Goed zo lekker bezig...quote:Op maandag 4 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik wel. lekker gedoucht ontbeten, koffie gedronken
De dag is al weer half voor bij zou je denken
Het is fun week vandaar alle feestdagen etc..quote:Op maandag 4 maart 2024 09:22 schreef mario390 het volgende:
ik vind het nog altijd vreemd
is de produktie echt alles egal ?
immerhin werd kerst op hele wereld
op heilige dagen holy days geviert
en niet in maart
Heb jij nooit van humor, Fun, gehoord ? het is een spel, in een spel kan alles , in monopoly zit je in de gevangenis, mensen vergeten te vaak dat het een spel is.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef mario390 het volgende:
zo wat domes kann nur
bb produktie einfallen
Nou super hartstikke knap hoor...👏👍👏👍👏👍quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Gedoucht, aangekleed, 2x koffie, gewerkt en 5127 stappen gezet 💪
En ondertussen 101¤ bespaard door niet roken 💰
2 vliegtuigjes die tegelijkertijd gaan vliegen of...?quote:Op maandag 4 maart 2024 09:33 schreef rinardo het volgende:
updates vliegtuigjes Karen, ze zijn er bijna, 2 vliegtuigjes tegelijk die gaan rondvliegen voor Karen
Glenn zn update gaat erg traag er is in 24 uur een tientje bijgekomen .
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja heb er al weer wat uurtjes opzittenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo lekker bezig...
Ja voor mijn gevoel ook haha ben alweer effies wakker, jij ook zeker..
Het is nu eenmaal zo dus we moeten het er mee doenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef mario390 het volgende:
zo wat domes kann nur
bb produktie einfallen
Ben benieuwd wie er een heel squadron gaat krijgenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:33 schreef rinardo het volgende:
updates vliegtuigjes Karen, ze zijn er bijna, 2 vliegtuigjes tegelijk die gaan rondvliegen voor Karen
Glenn zn update gaat erg traag er is in 24 uur een tientje bijgekomen .
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
laat maar, je snapt het consept nietquote:Op maandag 4 maart 2024 09:34 schreef mario390 het volgende:
ja maar kerst is en
heilige tijd
bb werkt tegen de
kerk
Dat is sowieso al niet waar, advent is van 1 dec tot 24 decemberquote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker het zollen vierdage van jaar
gespelt werden
yep zei ik toch het zoll betjequote:Op maandag 4 maart 2024 09:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is sowieso al niet waar, advent is van 1 dec tot 24 december
Advent 2024. Van:
zondag 1 december
Tot:
dinsdag 24 december
maar het gaat hier niet om Kerst het gaat hier om een spelletje.
Morgen is het Halloween in bb huis
en overmorgen misschien wel pasen, het is een spelletje voor de 4e keer
quote:
Spijtig dat Bart er niet meer in zit. Had waarschijnlijk een A400 kunnen krijgen als militair.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er een heel squadron gaat krijgen
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig dat Bart er niet meer in zit. Had waarschijnlijk een A400 kunnen krijgen als militair.
Het blijft een spelletje hequote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
quote:
Het had maar zo gekundquote:Op maandag 4 maart 2024 12:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig dat Bart er niet meer in zit. Had waarschijnlijk een A400 kunnen krijgen als militair.
O je gaat vliegen fijne vluchtquote:Op maandag 4 maart 2024 12:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga maar eens kijken hoe Nederland er van boven uit ziet
![]()
OMG het is een spel!!! als je met Monopoly in de verliezende fase zit, stop je er ook mee ??quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
We kijken naar een spel! met 16 deelnemers waarvan er elke week 1 weggaatquote:Op maandag 4 maart 2024 12:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
We gaan toch niet op de man spelenWe kijken tenslotte allemaal naar een livestream van onbekende etende en slapende mensen dus (voorlopig) hebben we allemaal niet zo’n druk/spannend leven. En het is toch logisch dat je geen zin meer hebt om te kijken indien je favo’s een voor een weggestemd worden.
Natuurlijk maakt BB het zo dat het spannend en leuk en dramatisch is tot het einde , daarom is het zijn huis zijn regels.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik geloof wel dat BB er alles aan doet om het een en ander van geluk te laten afhangen. Of winnen van een spel.
Zoals vanmorgen met die pakjes. De pon is maar een halve pon.
ik snap dat niet, dat je halverwege een spel stoptquote:Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, dat is ook een van de reden dat ik verleden jaar voortijdig gestopt ben.....
Maar waarom stoppen, halverwege een spelletje?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens de kijkerspoll gaat er niemand van de cocoongroep weg komende maand. Zelfs Alice staat nu lager dan Karen en Jimmy. Dat gaf voor mij de doorslag om er de brui aan te geven.
IDD ook veel sterkte van mij gewenstquote:Op maandag 4 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het leven kan heel teleurstellend zijn. Sterkte
DIt mag hierquote:Op maandag 4 maart 2024 14:16 schreef -river- het volgende:
Ik zit nu trouwens lekker buiten in de zon streams te kijken en heb er geen moeite mee als jullie jaloers op mij zijn.
Hier ook niet, ik mag het doen met bewolking en een straf windje... echt fris ook gewoon..quote:Op maandag 4 maart 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt mag hier![]()
Hier is helemaal geen straaltje zon te zien ook nog niet gezien vandaag
Hier ook, als ik naar de streams kijk denk ik, hoe danquote:Op]Frummelie[/url] het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik mag het doen met bewolking en een straf windje... echt fris ook gewoon..
In Groningen is het al vanaf vanmorgen mistig en grauwquote:Op maandag 4 maart 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, als ik naar de streams kijk denk ik, hoe dan
Mistig niet maar wel grijs en kilquote:Op maandag 4 maart 2024 14:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
In Groningen is het al vanaf vanmorgen mistig en grauw
Hoe verdeeld het weer kan zijn is nu wel duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 14:29 schreef Lovely het volgende:
Hier ook grauw weerVanmorgen zelfs mistig
net zo verdeeld als de meningen in de Cosquote:Op maandag 4 maart 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe verdeeld het weer kan zijn is nu wel duidelijk
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:34 schreef danilel het volgende:
[..]
net zo verdeeld als de meningen in de Cos
Ik heb geen favorietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |