SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kijk. Een man/vrouw naar mijn hart.quote:
Hij is toen toch ook samen met Buddy Holly omgekomen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is toen toch ook samen met Buddy Holly omgekomen?
Yup, the day the music diedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof Sonneveld geen Limburger wasquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ohdat is toch een limburger hij klonk amsterdams
Ja, zo schrijf je dat. Ik wist het niet meer.quote:
Ja, volgens mij ook dezelfde Lizaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Van dezelfde elpee als hole in my bucket
Onee was ie niet. Geen idee hoe ik daar bij komquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alsof Sonneveld geen Limburger was
Een rasechte Utrechter.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onee was ie niet. Geen idee hoe ik daar bij kom
Dit zou ik niet draaien op mijn trouwen.quote:
Maar als jij trouwt, draai je zelf niet, toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zou ik niet draaien op mijn trouwen.
Ik trouw maar niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als jij trouwt, draai je zelf niet, toch?
Ik heb het koudquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:46 schreef Karzai het volgende:
tis een mooie, ik wil zelfs zeggen een zwoele avond
Tot ziens, Bos.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetjebal kijken. Tot de volgende keer
Kijk, een Riesling vind ik over het algemeen wel erg lekker.quote:
Succes met verhuizen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, een Riesling vind ik over het algemeen wel erg lekker.
Dat lijkt me wat overdreven. Terrasverwarmers zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik was net nog even wat bier gaan halen en het terras zat vol
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze kreeg ik als dank voor het onlangs geven van een whiskyproeverij…quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, een Riesling vind ik over het algemeen wel erg lekker.
Lekker zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu, de kachel loeit hier nog lekker…
[ afbeelding ]
Even een toepasselijke plaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu, de kachel loeit hier nog lekker…
[ afbeelding ]
Onze pelletkachel, die alweer 14 meegaat.quote:
Fijne avond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:54 schreef Karzai het volgende:
ik sluit ook af ga die serie kijken, slaap lekker zo mensen
Toni met d'r spleet…quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik zag de dames van de week nog ergens voorbijkomen op tv, een of ander interview van toen…
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef livelink het volgende:
Olivia Newton John - Hopelessly devoted to you
Het origineel kan ik dan weer niet benoemen.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het origineel kan ik dan weer niet benoemen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga deze Muzikale Fruitmand verlaten en zo mijn eigen mandje opzoeken.
Dank weer en laters!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dank weer en laters!
Welterusten MadMaster. Toch fijne dromen toegewenst.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dank weer en laters!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dank weer en laters!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
Iemand had ook Willeke Alberti al voorzien.
En nu niet meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Deze speelde Ik foutloos toen ik 5 was
Met de trekzak?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Deze speelde Ik foutloos toen ik 5 was
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit wordt mijn afsluiter voor vandaag.
Het was een erg fijn mapje dat je nu hebt Melting.
Dank! En fijne avond nog
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Dank! En fijne avond nog
Slaap lekker zo!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Dank! En fijne avond nog
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:20 schreef livelink het volgende:
Mein Herz weint doch ein bisschen jetzt.
Ja, maar dat geldt niet voor elk Duitstalig liedje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Duits is überhaupt sowieso de allermooiste taal
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:23 schreef livelink het volgende:
Alison Moyet - That ole devil called love again
Haha nee. Ik vind zelfs de Duitse fileberichten mooi, maar inderdaad niet elk liedje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt niet voor elk Duitstalig liedje.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:26 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere versie. Like the windmills on your mind...
Ben jij ook zo oud?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:26 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere versie. Like the windmills on your mind...
Nou, misschien juist minder oud. Ik ken hem van Dusty Springfield.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
André Hazes die altijd belooft weg te gaan, maar dat niet doet.
Ik doelde op de vorige plaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft deze man überhaupt ooit een hit gehad die geen cover was?
Dan ben je inderdaad nog een jong ding!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, misschien juist minder oud. Ik ken hem van Dusty Springfield.
Kijk, dat wilde ik horen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad nog een jong ding!
Hopelijk toch niet elke keer dat je telefoon gaat?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik moet toch altijd aan Dr. Bernard denken als die telefoon gaat.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik moet toch altijd aan Dr. Bernard denken als die telefoon gaat.
Ik word dan toch wel blij van het woord laaielichter.quote:
Dat woord hoor je nu echt nooit meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word dan toch wel blij van het woord laaielichter.
Evenzo word ik blij van het woord lichtekooiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word dan toch wel blij van het woord laaielichter.
In welk opzicht? Performance?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:53 schreef BasEnAad het volgende:
ABBA zie ik samen met Michael Jackson als de beste (pop)muzikale talenten ooit.
Oei, zo'n lijstje waag ik me niet aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:53 schreef BasEnAad het volgende:
ABBA zie ik samen met Michael Jackson als de beste (pop)muzikale talenten ooit.
In de zin van dat hun muziek superstrak, origineel, catchy, perfectionistisch is. Maar dat ze op het randje zitten van het kapotcomponeren van hun melodieën, maar zich daar bewust van waren, en niet in die valkuil getrapt zijn.quote:
Is ook wel persoonlijk. Zal iedereen anders over denken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Oei, zo'n lijstje waag ik me niet aan.
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel.
Niemand heeft je ooit gezien van ?????
Ik heb een oude zielquote:Op zondag 3 maart 2024 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor een jong ding weet je wel veel oude plaatjes
Vooruit, jong ding met oude ziel dan!quote:Op zondag 3 maart 2024 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een oude ziel![]()
En ik had hem nog fout ook.
Ik dacht dat hij een Belg was.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
Altijd gedacht dat Wally Tax een indo was.
Maar hij had een Nederlandse pa en een Oekrainse moeder.
Een goede uitzending voor een oude ziel was dit. Voor jonge zielen wellicht wat minderquote:Op zondag 3 maart 2024 00:30 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
En wie weet tot snel.
[ afbeelding ]
Goedemiddag livelinkquote:
Het moest zo zijnquote:Op maandag 4 maart 2024 17:28 schreef DJ11 het volgende:
Fiets naar de fietsenmaker. Gelukkig krijg ik een leenfiets mee...
[ afbeelding ]
Ja, echt fijn. Ik voel me ook beter meteen. Sta nu sinds het weekend niet meer op met pijn in mijn hele lichaam. Wat een beetje zon niet kan doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was gisteren echt aangenaam om op het strand te wandelen. Daarna brak de zon echt door en hebben we nog lekker op het dorpsplein in de zon kunnen zitten. De ijssalon was helaas nog niet open, maar ach.
Vanmiddag vond ik het een stukje frisser tijdens mijn ommetje door de buurt, maar je merkt echt wel dat het lente wordt
Note to self: volgende keer niet de leenfiets aan het kettingslot leggen terwijl het sleuteltje daarvan aan het fietsslot zit van de fiets die bij de fietsenmaker staat, aangezien het best een eind lopen is naar het werk.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:28 schreef DJ11 het volgende:
Fiets naar de fietsenmaker. Gelukkig krijg ik een leenfiets mee...
[ afbeelding ]
Gejat?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Note to self: volgende keer niet de leenfiets aan het kettingslot leggen terwijl het sleuteltje daarvan aan het fietsslot zit van de fiets die bij de fietsenmaker staat, aangezien het best een eind lopen is naar het werk.
Ik loop er de hele week al mee in mijn hoofd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:27 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag een jaar geleden alweer is just me overleden.
Lieve just me, ik denk heel vaak aan je en deze week een beetje meer![]()
![]()
Ja, gaat snel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:27 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag een jaar geleden alweer is just me overleden.
Lieve just me, ik denk heel vaak aan je en deze week een beetje meer![]()
![]()
Ja, volgende week ben ik er als het goed is weer gewoon vanaf 19.00 bij, hoewel dat van vanavond ook pas op het laatste moment kwam.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:08 schreef Melting het volgende:
Geen probleem.Kan ook een weekje overslaan natuurlijk.
Kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, volgende week ben ik er als het goed is weer gewoon vanaf 19.00 bij, hoewel dat van vanavond ook pas op het laatste moment kwam.
Ja, maar vond het ook wel jammer hoor.quote:
Gewoon zaterdag weer meeluisteren dan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar vond het ook wel jammer hoor.
Is jullie kas nu wel klaar inmiddels?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
De hovenier had gisteren een Australisch hulpje mee, leuk om mee te kletsen, hij vond het wel grappig dat ik zoveel Australische series op tv heb gezien en ook dat ik wist waar te plaatsen waar hij vandaan komt.
Nope, en de hovenier zei: we wachten op warmer windstil weer. Ik heb ‘m even heel duidelijk gezegd dat we dan tot Sint Juttemis moeten wachten. Ik ga ‘m echt meer achterna zitten, ik word gek van die vent en z’n chaotische bedrijfsvoering. Na 2 dagen bomen en heesters planten is hij weer vertrokken. Ik kan verdorie al weken niet eens m’n schuur gebruiken, alles daar is gebklokkeerd door deels gemonteerde onderdelen van de kas en de rest ligt op het terras waardoor ik daar ook niet zou kunnen zitten als het even mooi voorjaarsweer is. Naast dat ik straks de zaailingen in de kas kwijt moet. Ik heb ‘m gezegd dat onze tuin nu echt prioriteit voor hem moet hebben, dat de boel netjes afgemaakt moet worden. Eind april komt hij de rest van de beplanting doen, maar ik ga niet tot die tijd met een onbruikbare tuin en schuur leven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Is jullie kas nu wel klaar inmiddels?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, en de hovenier zei: we wachten op warmer windstil weer. Ik heb ‘m even heel duidelijk gezegd dat we dan tot Sint Juttemis moeten wachten. Ik ga ‘m echt meer achterna zitten, ik word gek van die vent en z’n chaotische bedrijfsvoering. Na 2 dagen bomen en heesters planten is hij weer vertrokken. Ik kan verdorie al weken niet eens m’n schuur gebruiken, alles daar is gebklokkeerd door deels gemonteerde onderdelen van de kas en de rest ligt op het terras waardoor ik daar ook niet zou kunnen zitten als het even mooi voorjaarsweer is. Naast dat ik straks de zaailingen in de kas kwijt moet. Ik heb ‘m gezegd dat onze tuin nu echt prioriteit voor hem moet hebben, dat de boel netjes afgemaakt moet worden. Eind april komt hij de rest van de beplanting doen, maar ik ga niet tot die tijd met een onbruikbare tuin en schuur leven.
Nee, niet gejat, maar onbruikbaar omdat -ie aan het slot stond, terwijl het sleuteltje van dat slot in mijn eigen fiets zat, die bij de fietsenmaker stond.quote:
Vooraf-track om 17:56 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Even More Music
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik elk geval leuk dat je luistert. In dit uurtje zitten maar een paar nummers die ik nog niet eerder heb gedraaid. In de reguliere uitzending straks nog meer nieuwe muziek. Er zijn weer erg leuke nummers uitgekomenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:56 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Zal straks wel nog moeten koken en eten, dus weet niet of ik dit eerste uurtje helemaal kan meepakken.
Was lekker voorafje.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:56 schreef DJ11 het volgende:
Voor de liefhebber: een uurtje nieuwe muziek, ingeluid met deze vooraf-track:
• Dimitri Vangelis & Wyman - Retro (extended version)
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:04 schreef DJ11 het volgende:
Nog niet eerder gedraaid:Joywave - Brain Damage
Ja, ik mag dat duo wel. Hebben ooit ook een fijne remix gemaakt van "Younger" van Seinabo Sey, ooit #1 in m'n jaarlijst.quote:
Doet dit nu nog iets in de lijsten wereldwijd?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:14 schreef DJ11 het volgende:
Behoeft dit nog introductie? NeeBilly Joel - Turn the Lights Back On
Ja, klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:09 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een band waar ik ook steeds meer fan van ben. Ze hebben net een nieuw album uit en dat klinkt weer erg fijn. Volgens mij is je zoon er ook gecharmeerd van, Livelink...
Geen Womack en Womack hoop ik. En ook geen Yoko en John.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de laatste tijd iets met muziek van echtparen. In dit blokje komen er twee voorbij; de eerste meteen hierna
Hitlijsten zijn het domein van pubers geworden, dus in dat opzicht niet. Maar 6,3 miljoen luisterbeurten op Spotify is een heel behoorlijk cijfer, vind ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Doet dit nu nog iets in de lijsten wereldwijd?
Zou redelijk opmerkelijk zijn als die met nieuwe muziek kwamenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen Womack en Womack hoop ik. En ook geen Yoko en John.
Tja, je weet het tegenwoordig nooit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou redelijk opmerkelijk zijn als die met nieuwe muziek kwamen
Mooie stem.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef DJ11 het volgende:
Een Brits echtpaar:Ferris & Sylvester - Love Is Real
Op YouTube kun je een mooie live-uitvoering vinden, die overigens bizar weinig afwijkt van deze studioversie. Je hoort amper verschil.quote:
Oeiquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:23 schreef livelink het volgende:
Dit lijkt op het punt van een scheiding te zijn.
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:52 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Even in recordtijd gekookt en gegeten. Ik kan dat.
Erg mooi vond ik dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn best veel artiesten uit dit uur die straks nog een keer voorbij komen. Dat geldt ook voor de zanger van de slotsong...Ethan Bortnick - Luna Park
Lekkere opening hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:02 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik Italië-uitzending #1 met Cappella was begonnen, koos ik ervoor om de tweede uitzending *niet* met Cappella te beginnen...Anticappella feat. MC Fixx It - Move Your Body
Dezelfde openingstrack als uitzending 239
Oh, dit was echt heel fijn. Ga ik op mijn lijst zetten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Meteen maar een nieuwe dan. Kakelvers (gisteren verschenen), afkomstig uit België:Compact Disk Dummies - Where We Go (Calypso)
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dit was echt heel fijn. Ga ik op mijn lijst zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |