Na een uurtje of 5 sudderen is het goddelijk geworden, dat wordt smullen vanavondquote:Op zondag 3 maart 2024 11:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanmorgen heb ik weer gestoofd vlees bereid. Ik zette de Vin du Karton op (een foliezak in een kartonnen doos), kruidde 1 kilo doorregen rundernek en bakte het in de koekenpan. Toen het bruin was, deed ik het bij de wijn, bluste de pan met wat water en deed het bij de wijn. Voeg de tomaten en tomatenpuree, knoflook en laurier toe. Laat een paar uur sudderen.
Met appel-rode kool en Serviettenknoedel van Bretzeln
[ afbeelding ]
Daar is waarschijnlijks niks italiaans aanquote:Op zondag 3 maart 2024 14:40 schreef Curiosity het volgende:
Lunch, 2 broodjes filet american met een gekookt ei en nu deze.
[ link | afbeelding ]
Van de website van het merk:quote:Op zondag 3 maart 2024 16:34 schreef JimmyJames het volgende:
Daar is waarschijnlijks niks italiaans aan![]()
Ik zal ze eens meenemen voor mijn italiaanse vrienden.
Wow wat een volle doch nette koelkastquote:Op zondag 3 maart 2024 15:42 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook nog stoofvlees in het pannetje, vanavond weer met eerpels en rode kool
straks een biertje
[ afbeelding ]
Prachtig tafereelquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond lekker decadent, want elk een hele kreeft, die bij de Vomar in de diepvries maar 8,99 kostte.
Daarbij eten wij restjes tagliatelle en spaghetti met een knoflook-champignon-roomsaus. en mangosticks.
De hele gekookte Canadese (kleine) kreeftjes:
[ link | afbeelding ]
En na het schoonnaken blijft er dit per persoon over. Die gaat nog even met wat pecorinokaas onder de grill.
[ link | afbeelding ]
![]()
Haha ik vond het ook heel leuk om even in iemands koelkast te kijken jaquote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow wat een volle doch nette koelkast![]()
Stiekem wel leuk om even andermans koelkast te zien (nieuwsgierig aagje hier)
Die lijken me verslavend lekker.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:40 schreef Curiosity het volgende:
Lunch, 2 broodjes filet american met een gekookt ei en nu deze.
[ link | afbeelding ]
Ristorante!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Prachtig tafereel![]()
OT hier diepvriespizza's vanavond waaronder een pizza 'würstel y patatine'.
Met die naam....kon ik het niet laten liggen, worst en aardappel op een pizza
Zo, dit ziet er goed uit!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:05 schreef anndb het volgende:
Duitse kost. maultasschen soep, gerookte zalm, gepaneerde champignons. En zwiebelrostbraten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CUL / Show hier je koelkast #2quote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CUL / Show hier je koelkast #2
Leef je uit
Kan niet meer reageren in het topicquote:Op zondag 3 maart 2024 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schop je ‘m eventjes naar boven met een foto van jouw koelkast?
Daar liggen twee preien, sperziebonen en een pakje vega gehakt inquote:Op zondag 3 maart 2024 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schop je ‘m eventjes naar boven met een foto van jouw koelkast?
Oh ik zie het, wat jammer!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan niet meer reageren in het topic
Mijn foto in de OP doet t helaas niet meer. Heb inmiddels een andere koelkast, dezelfde alleen een maatje kleiner.
Heb in FB gevraagd of het weer open kan. Zal ik vd week even weer postenquote:
Oké! Als ik het vergeet mag je me taggenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb in FB gevraagd of het weer open kan. Zal ik vd week even weer posten![]()
Als jullie dat dan ook doen
Dan compenseer jij voor mijquote:Op zondag 3 maart 2024 20:07 schreef Molo het volgende:
Mijn koelkast ziet er altijd uit alsof er een bom is ontploft
Had m net weer wat leger, maar toen had de Lidl Spaanse en Duitse weken met spätzle, chorizo en dat soort dingen die ik grof moestttt inslaan dus nu weer voller dan vol met zooi
Haha is goed! Zou leuk zijn als iedereen die in die topic post daar ook even een foto post.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb in FB gevraagd of het weer open kan. Zal ik vd week even weer posten![]()
Als jullie dat dan ook doen
Ik vond het best lekker, dat aardappelige smaakje, de worst proefde ik niet zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die lijken me verslavend lekker.
Toen ik ze een keer wilde waren ze uitverkocht. En nu zie ik em weer hier dus ga t nog eens proberen te halen
[..]
Ristorante!Zag ze en was bang dat het tegen zou vallen.
Dus, hoe waren ze? Ben benieuwd
De mijne gepost!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Topic is weer open![]()
Ontopic: thee en wat dropjes
Mooi zoquote:Op zondag 3 maart 2024 20:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vond het best lekker, dat aardappelige smaakje, de worst proefde ik niet zo.
Wel wat langer in de oven leggen dan de aanbevolen tijd, maar dat vind ik sowieso wel met diepvriespizza's
normaal istie niet zo vol hoor, maar ik had net boodschappen gedaanquote:Op zondag 3 maart 2024 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De dropjes hebben de structuur van trekdrop.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die lijken me verslavend lekker.
Toen ik ze een keer wilde waren ze uitverkocht. En nu zie ik em weer hier dus ga t nog eens proberen te halen
[..]
Ristorante!Zag ze en was bang dat het tegen zou vallen.
Dus, hoe waren ze? Ben benieuwd
Vind zelf een tosti met salami op zijn tijd wel lekker. Misschien dat een idee? (Wel rundersalami dan natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Tosti met kipfilet want van varkensvlees krijg ik vieze puisten
Maar met kipfilet is lang niet zo lekker als met gewone yorkham
Hoop dat de uitslag goed is.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Nog niets gegeten eigenlijk, moet strakjes volgens mij testen op zwangerschapsdiabetes (is standaard hier) dus ik haal mijn latte wel na de afspraak, voor de zekerheid.
Als lunch straks nog wat lemon chicken orzo soep van gisteren en vanavond maak ik een cheesy crack chicken casserole met sperzieboontjes.
Is een bug denk ik. Heb 't ookquote:Op maandag 4 maart 2024 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
Is erg lekker! Maar het smaakt vast nog steeds goed zonder de citroensap.
Ah, chai latte! Je brengt me op ideeën!
Om de één of andere reden zie ik mijn eigen likes niet meer in het blauw dus voor degenen die heel obsessief meerdere likes van mij hebben gekregen: sorry
Die allioli brengt echt goede herinneringen terug haha. Ziet er goed uit!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Confit de canard, gemengde groenten, rijst
[ afbeelding ]
Kant&klare tarte de queso
Zonde van die overmaat aan bieslookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:28 schreef anndb het volgende:
Lokale pasta specialiteit soort ravioli met spinazie
[ afbeelding ]
Dat is zeker een heel goede reden om te vieren! Joehoequote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
Om @:golfer s laatste bestraling in het AVL te 'vieren', doorgereden naar de Burgerking in het pittoreske Amsterdam zuidoost![]()
![]()
We aten uienringen, g had de Double Bacon King, ik de Chili Mayo Chicken.
We dronken er een Tropical Orange en appel bij voor de pitamientjes 😉
[ link | afbeelding ]
Mwa kan beter. Maargoed zit hier niet veel beters.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde van die overmaat aan bieslook
Was het wel lekker?
Hier salade met carpaccio op, nu aan de cappuccino. Ja, na elf uur 's ochtends. Rebel rebel
Gefeliciteerd @golfer, opdat je (weer) gezond (-er) door het leven mag stappen!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
Om @:golfer s laatste bestraling in het AVL te 'vieren', doorgereden naar de Burgerking in het pittoreske Amsterdam zuidoost![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Echt lekker!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is zeker een heel goede reden om te vieren! JoehoeVan harte @:golfer
Hoe was de chili mayo? Is nieuw zie ik
Ziet er goed uit! Zit er ook iets van saus bij de uienringen eigenlijk? En gefeliciteerd @golfer met deze mijlpaal!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Blues het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Nee geen saus bij de uienringen. Vet genoegquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Zit er ook iets van saus bij de uienringen eigenlijk? En gefeliciteerd @:golfer met deze mijlpaal!
Ik twijfel of ik strakjes een burrito bowl bij chipotle zal halen voor de lunch. Anders wordt het een caesar salad. Vanavond het recept met orzo en aubergine van @:molo, benieuwd hoe mijn koters het zullen vinden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:58 schreef golfer het volgende:
Straks: patat van Friethoes, appelcompote met stukjes en een gebakken kogelbiefstuk.
Jaaa!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:00 schreef Smart_ass het volgende:
Zag trouwens dat de crumbl cookies van deze week er wel goed uitzien @:futurefairytale! Wie weet misschien later deze week…
Ik twijfel tussen de chocolate chunk en cookie butter white chipquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaaa!
Blueberry Cheesecake
Cookies & Cream Milkshake ft. Oreo
Seasalt Chocolate Chunk
Buckeye Brownie
Dat zou mijn 4-pack deze week zijn
Als je groot biscoff fan ben dan zou ik de laatste nemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de chocolate chunk en cookie butter white chip.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:28 schreef anndb het volgende:
Oostenrijks ontbijt:
[ afbeelding ]
En gisteren steak met wat ze hier pepersaus noemen maar meer een zure saus is met peper:
[ afbeelding ]
Denk t niet haha. Ik twijfelde al ik had mijn broek mee gegeven om te wassen maar kreeg die bijna niet meer dicht. Of dat nu aan het wassen lag of aan het etenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]flinke maaltijd
eet je dan vanavond een crackertje?
Zelf gemaakt die lasagne?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Lasagne
[ link | afbeelding ]
Burrata & Prosciutto salade
[ link | afbeelding ]
Toe vanilleijs met chocolademousse.
Oh heerlijk, en ik zie ouderwetse gepaneerde aardappelkroketjesquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:28 schreef anndb het volgende:
Oostenrijks ontbijt:
[ afbeelding ]
En gisteren steak met wat ze hier pepersaus noemen maar meer een zure saus is met peper:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |