quote:Op maandag 4 maart 2024 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
Ohh de kerstcadeau's zijn door Santa bezorgd![]()
Ja heavy manquote:Op maandag 4 maart 2024 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Randy zou door zijn rug gaan van 1 lege doos
quote:Op maandag 4 maart 2024 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb het ooit eens gehad, 1 doosje spijkers oprapen van de grond......spit,quote:
Dat is toch een luie homp,die is blij als hij diarree heeft,loopt het er zonder inspanning uitquote:Op maandag 4 maart 2024 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Herkenbaar Frits... hier nog zo'n wonder..quote:Op maandag 4 maart 2024 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb het ooit eens gehad, 1 doosje spijkers oprapen van de grond......spit,
Heb 3 weken krom gelopen, moest op mijn knieeen m'n bed in rollen
Belgische taal is sowieso leuk haast niet verstaanbaar maar toch...quote:Op maandag 4 maart 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Uitkateren leuk woord
Tom heeft het over zuipen en daarna een dag om uit te kateren
Ik ging vroeger na 'n nacht zuipen, de volgende ochtend naar de visboer voor 'n haring en sprot.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Uitkateren leuk woord
Tom heeft het over zuipen en daarna een dag om uit te kateren
alleen daarom moet ze voor der eigen werken, die red nooit om op tijd te komen voor der werkquote:Op maandag 4 maart 2024 08:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik elke dag zolang met m'n smoeltje bezig zou zijn...
wat deed ze?quote:Op maandag 4 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Ashley stop waar je mee bezig bent, zegt BB
dozen schuddenquote:
Zag het niet , hoorde het BB zeggen en toen ik keek zag ik haar weglopen bij de dozen.quote:
Mag je wel om 06.00 opstaan.. zie ik ook niet gebeuren..quote:Op maandag 4 maart 2024 09:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alleen daarom moet ze voor der eigen werken, die red nooit om op tijd te komen voor der werk
Wat deed ze.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Ashley stop waar je mee bezig bent, zegt BB
Die had alweer een aantal dozen door d'r handen laten gaan om lekker mee te schudden..quote:Op maandag 4 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het niet , hoorde het BB zeggen en toen ik keek zag ik haar weglopen bij de dozen.
Dat kan ik me zo goed voorstellenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die had alweer een aantal dozen door d'r handen laten gaan om lekker mee te schudden..
Is ook echt te enige die dat doet he. Bb had gezegd er niet aan te komen en ashley heeft weer gewoon maling aan bbquote:Op maandag 4 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die had alweer een aantal dozen door d'r handen laten gaan om lekker mee te schudden..
ze hebben toch ook dozen van het aanrecht afgetild net, dan zijn ze er toch ook aangekomen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook echt te enige die dat doet he. Bb had gezegd er niet aan te komen en ashley heeft weer gewoon maling aan bb
Die denkt dat ze overal het alleenrecht voor heeft... gaat een beetje erg vervelend worden...quote:Op maandag 4 maart 2024 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook echt te enige die dat doet he. Bb had gezegd er niet aan te komen en ashley heeft weer gewoon maling aan bb
Hij heeft het ook heel moeilijk de hele dagquote:Op maandag 4 maart 2024 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Randy heeft een grijze haar in zijn baard?
Hij vindt dat erg. Hij denkt dat het door stress komt.
Het gaat hier om aan de dozen komen om er voordeel uit te halen ten nadele van de anderen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch ook dozen van het aanrecht afgetild net, dan zijn ze er toch ook aangekomen.
Dadelijk heeft hij een burn-outquote:Op maandag 4 maart 2024 09:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij heeft het ook heel moeilijk de hele dag
tja, ik had het ook heel normaal gevonden als een van de anderen de dozen zou zijn gaan schudden.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat hier om aan de dozen komen om er voordeel uit te halen ten nadele van de anderen.
Niet om ruimte te maken om eten te maken.
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er was er ook 1 die zei "ik dacht 56 weken??" over hoeveel weken in een jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 09:23 schreef mazaru het volgende:
Een jaar heeft 463 dagen volgens Ronahi.
Ze worden daar niet uitgezocht op intelligentie
Ook Ronahiquote:Op maandag 4 maart 2024 09:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er was er ook 1 die zei "ik dacht 56 weken??" over hoeveel weken in een jaar
Ronahi had het juist goed. Ze verbeterde Karen, die dacht dat een jaar 462 dagen hadquote:Op maandag 4 maart 2024 09:23 schreef mazaru het volgende:
Een jaar heeft 463 dagen volgens Ronahi.
Ze worden daar niet uitgezocht op intelligentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |