Erg teleurstellend.quote:
Modjes niet door naar de finale.quote:
Allemaal users afgehaakt nu.quote:
Wel. Vóór deze post zelfs.quote:
Bijzonder, ik zie hem wel in MyAt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mooi niet, niets te vinden in MyAt en wel bij SPT
Voldoet nog niet aan de kwalificatie-eis?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu staat nog niet op punt in een Olympisch seizoen![]()
Ik moest hem ook nog tvp-en.quote:
Kleine o. Als we toch moeilijk gaan doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu staat nog niet op punt in een Olympisch seizoen![]()
preciesquote:
Ik bedoelde dat 'ie gereekst was voor jouw 'geen reeks?'-post. Ik reekste hem namelijk gelijk nadat 'ie aan was gemaakt. Dus ik had gelijk met dat 'ie gereekst was voor jouw post, maar belangrijker: de rest heeft gelijk dat het te laat was, want dat had ik natuurlijk al moeten doen voor het eerste topic vol wasquote:
Extra voorwaartse kracht?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef DIJK het volgende:
Waarom neemt zo’n hinkstapspringer een halve kilo aan goud mee. Dat zal toch een stukje schelen.
Zeker omdat we zo de dagjesmensen krijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'ie gereekst was voor jouw 'geen reeks?'-post. Ik reekste hem namelijk gelijk nadat 'ie aan was gemaakt. Dus ik had gelijk met dat 'ie gereekst was voor jouw post, maar belangrijker: de rest heeft gelijk dat het te laat was, want dat had ik natuurlijk al moeten doen voor het eerste topic vol was
Nou ja, OS 2028 dan maar.
Was het een Cubaan? Dat is om de eerste paar weken te overleven nadat hij gevlucht is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef DIJK het volgende:
Waarom neemt zo’n hinkstapspringer een halve kilo aan goud mee. Dat zal toch een stukje schelen.
Het is eindelijk gewoon van onze ochtend tot onze avond, genoeg lieve liefhebbers die de wacht willen houden hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker omdat we zo de dagjesmensen krijgen
We zullen je dan maar vergeven, want wie houdt anders de wacht deze zomer
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Extra voorwaartse kracht?
Nee, ik stond altijd gemiddeld een 2 voor natuurkunde.
Matige start vooral.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Alfred zag er in de series soepeler uit.
Naam + vlaggetje. Dit is wel driekwart minimaal hoor.quote:
Schrok van het startschot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |