Erg teleurstellend.quote:
Modjes niet door naar de finale.quote:
Allemaal users afgehaakt nu.quote:
Wel. Vóór deze post zelfs.quote:
Bijzonder, ik zie hem wel in MyAt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mooi niet, niets te vinden in MyAt en wel bij SPT
Voldoet nog niet aan de kwalificatie-eis?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu staat nog niet op punt in een Olympisch seizoen![]()
Ik moest hem ook nog tvp-en.quote:
Kleine o. Als we toch moeilijk gaan doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu staat nog niet op punt in een Olympisch seizoen![]()
preciesquote:
Ik bedoelde dat 'ie gereekst was voor jouw 'geen reeks?'-post. Ik reekste hem namelijk gelijk nadat 'ie aan was gemaakt. Dus ik had gelijk met dat 'ie gereekst was voor jouw post, maar belangrijker: de rest heeft gelijk dat het te laat was, want dat had ik natuurlijk al moeten doen voor het eerste topic vol wasquote:
Extra voorwaartse kracht?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef DIJK het volgende:
Waarom neemt zo’n hinkstapspringer een halve kilo aan goud mee. Dat zal toch een stukje schelen.
Zeker omdat we zo de dagjesmensen krijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'ie gereekst was voor jouw 'geen reeks?'-post. Ik reekste hem namelijk gelijk nadat 'ie aan was gemaakt. Dus ik had gelijk met dat 'ie gereekst was voor jouw post, maar belangrijker: de rest heeft gelijk dat het te laat was, want dat had ik natuurlijk al moeten doen voor het eerste topic vol was
Nou ja, OS 2028 dan maar.
Was het een Cubaan? Dat is om de eerste paar weken te overleven nadat hij gevlucht is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef DIJK het volgende:
Waarom neemt zo’n hinkstapspringer een halve kilo aan goud mee. Dat zal toch een stukje schelen.
Het is eindelijk gewoon van onze ochtend tot onze avond, genoeg lieve liefhebbers die de wacht willen houden hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker omdat we zo de dagjesmensen krijgen
We zullen je dan maar vergeven, want wie houdt anders de wacht deze zomer
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Extra voorwaartse kracht?
Nee, ik stond altijd gemiddeld een 2 voor natuurkunde.
Matige start vooral.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Alfred zag er in de series soepeler uit.
Naam + vlaggetje. Dit is wel driekwart minimaal hoor.quote:
Schrok van het startschot.quote:
Veel conflicten? Ik kan mometeel niet zo vaak live meepostenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 topic was een koud bad.
Ter info.
Dat we Joris niet serieus moeten nemen als het om sport gaat weten we al sinds de overwinning van Sjinkie op het WK shorttrack.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Dat het in de meerkamp niet om de exacte hoogtes en afstanden en tijden gaat, maar om de punten, weten we volgens Joris 'sinds we Sofie Dokter brons zagen pakken'.
Zal Wembanyama ook wel kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaat er eens een kerel van 2 meter 20 meedoen aan dat hinkstap springen?
Twee topics achter elkaar openen was al genoeg om de lapo poster kwaad te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veel conflicten? Ik kan mometeel niet zo vaak live meeposten
Tsegay lijkt mij de favoriet?quote:
Zou ook krap worden, aangezien over een uur of vier de marathon in Tokyo begint, zie maar eens een vlucht te vinden waar je dat nog mee haaltquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twee topics achter elkaar openen was al genoeg om de lapo poster kwaad te krijgen.
Zit je al klaar?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou ook krap worden, aangezien over een uur of vier de marathon in Tokyo begint
Ik heb net gehoord dat het inderdaad de bedoeling is dat we hier wakker voor gaan blijvenquote:
Wereldrecord watch?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou ook krap worden, aangezien over een uur of vier de marathon in Tokyo begint, zie maar eens een vlucht te vinden waar je dat nog mee haalt
Hopelijk heeft ze de de beschikking over de allernieuwste schoenen met springverenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou ook krap worden, aangezien over een uur of vier de marathon in Tokyo begint, zie maar eens een vlucht te vinden waar je dat nog mee haalt
Dat zou zelfs met de concorde niet gelukt zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist tot net eigenlijk niet dat Hassan daar gaat lopen, we zitten vooral klaar voor Aline Rocha's jacht op het paralympisch ticket bij de wheelersquote:
Sterk vermoeden dat iemand met het palmares van Hassan zich daar niet zo'n zorgen over hoeft te maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze de de beschikking over de allernieuwste schoenen met springveren
Hangt het niet ook net van het merk af waar je bij zit?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterk vermoeden dat iemand met het palmares van Hassan zich daar niet zo'n zorgen over hoeft te maken.
Inmiddels hebben alle grote merken wel zo'n topschoen, lijkt mequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt het niet ook net van het merk af waar je bij zit?
Zo'n nacht doortrekken is matig als je maandag weer moet werkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inmiddels hebben alle grote merken wel zo'n topschoen, lijkt me
Overigens sowieso wel de moeite waard zie ik, Tokyo heeft uitgepakt met Hassan én Eliud Kipchoge
Nogal, met name als dat werken niet thuis isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo'n nacht doortrekken is matig als je maandag weer moet werken
Oh ja, en na Tokyo echt even lekker uitgebreid slapen kan natuurlijk niet, want jij weet ook wel wat er morgen om 08.00 uur op de planning staatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo'n nacht doortrekken is matig als je maandag weer moet werken
Heb je de stream nu al geregeld voor me?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, en na Tokyo echt even lekker uitgebreid slapen kan natuurlijk niet, want jij weet ook wel wat er morgen om 08.00 uur op de planning staat
@R-woud93 gaat voor een krat Amstel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
want jij weet ook wel wat er morgen om 08.00 uur op de planning staat
Helaasquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je de stream nu al geregeld voor me?
Iets te overmoedig ja.quote:
Dat zal wel lukken, heeft Bruna al bedacht wanneer ze gaat starten?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas
Maar doen alsof je uit Zweden komt, dan komt het helemaal goed via de SVT
Vertel?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, en na Tokyo echt even lekker uitgebreid slapen kan natuurlijk niet, want jij weet ook wel wat er morgen om 08.00 uur op de planning staat
Vasaloppet, dé langlaufklassieker op aardequote:
Jij bent ook af.quote:
Misschien zit hij aan de drank en ziet hij alles dubbel?quote:
Ze lezen meequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:34 schreef heywoodu het volgende:
Laat gewoon het hinkstapspringen zien ipv dit krabbelen met de polsstok.
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu voor de krans:
https://www.vasaloppet.se(...)/#:~:text=Vasaloppet's%20Winter%20Week%202024%20starts,Friday%2C%20February%2023%2C%202024.
Alles voor de leek, herhalen herhalen herhalenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Wat zit Leon nou moeilijk te doen alsof het zo bijzonder is dat je universaliteitsplaatsen hebt op een WK.
Nee, dat moet niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Nober het volgende:
Die Afghaan moet toch gewoon van de baan af!?
Nee, volgens mij niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Nober het volgende:
Die Afghaan moet toch gewoon van de baan af!?
Nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet de binnenbaan af als ze hem lappen?
In de GB vlag zit al de Schotse vlag verwerkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:51 schreef Nober het volgende:
Weg met die Schotse vlag jij bent een Brit!
Mr. Prof. Dr. Ing. G. Sedoc is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is dus waarschijnlijk geen WR.
49.71 Bol
50.23 Klaver
Nee, op de OS wordt alleen buiten gelopen.quote:
Nee, na 1 rondje.quote:
Niet naar te luisteren idd. Voor de race zeggen dat Nederlanders naar dit toernooi komen omdat er volgend jaar wat in Apeldoorn is..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Haan heeft een beetje moeite met goede zinnen maken.
Daar issie!quote:
Wel nu.quote:
Die laat zich deze kans natuurlijk niet ontnemenquote:
Daphne Schipperedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
Klaver ziet er tov Bol toch te log uit
Is ook veel meer een sprintster natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
Klaver ziet er tov Bol toch te log uit
Boebka tacticsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
Als je bij elk WR 50K pakt zou ik niet te snel onder de 49 sec. duiken ...
Jaquote:
Ik luister wel eens doom metal.quote:
Als je een wk outdoor loopt bij de dames 400 is 50k nogal karigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
Als je bij elk WR 50K pakt zou ik niet te snel onder de 49 sec. duiken ...
Dit was toch gewoon leuk dat Warholm er af gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:17 schreef Szura het volgende:
Nu is het wel weer mooi geweest met die Belgen, ik zie die vlag te vaak dit weekend
Genotquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:r-woud93 gaat voor een krat Amstel.
We zoeken wel iets om te vieren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk valt er morgen wat te vieren.
MY DYING BRIDED.quote:
Wanne kutglas jonge!quote:
Dan moet je er niet op gaan zitten!quote:
Kwam een beetje bol te staan.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |