Na een uurtje of 5 sudderen is het goddelijk geworden, dat wordt smullen vanavondquote:Op zondag 3 maart 2024 11:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanmorgen heb ik weer gestoofd vlees bereid. Ik zette de Vin du Karton op (een foliezak in een kartonnen doos), kruidde 1 kilo doorregen rundernek en bakte het in de koekenpan. Toen het bruin was, deed ik het bij de wijn, bluste de pan met wat water en deed het bij de wijn. Voeg de tomaten en tomatenpuree, knoflook en laurier toe. Laat een paar uur sudderen.
Met appel-rode kool en Serviettenknoedel van Bretzeln
[ afbeelding ]
Daar is waarschijnlijks niks italiaans aanquote:Op zondag 3 maart 2024 14:40 schreef Curiosity het volgende:
Lunch, 2 broodjes filet american met een gekookt ei en nu deze.
[ link | afbeelding ]
Van de website van het merk:quote:Op zondag 3 maart 2024 16:34 schreef JimmyJames het volgende:
Daar is waarschijnlijks niks italiaans aan![]()
Ik zal ze eens meenemen voor mijn italiaanse vrienden.
Wow wat een volle doch nette koelkastquote:Op zondag 3 maart 2024 15:42 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook nog stoofvlees in het pannetje, vanavond weer met eerpels en rode kool
straks een biertje
[ afbeelding ]
Prachtig tafereelquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond lekker decadent, want elk een hele kreeft, die bij de Vomar in de diepvries maar 8,99 kostte.
Daarbij eten wij restjes tagliatelle en spaghetti met een knoflook-champignon-roomsaus. en mangosticks.
De hele gekookte Canadese (kleine) kreeftjes:
[ link | afbeelding ]
En na het schoonnaken blijft er dit per persoon over. Die gaat nog even met wat pecorinokaas onder de grill.
[ link | afbeelding ]
![]()
Haha ik vond het ook heel leuk om even in iemands koelkast te kijken jaquote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow wat een volle doch nette koelkast![]()
Stiekem wel leuk om even andermans koelkast te zien (nieuwsgierig aagje hier)
Die lijken me verslavend lekker.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:40 schreef Curiosity het volgende:
Lunch, 2 broodjes filet american met een gekookt ei en nu deze.
[ link | afbeelding ]
Ristorante!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Prachtig tafereel![]()
OT hier diepvriespizza's vanavond waaronder een pizza 'würstel y patatine'.
Met die naam....kon ik het niet laten liggen, worst en aardappel op een pizza
Zo, dit ziet er goed uit!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:05 schreef anndb het volgende:
Duitse kost. maultasschen soep, gerookte zalm, gepaneerde champignons. En zwiebelrostbraten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CUL / Show hier je koelkast #2quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CUL / Show hier je koelkast #2
Leef je uit
Kan niet meer reageren in het topicquote:Op zondag 3 maart 2024 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schop je ‘m eventjes naar boven met een foto van jouw koelkast?
Daar liggen twee preien, sperziebonen en een pakje vega gehakt inquote:Op zondag 3 maart 2024 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schop je ‘m eventjes naar boven met een foto van jouw koelkast?
Oh ik zie het, wat jammer!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan niet meer reageren in het topic
Mijn foto in de OP doet t helaas niet meer. Heb inmiddels een andere koelkast, dezelfde alleen een maatje kleiner.
Heb in FB gevraagd of het weer open kan. Zal ik vd week even weer postenquote:
Oké! Als ik het vergeet mag je me taggenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb in FB gevraagd of het weer open kan. Zal ik vd week even weer posten![]()
Als jullie dat dan ook doen
Dan compenseer jij voor mijquote:Op zondag 3 maart 2024 20:07 schreef Molo het volgende:
Mijn koelkast ziet er altijd uit alsof er een bom is ontploft
Had m net weer wat leger, maar toen had de Lidl Spaanse en Duitse weken met spätzle, chorizo en dat soort dingen die ik grof moestttt inslaan dus nu weer voller dan vol met zooi
Haha is goed! Zou leuk zijn als iedereen die in die topic post daar ook even een foto post.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb in FB gevraagd of het weer open kan. Zal ik vd week even weer posten![]()
Als jullie dat dan ook doen
Ik vond het best lekker, dat aardappelige smaakje, de worst proefde ik niet zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die lijken me verslavend lekker.
Toen ik ze een keer wilde waren ze uitverkocht. En nu zie ik em weer hier dus ga t nog eens proberen te halen
[..]
Ristorante!Zag ze en was bang dat het tegen zou vallen.
Dus, hoe waren ze? Ben benieuwd
De mijne gepost!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Topic is weer open![]()
Ontopic: thee en wat dropjes
Mooi zoquote:Op zondag 3 maart 2024 20:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vond het best lekker, dat aardappelige smaakje, de worst proefde ik niet zo.
Wel wat langer in de oven leggen dan de aanbevolen tijd, maar dat vind ik sowieso wel met diepvriespizza's
normaal istie niet zo vol hoor, maar ik had net boodschappen gedaanquote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De dropjes hebben de structuur van trekdrop.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die lijken me verslavend lekker.
Toen ik ze een keer wilde waren ze uitverkocht. En nu zie ik em weer hier dus ga t nog eens proberen te halen
[..]
Ristorante!Zag ze en was bang dat het tegen zou vallen.
Dus, hoe waren ze? Ben benieuwd
Vind zelf een tosti met salami op zijn tijd wel lekker. Misschien dat een idee? (Wel rundersalami dan natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Tosti met kipfilet want van varkensvlees krijg ik vieze puisten
Maar met kipfilet is lang niet zo lekker als met gewone yorkham
Hoop dat de uitslag goed is.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Nog niets gegeten eigenlijk, moet strakjes volgens mij testen op zwangerschapsdiabetes (is standaard hier) dus ik haal mijn latte wel na de afspraak, voor de zekerheid.
Als lunch straks nog wat lemon chicken orzo soep van gisteren en vanavond maak ik een cheesy crack chicken casserole met sperzieboontjes.
Is een bug denk ik. Heb 't ookquote:Op maandag 4 maart 2024 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
Is erg lekker! Maar het smaakt vast nog steeds goed zonder de citroensap.
Ah, chai latte! Je brengt me op ideeën!
Om de één of andere reden zie ik mijn eigen likes niet meer in het blauw dus voor degenen die heel obsessief meerdere likes van mij hebben gekregen: sorry
Die allioli brengt echt goede herinneringen terug haha. Ziet er goed uit!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Confit de canard, gemengde groenten, rijst
[ afbeelding ]
Kant&klare tarte de queso
Zonde van die overmaat aan bieslookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:28 schreef anndb het volgende:
Lokale pasta specialiteit soort ravioli met spinazie
[ afbeelding ]
Dat is zeker een heel goede reden om te vieren! Joehoequote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
Om @:golfer s laatste bestraling in het AVL te 'vieren', doorgereden naar de Burgerking in het pittoreske Amsterdam zuidoost![]()
![]()
We aten uienringen, g had de Double Bacon King, ik de Chili Mayo Chicken.
We dronken er een Tropical Orange en appel bij voor de pitamientjes 😉
[ link | afbeelding ]
Mwa kan beter. Maargoed zit hier niet veel beters.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde van die overmaat aan bieslook
Was het wel lekker?
Hier salade met carpaccio op, nu aan de cappuccino. Ja, na elf uur 's ochtends. Rebel rebel
Gefeliciteerd @golfer, opdat je (weer) gezond (-er) door het leven mag stappen!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
Om @:golfer s laatste bestraling in het AVL te 'vieren', doorgereden naar de Burgerking in het pittoreske Amsterdam zuidoost![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Echt lekker!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is zeker een heel goede reden om te vieren! JoehoeVan harte @:golfer
Hoe was de chili mayo? Is nieuw zie ik
Ziet er goed uit! Zit er ook iets van saus bij de uienringen eigenlijk? En gefeliciteerd @golfer met deze mijlpaal!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Nee geen saus bij de uienringen. Vet genoegquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Zit er ook iets van saus bij de uienringen eigenlijk? En gefeliciteerd @:golfer met deze mijlpaal!
Ik twijfel of ik strakjes een burrito bowl bij chipotle zal halen voor de lunch. Anders wordt het een caesar salad. Vanavond het recept met orzo en aubergine van @:molo, benieuwd hoe mijn koters het zullen vinden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:58 schreef golfer het volgende:
Straks: patat van Friethoes, appelcompote met stukjes en een gebakken kogelbiefstuk.
Jaaa!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:00 schreef Smart_ass het volgende:
Zag trouwens dat de crumbl cookies van deze week er wel goed uitzien @:futurefairytale! Wie weet misschien later deze week…
Ik twijfel tussen de chocolate chunk en cookie butter white chipquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaaa!
Blueberry Cheesecake
Cookies & Cream Milkshake ft. Oreo
Seasalt Chocolate Chunk
Buckeye Brownie
Dat zou mijn 4-pack deze week zijn
Als je groot biscoff fan ben dan zou ik de laatste nemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de chocolate chunk en cookie butter white chip.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:28 schreef anndb het volgende:
Oostenrijks ontbijt:
[ afbeelding ]
En gisteren steak met wat ze hier pepersaus noemen maar meer een zure saus is met peper:
[ afbeelding ]
Denk t niet haha. Ik twijfelde al ik had mijn broek mee gegeven om te wassen maar kreeg die bijna niet meer dicht. Of dat nu aan het wassen lag of aan het etenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]flinke maaltijd
eet je dan vanavond een crackertje?
Zelf gemaakt die lasagne?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Lasagne
[ link | afbeelding ]
Burrata & Prosciutto salade
[ link | afbeelding ]
Toe vanilleijs met chocolademousse.
Oh heerlijk, en ik zie ouderwetse gepaneerde aardappelkroketjesquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:28 schreef anndb het volgende:
Oostenrijks ontbijt:
[ afbeelding ]
En gisteren steak met wat ze hier pepersaus noemen maar meer een zure saus is met peper:
[ afbeelding ]
Yes! Bechamel (en de salade) ook zelfgemaakt. 's Morgens de pastasaus al gedaan. Dan is het 's avonds niet veel werk meer. Alleen bechamel maken en dan stapelen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zelf gemaakt die lasagne?![]()
Het weerhoudt me altijd omdat het me heel veel werk lijkt.
Jaa die dingen blijven altijd lekker! Vroeger ongans aan gegeten (net als pommes duchesse) maar weet zeker dat ik het nog lekker vind.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh heerlijk, en ik zie ouderwetse gepaneerde aardappelkroketjes
Was best te doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik iets van een Dekamarkt verspakket.
De Japanse (ahum...) kip teriyaki met zilvervliesrijst, mango en komkommer
Pakket ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:55 schreef golfer het volgende:
Tussendoortje: met kaas gegratineerde coquilles van onze vishandel:
[ link | afbeelding ]
Vanavond: op de huid gebakken skrei haasfilet, gebakken grote garnalen en daarbij gebakken gekruide aardappeltjes en gekookte mais met roomboter.
Heldquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef Karzai het volgende:
Bamischijven, patat, sla met tomaat en appelmoes
[ afbeelding ]
Hmmmmmmmquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Blueberry muffins gebakken met peuter, hoop dat ze goed smaken!
Voor lunch had ik een simpele salade, vanavond wraps in elkaar flansen.
Ik had heerlijk avondeten maar ben toch jaloers. Lekker manquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef Kanaroe het volgende:
Hapje gaan eten in lokaal dorpsrestaurantje met man en zoon
Ik had gelakt buikspek met hoisinsaus en noedelsalade vooraf, was voortreffelijk
Als hoofdgerecht klassieke sliptongetjes met remouladesaus, bladsalade en frietjes, lekker
Nagerecht kaasplankje met brie, morbier, oude kaas en fourme d'ambert, walnoten en een jammetje van iets en honing
En lekkere verdejo erbij
Haha, ik ben jaloers op jou! Jij hebt een man die kooktquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had heerlijk avondeten maar ben toch jaloers. Lekker man
Ja ik ben het werkpaard aan het uithangen hier, moet ergens balans zitten jatoggg niettannnnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, ik ben jaloers op jou! Jij hebt een man die kookt
Ik moet een tafeltje reserveren en in de buidel tasten als ik wil dat er iemand voor mij kookt
Haha, jazeker.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ben het werkpaard aan het uithangen hier, moet ergens balans zitten jatoggg niettannnn
Leuk kadootje voor zijn verjaardagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, jazeker.
Laat je lekker culinair verrassen cq. verwennen![]()
Wij werken beiden, maar ik hou meer tijd over voor boodschappen en koken. En....hij kan ècht niet koken
Oh ja hij werkt ook, maar iets minder drukke job en meer thuis dan ik. Culinair was het allemaal niet hoogstaand hoor, kindvriendelijk etc etc, maar héérlijk gegeten. Spaghetti met gehaktballetjes, op een donderdagavond is dat godenvoerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, jazeker.
Laat je lekker culinair verrassen cq. verwennen![]()
Wij werken beiden, maar ik hou meer tijd over voor boodschappen en koken. En....hij kan ècht niet koken
Haha, welke opdruk had je in gedachten? 'Ik kannie kook nie'?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Leuk kadootje voor zijn verjaardag
https://www.yoursurprise.nl/kleding-en-textiel/schort-bedrukken
Maar er is blijkbaar wel een eettent in het dorpje waar jij woontquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik moet een tafeltje reserveren en in de buidel tasten als ik wil dat er iemand voor mij kookt
Jij niet? Je ziet om je heen dat mannen langzamerhand de kokrol aan het overnemen zijn. In dit forum zijn mannen en vrouwen ook gelijkelijk vertegenwoordigd. Ik ken maar weinig mannen die nooit iets uitvoeren in de keuken. Ja, je hebt erbij die zeggen "ja ik kan koken, water!". Ik vind dat een beetje trieste figuren, die kunnen zich gewoon niet redden als ze uit huis gaan. Terwijl een goede pot koken eigenlijk helemaal niet zo moeilijk of duur hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ja... of zoals ik een keer iets had met iemand die twee recepten op het repertoire hadden: boeren omelet of rijst met kool en pindasaus. En die beledigd was dat ik zijn ei lekkerder vond, want de rijst was zijn "moeilijke" recept.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:36 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jij niet? Je ziet om je heen dat mannen langzamerhand de kokrol aan het overnemen zijn. In dit forum zijn mannen en vrouwen ook gelijkelijk vertegenwoordigd. Ik ken maar weinig mannen die nooit iets uitvoeren in de keuken. Ja, je hebt erbij die zeggen "ja ik kan koken, water!". Ik vind dat een beetje trieste figuren, die kunnen zich gewoon niet redden als ze uit huis gaan. Terwijl een goede pot koken eigenlijk helemaal niet zo moeilijk of duur hoeft te zijn.
Jeps, alle café's zijn in de loop der jaren vervangen door eet-borrel-lunch-gelegenhedenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar er is blijkbaar wel een eettent in het dorpje waar jij woont
Ik heb zo'n 'triest figuur' als man, hij is al meer dan 30 jaar het huis uit, maar hij heeft altijd een vrouw gehad die voor hem kookt. Misschien issie wel gewoon heel slimquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:36 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jij niet? Je ziet om je heen dat mannen langzamerhand de kokrol aan het overnemen zijn. In dit forum zijn mannen en vrouwen ook gelijkelijk vertegenwoordigd. Ik ken maar weinig mannen die nooit iets uitvoeren in de keuken. Ja, je hebt erbij die zeggen "ja ik kan koken, water!". Ik vind dat een beetje trieste figuren, die kunnen zich gewoon niet redden als ze uit huis gaan. Terwijl een goede pot koken eigenlijk helemaal niet zo moeilijk of duur hoeft te zijn.
Vind ik best slimquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, alle café's zijn in de loop der jaren vervangen door eet-borrel-lunch-gelegenheden
[..]
Ik heb zo'n 'triest figuur' als man, hij is al meer dan 30 jaar het huis uit, maar hij heeft altijd een vrouw gehad die voor hem kookt. Misschien issie wel gewoon heel slim![]()
Sterker nog, toen hij even geen partner had huurde hij een appartementje boven een friettent
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:
En wat is butter pecan dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een iced latte met butter pecan swirl.
[ afbeelding ]
quote:Simply put, butter pecan is a flavor that merges the nutty notes of pecan with rich butter and a hint of sweet vanilla extract
Leek toen ik snel keek net het opvangbakje van een puntenslijperquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen na strandwandeling cappuccino en op terugweg McFlurry'sZon he
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik had denk een hele zak pinda m&m's erin gekregen. Klaag niet.
Straks pumpkin spice latte uit de percolator.
Vanavond heeel veel kipstrips (gekregen van iemand die het te pittig vond). Met daarbij verschillende sauzen en sperziebonen met champignons (in ketjap en chilisaus).
Ik kan het mij voorstellenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Leek toen ik snel keek net het opvangbakje van een puntenslijper![]()
Wat een lunch!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:56 schreef JimmyJames het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lunch: eend met sinaasappelsaus en Kantonese rijst.
Leuk! Hoop dat de worstenbroodjes ook lukken. Saucijzen zien er goed uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Vers gemaakte saucijzenbroodjes. De worstenbroodjes gaan straks de oven in, die moeten nog even rijzen![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: zacht geroosterd kippetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hmmmmm, ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:56 schreef JimmyJames het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lunch: eend met sinaasappelsaus en Kantonese rijst.
Wat voor vis?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:36 schreef Molo het volgende:
Ziet er goed uit!
Hier een Omer Le Fort 10, zo eens een paar vissen schoonmaken en in de oven keilen. Airfryer krulpatat erbij, en geroosterde wortelen met dukkah
Dorade hoor ik net, gelukkig al schoongemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor vis?
Ik had gister een zalmforel. Vis koop je hier vers bij de supermarkt, waar dan de visvrouw (m/v) je vis schoonmaakt voordat je ‘m meekrijgt
Redelijk wel. Ik had ietsje teveel deeg per worst en ik had ze wat strakker mogen rollenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat de worstenbroodjes ook lukken. Saucijzen zien er goed uit.
Ooooh jammie, lekker, doe maar luxe!quote:Op zondag 10 maart 2024 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere bak koffie bij Starbucks (gratis); hazelnoot cappuccino en caramel macchiato
[ link | afbeelding ]
Ohhhhh, één van mijn favorietenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:38 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Hier beef&broccoli vanavond.
Is ook lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest siu mai googlen maar dat ziet er lekker uit!
Wat versta ik onder captain’s dinner?
Siu Mai is zo lekker! Vooral bij een dim sum restaurantquote:Op maandag 11 maart 2024 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest siu mai googlen maar dat ziet er lekker uit!
Wat versta ik onder captain’s dinner?
Klinkt goed! Ik ga vandaag weer eens baked ziti maken, de beef&broccoli viel gisteren niet echt in de smaak bij het kroost, baked ziti doet ‘t meestal beter.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Siu Mai is zo lekker! Vooral bij een dim sum restaurant
Verder wat Molo zegt, en dan heb ik er pittige piccalilly en augurkjes bij. En gebakken uiringen erdoor.
Heb je je vorige week in kunnen houden met Crumbl?
Oja natuurlijk, daar kon je wel een paar dagen mee doenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ga vandaag weer eens baked ziti maken, de beef&broccoli viel gisteren niet echt in de smaak bij het kroost, baked ziti doet ‘t meestal beter.
Ja nou, maar net hoor. Maar ik had natuurlijk ook al die muffins gebakken (die echt super goed waren gelukt trouwens!) en anders werd het een beetje teveel van het goede
.
Ja eens! Net even gekeken maar deze week vind ik erg matig. Wie weet volgende weekquote:Op maandag 11 maart 2024 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, daar kon je wel een paar dagen mee doen
Ik vind deze week niet zo leuk klinken.
Baked ziti is wel heerlijk!
quote:Op maandag 11 maart 2024 14:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken minipaddenstoelen met kruiden en ketjap en bosui, een restant miehoen van de Chinees en pulled pork uit de oven.
jeetje de hele dag niet gegetenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog niet echt aan eten toegekomen vandaag. Dus nu maar eventjes vast een lasagne gebouwd. Over een half uur is hij klaar. Gewoon zo'n maaltijdpakket van Picnic. Alleen dan gooi ik er meer knoflook in, want dat is lekkerVoor een niet-keukenprinses die wel lekker wil eten (naar mijn smaak lekker dan) is dit een ideale oplossing
Misschien dan wel slim om te doenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje de hele dag niet gegeten
ik heb ook niet zo'n honger en twijfel nog over de macaroni, kan ook morgen nog
Goed dat je toch nog gekookt hebt, hopelijk wel lekker gegetenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien dan wel slim om te doen
Ja hoor. Was lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed dat je toch nog gekookt hebt, hopelijk wel lekker gegeten
Toen ik Tilda's voor het eerst zag dacht ik dat het inlegkruisjes/maandverband wasquote:Op maandag 11 maart 2024 19:49 schreef Molo het volgende:
Pasta met courgettesaus werd rijst en naan met curry, Tilda's kant en klare butter chickensaus. Bloemkool, doperwten en paneer erdoor, getoaste amandelen eroverheen.
Hoop dat je het hele pakket hebt opgegetenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toen ik Tilda's voor het eerst zag dacht ik dat het inlegkruisjes/maandverband was
[..]
Hoop dat je het hele pakket hebt opgegeten
Stiekem de lekkerste en ik weet nooit hoe mensen dat voor elkaar krijgenquote:
Leuk!quote:Op maandag 11 maart 2024 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
Zo klinkt het wel een beetje ja, Tilda’s.
Ik heb me bedacht. Vanavond spaghetti met marinarasaus, Italiaanse gehaktballetjes en aubergine en dan later deze week wel een keer de baked ziti. Is me eventjes teveel werk nu.
@:futurefairytale de screamin’ Sicilian pizza’s waren toevallig deze week in de aanbieding dus die heb ik eentje meegenomen. Geen idee wanneer die opgegeten gaat worden maar ik laat het je weten.
Pasta pestoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:14 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, koffie, banaan, mandarijn en kwark
lunch, een krabslaatje
diner, pasta pesto, sla, tomaat, spekjes
snacks, toblerone en ham/kaas chips
Wat een goeie/lekkere dagquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ontbijt was een omelet met kaas.
Lunch waswant vanochtend even boodschappen in België gehaald, dus een stokbroodje met préparé
Avondeten wordt stokbrood met gerookte zalmsalade, Chaumes, taramata en préparé
Oehhh en toen ik op werk aankwam stonden er weer Zeeuwse Bolussen op tafel, dus dat als tussendoortje gehad
Pasta pesto is gewoon godenvoer, ik eet eigenlijk alleen maar pesto uit potjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gewoon uit een potje hoor, makkelijk en snel
[ afbeelding ]
Préparé, mjammiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ontbijt was een omelet met kaas.
Lunch waswant vanochtend even boodschappen in België gehaald, dus een stokbroodje met préparé
Avondeten wordt stokbrood met gerookte zalmsalade, Chaumes, taramata en préparé
Oehhh en toen ik op werk aankwam stonden er weer Zeeuwse Bolussen op tafel, dus dat als tussendoortje gehad
Ik gok op spekjesquote:
Dit ziet er wel heel erg saai uitquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga dit eens proberen
Vertel ons je bevindingen!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga dit eens proberen
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel erg saai uit
Heb het met buldak saus gegeten, dat was prima. Je hebt ook een 'Mediterraanse' versie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vertel ons je bevindingen!
Ik vind het er ook niet heel spannend en/of smakelijk uitzien eerlijk gezegd
Heerlijk!quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
Voor lunch de geroosterde garnalen en orzo van gisteren, vanavond peanut butter chicken met noodles.
Ook altijd goed!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Buldak carbonara. Had daar nog wat parmezaan overheen geraspt, pittigheid viel daardoor wel mee. Gewone Buldak vond ik net te pittig.
Misschien dat ik die dan toch eens ga proberen, vind het maar een fascinerende smaak ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Buldak carbonara. Had daar nog wat parmezaan overheen geraspt, pittigheid viel daardoor wel mee. Gewone Buldak vond ik net te pittig.
Van Lee kum kee?.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien dat ik trouwens de black bean sauce als eerste probeer, die zou het minst pittig moeten zijn (wat voor mij hoogstwaarschijnlijk al pittig genoeg is). Heeft iemand die weleens op?
Nee ik bedoelde van die Buldak noodles!quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:31 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Van Lee kum kee?.
Ik vind deze erg zout.
Ik maak het met gefermenteerde zwarte bonen
Oke.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde van die Buldak noodles!
Is dat lastig? Ik ben echt enorme zwarte bonensaus fan (beef in black bean sauce is altijd mijn go-to bij de Chinees hier) maar heb het eigenlijk nog nooit zelf gemaakt.
Biefstuk of kip in zwarte bonensausquote:
Ik vind die jij bedoelt (lichtgroen) de allerlekkerste instant jjajangmyeon die er bestaatquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde van die Buldak noodles!
Is dat lastig? Ik ben echt enorme zwarte bonensaus fan (beef in black bean sauce is altijd mijn go-to bij de Chinees hier) maar heb het eigenlijk nog nooit zelf gemaakt.
Waar in de VS woon jij eigenlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Lekker! Hier is het ook heerlijk weer.
Vanochtend een vanilla cold brew met sweet foam en twee Lindor stracciatella balletjes van Lindt. Zo lekker.
Nog even bedenken wat de lunch wordt. Vanavond de baked ziti maken dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geniet altijd volop van het voor- en najaar, de zomers zijn niet aan mij besteed. Vandaag wordt ‘t 25 graden hier
.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:50 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een mooie temperatuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geniet altijd volop van het voor- en najaar, de zomers zijn niet aan mij besteed. Vandaag wordt ‘t 25 graden hier
.
![]()
Maak je de lattes thuis?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:50 schreef Smart_ass het volgende:
Oooh, heerlijke temperatuur, geniet ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geniet altijd volop van het voor- en najaar, de zomers zijn niet aan mij besteed. Vandaag wordt ‘t 25 graden hier
.
![]()
Beetje 50/50 eigenlijk, soms wel soms niet! Jij?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een mooie temperatuur![]()
Maak je de lattes thuis?
Doordeweeks thuis, weekenden bij Starbucks. Ik wil het menu wat ze bij jou hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beetje 50/50 eigenlijk, soms wel soms niet! Jij?
De cold brews maak ik niet zelf hoor.
Ja? Wat dan bijvoorbeeld? Ik ga eigenlijk alleen naar Starbucks als er 50% off of bogo is, anders vind ik het te duurquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Doordeweeks thuis, weekenden bij Starbucks. Ik wil het menu wat ze bij jou hebben
Pistachio, cinnamon dolce & blonde vanilla latte klinken zo goed! Jammer dat het zo duur is daarquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja? Wat dan bijvoorbeeld? Ik ga eigenlijk alleen naar Starbucks als er 50% off of bogo is, anders vind ik het te duur.
Ik wil graag Dutch Bro’s eens uitproberen maar die zitten hier niet in de buurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |