SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kijk. Een man/vrouw naar mijn hart.quote:
Hij is toen toch ook samen met Buddy Holly omgekomen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is toen toch ook samen met Buddy Holly omgekomen?
Yup, the day the music diedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof Sonneveld geen Limburger wasquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ohdat is toch een limburger hij klonk amsterdams
Ja, zo schrijf je dat. Ik wist het niet meer.quote:
Ja, volgens mij ook dezelfde Lizaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Van dezelfde elpee als hole in my bucket
Onee was ie niet. Geen idee hoe ik daar bij komquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alsof Sonneveld geen Limburger was
Een rasechte Utrechter.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onee was ie niet. Geen idee hoe ik daar bij kom
Dit zou ik niet draaien op mijn trouwen.quote:
Maar als jij trouwt, draai je zelf niet, toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zou ik niet draaien op mijn trouwen.
Ik trouw maar niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als jij trouwt, draai je zelf niet, toch?
Ik heb het koudquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:46 schreef Karzai het volgende:
tis een mooie, ik wil zelfs zeggen een zwoele avond
Tot ziens, Bos.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetjebal kijken. Tot de volgende keer
Kijk, een Riesling vind ik over het algemeen wel erg lekker.quote:
Succes met verhuizen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, een Riesling vind ik over het algemeen wel erg lekker.
Dat lijkt me wat overdreven. Terrasverwarmers zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik was net nog even wat bier gaan halen en het terras zat vol
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |