Nou in de 1e helft al een goal tegen krijgen van utrecht (thuis notabene) noem ik niet vooruit hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij kijken tenminste wel vooruit!
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou in de 1e helft al een goal tegen krijgen van utrecht (thuis notabene) noem ik niet vooruit hoor
2e helft een tegengoal kan ik nog wel begrijpen vooral in de slotfase
Dag des heerenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je maar streng vandaag.
Het staat op dit moment 2-0 dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 3 maart 2024 13:59 schreef Zipportal het volgende:
God wil graag de 2-2. @:kingroland moet wel akkoord gaan nu.
Ik heb eigenlijk ook wel zin in een frikandel mayo.quote:
Kan snel gaan.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het staat op dit moment 2-0 dus dit lijkt me sterk
Mee eens, hopelijk ook vier wedstrijden schorsing, zonder Rensch kan Ajax alleen maar beter spelen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier kan toch geen discussie over zijn. Donkerrood.
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax kan ook nooit normaal een zege binnenhalen.
Hoogstens geel, rood is absurdquote:Op zondag 3 maart 2024 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier kan toch geen discussie over zijn. Donkerrood.
FOk gebruikt geld niet voor ontwikkeling.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe zien polls eruit in de nieuwe lay-out? Oude code genot.
Waarom kijk je dan ook? Dit was geen totale verrassing.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:03 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat de topper een leukere pot is, dit was echt zonde van de tijd.
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
FOk gebruikt geld niet voor ontwikkeling.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Ik had iets meer tegenstand van Utrecht verwacht.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook? Dit was geen totale verrassing.
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe zien polls eruit in de nieuwe lay-out? Oude code genot.
is er een nieuwe layout dan.....quote:
Crew zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is er een nieuwe layout dan.....
en hoe krijg je die
Als PSV wint zal @Beszen daar eens even orde op zaken stellen.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:10 schreef Zipportal het volgende:
https://forum.fok.nl/forum/158
Dood forum genot.
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik blijf nog graag voor de volgende wedstrijd
ik nietquote:Op zondag 3 maart 2024 14:24 schreef Coco het volgende:
Ik wens iedereen veel plezier met de wedstrijd
Ik jou niks minder.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:24 schreef Coco het volgende:
Ik wens jou precies hetzelfdequote:Op zondag 3 maart 2024 14:24 schreef Coco het volgende:
Ik hoop dat jullie Feyenoord KAPOET makenquote:Op zondag 3 maart 2024 14:24 schreef Coco het volgende:
Hopelijk laten jullie ons een beetje heel vandaagquote:Op zondag 3 maart 2024 14:24 schreef Coco het volgende:
Matig middenveld.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hopelijk laten jullie ons een beetje heel vandaag
Wat is dit nu weer voor een instellingquote:Op zondag 3 maart 2024 14:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hopelijk laten jullie ons een beetje heel vandaag
Dat zie je tochquote:Op zondag 3 maart 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een instelling
Ik sta er vrij neutraal in, jammer dat Veerman niet meedoet.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie Feyenoord KAPOET maken
Ja, eens. Maar boeie.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:36 schreef Zorro het volgende:
Al moet Tillman klappen krijgen want die bal moest altijd opzij naar Lozano
Ja zeg niks slechts over een speler die Gurney goed vindtquote:Op zondag 3 maart 2024 14:37 schreef Coco het volgende:
Dombo wordt hard aangepakt in het Feyenoordtopic.
Dat heb ik gemerkt ja, poeh heyquote:Op zondag 3 maart 2024 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeg niks slechts over een speler die Gurney goed vindt
Liet Luuk helemaal lopen.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeg niks slechts over een speler die Gurney goed vindt
Past hij wel uitstekend bij de rest van de groep.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Minteh niet kan voetballen
Wat is Plan B van Feyenoord?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
Feyenoord heeft een plan waarmee ze 3 punten willen, maar ze geven wel erg veel weg daardoor.
Niet alleen hij.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef trein2000 het volgende:
De verslaggever heeft sympathieën voor Feyenoord.
Leuk geprobeerdquote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Past hij wel uitstekend bij de rest van de groep.
😅😅quote:Op zondag 3 maart 2024 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Past hij wel uitstekend bij de rest van de groep.
Vraag in vredesnaam in je familie iemand's login voor Ziggo go. Kan je altijd en overal kijken.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mijn streams lopen steeds vast, kan iemand mij een goede dm’en ?
Precies wat ik ook dacht!quote:Op zondag 3 maart 2024 14:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitverdedigen voor de goal langs en dan zeiken op de spits die hem erin tikt…
Durf eens voor jezelf op te komenquote:Op zondag 3 maart 2024 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Liet Luuk helemaal lopen.
Maar ik durf er verder niks over te zeggen
Die irritante zon zorgt ervoor dat ik alles aan de overkant van het veld over het hoofd zie.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Het is mooi weer dus ik zie dat foutje van @:GGMM over het hoofd.
Mooie test inderdaad.quote:
#nognietechtgetestquote:Op zondag 3 maart 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooie test inderdaad.
Kan dit PSV het ook op een vrijdagavond in de Adelaarshorst.
Ik denk het niet!
Ik heb ziggogo zelfs en ook KPN (enkel ESPN1)quote:Op zondag 3 maart 2024 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vraag in vredesnaam in je familie iemand's login voor Ziggo go. Kan je altijd en overal kijken.
Dacht dat het zogenaamd eenmalig was bij Feyenoordquote:Op zondag 3 maart 2024 14:49 schreef Zorro het volgende:
Wel een verademing, een wedstrijd tussen deze twee ploegen zonder tokkienetten in beeld.
Het is net of je ineens naar 8k zit te kijken ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:49 schreef Zorro het volgende:
Wel een verademing, een wedstrijd tussen deze twee ploegen zonder tokkienetten in beeld.
Bij 5-0 mag die van mij lekker boek gaan lezen in de goal. Goaltje tegen maakt niet zoveel uit danquote:Op zondag 3 maart 2024 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft zijn waarde weer terug gebracht na die blunder vorige week.
Kazimquote:Op zondag 3 maart 2024 14:51 schreef Buitendam het volgende:
Die Gimenez is nog slechter dan die Kazim Richards van Feyenoord een paar jaar terug. Wel knap.
Vorige week opleving tegen nobuddies maar is al 2/3 maanden niet veel. Slappe schoten ook en komt aan buitenkant bijna niemand meer voorbij. Alleen maar hopen op Robben goaltjes eens in de 6 wedstrijden.quote:
niemand?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mijn streams lopen steeds vast, kan iemand mij een goede dm’en ?
3-1 bedoel jequote:Op zondag 3 maart 2024 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Onbegrijpelijk dat het nog geen 1-2 staat.
Geen vrouwenvoetbal dit hé. Hoewel je het haast denkt als je die psver ziet kermen op de grond.quote:
Nee 3-0. Die fout mag nooitquote:
Het is Feyenoord hequote:
Ik vind PSV vervelend. Ik kijk ook uit principe zo min mogelijk wedstrijden van PSV. Momenteel kijk ik ook alleen darten.quote:
Meeste goals in de eredivisie…mooiste voetbal. Niemand gaat jou begrijpen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind PSV vervelend. Ik kijk ook uit principe zo min mogelijk wedstrijden van PSV. Momenteel kijk ik ook alleen darten.
Vervelend mannetje.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Walgelijk weer die Santi. Dat gevraag om kaarten
Omdat jij je eigen mening opdringt, zal je ook niet geïnteresseerd zijn in mijn beweegredenen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:10 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Meeste goals in de eredivisie…mooiste voetbal. Niemand gaat jou begrijpen.
Gewoon zijn zin geven. Hij wil geel, hij krijgt geel.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:10 schreef onlogisch het volgende:
En dit is belangrijke informatie voor anderen omdat…?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind PSV vervelend. Ik kijk ook uit principe zo min mogelijk wedstrijden van PSV. Momenteel kijk ik ook alleen darten.
Eens. Hij verliest zo al zijn credits bij mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen we net zo goed dit forum opheffen. Dit forum bestaat bij de gratie van zolderkamerautisten die vaak iets te weinig sociale dingen doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dit is belangrijke informatie voor anderen omdat…?
In Mexico word je dan gewoon omgelegd.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Stukje projectie lijkt mij zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed dit forum opheffen. Dit forum bestaat bij de gratie van zolderkamerautisten die vaak iets te weinig sociale dingen doen.
prima tochquote:Op zondag 3 maart 2024 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Mexico word je dan gewoon omgelegd.
Mexicaans kwaaltje is dat.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon zijn zin geven. Hij wil geel, hij krijgt geel.
En dit is belangrijke informatie omdat?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga voortaan bij iedere post "En dit is belangrijke informatie omdat..?" plaatsen.
En dit is belangrijke informatie omdat..?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga voortaan bij iedere post "En dit is belangrijke informatie omdat..?" plaatsen.
En dit is belangrijke informatie omdat?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit kunnen we gewoon eindeloos opvoeren. Heerlijk.
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit kunnen we gewoon eindeloos opvoeren. Heerlijk.
Dat was een vraag. Geen informatie.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dit is belangrijke informatie omdat?
Mooi.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als beste speler van de Eredivisie heb je enig krediet.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:16 schreef Zorro het volgende:
Twee overtredingen van Wieffer achter elkaar en het mag allemaal
Hoe kun jij mod zijn?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer dan terecht toch. Misschien moet de var even kijken of het geen rood is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |