Denk dat ze opdracht hebben gekregen op de slaapkamer te blijven totdat het licht aanging. Ze hebben ook mensen horen lopen zegt Randy.quote:
of er zit een heliumballon inquote:Op maandag 4 maart 2024 08:30 schreef marky het volgende:
Schudden aan die dozen heeft geen zin. Het is natuurlijk gewoon vastgeplakt erin.
Omg,nu snap ik waarom ze zolang bezig isquote:Op maandag 4 maart 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
en daar gaan we weer een uur plamuren
ziet er goed uit dit
[ afbeelding ]
In 4 dozen zit een spelticket, de rest is leeg. Ze mogen straks 1 voor 1 (volgorde zelf bepalen, "ikke ikke ikke!!" ) één doos kiezen en openmaken. Wachten tot ie klaar is, dan mag pas de volgende.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:30 schreef marky het volgende:
Schudden aan die dozen heeft geen zin. Het is natuurlijk gewoon vastgeplakt erin.
En wel zeggen: "dank je wel Kerstman". Anders moet je hem weer terugleggenquote:Op maandag 4 maart 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
In 4 dozen zit een spelticket, de rest is leeg. Ze mogen straks 1 voor 1 (volgorde zelf bepalen, "ikke ikke ikke!!" ) één doos kiezen en openmaken. Wachten tot ie klaar is, dan mag pas de volgende.
Dag ook weer gevuld op deze manier
Dan is het zaak om de dozen netjes uit te pakken en niet te gaan scheuren of op te gaan dansen, kapot kapot kapot want ik moet een ticket. ( heeft de ballonnen versie nog in het oog)quote:Op maandag 4 maart 2024 08:30 schreef marky het volgende:
Heb ijj het scriptquote:Op maandag 4 maart 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
In 4 dozen zit een spelticket, de rest is leeg. Ze mogen straks 1 voor 1 (volgorde zelf bepalen, "ikke ikke ikke!!" ) één doos kiezen en openmaken. Wachten tot ie klaar is, dan mag pas de volgende.
Dag ook weer gevuld op deze manier
Lijkt me nietquote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik die dikke laag make-up. Ze wil het verbloemen,maar of het nu goed is voor de huid vraag ik mij af
quote:Op maandag 4 maart 2024 08:36 schreef Verida het volgende:
Ik zou denk ik ook zijn gaan schudden aan die dozen,
quote:Op maandag 4 maart 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja waarom, blijf er gewoon vanaf...
Tja Randy zou door zijn rug gaan van 1 lege doosquote:Op maandag 4 maart 2024 08:39 schreef Ireth het volgende:
Glenn verplaatst er een aantal van het aanrecht naar de vloer, zagen er echt heel leeg uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |