SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn Brabanders. Een minderwaardigheidscomplex is er niet voor niets en dus zijn ze op zoek naar waardering.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef fetX het volgende: Er is toch niemand die niet vindt dat PSV terecht kampioen wordt.
Beetje van het niveau als PSV Teze zou missen en dat maakt toch wel verschil.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Maar Feyenoord mist ook gewoon twee basiskrachten
![]()
Wat fijn dat je een 18-jarig talent bij Feyenoord zo hoog inschatquote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje van het niveau als PSV Teze zou missen en dat maakt toch wel verschil.
Als het close is, dan maakt zo’n pingel dus enorm veel uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Alsof die bekerpot alleen maar om die pingel ging. Het was heel de wedstrijd heel close. Kijk eens verder dan die strafschop. Net zoals Feyenoord en Roma aan elkaar gewaagd waren.
En 3 afwezigen, ja en, bij Feyenoord ook 2 en nog midweeks gespeeld. Het ontloopt elkaar niet veel
Dat was veruit de slechtste man op het veld vandaag (oke, na Ramalho)quote:Op zondag 3 maart 2024 16:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje van het niveau als PSV Teze zou missen en dat maakt toch wel verschil.
Ik wacht wel even tot het kwartje valt.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was veruit de slechtste man op het veld vandaag (oke, na Ramalho)
KNBBquote:Op zondag 3 maart 2024 16:45 schreef Wouter2006 het volgende:
En Feyenoord ook nog een wedstrijd van donderdag in de benen..
Ik vond Bakayoko en Lozano een stuk slechter eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was veruit de slechtste man op het veld vandaag (oke, na Ramalho)
Zelfs het eigen clubkanaal bracht vandaag een calimerofilmpje uit. Vermakelijke rubriekquote:Op zondag 3 maart 2024 16:45 schreef alopio het volgende:
Wel een vermakelijke rubriek. PSV’ers die zelfs als ze kampioen worden nog een eierdopje hebben en echt een bevestiging moeten hebben dat ze echt echt echte heel veel beter zijn.
Wees trots op je team, geef gewoon toe dat het allemaal dicht bij elkaar zit en dat er twee teams bovenuit steken en vier je terechte titel.
Kijk nou eens verder. Het gaat niet om de uitslag maar om het spelbeeld. Zelfs met die pingel was het spelbeeld dat het dicht bij mekaar lag. Die eerste 60 minuten worden dan niet uitgewist he. Geniet toch eens van die mooie voetbalgevechten tussen twee aan elkaar gewaagde teams.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het close is, dan maakt zo’n pingel dus enorm veel uit.
Het begint echt hele zielige vormen aan te nemen ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:45 schreef alopio het volgende:
Wel een vermakelijke rubriek. PSV’ers die zelfs als ze kampioen worden nog een eierdopje hebben en echt een bevestiging moeten hebben dat ze echt echt echte heel veel beter zijn.
10 punten verschil, uitgeschakeld in Europa… Blijf vooral stug volhouden dat Feyenoord en PSV gelijkwaardig zijn. Dat is vooral heel erg grappig.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:45 schreef alopio het volgende:
Wees trots op je team, geef gewoon toe dat het allemaal dicht bij elkaar zit en dat er twee teams bovenuit steken en vier je terechte titel.
Met pingel wordt het 1-1. Dichter bij elkaar kom je niet hoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk nou eens verder. Het gaat niet om de uitslag maar om het spelbeeld. Zelfs met die pingel was het spelbeeld dat het dicht bij mekaar lag. Die eerste 60 minuten worden dan niet uitgewist het. Geniet toch eens van die mooie voetbalgevechten tussen twee aan elkaar gewaagde teams.
Uberhaupt nog steeds janken om die pingel. Sneu
Nee johquote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef fetX het volgende:
Hancko speelde vandaag wel een mindere pot trouwens.
Dan zullen er straks wel users komen schrijven dat hij er niks van kan.
Wat heeft Europa te maken met de onderlinge verhoudingen? Lekker blijven kijken naar het scorebord. Maar ik wil het best nog een keer zeggen hoor. Jullie zijn terecht kampioen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
10 punten verschil, uitgeschakeld in Europa… Blijf vooral stug volhouden dat Feyenoord en PSV gelijkwaardig zijn. Dat is vooral heel erg grappig.
Gevalletje projectie. Ik reageer alleen op de lachwekkende stelling dat de arbitrage geen invloed had op die wedstrijd.quote:
Aanvallend een duidelijk verschil, verder eigenlijk niet. Daardoor heeft Feyenoord die punten laten liggen in de wedstrijden waar het niet nodig was. Simpelweg gebrek aan aanvallende kwaliteit en ontbrekende vorm.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
10 punten verschil, uitgeschakeld in Europa… Blijf vooral stug volhouden dat Feyenoord en PSV gelijkwaardig zijn. Dat is vooral heel erg grappig.
Ik dacht dat we niveau aan het vergelijken waren.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat heeft Europa te maken met de onderlinge verhoudingen? Lekker blijven kijken naar het scorebord. Maar ik wil het best nog een keer zeggen hoor. Jullie zijn terecht kampioen.
Feyenoord heeft een mindere fase (gehad?) en PSV haalt een constant niveau.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja…uitslag. Ik heb het over spelbeeld. Of speelde PSV Feyenoord weg voor die pingen? Nee. Was gelijkwaardig.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met pingel wordt het 1-1. Dichter bij elkaar kom je niet hoor.
Maar goed, ook nu wacht ik wel tot het kwartje valt.
Was een gebbetjequote:Op zondag 3 maart 2024 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich dus potverdorie wél twee keer aan dezelfde steen.
Je bent een goed mensquote:Op zondag 3 maart 2024 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje
Volgens mij gaf ik Beelen de schuld (Om Dombo te steunen)
Ik vind het eigenlijk vooral grappig hoe belangrijk jij het vindt dat anderen vinden dat dit PSV veel beter is.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Slot gaf voor de pot al aan dat Beelen, Geert en Hancko wat pijntjes hadden.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef fetX het volgende:
Hancko speelde vandaag wel een mindere pot trouwens.
Dan zullen er straks wel users komen schrijven dat hij er niks van kan.
Aanvallend en middenveld. Maar goed, we zijn af van gelijkwaardig. Prima.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend een duidelijk verschil, verder eigenlijk niet. Daardoor heeft Feyenoord die punten laten liggen in de wedstrijden waar het niet nodig was. Simpelweg gebrek aan aanvallende kwaliteit en ontbrekende vorm.
Terechte kampioen overigens en overall net iets beter dan Feyenoord ja.
Ja, gelijkwaardig dus. Feyenoord heeft zich prima geprofileerd in Europa ook. PSV ook trouwens. Netjes tochquote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we niveau aan het vergelijken waren.
Maar ik gaf Beelen helemaal niet de schuld.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje
Volgens mij gaf ik Beelen de schuld (Om Dombo te steunen)
Sowieso zouden wij ook wel door zijn gegaan in die poule van PSV met een degradatiekandidaat uit Spanje en een middenmoter uit Frankrijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat heeft Europa te maken met de onderlinge verhoudingen? Lekker blijven kijken naar het scorebord. Maar ik wil het best nog een keer zeggen hoor. Jullie zijn terecht kampioen.
Ik betwist dat ze gelijkwaardig zijn. Dat is wat anders.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral grappig hoe belangrijk jij het vindt dat anderen vinden dat dit PSV veel beter is.
Die wedstrijd waren ze inderdaad gelijkwaardig. Maar goed, zonder Veerman en uit… Ik heb het over het gehele seizoen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja…uitslag. Ik heb het over spelbeeld. Of speelde PSV Feyenoord weg voor die pingen? Nee. Was gelijkwaardig.
(En die pingen moet er ook maar in)
Pijnlijk hoe je zelfs in een kampioensjaar nog kan janken om die bekerpot. Minderwaardigheid is best sneu
Mwah, Feyenoord had ook helemaal geen zware poule, dus dat weet ik zo net nog niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso zouden wij ook wel door zijn gegaan in die poule van PSV met een degradatiekandidaat uit Spanje en een middenmoter uit Frankrijk.
Maar aanvallend zijn ze gewoon beter waardoor ze bepaalde wedstrijden beslissen en wij niet. Wij zijn achterin beter maar daar win je geen wedstrijden mee, daar speel je ze mee gelijk.
En de flow moet je ook gewoon niet onderschatten, dat wij in een soort niemandsland zitten waarin er dus nauwelijks meer druk op wedstrijden zit helpt niet bepaald mee.
Wel eens ja. Al had Feyenoord in de poule waarin ze zaten ook door moeten gaan. Hadden ze ook zeker recht op, maar helaas. Daar merkte je heel duidelijk dat we voorin kwaliteit missen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord had helemaal geen zware poule, dus dat weet ik zo net nog niet.
Zat ook niet mee inderdaad, en bij PSV viel het wel goed.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens ja. Al had Feyenoord in de poule waarin ze zaten ook door moeten gaan. Hadden ze ook zeker recht op, maar helaas. Daar merkte je heel duidelijk dat we voorin kwaliteit missen.
Defensief wel erg kiele kiele daar. Dat hebben wij iets minder alhoewel zowaar Hancko vandaag je zwakke schakel was. Tillman en Til zijn eigenlijk spelers die je mist, sowieso zou het voor Santi fijn zijn om vaker een lopende 10 bij zich te hebben.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend een duidelijk verschil, verder eigenlijk niet. Daardoor heeft Feyenoord die punten laten liggen in de wedstrijden waar het niet nodig was. Simpelweg gebrek aan aanvallende kwaliteit en ontbrekende vorm.
Terechte kampioen overigens en overall net iets beter dan Feyenoord ja.
Komt omdat Feyenoord in het begin van de competitie een paar keer onnodig gelijk speelde met die domme rode kaart van Nieuwkoop tegen Fortuna toen oa. PSV is echt niet zo fantastisch en Feyenoord scoort heel moeilijk sinds de winterstop blijft het feit dat ze beiden veel beter zijn als de rest van de competitie maar heel denderend is het allemaal niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Twente helemaal niet zoveel onder doen voor Feyenoord. AZ is wel duidelijk minder.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat Feyenoord in het begin van de competitie een paar keer onnodig gelijk speelde met die domme rode kaart van Nieuwkoop tegen Fortuna toen oa. PSV is echt niet zo fantastisch en Feyenoord scoort heel moeilijk sinds de winterstop blijft het feit dat ze beiden veel beter zijn als de rest van de competitie maar heel denderend is het allemaal niet.
Dan heb je denk ik nog geen eredivisiewedstrijd gezien dit seizoenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Twente helemaal niet zoveel onder doen voor Feyenoord. AZ is wel duidelijk minder.
Nee.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Twente helemaal niet zoveel onder doen voor Feyenoord. AZ is wel duidelijk minder.
PSV heeft op dit moment vooral last van de blessures en de domme zet om Vertessen te laten gaan. Daar zit het verschil met voor de winterstop. Feyenoord is wat dat betreft het hele jaar constant in wisselvalligheid.
Beter dan.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat Feyenoord in het begin van de competitie een paar keer onnodig gelijk speelde met die domme rode kaart van Nieuwkoop tegen Fortuna toen oa. PSV is echt niet zo fantastisch en Feyenoord scoort heel moeilijk sinds de winterstop blijft het feit dat ze beiden veel beter zijn als de rest van de competitie maar heel denderend is het allemaal niet.
Ja, Feyenoord niet natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV heeft op dit moment vooral last van de blessures en de domme zet om Vertessen te laten gaan. Daar zit het verschil met voor de winterstop. Feyenoord is wat dat betreft het hele jaar constant in wisselvalligheid.
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Twente Feyenoord voorbij (op alle fronten).quote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind hem qua gedrag wel heel vervelend, door dat gefrustreerde gedoe krijg je het idee dat ie minder speelt dan hij eigenlijk doet.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:20 schreef fetX het volgende:
Gimenez speelde trouwens een prima pot, die lijkt wel uit zijn vormdip te kruipen.
Al had hij die 1op1 wel mogen maken
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Til is bij zinnen gekomen.
https://www.voetbalprimeu(...)-slecht-van-mij.html
Mooi dat hij dat ook doetquote:
De drang naar erkenning is groot in Eindhoven. Als je nog zo bezig bent met andere clubs als je 10 punten voorstaat. Sneuquote:
Jawel hoor. Maar ik ben heel neutraal als het om Twente en Feyenoord gaat.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik nog geen eredivisiewedstrijd gezien dit seizoen
Dat blijkt, ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik ben heel neutraal als het om Twente en Feyenoord gaat.
Feyenoord is het hele seizoen vergelijkbaar in prestaties, PSV heeft na de winterstop 6 punten verloren tegen 0.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord niet natuurlijk.
Dit is wel een heel slechte act hoor
Nee, Twente is wel de mindere van de twee, maar het verschil is vrij klein.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eigenlijk is Twente Feyenoord voorbij (op alle fronten).
Welnee, bij ons loopt op elke positie een (veel) betere speler joh. Dat ziet toch iedere blindequote:Op zondag 3 maart 2024 17:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Twente is wel de mindere van de twee, maar het verschil is vrij klein.
Drang naar erkenning? Denk dat het gewoon een beetje zelfspotterig bedoeld is.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:33 schreef alopio het volgende:
[..]
De drang naar erkenning is groot in Eindhoven. Als je nog zo bezig bent met andere clubs als je 10 punten voorstaat. Sneu
Waarom kun je er dan niet van winnen?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee, bij ons loopt op elke positie een (veel) betere speler joh. Dat ziet toch iedere blinde
Op de act van Marco bij Rondo na krijgt PSV eerder teveel erkenning. Nogmaals, ik kwam hier per ongeluk en zie ineens staan dat Feyenoord gelijkwaardig is. Dat vond ik vrij grappig en daar reageer ik op.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:33 schreef alopio het volgende:
[..]
De drang naar erkenning is groot in Eindhoven. Als je nog zo bezig bent met andere clubs als je 10 punten voorstaat. Sneu
Het gaat om het team. Niet om 11 individuen.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee, bij ons loopt op elke positie een (veel) betere speler joh. Dat ziet toch iedere blinde
Dat verschil gaat ongetwijfeld weer flink oplopen in de laatste fase.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om het team. Niet om 11 individuen.
Nogmaals, ik geef aan dat Feyenoord beter is, maar dat het verschil niet zo groot is.
Krijgen we de beker is een troostprijs act weer. Verleden jaar waren jullie ook gewoon terecht er heel blij mee. Hou op hoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op de act van Marco bij Rondo na krijgt PSV eerder teveel erkenning. Nogmaals, ik kwam hier per ongeluk en zie ineens staan dat Feyenoord gelijkwaardig is. Dat vond ik vrij grappig en daar reageer ik op.
Maar goed, in deze echoput levert dat nogal wat gefrustreerde reacties op. Snap ik ook wel. Het is ook kut om als huizenhoog favoriet alleen de troostprijs te krijgen (tenminste, het zou mij niet eens verbazen als Feyenoord dat ook nog verneukt als ze een slechte dag hebben dan).
Zou goed kunnen. Maar ik vind Feyenoord wel flink wisselvallig dit seizoen. Twente is wat dat betreft wel minder, maar de verschillen tussen de wedstrijden onderling van hen zijn kleiner.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verschil gaat ongetwijfeld weer flink oplopen in de laatste fase.
Wordt nog wel minstens een puntje of 9-12, ja. Twente heeft nog een ontzettend lastig programma en hebben elke uitwedstrijd moeite.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verschil gaat ongetwijfeld weer flink oplopen in de laatste fase.
Ook een troostprijs. Het gaat om de titel. Daarna kwalificatie CL. Pas daarna de beker.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Krijgen we de beker is een troostprijs act weer. Verleden jaar waren jullie ook gewoon terecht er heel blij mee. Hou op hoor.
De ontlading tegen Spakenburgquote:Op zondag 3 maart 2024 17:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Krijgen we de beker is een troostprijs act weer. Verleden jaar waren jullie ook gewoon terecht er heel blij mee. Hou op hoor.
Ze zijn nu nog steeds aan het janken over een penaltyquote:
Ok Hansquote:Op zondag 3 maart 2024 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook een troostprijs. Het gaat om de titel. Daarna kwalificatie CL. Pas daarna de beker.
Dit ja. Dat je liever de titel wint lijkt me logisch. Maar opvallend is dat het altijd een troostprijs is al je hem niet wint. Win je hem wel (of ga je net door tegen Spakenburg) is het net de Champions Leaguequote:Op zondag 3 maart 2024 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog steeds aan het janken over een penalty
Wat een troostprijs
Blijf deze energie vasthouden, Scrummert.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:49 schreef Scrummie het volgende:
PSV is de meest zielige club van Nederland.
En PSV is veel beter als Feyenoord?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Twente is wel de mindere van de twee, maar het verschil is vrij klein.
Ik vind het wel bijzonder dat zelfs in een seizoen als dit die eeuwige eierdop maar niet af lijkt te gaan.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:49 schreef Scrummie het volgende:
PSV is de meest zielige club van Nederland.
De stand vertekent ook heel ergquote:Op zondag 3 maart 2024 18:04 schreef Coco het volgende:
Met pijn en moeite maar blijven vasthouden dat Feyenoord gelijkwaardig is aan PSV.
Oef.
Wij hebben geen klaas.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft geen Gminez, Hansco of een Wieffer,
Dat zijn spelers die op dit moment bij elke topclub in europa op de kaart staan....
Die zijn alle 3 meer waard dan elke speler van psv....
Nou bij elke onderlinge wedstrijd waren ze niet overtuigend beter...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:04 schreef Coco het volgende:
Met pijn en moeite maar blijven vasthouden dat Feyenoord gelijkwaardig is aan PSV.
Oef.
‘Maar wij zijn beter’quote:Op zondag 3 maart 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
Users die elkaar expres niet proberen te begrijpen in een discussie, leuke rubriek.
Ik vind Nieuwkoop eigenlijk steevast wel iets brengen de laatste tijd eerlijk gezegd, legt er lekker veel energie in en voert zijn taken goed uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Persoonlijk vond ik het vandaag wel jammer dat Slot niet Paixao wilde brengen ipv Nieuwkoop. Maar dat is gezien de stand e.d. wel begrijpelijk.
Mooie weergave. Idd gelijkspel gaf de verhoudingen goed weer. Zal iedereen wel gezien hebben.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Denk dat een gelijkspel uiteindelijk wel terecht is.
Ik vond het wel logisch, net als @Caland heb ik wel enige waardering voor hem gekregen. Het is een lompe werker maar je kan hem wel op iedere positie brengen voor wat extra energie. Terwijl de rest kapot was zag je hem nog als een bezetene achter iedere bal aan rennen.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Persoonlijk vond ik het vandaag wel jammer dat Slot niet Paixao wilde brengen ipv Nieuwkoop. Maar dat is gezien de stand e.d. wel begrijpelijk.
Dat klopt wel, maar hij mist wel de aanvallende finesses en onvoorspelbaarheid om echt te zijn en tegenstander daar pijn te doen. Om nog een winst te forceren zou ik hem niet brengen. Nu snapte ik het wel hoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Nieuwkoop eigenlijk steevast wel iets brengen de laatste tijd eerlijk gezegd, legt er lekker veel energie in en voert zijn taken goed uit.
Gelachen.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft geen Gminez, Hansco of een Wieffer,
Dat zijn spelers die op dit moment bij elke topclub in europa op de kaart staan....
Die zijn alle 3 meer waard dan elke speler van psv....
In de laatste 20 minuten ben je misschien wel iets meer op zoek naar opportunisme. Het leek toch alsof Slot liever het gelijkspel verdedigde dan vol voor de overwinning gaan.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Nieuwkoop eigenlijk steevast wel iets brengen de laatste tijd eerlijk gezegd, legt er lekker veel energie in en voert zijn taken goed uit.
Misschien moet jij leren lezen: niet gelijkwaardig =/= veel beter.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En PSV is veel beter als Feyenoord?
Misschien heb je teveel fifa of football manager gespeeld.
En terecht. Mario zie ik overal voorbij komen alsof hij Mr.Feyenoord is...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:57 schreef bbuddybb het volgende:
“Het publiek dacht dat het 10-0 zou worden he? Gelukkig ben ik niet de tweede trainer van Feyenoord die dat overkomt.”
Mario krijgt een tikkie.
Op een bepaald moment was de koek ook wel een beetje op. Dan moet je vooral zorgen dat PSV geen linie kan opschuiven, dat deed Nieuwkoop met zijn lekker rennen goed.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de laatste 20 minuten ben je misschien wel iets meer op zoek naar opportunisme. Het leek toch alsof Slot liever het gelijkspel verdedigde dan vol voor de overwinning gaan.
Handen af van Mario. Is gewoon een wereldgozer.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En terecht. Mario zie ik overal voorbij komen alsof hij Mr.Feyenoord is...
Ik vind de 10-0 onvergefelijk. En persoonlijk aan te rekenen.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 17:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Duitse journalist stelt aan slot de vraag in de persconferentie of bayern munchen al bij hem aangeklopt heeft
hij zou op het lijstje staan bij bayern munchen
wordt weer een hoop gezeik aan het eind van het seizoen net als vorig jaar..verwacht ik..
‘Nee daar staat Arne Slot’quote:
bodz heeft uiteindelijk overal gefaaldquote:Op zondag 3 maart 2024 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Raar dat ze Bosz niet willen
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bodz heeft uiteindelijk overal gefaald
1 johan cruiff schaaltje
het zal me echt niet verbazen als ze de titel alsnog uit handen geven....
Oke klaasquote:Op zondag 3 maart 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
terecht dat ze rust krijgen
het programma was niet normaal de afgelopen 2 maanden
als we de laatste 10 wedstrijden winnen zijn we gewoon kampioen
Wisselvallig nog wel. Spel is soms niet aan te gluren maar kwa resultaten is het kwa resultaten super stabiel. In 2023 8x winst 5x gelijk (na reguliere speeltijd) tegen Roma (2x), PSV en Twente. Nou wat een schande zeg.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar ik vind Feyenoord wel flink wisselvallig dit seizoen. Twente is wat dat betreft wel minder, maar de verschillen tussen de wedstrijden onderling van hen zijn kleiner.
Beetje een nachtkaarsseizoen met weinig échte hoogtepunten imo. Maar ik heb veel slechter meegemaaktquote:Op zondag 3 maart 2024 20:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het beeld wordt ook wel een beetje vertekend door dat slechte begin bij Fortuna (rode kaart van Nieuwkoop) en Sparta. Buiten dat hebben we eigenlijk een prima seizoen. Het euforische gevoel dat we de boel domineren missen we nu alleen een beetje door de uitzonderlijke resultaten van PSV.
Het is vooral dat de thuiswedstrijden dit seizoen (in de Eredivisie) niet echt leuk zijn omdat ploegen zich totaal ingraven en je aanvallend wat kwaliteit mist, veel vermoeiende wedstrijden. Al gauw kansloos voor de titel omdat PSV haar beste seizoen ooit draait, in de CL jezelf echt tekort gedaan. En vrijwel alle aankopen stellen teleur.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een nachtkaarsseizoen met weinig échte hoogtepunten imo. Maar ik heb veel slechter meegemaakt
SlotGodquote:De manier waarop deze aanval na afloop geanalyseerd werd door Peter Bosz en Arne Slot vertelde veel over hoe zij naar voetbal kijken. En op welk vlak hun speelwijze anders is.
De lezing van Bosz: 'De kansen die wij weggeven... Olivier Boscagli, een van mijn meest technische spelers, loopt onder een lange bal door en levert de bal in, wat de 1-1 wordt. Dat is ongekend.'
De lezing van Slot: 'PSV heeft vooral één stand en dat is over het hele veld druk zetten. Hoe ver het ook nodig is om door te dekken en in één-tegen-één te komen. Vandaar ook dat wij met een extra middenvelder speelden om hun verdedigers nog meer uit de laatste lijn te lokken. Dan kom je in hele grote ruimtes twee-tegen-twee te staan, met Yankuba Minteh en met Santiago Giménez.’
Ik snap het nachtkoers gevoel wel, hoewel het gewoon een prima seizoen is met de zaken die je nu opnoemt.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral dat de thuiswedstrijden dit seizoen (in de Eredivisie) niet echt leuk zijn omdat ploegen zich totaal ingraven en je aanvallend wat kwaliteit mist, veel vermoeiende wedstrijden. Al gauw kansloos voor de titel omdat PSV haar beste seizoen ooit draait, in de CL jezelf echt tekort gedaan. En vrijwel alle aankopen stellen teleur.
Maar makkelijk tweede, (hopelijk) de beker en Europees overwinterd, daar zouden we tot aan vorig seizoen voor tekenen. Ook een hoop van de spelers van vorig seizoen hebben zich geweldig doorontwikkeld. Daar zit de winst, zeker nu Ajax een lollerjaartje heeft en je met plek 2 CL mag spelen.
Ook wel net iets te weinig spelers daarvoor op de bank. Als je dan gisteren weer een 'fitte' Ivanusec achter Teze zag aanhobbelen á la Van Beukering weet je ook meteen waarom Arend hem niet als volwaardige optie ziet. Laat staan op het middenveld.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snap het nachtkoers gevoel wel, hoewel het gewoon een prima seizoen is met de zaken die je nu opnoemt.
Daarom vond ik het ergens wel jammer dat we gisteren niet vol voor de winst durfde te gaan het laatste kwartier.
Je krijgt nu vrij rustige periode met iedere keer maar 1 wedstrijd per week.
MintehGOD.quote:In de ogen van Slot was het niet geheel toevallig dat Minteh voor de gelijkmaker de bal afsnoepte van Boscagli. 'Ik zie dat op training ook. Dat mensen zich daar vaak in verslikken, omdat ze net over die seconde gaan die je hebt tegen Minteh. Volgens mij zei ik vorige week ook dat hij onze beste verdediger is in een-tegen-een-duels. Dat komt omdat hij belachelijk snel is.'
Ik ga ook wel stuk om mensen die Ivanusec op 10 wil zien, zo'n beetje de positie waar je bij Slot het meeste moet lopen. En ook als buitenspeler moet je veel arbeid leveren, zeker tegen een PSV waar de backs continu over de buitenspelers heen sprinten en andersom. Dat doet die gekke Minteh dan toch het best, jammer dat hij oogkleppen heeft wanneer hij een assist moet geven, want in zijn individuele acties heeft hij best wel overzicht.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel net iets te weinig spelers daarvoor op de bank. Als je dan gisteren weer een 'fitte' Ivanusec achter Teze zag aanhobbelen á la Van Beukering weet je ook meteen waarom Arend hem niet als volwaardige optie ziet. Laat staan op het middenveld.
Wel benieuwd wat het plan is met Minteh, je zou zeggen dat je volgend seizoen pas echt kan gaan 'oogsten' met hem maar aan de andere kant wil je dat ook niet echt met een huurspeler.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga ook wel stuk om mensen die Ivanusec op 10 wil zien, zo'n beetje de positie waar je bij Slot het meeste moet lopen. En ook als buitenspeler moet je veel arbeid leveren, zeker tegen een PSV waar de backs continu over de buitenspelers heen sprinten en andersom. Dat doet die gekke Minteh dan toch het best, jammer dat hij oogkleppen heeft wanneer hij een assist moet geven, want in zijn individuele acties heeft hij best wel overzicht.
Die winnen vooral de oorlog niet omdat ze 11 hele matige spelers op het veld hebben staan.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word moe van mensen zoals Van Hanegem die zeggen dat Gimenez "normaal" moet doen. Wanneer AS Roma spelers over de grond rollen, vragen om kaarten en de scheidsrechter onder druk zetten dan is dat slim en professioneel maar wanneer Gimenez hetzelfde doet dan kan het opeens niet door de beugel? Met 11 koorknaapjes op het veld ga je de oorlog ook niet winnen, zie Ajax dit seizoen.
Slot wil hem dolgraag nog een jaar, dat is duidelijk. Voor een speler die nog maar twee jaar op voetballen zit en eigenlijk maar de helft van de instructies snapt doet ie het echt wel goed. Wellicht kan je dat Uruguayaanse geldwolfje erbij halen, die kan dan rustig in het lab van Slot en dan heb je de rechtsbuitenpositie best goed bezet, Stengs kan er natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat het plan is met Minteh, je zou zeggen dat je volgend seizoen pas echt kan gaan 'oogsten' met hem maar aan de andere kant wil je dat ook niet echt met een huurspeler.
Je had gisteren alleen nog Paixao op de bank om nog iets te forceren, maar die brengt dit seizoen te weinig. Dus ik snap realist Slot best, maar ik had het best willen zien. Verliezen had ook niet zoveel uitgemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel net iets te weinig spelers daarvoor op de bank. Als je dan gisteren weer een 'fitte' Ivanusec achter Teze zag aanhobbelen á la Van Beukering weet je ook meteen waarom Arend hem niet als volwaardige optie ziet. Laat staan op het middenveld.
Ligt natuurlijk wel aan de wedstrijd. Zo’n potje tegen RKC kan je volgens mij prima met Ivanusec op 10 spelen (wanneer Stengs geen optie is). Dan maak je ook niet het verschil met de meters die je maakt, maar door juist balvast etc te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga ook wel stuk om mensen die Ivanusec op 10 wil zien, zo'n beetje de positie waar je bij Slot het meeste moet lopen. En ook als buitenspeler moet je veel arbeid leveren, zeker tegen een PSV waar de backs continu over de buitenspelers heen sprinten en andersom. Dat doet die gekke Minteh dan toch het best, jammer dat hij oogkleppen heeft wanneer hij een assist moet geven, want in zijn individuele acties heeft hij best wel overzicht.
Eens. En als je dan een Guus Til weer hoort die dan verontwaardigd doet over tijdrekken en hoofdblessure faken. Prima hoor maar grijp dan ook in als je eigen teamgenoten dat doet (lees Luuk de Jong) maar dan is het opeens geen probleem.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die winnen vooral de oorlog niet omdat ze 11 hele matige spelers op het veld hebben staan.
Dat kaartengejank vind ik altijd walgelijk, of Gimenez of Suarez dat nou doet.
Daar ben ik het echt mee oneens, dan gooi je eigenlijk je hele tactiek overboord. Die aanvallende druk kan je juist zetten omdat je 10 zoveel meters maakt, anders verlies je zelfs die controle. Tegen de RKC's van de wereld als linksbuiten kan natuurlijk wel, volgens mij ziet Slot hem nu voornamelijk als optie voor dat soort potjes, waar het meeverdedigen minder belangrijk is.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wel aan de wedstrijd. Zo’n potje tegen RKC kan je volgens mij prima met Ivanusec op 10 spelen (wanneer Stengs geen optie is). Dan maak je ook niet het verschil met de meters die je maakt, maar door juist balvast etc te zijn.
En afgelopen donderdag zag ik Ivanusec ook gewoon z’n verdedigende meters doen, dus we moeten ook niet doorslaan of de man half gehandicapt is…
Ik vind dat er altijd nog wel een verschil zit tussen een slimmigheidje hier en daar of gewoon ronduit kansloos Antony-achtig gedrag. Van dat laatste moet je imo ten alle tijden wegblijven.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens. En als je dan een Guus Til weer hoort die dan verontwaardigd doet over tijdrekken en hoofdblessure faken. Prima hoor maar grijp dan ook in als je eigen teamgenoten dat doet (lees Luuk de Jong) maar dan is het opeens geen probleem.
Al moet ik zeggen dat je het tegen een Roma altijd mag doen. Die zijn zo walgelijk daar kan geen vuil spel genoeg tegenover staan
Precies dit. Luka kan prima op 10, maar niet in wedstrijden zoals gisteren. Dat afjagen is (nog) niks voor hem en ook de 10 is dit jaar niet meer zo belangrijk voor de vele meters maken, het is je meest creatieve voetballer die daar staat. Timber maakt juist nu die meters voornamelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wel aan de wedstrijd. Zo’n potje tegen RKC kan je volgens mij prima met Ivanusec op 10 spelen (wanneer Stengs geen optie is). Dan maak je ook niet het verschil met de meters die je maakt, maar door juist balvast etc te zijn.
En afgelopen donderdag zag ik Ivanusec ook gewoon z’n verdedigende meters doen, dus we moeten ook niet doorslaan of de man half gehandicapt is…
In het geval van Santi helpt het ook niet, je krijgt daardoor het gevoel dat hij ontzettend gefrustreerd is omdat hij slecht speelt terwijl dat helemaal niet zo was.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd nog wel een verschil zit tussen een slimmigheidje hier en daar of gewoon ronduit kansloos Antony-achtig gedrag. Van dat laatste moet je imo ten alle tijden wegblijven.
Dan onderschat je hoeveel meters Stengs nog maakt. Wereld van een verschil met Luka.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies dit. Luka kan prima op 10, maar niet in wedstrijden zoals gisteren. Dat afjagen is (nog) niks voor hem en ook de 10 is dit jaar niet meer zo belangrijk voor de vele meters maken, het is je meest creatieve voetballer die daar staat. Timber maakt juist nu die meters voornamelijk.
Neemt trouwens niet weg dat de voornamelijk Gimenez heel veel behoefte heeft aan een sleurende 10. Type Til dom loze meters maken
quote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan onderschat je hoeveel meters Stengs nog maakt. Wereld van een verschil met Luka.
En 'dom loze meters maken' doe je Til of het type 10 wat je bedoelt ook mee tekort. Als dat de kwalificatiebrief zou zijn had Lingr allang veel meer minuten gemaakt. Het gaat juist om een 10 die op de juiste momenten druk zet, nuttige meters om de tegenstander tot balverlies of een slechte pass te dwingen, je directe tegenstander laten meelopen zodat iemand anders vrijkomt. Loze meters zijn achter de keeper aanrennen voor een kansloze karatetrap.
Als je maar je best doet....meer dan dat kan je niet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh krijgt voor zijn inzet altijd een dikke 10.
Nu nog leren voetballen.
Kindsoldaat kan wel tegen een stootje...quote:Op maandag 4 maart 2024 00:25 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.instagram.com/p/C4EOQCTIp1f/
Leerdam is terug in Nederland!![]()
Hij heeft 4 dagen geleden nog een hele belangrijke assist gegevenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt mee oneens, dan gooi je eigenlijk je hele tactiek overboord. Die aanvallende druk kan je juist zetten omdat je 10 zoveel meters maakt, anders verlies je zelfs die controle. Tegen de RKC's van de wereld als linksbuiten kan natuurlijk wel, volgens mij ziet Slot hem nu voornamelijk als optie voor dat soort potjes, waar het meeverdedigen minder belangrijk is.
Bovendien is zijn rendement ook waardeloos, het is niet alsof ie op dat vlak nou zoveel meer brengt dan de rest helaas.
En Hancko een hele belangrijke goal, misschien moet hij wel in de spits.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft 4 dagen geleden nog een hele belangrijke assist gegeven
Daar ben ik het mee eens hoor. Kaarten vragen moet gewoon afgestraft worden. En het is zo simpel af te dwingen he, gewoon de regel invoeren dat alleen de aanvoerder normaal met de scheids mag praten. Elke andere speler gewoon direct geel geven. Snap niet dat ze dit niet invoerenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd nog wel een verschil zit tussen een slimmigheidje hier en daar of gewoon ronduit kansloos Antony-achtig gedrag. Van dat laatste moet je imo ten alle tijden wegblijven.
Dat Stengs een grotere meerwaarde heeft (gehad) dit seizoen staat buiten kijf.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Hancko een hele belangrijke goal, misschien moet hij wel in de spits.
Even zonder flauw te doen, prima assist maar in meer dan 1000 minuten 1 goal en 4 assists is echt mager. Vergelijk dat eens met Stengs die zowel op offensief als defensief vlak wel heel veel meer levert.
Op linksbuiten tegen mindere clubs ben ik het hier ook mee eens, dan blijft het meelopen met de back van de tegenstander beperkt, maar hem op 10 zetten blijf ik een tamelijk vreemde suggestie vinden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Stengs een grotere meerwaarde heeft (gehad) dit seizoen staat buiten kijf.
Maar het gaat er in deze discussie om wie er nu in de basis moet staan. Het is heel logisch om de kwaliteiten van Stengs deels op te vangen met Ivanusec op linksbuiten. Ivanusec heeft ook de klasse in de kleine ruimte en het vermogen om spelers weg te steken. Zeker tegen mindere teams waar je bijna continue op hun helft zal staan.
De scheidsrechter onder druk zetten is gewoon onderdeel van het spelletje. Scheidsrechters zijn net mensen, namelijk. Zie ook het fenomeen "thuisfluiter". Daar kun je de ogen voor sluiten en boos worden op een Gimenez maar dan sta je er vrij naïef in. Als je wilt winnen dan moet je alles uit de kast halen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens hoor. Kaarten vragen moet gewoon afgestraft worden. En het is zo simpel af te dwingen he, gewoon de regel invoeren dat alleen de aanvoerder normaal met de scheids mag praten. Elke andere speler gewoon direct geel geven. Snap niet dat ze dit niet invoeren
Ik ben niet boos om Gimenez hoor. zolang er geen regels voor zijn (of niet worden gehanteerd) moet je niet roomser zijn dan de paus en het ook doen. Wat niet wil zeggen dat ik het niet irritant vind. Maar dat is dus gewoon de taak van de scheids cq bonden om dat aan te pakken.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De scheidsrechter onder druk zetten is gewoon onderdeel van het spelletje. Scheidsrechters zijn net mensen, namelijk. Zie ook het fenomeen "thuisfluiter". Daar kun je de ogen voor sluiten en boos worden op een Gimenez maar dan sta je er vrij naïef in. Als je wilt winnen dan moet je alles uit de kast halen.
LEXIE IN ORANJE.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zo'n speler om zich heen zou Santi weer aan de lopende band scoren!!!
Los daarvan kan het je ook tegenwerken als je te pas en te onpas gaat klagen en janken, en dat punt heeft Santi allang bereikt.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben niet boos om Gimenez hoor. zolang er geen regels voor zijn (of niet worden gehanteerd) moet je niet roomser zijn dan de paus en het ook doen. Wat niet wil zeggen dat ik het niet irritant vind. Maar dat is dus gewoon de taak van de scheids cq bonden om dat aan te pakken.
Ik ben dan wel benieuwd hoeveel meter Stengs maakt in dit soort wedstrijden. In mijn optiek zijn het vooral Timber en Wieffer die de meeste veroveringen doen en de meters maken. Ik zou Stengs ook wel eens willen zien in vergelijking met Szymanski vorig jaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan onderschat je hoeveel meters Stengs nog maakt. Wereld van een verschil met Luka.
En 'dom loze meters maken' doe je Til of het type 10 wat je bedoelt ook mee tekort. Als dat de kwalificatiebrief zou zijn had Lingr allang veel meer minuten gemaakt. Het gaat juist om een 10 die op de juiste momenten druk zet, nuttige meters om de tegenstander tot balverlies of een slechte pass te dwingen, je directe tegenstander laten meelopen zodat iemand anders vrijkomt. Loze meters zijn achter de keeper aanrennen voor een kansloze karatetrap.
Hangt ervan af wat het alternatief is. Een middenveld met Zerrouki, Wieffer en Timber lijkt me onnodig stroperig tegen dat soort tegenstanders. Dan kan je dus met Milambo of Lingr op het middenveld spelen en Luka linksbuiten of Luka aanvallende middenvelder en Paixao linksbuiten.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op linksbuiten tegen mindere clubs ben ik het hier ook mee eens, dan blijft het meelopen met de back van de tegenstander beperkt, maar hem op 10 zetten blijf ik een tamelijk vreemde suggestie vinden.
Tuurlijk moet z'n rendement omhoog. Al heeft hij ook wel wat pech gehad. Je moet dan ook wel door de statistiek heen willen kijken. Had een prachtige assist op Gimenez uit bij Celtic (die net buitenspel liep) en gaf ook de assist op Geertruida uit bij Almere die om onverklaarbare reden werd afgekeurd. In Almere stuurde hij ook Gimenez 1-op-1 weg, die vervolgens eenvoudig van de bal werd gelopen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Hancko een hele belangrijke goal, misschien moet hij wel in de spits.
Even zonder flauw te doen, prima assist maar in meer dan 1000 minuten 1 goal en 4 assists is echt mager. Vergelijk dat eens met Stengs die zowel op offensief als defensief vlak wel heel veel meer levert.
Ik vind Stengs ook eigenlijk al net te weinig brengen op dat vlak, voornamelijk omdat hij in de duels niet fantastisch is, het is wel een verbetering ten opzichte van de Stengs van AZ (slapzak Stengs @fetX ) maar geen echte gifkikker. Gelukkig brengt Stengs imo voldoende rendement om dat te compenseren.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd hoeveel meter Stengs maakt in dit soort wedstrijden. In mijn optiek zijn het vooral Timber en Wieffer die de meeste veroveringen doen en de meters maken. Ik zou Stengs ook wel eens willen zien in vergelijking met Szymanski vorig jaar.
Maar er iedereen is het er wel over eens dat Stengs voorlopig de voorkeur moet krijgen op de 10 postiei. Het gaat mij er meer om wanneer Stengs niet mee doet en Slot weer teruggrijpt naar de Zerrouki-variant. Gisteren is dat volkomen logisch, maar tegen veel laagvliegers wat mij betreft echt niet.
Stengs heeft maar 3 assists en 0 goals sinds de jaarwisseling.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Stengs ook eigenlijk al net te weinig brengen op dat vlak, voornamelijk omdat hij in de duels niet fantastisch is, het is wel een verbetering ten opzichte van de Stengs van AZ (slapzak Stengs @:fetx ) maar geen echte gifkikker. Gelukkig brengt Stengs imo voldoende rendement om dat te compenseren.
Eens over de Zerrouki-variant, ik zie het liefste ook Milambo of Lingr op 10.
5 assists in alle competities. Sowieso, 14 assists, 7 goals over het hele seizoen. Das gewoon echt goed. Nog steeds ziedend op die Peersman.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs heeft maar 3 assists en 0 goals sinds de jaarwisseling.
En in grote wedstrijden geeft hij ook nooit geen thuis!
Vaatdoek Stengs
Dat is overigens 1 assist meer dan Szymanski vorig seizoen in het gehele Eredivisie-seizoen heeft gemaakt
Kleine speler.
Peersman verdient wel een karatetrap ja.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
5 assists in alle competities. Sowieso, 14 assists, 7 goals over het hele seizoen. Das gewoon echt goed. Nog steeds ziedend op die Peersman.
Dat is toch eigenlijk al zo? Ik herinner me dat er zoiets was ingevoerd destijds naar aanleiding van de dood van Richard Nieuwenhuizen, die grensrechter. Toen hadden ze dat ook ingevoerd maar na drie weken of zo verslofte het alweer.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens hoor. Kaarten vragen moet gewoon afgestraft worden. En het is zo simpel af te dwingen he, gewoon de regel invoeren dat alleen de aanvoerder normaal met de scheids mag praten. Elke andere speler gewoon direct geel geven. Snap niet dat ze dit niet invoeren
Mooie kans voor Lingrquote:Op maandag 4 maart 2024 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Stengs mist dus nog maar 2 potjes waarschijnlijk. Gelukkig
Staat hij toch vrij regelmatig, kunnen hij en Timber mooi afwisselenquote:Op maandag 4 maart 2024 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal geen 10
Blijft ook een lastige lijn, je moet ook niet íéder gebaar na een overtreding bestraffen, het kan ook een beetje emotie zijn. En je kan best bij een scheids iets vragen zonder dat het direct geel is, anders kan het juist ontsporen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk al zo? Ik herinner me dat er zoiets was ingevoerd destijds naar aanleiding van de dood van Richard Nieuwenhuizen, die grensrechter. Toen hadden ze dat ook ingevoerd maar na drie weken of zo verslofte het alweer.
Als ik het me correct herinner.
Een beetje emotie snap ik ja, maar wat je nu meerdere malen per wedstrijd ziet aan hysterische bejegening is denk ik echt door de ruimte die ze hebben gekregen voor dat tokkiegedrag.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft ook een lastige lijn, je moet ook niet íéder gebaar na een overtreding bestraffen, het kan ook een beetje emotie zijn. En je kan best bij een scheids iets vragen zonder dat het direct geel is, anders kan het juist ontsporen.
Dat van Santi was weinig subtiel natuurlijk, daar mag wel geel op staan.
Wat mij betreft ook. @Arnequote:Op maandag 4 maart 2024 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
We zijn nu toch wel de fase van twijfel voorbij. Laat Timon maar lekker staan dit seizoen.
Als neutrale arbiter keur ik dit goed.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit dat ik de 'Bijlow is maar matig'-discussie nu officieel gewonnen heb?
Die van Geertruida heb je verloren dus dan staan we quite.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit dat ik de 'Bijlow is maar matig'-discussie nu officieel gewonnen heb?
Wat was zijn stelling over Geert?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die van Geertruida heb je verloren dus dan staan we quite.
Maar Malacia is mislukt bij Manchesterquote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die van Geertruida heb je verloren dus dan staan we quite.
Dat klopt toch gewoonquote:Op maandag 4 maart 2024 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het geen 'nederlands elftal materiaal' is.
(Maar hij is beter dan Teze)
Nee, uitstekende keeper maar Wellenreuther is nog uitstekender. Snap dat je geen 2 goede keepers gewend bent (dit seizoen)quote:Op maandag 4 maart 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Absoluut.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het bijzonder om de op 1 na beste rechtsbenige verdediger van Nederland geen Nederlands Elftal materiaal te vinden.quote:
Zou het ook kunnen zijn dat jij een gekleurde mening hebt in deze?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder om de op 1 na beste rechtsbenige verdediger van Nederland geen Nederlands Elftal materiaal te vinden.
Dat is ook zo. Ik was al Geertruidafan toen mensen het nog totaal niet in hem zagen zitten.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen zijn dat jij een gekleurde mening hebt in deze?
Ha-ha.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo gek
Maar @:slobeend stalkt me sindsdien
Prima speler hoor. Maar hij heeft toch niks meer bewezen of laten zien dan de jongens die nu in het NL elftal staan?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik was al Geertruidafan toen mensen het nog totaal niet in hem zagen zitten.
Gelukkig is hij de afgelopen seizoenen het ongelijk van al die mensen aan het bewijzen
Ik vind het bijzonder dat je Geertruida de op 1 na beste rechtsbenige verdediger van Nederland vindt.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder om de op 1 na beste rechtsbenige verdediger van Nederland geen Nederlands Elftal materiaal te vinden.
Hij staat er zelf regelmatig in, dus over wie heb je het?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima speler hoor. Maar hij heeft toch niks meer bewezen of laten zien dan de jongens die nu in het NL elftal staan?
Ok dus de KNVB heeft dus liever dat men op TV naar lege vakken kijkt dan naar netten. Wat een incompetente organisatie is het ook. Het zal me ook niks verbazen als ze dit in Zeist aangrijpen om de bekerfinale op termijn uit de Kuip te halen.quote:
Zou ook eens tijd worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok dus de KNVB heeft dus liever dat men op TV naar lege vakken kijkt dan naar netten. Wat een incompetente organisatie is het ook. Het zal me ook niks verbazen als ze dit in Zeist aangrijpen om de bekerfinale op termijn uit de Kuip te halen.
In de bekerfinale vorig jaar pas voor het eerst toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
Andere jaren stonden die netten er toch ook alleen op de korte zijden, ik zie het probleem niet zo.
Toen het sympathieke Ajaxpubliek vuurwerk op Vermeer gooide waren er al netten volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de bekerfinale vorig jaar pas voor het eerst toch?
Nee vanaf Ajax W2 al dacht ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen het sympathieke Ajaxpubliek vuurwerk op Vermeer gooide waren er al netten volgens mij.
Eens hoor, maar die netten zijn een gevolg van de debiele regels van de KNVB zelf. Dat Feyenoord in deze geen risico neemt en netten plaatst is logisch want door een weggewaaid servetje wordt de wedstrijd al stilgelegd. Nu gaat de KNVB als organisator maar vakken leeg houden omdat ze geen netten willen en bang zijn voor lul te staan omdat door een vreugdebier straks de finale wordt stilgelegd of gestaakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Netten op de lange zijde waar vooral mensen op neutrale kaartjes zitten in de bekerfinale slaat echt nergens op. Netten houden op de korte zijde is prima te verantwoorden. Die parterrevakken hoeven echt niet leeg.
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen het sympathieke Ajaxpubliek vuurwerk op Vermeer gooide waren er al netten volgens mij.
Zet je toch gewoon relaties op W en Z, dat doen ze sowieso altijd al bij de bekerfinalequote:Op maandag 4 maart 2024 21:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens hoor, maar die netten zijn een gevolg van de debiele regels van de KNVB zelf. Dat Feyenoord in deze geen risico neemt en netten plaatst is logisch want door een weggewaaid servetje wordt de wedstrijd al stilgelegd. Nu gaat de KNVB als organisator maar vakken leeg houden omdat ze geen netten willen en bang zijn voor lul te staan omdat door een vreugdebier straks de finale wordt stilgelegd of gestaakt.
Gelukkig krijgen we Frank Paauw als bondsvoorzitter KNVB.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:13 schreef Haringkop het volgende:
Nederland is ondertussen wel één grote grap als het gaat om supportersbeleid gaat.
Extra ruimte voor sponsor vlaggen. Gratis geld voor knvb.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok dus de KNVB heeft dus liever dat men op TV naar lege vakken kijkt dan naar netten. Wat een incompetente organisatie is het ook. Het zal me ook niks verbazen als ze dit in Zeist aangrijpen om de bekerfinale op termijn uit de Kuip te halen.
Ook daar kan een vreugdebier natuurlijk het opkomenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet je toch gewoon relaties op W en Z, dat doen ze sowieso altijd al bij de bekerfinale
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 02:53 schreef ZKA het volgende:
Wordt dit keer niet zo’n USB-stick loting, zoals in 2016 dn 2018. We gaan voor iets moderners.
Hoezo, die hebben 9.000 seizoenkaarthouders en krijgen 16.500 kaarten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sneu voor NEC. Lekker in de arena spelen.
Hoezo, NEC neemt zelf al genoegen met een bepaalde zijde? Dat doet niemand anders voor ze hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sneu voor NEC. Lekker in de arena spelen.
Verkopen gemakkelijk uit. Vrije verkoop daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, die hebben 9.000 seizoenkaarthouders en krijgen 16.500 kaarten.
Ik heb nog een NEC clubcard liggen, dubbele kans dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:11 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Verkopen gemakkelijk uit. Vrije verkoop daar.
Hij is heel wanhopig op zoek naar redenen om Feyenoord te haten maar zit tegelijkertijd in een soort ontkenningsfase dat hij gewoon ‘heel neutraal’ is, dat komt juist extra sneu over, vooral als je niet écht dom bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel knap om dan steevast er zo naast te zitten
Dit is geen maatschappelijk geaccepteerde reactie.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is heel wanhopig op zoek naar redenen om Feyenoord te haten maar zit tegelijkertijd in een soort ontkenningsfase dat hij gewoon ‘heel neutraal’ is, dat komt juist extra sneu over, vooral als je niet écht dom bent.
6 interlandsquote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat er zelf regelmatig in, dus over wie heb je het?
Sinds we met 5 verdedigers spelen is hij eigenlijk de ideale man voor de positie rechts centraal.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
6 interlandsMaar goed. Ik doel dus op de spelers die wat vaker een wedstrijdje spelen. Zowel centraal als op de RB zijn er gewoon betere opties. Ik vind zowel Frimpong en Dumfries meer toevoegen op de RB en centraal achterin heb je ongeveer 6 spelers die én beter zijn én het op een hoger niveau hebben laten zien.
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
Ik snap je punt wel hoor, ik vind Geertruida ook een prima verdediger. Maar ik snap tegelijk ook heel goed dat er nu nog een handvol andere spelers hoger in de pikorde staan. Vaak helpt het toch ook om een niveautje hoger te gaan spelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds we met 5 verdedigers spelen is hij eigenlijk de ideale man voor de positie rechts centraal.
Helemaal sinds de blessure van Timber staan er geen handvol andere spelers hoger in de pikorde (al kreeg Geertruida toen Timber net niet geblesseerd was ook al de voorkeur van Koeman).quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor, ik vind Geertruida ook een prima verdediger. Maar ik snap tegelijk ook heel goed dat er nu nog een handvol andere spelers hoger in de pikorde staan. Vaak helpt het toch ook om een niveautje hoger te gaan spelen.
Waarvan de meeste linkspoten of niet zo geschikt voor de positie van RCV. Daar zijn je opties Geertruida, Timber en daarna komt al Teze die wel echt iets minder is. Je kan nog wat husselen door vDijk daar te zetten en de Vrij of de Ligt op de middenpositie maar dan haal je eerstgenoemde uit zijn kracht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
6 interlandsMaar goed. Ik doel dus op de spelers die wat vaker een wedstrijdje spelen. Zowel centraal als op de RB zijn er gewoon betere opties. Ik vind zowel Frimpong en Dumfries meer toevoegen op de RB en centraal achterin heb je ongeveer 6 spelers die én beter zijn én het op een hoger niveau hebben laten zien.
Persoonlijk zou ik dan eerder kiezen tussen De Vrij of Timber, maar een handvol spelers is wel echt onzin ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarvan de meeste linkspoten of niet zo geschikt voor de positie van RCV. Daar zijn je opties Geertruida, Timber en daarna komt al Teze die wel echt iets minder is. Je kan nog wat husselen door vDijk daar te zetten en de Vrij of de Ligt op de middenpositie maar dan haal je eerstgenoemde uit zijn kracht.
Het gaat uiteindelijk tussen Geert en Timber (die al het hele seizoen geblesseerd is).
Met het systeem van Koeman heb je op RCV nou net iemand nodig die durft in te schuiven, dan moet je wel kiezen tussen Timber en Geert eigenlijk. De Vrij lijkt mij de back-up van vDijk (en de Ligt zou je wellicht thuis moeten laten).quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan eerder kiezen tussen De Vrij of Timber, maar een handvol spelers is wel echt onzin ja.
Ik vind De Vrij nogal ondergewaardeerd op dat vlak. De VrijGod.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het systeem van Koeman heb je op RCV nou net iemand nodig die durft in te schuiven, dan moet je wel kiezen tussen Timber en Geert eigenlijk. De Vrij lijkt mij de back-up van vDijk (en de Ligt zou je wellicht thuis moeten laten).
Timber en de Ligt moet je beiden thuis laten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het systeem van Koeman heb je op RCV nou net iemand nodig die durft in te schuiven, dan moet je wel kiezen tussen Timber en Geert eigenlijk. De Vrij lijkt mij de back-up van vDijk (en de Ligt zou je wellicht thuis moeten laten).
Dat niveau heeft Nederland ondertussen toch ook wel, niks meer dan een subtoppertje op een goede dag.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Timber en de Ligt moet je beiden thuis laten.
Die selecteren zou op basis zijn van eerdere resultaten in de eredivisie. redden het niet bij Bayern en Arsenal in de basis tenzij je een niveau Polen of een Ivoorkust wil zijn als international land moet je daar niet aan beginnen.
Timber is geblesseerd Hansquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die selecteren zou op basis zijn van eerdere resultaten in de eredivisie. redden het niet bij Bayern en Arsenal in de basis tenzij je een niveau Polen of een Ivoorkust wil zijn als international land moet je daar niet aan beginnen.
Puur kijkend naar de verdedigers zit je toch wel flink bovenin.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niveau heeft Nederland ondertussen toch ook wel, niks meer dan een subtoppertje op een goede dag.
Middenveld is ook gewoon goed zolang de Roon nou eens wegblijft, eigenlijk mis je vooral één a twee aanvallende spelers van topkwaliteit, het is toch weer hopen op de uitspattingen van totaalmongool Memphis.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Puur kijkend naar de verdedigers zit je toch wel flink bovenin.
Alleen de rest is matig.
Ja wat ik zeg, op een goede dag een subtoppertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Puur kijkend naar de verdedigers zit je toch wel flink bovenin.
Alleen de rest is matig.
Nooit meer Memphis.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Middenveld is ook gewoon goed zolang de Roon nou eens wegblijft, eigenlijk mis je vooral één a twee aanvallende spelers van topkwaliteit, het is toch weer hopen op de uitspattingen van totaalmongool Memphis.
Je mist eigenlijk een aanvalsleider die potentie heeft om door te groeien tot de echte wereldtop, dat maakt dat je altijd een subtopper/underdog gaat zijn. Maar je kan een prima representatieve elf opstellen, ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Nooit meer Memphis.
Inmiddels heb je met Zirkzee, Malen en Brobbey gelukkig weer wat alternatief. Simons speelt op beide buitenposities. Gakpo kan nog steeds wel wat.
Malen speelt tegenwoordig op rechtsbuiten met die beer Fullkrug. Zal met Brobbey ook vast werken.
Het ziet er eigenlijk nog niet zo slecht uit.
''Maar zijn knie stond verkeerd.''quote:Peersman zocht contact met Stengs: ''Dit is nooit mijn intentie geweest''
Marvin Peersman heeft veel over zich heen gekregen na de harde overtreding op Calvin Stengs. De verdediger van FC Groningen wil benadrukken dat hij het niet bewust de middenvelder van Feyenoord heeft willen blesseren. De suggestie dat hij het expres deed wuift Peersman weg.
''Ik wilde hem tegenhouden en naar de grond werken, maar zijn knie stond verkeerd'', vertelt de 33-jarige Belg in gesprek met RTV Noord. ''Het is nooit mijn intentie geweest om hem te blesseren. Ik hoor van mensen dat het bewust was, maar dit is nooit mijn intentie geweest.''
Peersman heeft maandag contact gezocht met Stengs en kreeg te horen dat de blessure meeviel. ''Vandaag (maandag, red.) voor de wedstrijd vertelde hij wat hij had. Ik ben blij dat hij niks heeft gescheurd. Ik wens hem een spoedig herstel.'' Stengs is voor Feyenoord na de interlandperiode weer inzetbaar.
"Ik wilde gewoon een aansteker gooien, maar Davy Klaassen zijn hoofd stond verkeerd"quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
''Maar zijn knie stond verkeerd.''
KutBelg.
Volgens mij ben jij vooral een beetje op zoek naar erkenning hier, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
De randstadmedia en Feyenoorders willen heel graag dat het verschil tussen PSV en feyenoord minimaal is, op zoek naar erkenning?
PSV staat 10 punten los en vermorzeld bijna elke tegenstander met grote cijfers.
Feyenoord moet veel meer moeite doen om wedstrijden te winnen, het is telkens net aan en met een minimale score.
Feyenoord heeft thuis van PSV verloren in de competitie en de supercup. In de beker hadden ze Ruperti nodig.
Afgelopen zondag had PSV normaal gesproken met 4-1/2 moeten rusten. De tweede helft gingen ze langen ballen naar voren pompen in de hoop dat Ramalho en Boscagli gingen bibberen , was een slimme tactiek maar zie PSV dat niet doen, die voetballen veel makkelijker.
PSV is door in de CL, met maar 1 verliespartij tegen een heel sterk Arsenal. Maar volgens de media etc moet PSV zich nog bewijzen in EuropaFeyenoord kreeg wel de complimenten terwijl ze kansloos uitschakelt zijn en opnieuw niet van Roma wisten te winnen...
Maar het niveau ligt heel dicht bij elkaar hoor !altijd maar dat downplayen van de succesenn van PSV ,heerlijk!
Of ligt de lat gewoon een stuk hoger bij PSV dan bij Feyenoord, zou ook kunnen natuurlijk.
Een sticker voor deze spreekbeurt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
De randstadmedia en Feyenoorders willen heel graag dat het verschil tussen PSV en feyenoord minimaal is, op zoek naar erkenning?
PSV staat 10 punten los en vermorzeld bijna elke tegenstander met grote cijfers.
Feyenoord moet veel meer moeite doen om wedstrijden te winnen, het is telkens net aan en met een minimale score.
Feyenoord heeft thuis van PSV verloren in de competitie en de supercup. In de beker hadden ze Ruperti nodig.
Afgelopen zondag had PSV normaal gesproken met 4-1/2 moeten rusten. De tweede helft gingen ze langen ballen naar voren pompen in de hoop dat Ramalho en Boscagli gingen bibberen , was een slimme tactiek maar zie PSV dat niet doen, die voetballen veel makkelijker.
PSV is door in de CL, met maar 1 verliespartij tegen een heel sterk Arsenal. Maar volgens de media etc moet PSV zich nog bewijzen in EuropaFeyenoord kreeg wel de complimenten terwijl ze kansloos uitschakelt zijn en opnieuw niet van Roma wisten te winnen...
Maar het niveau ligt heel dicht bij elkaar hoor !altijd maar dat downplayen van de succesenn van PSV ,heerlijk!
Of ligt de lat gewoon een stuk hoger bij PSV dan bij Feyenoord, zou ook kunnen natuurlijk.
quote:Calimerocomplex
Het calimerocomplex is het gevoel van personen, organisaties of landen structureel tekortgedaan of niet serieus genomen te worden vanwege hun geringe omvang. De term is afgeleid van Calimero, het hoofdpersonage van een tekenfilmserie. Een bekende uitspraak van dit zwarte kuikentje is "Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee". De serie werd in Nederland vanaf 1972 uitgezonden door de omroep TROS, die, omdat de omroep toen nog erg klein was, de uitspraak aanvankelijk als lijfspreuk gebruikte.
Randstadmediaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Prullenbak.gifquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Ach, het is PSVCL die een bericht heeft gekopieerd van het PSV-forum (waar hij zelf verbannen is)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:02 schreef fetX het volgende:
Het begint echt hele zielige vormen aan te nemen.
Misschien moet je dit niet doen vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Als je van het PSV forum verbannen wordt moet je wel echt een andere dimensie achterlijk zijn. Is ongetwijfeld een verzamelplaats met van die 3000 euro schuld en wijf kwijt figurenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, het is PSVCL die een bericht heeft gekopieerd van het PSV-forum (waar hij zelf verbannen is)
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zoals Slot zelf al mooi zei: Feyenoord speelt een goed seizoen, maar PSV speelt simpelweg een beter uitzonderlijk seizoen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Jeetje, misschien moet je hier met iemand over praten? Zo'n smeekbede om erkenning komt niet uit de lucht vallen, dat kan alleen als je intens onzeker bent. Nergens voor nodig ouwe reus, ook jij mag er zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Lief dagboek…quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Nu al tot 1,3 cm!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:15 schreef DonRaja het volgende:
En iedere quote groeit zijn e-piemel weer een beetje...
Check deze gast @GGMMquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Goodfellas!
Het moment dat Jimmy besluit Mori te lozen
Wat een heerlijk seizoen was dat toch, waarschijnlijk nog wel meer genoten dan vorig seizoen.quote:
Hoe zeg je dat je geen buitenlands voetbal volgt zonder dat je zegt dat je geen buitenlands voetbal volgt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook omdat we toen eindelijk weer succes hadden en het spel weer positief was. Het was natuurlijk deels ook nog een elftal met “cultspelers) zoals Dessers, Linssen en de echte doorbraak van eigen jeugd als Geert en Kokcu (of een doorontwikkeling). En de eerste aankopen die echt het elftal beter maakte als Aursnes of Trauner. Ik vond het ook een geweldig seizoen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een heerlijk seizoen was dat toch, waarschijnlijk nog wel meer genoten dan vorig seizoen.
Ook wel veel met de loting te maken, vrijwel alles geweest toen in Europa (daar leenden de steden zich ook wel voor), voor het eerst sinds mensenheugenis begon je weer uitwedstrijden in Europa te winnen (BerlijnGod) en dat team had ook net iets meer de gunfactor inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook omdat we toen eindelijk weer succes hadden en het spel weer positief was. Het was natuurlijk deels ook nog een elftal met “cultspelers) zoals Dessers, Linssen en de echte doorbraak van eigen jeugd als Geert en Kokcu (of een doorontwikkeling). En de eerste aankopen die echt het elftal beter maakte als Aursnes of Trauner. Ik vond het ook een geweldig seizoen.
Nu zijn we toch wat meer gewend, eisen we terecht meer en is de lat gewoon hoger. Dat seizoen was echt te transitie van het “oude” Feyenoord naar het nieuwe.
Weet jij wie dat stadionnetje in Berlijn gebouwd hep?quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel veel met de loting te maken, vrijwel alles geweest toen in Europa (daar leenden de steden zich ook wel voor), voor het eerst sinds mensenheugenis begon je weer uitwedstrijden in Europa te winnen (BerlijnGod) en dat team had ook net iets meer de gunfactor inderdaad
Zo nu en dan kijk ik dat Fey Stories filmpje van Marseille uit nog terug, steeds weer kippenvel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een heerlijk seizoen was dat toch, waarschijnlijk nog wel meer genoten dan vorig seizoen.
Die komt toch niet voor de bank. De vraag moet zijn of ie goed genoeg is om Hartman op te volgen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij veel beter dan Lopez en kan ook op LCV.
Doen.
Ja dat is niet echt heel specifiek.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij veel beter dan Lopez.
Doen.
Prima backup voor Hartman helemaal transfervrij.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kijkt fris uit zijn ogen, zijn komst wordt breed gedragen…
[ x ]
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef ZKA het volgende:
Kijkt fris uit zijn ogen, zijn komst wordt breed gedragen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Wat een tijd was ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |