Da's wel een behoorlijke hoeveelheid alcohol energie tov gezonde energie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef Sylvana het volgende:
En dan niet de buitenkant, maar de binnenkant
Vind ik altijd erg leuk om te zien wat mensen in hun koelkast hebben. Zegt toch veel meestal
Die van ons thuis (net nadat de boodschappen zijn gedaan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha de alcohol is allemaal voor vriendlief, de rest vooral voor mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Da's wel een behoorlijke hoeveelheid alcohol energie tov gezonde energie.
Mijn koelkast is meestal vrij leeg. Er ligt nu nog 1,5 kilo watermeloen in, 2 flessen met olie, en dat was het wel weer.
Dan is dit wel een goede reden om dat eens te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef RobinOok het volgende:
Mijn koelkast is op het moment zo'n kolerebende, daar ga ik echt geen foto maken.
Moet nodig weer eens opgeruimd en geherindeeld worden.
Wij doen 2 keer in de week boodschappen en zijn weinig thuis. Dus dan heb je ook niet zoveel nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Sylvana; weinig boodschappen doe jeals ik dat doe zit de koelkast vol.
dat bier wordt in 4 dagen door 1 persoon opgedronken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wij doen 2 keer in de week boodschappen en zijn weinig thuis. Dus dan heb je ook niet zoveel nodig
Je realiseert je dat je met deze post hetzelfde bereikt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Redcoon het volgende:
Als ik foto's van mijn koelkast op internet plaats dan wilt niemand meer blijven eten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je met deze post hetzelfde bereikt?
juist niet. ik hoop op een uitnodiging dan kan ik stiekem in d'r koelkast kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nou, dat ligt aan het weer. Met het weer zoals deze week gaat het vrij hard en is het wel met een dag of 4/5 op. We halen meestal 1 kratje in de week en als het eerder op is haalt ie zelf nog even een kratje op (Hier in Twente is dat vrij normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat bier wordt in 4 dagen door 1 persoon opgedronken?
De koelkast ziet er idd altijd zo uit, wordt minimaal 1 keer in de week helemaal schoongemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef TheFrankey het volgende:
Haha goed topic. Helemaal omdat je je koelkast nog even netjes gemaakt hebt. Of wacht, dat is altijd zo?
Zo vaak? Waarom?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De koelkast ziet er idd altijd zo uit, wordt minimaal 1 keer in de week helemaal schoongemaakt
Omdat het gasfornuis elke dag schoongemaakt wordt en de hele keuken 1 keer in de week helemaal schoongemaakt wordt ( en dus ook de koelkast).quote:
Ik snap dat je het hygiënisch vindt, maar elke week de koelkast helemaal schoonmaken... Dat vind ik toch wel vaak!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Omdat het gasfornuis elke dag schoongemaakt wordt en de hele keuken 1 keer in de week helemaal schoongemaakt wordt ( en dus ook de koelkast).
Waarom? Wel zo hygiënischEn zoveel tijd kost het niet, want halen gewoon voordat de boodschappen gedaan worden ( en de koelkast dus vrij leeg is) alles eruit, leggen alle planken en bakjes bij de afwas. Als we gaan afwassen wassen we dat dus meteen af, dan even een doekje door de koelkast zelf heen, alles er weer in en klaar
Tja, ik ben in 2008 met mijn eerste afvalperiode begonnen (toen 5 kg kwijtgeraakt) tijdje gestabiliseerd omdat ik even ergens anders prioriteit aan gaf en in maart 2011 ben ik met mijn tweede afvalperiode nog eens 5 kg afgevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat je het hygiënisch vindt, maar elke week de koelkast helemaal schoonmaken... Dat vind ik toch wel vaak!
Shhh, stil jij!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech... Nu heb ik een een rommelige koelkast én ben ik opeens van geslacht veranderd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
juist niet. ik hoop op een uitnodiging dan kan ik stiekem in d'r koelkast kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |