVO landen als Hongarije, Slovakije, Turkije...quote:Op zondag 3 maart 2024 19:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ze bij SHAPE denken 'nou ... hopelijk komt Oekraine er niet bij' of 'nou hopelijk gaan er niet zoveel Russische tanks kapot'
daar kun je gewoon realistisch over zijn
Ik gok zomaar dat als je het daar een Jan Soldaat vraagt er geen heel pro Russisch antwoord uit gaat komenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je kijkt naar NAVO landen als Hongarije, Slovakije, Turkije...
Die kijken anders tegen Rusland aan dan veel andere NAVO landen, en kunnen politiek gewin zien in het tegenhouden Oekraïens lidmaatschap.
Hongarije en Turkije kan ik niet over oordelen, geen ervaring mee.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat als je het daar een Jan Soldaat vraagt er geen heel pro Russisch antwoord uit gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |