abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:03:41 #241
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212708213
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 20:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Meeste mensen krijgen seksuele gevoelens in hun pubertijd Hans.

Dan is een stukje duiding wel praktisch.
Nog nooit van peutermastrubatie gehoord?
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_212708220
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 20:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Meeste mensen krijgen seksuele gevoelens in hun pubertijd Hans.

Dan is een stukje duiding wel praktisch.
Last van seksuele gevoelens in de pubertijd hebben slechts de pubers met veel testosteron in hun bloed.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:04:56 #243
319979 Fok-it
All is well
pi_212708243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dit heb ik lang geleden al eens aan Elan uitgelegd. Toen werd ik een pedo genoemd.

Dan weet je een beetje met wat voor type je te maken hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_212708448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dit heb ik lang geleden al eens aan Elan uitgelegd. Toen werd ik een pedo genoemd.

Dan weet je een beetje met wat voor type je te maken hebt.
Zou je het aan mij kort kunnen uitleggen, ik weet eigenlijk niet precies waar je op doelt? Ik heb dit ook nooit gezien, want ik neem aan dat dit schaamteloos gedrag is gezien de leeftijd?
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:24:38 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_212708640
De kerk bemoeid zich inmiddels niet meer wat er tussen de lakens gebeurt, maar nu gaat de overheid dat doen.
Pff, zucht..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:26:09 #246
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212708674
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
De kerk bemoeid zich inmiddels niet meer wat er tussen de lakens gebeurt, maar nu gaat de overheid dat doen.
Pff, zucht..
Oh, hoe doet de overheid dat dan?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_212708706
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:15 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Zou je het aan mij kort kunnen uitleggen, ik weet eigenlijk niet precies waar je op doelt? Ik heb dit ook nooit gezien, want ik neem aan dat dit schaamteloos gedrag is gezien de leeftijd?
Mijn dochter heeft dit ook gedaan toen ze een jaar of drie was. Is over gegaan toen ze naar de basisschool ging.

Ik merk dat ik het ook een beetje lastig vind om het er over te hebben maar ja, ik denk wel dat het echt masturberen is wat ze heeft gedaan. We hebben tegen haar gezegd dat ze het alleen mag doen wanneer ze echt alleen is. Niet met iemand erbij. Ik heb het toen eens gegoogled en het schijnt wel vaker voor te komen. Het wordt in elk geval niet als iets raars gezien. Ik heb begrepen dat het vaker bij meisjes voor komt en hier klopt dat ook wel. Bij mijn zoon van ruim 3,5 heb ik het nog niet gezien.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:29:47 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212708751
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Oh, hoe doet de overheid dat dan?
Oh vaste prik hier. We moeten eerst bellen wanneer we 'zo'n bui' hebben, dan komen ze langs om alles op te meten en te checken op veiligheid en mogelijke overlast voor de buurt.

Bij jou niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212708777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wtf nee!
En dat wil ik graag zou houden :r
blablablabla
pi_212708833
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Wtf nee!
Niet? :?
Ik lees net dat @Fok-it het je al eens heeft uitgelegd, hoe zit het nou? :?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_212708844
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mijn dochter heeft dit ook gedaan toen ze een jaar of drie was. Is over gegaan toen ze naar de basisschool ging.

Ik merk dat ik het ook een beetje lastig vind om het er over te hebben maar ja, ik denk wel dat het echt masturberen is wat ze heeft gedaan. We hebben tegen haar gezegd dat ze het alleen mag doen wanneer ze echt alleen is. Niet met iemand erbij. Ik heb het toen eens gegoogled en het schijnt wel vaker voor te komen. Het wordt in elk geval niet als iets raars gezien. Ik heb begrepen dat het vaker bij meisjes voor komt en hier klopt dat ook wel. Bij mijn zoon van ruim 3,5 heb ik het nog niet gezien.
Ik kan me voorstellen dat je zoiets lastig getypt krijgt. Ik durf niet eens op het onderwerp te googlen, dus zo ben ik toch wat wijzer geworden. Daarom bedankt voor de toelichting.

Ik heb het hier overigens nooit gezien bij onze dochter, maar wie weet wat lentekriebels losmaken deze week 😉
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:34:46 #252
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212708866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Wtf nee!
Mijn God wat wonen er toch domme mensen in Nederland....
pi_212708897
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:33 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat je zoiets lastig getypt krijgt. Ik durf niet eens op het onderwerp te googlen, dus zo ben ik toch wat wijzer geworden. Daarom bedankt voor de toelichting.

Ik heb het hier overigens nooit gezien bij onze dochter, maar wie weet wat lentekriebels losmaken deze week 😉
Ik geloof ook niet dat het met iets seksueels te maken heeft. Kinderen hebben uitgevogeld dat zulke aanrakingen fijn voelen en willen dat elke keer opnieuw voelen. Ik had wel het idee dat mijn dochter het alleen deed wanneer ze zich verveelde. Maargoed, sinds de basisschool niet meer bij haar gemerkt of gezien.
pi_212708901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 20:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Voorlichting op jonge leeftijd heeft totaal 0,0 samenhang met seks op jonge leeftijd gezien het aantal tienerzwangerschappen alleen maar minder worden, en de leeftijd van eerste keer seks alleen maar omhoog gaat.

Maargoed. Dat is toch tegen een muur aan praten.
Die tienerzwangerschappen waren in mijn jonge jaren nog wel een groot maatschappelijk probleem. Volgens mij is meee daarom de leeftijd waarop seksuele voorlichting gegeven word ook teruggeschroefd van de tweede naar de eerste klas. Wij kregen in Havo 2 het biologische aspect voorgeschoteld en pas in de derde klas werd er kort wat uitgelegd over zaken als anticonceptie, de welbekende bezem met het condoom etc.

In dat perspectief: Als wat jij stelt juist is en de algehele consensus is dat jongeren over het algemeen later aan seks beginnen waarom moeten we dan eerder beginnen aan voorlichting?
blablablabla
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:37:35 #255
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212708934
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet dat het met iets seksueels te maken heeft. Kinderen hebben uitgevogeld dat zulke aanrakingen fijn voelen en willen dat elke keer opnieuw voelen. Ik had wel het idee dat mijn dochter het deed als ze zich verveelde. Maargoed, sinds de basisschool niet meer bij haar gemerkt of gezien.
Naja het problematische is dat pedo's dit wel gebruiken om het goed te praten...

"Ze vinden het toch lekker"

Of uit eigen ervaring als slachtoffer, het fucked met je brein.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:38:58 #256
319979 Fok-it
All is well
pi_212708974
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Die tienerzwangerschappen waren in mijn jonge jaren nog wel een groot maatschappelijk probleem. Volgens mij is meee daarom de leeftijd waarop seksuele voorlichting gegeven word ook teruggeschroefd van de tweede naar de eerste klas. Wij kregen in Havo 2 het biologische aspect voorgeschoteld en pas in de derde klas werd er kort wat uitgelegd over zaken als anticonceptie, de welbekende bezem met het condoom etc.

In dat perspectief: Als wat jij stelt juist is en de algehele consensus is dat jongeren over het algemeen later aan seks beginnen waarom moeten we dan eerder beginnen aan voorlichting?
Omdat voorlichting breder getrokken wordt dan seks als fysieke daad. Maar dat is hier al 384 keer uitgelegd. En na maanden afwezigheid ben ik eigenlijk niet weer een dagje terug om me kapot te ergeren in NWS dus daar ben ik nu ook wel weer klaar mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_212709006
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Omdat voorlichting breder getrokken wordt dan seks als fysieke daad. Maar dat is hier al 384 keer uitgelegd. En na maanden afwezigheid ben ik eigenlijk niet weer een dagje terug om me kapot te ergeren in NWS dus daar ben ik nu ook wel weer klaar mee
Donder je toch lekker op.
Seks heeft gewoon niks te zoeken op een basisschool. Punt.
blablablabla
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:42:02 #258
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_212709023
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die vraag is vaak gesteld bij artsen en hun forums.
Klopt is zeer normaal bij meisjes.
Waarom geen idee .
Er word niet echt onderzoek naar gedaan.

Anderen kant jongs op die leeftijd kunnen wel eens een harde krijgen .
En piss hun de wc weer eens onder.

Bijde zit geen seksuele gedachten achter het is een lichamelijke reactie op iets.

Lichamelijke seksuele gedachten gebeurt pas als de hormonen spiegel omhoog gaat en de hersen gaan stimuleren voor interessen in anderen sekse
pi_212709026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Donder je toch lekker op.
Seks heeft gewoon niks te zoeken op een basisschool. Punt.
Heb jij eigenlijk kinderen?
pi_212709029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wow.

Ik neem aan dat seksuologen die menselijke seksualiteit bestuderen bij alle leeftijdsgroepen eigenlijk pedo's zijn?
Ja want bestuderen is ook echt hetzelfde als praktiseren. Mij hemel _O-
blablablabla
pi_212709036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:33 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Je ziet niks bijzonders hoor ;) Wat sites waar ouders hun bevindingen met elkaar delen (want ja, het is toch een soort van taboe) en ook diverse sites waarbij je kan lezen dat het normaal is en vaker voor komt.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:44:18 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212709063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja want bestuderen is ook echt hetzelfde als praktiseren. Mij hemel _O-
Nou ja.

Hieruit blijkt dat seksuele voorlichting dus echt noodzakelijk is, zelfs bij volwassenen.

Geen hond heeft het hier over het verrichten van seksuele daden met peuters; het gaat hier over de seksuele leefwereld van die doelgroep. Dat dat gebeurt. Dat dat in de natuur zit. Dat je presteert er meteen een soort perverse freakshow van te maken, is een fraai inkijkje in waarom bepaalde mensen helemaal in de war raken van Lentekriebels. En nee, niet de kinderen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212709126
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nou ja.

Hieruit blijkt dat seksuele voorlichting dus echt noodzakelijk is, zelfs bij volwassenen.

Geen hond heeft het hier over het verrichten van seksuele daden met peuters; het gaat hier over de seksuele leefwereld van die doelgroep. Dat dat gebeurt. Dat dat in de natuur zit. Dat je presteert er meteen een soort perverse freakshow van te maken, is een fraai inkijkje in waarom bepaalde mensen helemaal in de war raken van Lentekriebels. En nee, niet de kinderen.
Die lentekriebels zijn pas een perverse freakshow. Dat kleine grut moet gewoon lekker zelf spelenderwijs op eigen tempo die zaken ontdekken. Volwassen moeten daar niet mee bemoeien.
blablablabla
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:48:59 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212709161
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Die lentekriebels zijn pas een perverse freakshow. Dat kleine grut moet gewoon lekker zelf spelenderwijs op eigen tempo die zaken ontdekken. Volwassen moeten daar niet mee bemoeien.
Geef dan eens een voorbeeld daarvan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212709194
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je ziet niks bijzonders hoor ;) Wat sites waar ouders hun bevindingen met elkaar delen (want ja, het is toch een soort van taboe) en ook diverse sites waarbij je kan lezen dat het normaal is en vaker voor komt.
Bedankt voor het googlen 🙂.

Het komt op mij ook normaal over. Maar ik kan me trouwens wel indenken dat je als ouder eerst een beetje schrikt, niet eens om het gebeuren, maar meer dat je je zorgen maakt of je kind dat ergens geleerd heeft (het is me duidelijk dat dat niet zo is). Gelukkig zijn er sites waar ouders hun bevindingen op kunnen delen.

Zelf, als man, herinner ik me, een beetje vergelijkbaar, overigens wel dat ik erecties had ruim voor de puberteit. Die voelden niet goed, niet slecht, die waren er gewoon. Dat moeten mijn ouders ook gezien hebben, nou prima, zo gaan die dingen met opgroeien.
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 21:53:37 #266
5428 crew  miss_sly
pi_212709216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien moet je weer eens op een normale manier gaan communiceren in plaats van de diarree die er nu weer uit komt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:56:36 #267
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212709272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geef dan eens een voorbeeld daarvan.
The Blue Lagoon (1980) - Reference View - IMDb
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:57:56 #268
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212709292
quote:
ik durf niet te klikken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212709311
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien moet je weer eens op een normale manier gaan communiceren in plaats van de diarree die er nu weer uit komt.
Eng he mensen met een andere mening? :D _O- _O-

Maar ik weet dat je me haat dus ga zelf wel weg voor je weer een ban gaat aanvragen :W
blablablabla
pi_212709320
quote:
Zij was wel 15 en geen 5.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')