Na een uurtje of 5 sudderen is het goddelijk geworden, dat wordt smullen vanavondquote:Op zondag 3 maart 2024 11:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanmorgen heb ik weer gestoofd vlees bereid. Ik zette de Vin du Karton op (een foliezak in een kartonnen doos), kruidde 1 kilo doorregen rundernek en bakte het in de koekenpan. Toen het bruin was, deed ik het bij de wijn, bluste de pan met wat water en deed het bij de wijn. Voeg de tomaten en tomatenpuree, knoflook en laurier toe. Laat een paar uur sudderen.
Met appel-rode kool en Serviettenknoedel van Bretzeln
[ afbeelding ]
Daar is waarschijnlijks niks italiaans aanquote:Op zondag 3 maart 2024 14:40 schreef Curiosity het volgende:
Lunch, 2 broodjes filet american met een gekookt ei en nu deze.
[ link | afbeelding ]
Van de website van het merk:quote:Op zondag 3 maart 2024 16:34 schreef JimmyJames het volgende:
Daar is waarschijnlijks niks italiaans aan![]()
Ik zal ze eens meenemen voor mijn italiaanse vrienden.
Wow wat een volle doch nette koelkastquote:Op zondag 3 maart 2024 15:42 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook nog stoofvlees in het pannetje, vanavond weer met eerpels en rode kool
straks een biertje
[ afbeelding ]
Prachtig tafereelquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond lekker decadent, want elk een hele kreeft, die bij de Vomar in de diepvries maar 8,99 kostte.
Daarbij eten wij restjes tagliatelle en spaghetti met een knoflook-champignon-roomsaus. en mangosticks.
De hele gekookte Canadese (kleine) kreeftjes:
[ link | afbeelding ]
En na het schoonnaken blijft er dit per persoon over. Die gaat nog even met wat pecorinokaas onder de grill.
[ link | afbeelding ]
![]()
Haha ik vond het ook heel leuk om even in iemands koelkast te kijken jaquote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow wat een volle doch nette koelkast![]()
Stiekem wel leuk om even andermans koelkast te zien (nieuwsgierig aagje hier)
Die lijken me verslavend lekker.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:40 schreef Curiosity het volgende:
Lunch, 2 broodjes filet american met een gekookt ei en nu deze.
[ link | afbeelding ]
Ristorante!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Prachtig tafereel![]()
OT hier diepvriespizza's vanavond waaronder een pizza 'würstel y patatine'.
Met die naam....kon ik het niet laten liggen, worst en aardappel op een pizza
Zo, dit ziet er goed uit!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:05 schreef anndb het volgende:
Duitse kost. maultasschen soep, gerookte zalm, gepaneerde champignons. En zwiebelrostbraten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CUL / Show hier je koelkast #2quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow wat een volle doch nette koelkast![]()
Stiekem wel leuk om even andermans koelkast te zien (nieuwsgierig aagje hier)
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CUL / Show hier je koelkast #2
Leef je uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |