We wachten allemaal vol spanning op Vitas - Twente.quote:
Ik ga sporten, dus ik zal helaas niet in dit topic aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We wachten allemaal vol spanning op Vitas - Twente.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga sporten, dus ik zal helaas niet in dit topic aanwezig zijn.
00:00 stipt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Situatieschets van morgen:
[ afbeelding ]
Tijdens Feyenoord - PSV duurde het niet zo langquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Schaf de VAR af. Achterlijk dat je steeds moet wachten na een doelpunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Verschrikkelijk elftal om naar te kijken ook. Zit echt niks in.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Hopelijk nog 10x
Henkfrasergenot.
Het is, imo, altijd een beetje triest als iemand een apart topic opent wanneer er maar één wedstrijd is...quote:Op zondag 3 maart 2024 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twee live-topics voor deze wedstrijd, anti-genot.
Gewoon één vermoeiend figuur.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het is, imo, altijd een beetje triest als iemand een apart topic opent wanneer er maar één wedstrijd is...
quote:
verdientquote:Op zondag 3 maart 2024 12:34 schreef ashardalan het volgende:
Ik snap dat óók de geestelijk gehandicapte medemens een uitje verdiend, uiteraard. Maar als je als begeleider ziet dat je cliënt een megafoon pakt, leg je die toch gewoon weg?
Utrecht ook matig.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
Het valt me niet eens tegen. Al zegt dat ook veel over de staat van Ajax.
Ik vind dat sowieso geen bijzonder team en doe niet mee aan de vervelende hype rond demagoogje Jan Rons.quote:
Pics graagquote:Op zondag 3 maart 2024 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo even in de tuin kijken naar hoe het gras groeit.
Ik moet ook nog even naar de supermarkt. Had dat gepland na de wedstrijd, maar ik heroverweeg nu.quote:
Hoe verklaar jij de goede resultaten?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso geen bijzonder team en doe niet mee aan de vervelende hype rond demagoogje Jan Rons.
Hoezo?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat spandoek voor Tahamata pas
Kunnen ze nou echt helemaal niks?
Ik heb niets met die man.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat spandoek voor Tahamata pas
Kunnen ze nou echt helemaal niks?
Omdat het lelijk isquote:
Van die @Mexicanobakker lolligheden ja. Daar lacht toch nooit iemand om.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn wel 'grapjes' van het niveau VBL, wees eerlijk.
Daar zijn je ouders ook goed in.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:54 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Bij Ajax zijn ze wel goed in ontzettend lelijke doeken maken.
Blij dat die Giminenez ofzo geen Nederlander is.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Malen - Brobbey spitsenkoppel EK, Weghorst thuis.
Gakpo > Malenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Malen - Brobbey spitsenkoppel EK, Weghorst thuis.
neequote:
Fluit maar af scheidsquote:
Ik las dat Wijnaldum alweer in de voorselectie zat.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blij dat die Giminenez ofzo geen Nederlander is.
Koeman is in staat hem op te roepen anders
Ja dat vind ik ook zo'n matige non-voetballer, maar die nu nog oproepen is schandalig jaquote:Op zondag 3 maart 2024 13:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik las dat Wijnaldum alweer in de voorselectie zat.
Ik hoop dat Koeman nog deze week ontslagen wordt.
Wijnaldum speelt sterk in de zandbak. Terecht dat hij is opgeroepen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik las dat Wijnaldum alweer in de voorselectie zat.
Ik hoop dat Koeman nog deze week ontslagen wordt.
frenkie de jong oproepen vind ik pas schandaligquote:Op zondag 3 maart 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo'n matige non-voetballer, maar die nu nog oproepen is schandalig ja
Daarom word je morgen ook weer netjes met een wit busje opgehaald.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
frenkie de jong oproepen vind ik pas schandalig
Idd, je kan beter de plaatselijke postbode oproepen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
frenkie de jong oproepen vind ik pas schandalig
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 3 maart 2024 13:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je bent trouwens ook behoorlijk in de aap gelogeerd als je Flamingo heet.
Morgen pas?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom word je morgen ook weer netjes met een wit busje opgehaald.
en jij in een zwartte stationcarquote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom word je morgen ook weer netjes met een wit busje opgehaald.
Ik ben tegen witte mensenquote:
Brobbey is de beste Nederlandse spits op dit moment. Als je met dit ajax goals kan scoren…quote:Op zondag 3 maart 2024 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey redt echt in z'n eentje dit seizoen van Ajax. Redden is wel relatief, dan.
Personeelsgebrek hè, bedank Ratte maar.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen pas?
Beetje trekken ze hem nu al een dichtgenaaid jasje aan.
In de Hel van Eindhoven mis je wel eens wat.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft al in alle kranten gestaan Rikkert.
Je bent een lieve jongenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een gekookt eitje.
(en mijn vriendin even ontbijt op bed gebracht, die lag nog in bed te stinken)
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef KingRoland het volgende:
“Is er geen eten op mijn bord, dan eet ik gewoon die hele bord”
-bigidagoe
Een van zijn beste teksten uit zijn oeuvre, daar zijn wij het allemaal in dit topic wel mee eens.quote:
Ik ken heel die gast nietquote:Op zondag 3 maart 2024 13:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een van zijn beste teksten uit zijn oeuvre, daar zijn wij het allemaal in dit topic wel mee eens.
Bakstenen op Carglass.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over carglass reclames
Leeg stadion.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:16 schreef Coco het volgende:
Ik ben weer terug.
Graag review van de eerste helft.
Het is definitief:quote:Op zondag 3 maart 2024 12:56 schreef klaasweetalles het volgende:
broebbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Doe dit maar in ONZquote:Op zondag 3 maart 2024 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
Twee weken geleden een nieuwe voorruit laten plaatsen in mijn auto, dat koste 450 euro.
Fantastisch
Een galavoorstelling van de zonen van god.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:16 schreef Coco het volgende:
Ik ben weer terug.
Graag review van de eerste helft.
Huh, ik ben daar zeer tevreden mee.quote:
Dit moet sarcasme zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een galavoorstelling van de zonen van god.
450 euro valt nog mee toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
Twee weken geleden een nieuwe voorruit laten plaatsen in mijn auto, dat koste 450 euro.
Fantastisch
Geilquote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Brobbey is een geweldige voetballer, zelfs Feyenoorders vinden dat. Daar kan je gewoon niet heen.quote:
Ik post vanaf mn bedquote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ja klopt, kwikfit vroeg er bijna 700 euro voor, ik ben tevreden.quote:
Is ze depressiefquote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Welke club gun jij Brobbey volgende seizoen?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Brobbey is een geweldige voetballer, zelfs Feyenoorders vinden dat. Daar kan je gewoon niet heen.
Bij Kwikfit halen ze gewoon een ruit van de sloop, gewoon.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, kwikfit vroeg er bijna 700 euro voor, ik ben tevreden.
Ajaxhoofd noemde hem de nieuwe snellequote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
Heel flauw van mij maar toen ik zag dat Rijkhoff (die er nu wel in mag) een hazenlip heeft was ik er al klaar mee.
Geen totaal mensch.
Smerig alcoholisme dusquote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee op stap geweest met haar 'vriendinnen'.
Dat vind ik niet kunnenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
Heel flauw van mij maar toen ik zag dat Rijkhoff (die er nu wel in mag) een hazenlip heeft was ik er al klaar mee.
Geen totaal mensch.
Daar lijkt hij ook gewoon op.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajaxhoofd noemde hem de nieuwe snelle
Toen gingen de sneeuwvlokjes op X los
Oplichters zijn het.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bij Kwikfit halen ze gewoon een ruit van de sloop, gewoon.
Ik zou liever zelf het huishouden doen. Zij maakt ook meer money.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Smerig alcoholisme dus
Zou upgraden naar een tradwife
Nog steeds ajaxquote:Op zondag 3 maart 2024 13:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke club gun jij Brobbey volgende seizoen?
Zou ik wel een Ten Hag aankoop vinden.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke club gun jij Brobbey volgende seizoen?
Volgens de commentator zetten ze de eerste helft ook steeds zo goed druk met zijn allen terwijl Ajax dit seizoen nog geen één keer zo simpel heeft kunnen opbouwen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen idee met welk plan Utrecht naar Amsterdam is gekomen, eerlijk gezegd.
Niet tradquote:Op zondag 3 maart 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou liever zelf het huishouden doen. Zij maakt ook meer money.
kap[oet gaan julliequote:
Dank Niek.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Femke Bol lijkt mij overigens niet het type dat na een wereldrecord te hebben gelopen terug naar haar hotelkamertje gaat en zoiets heeft van doe mij maar eens een lekkere aderpik en een onthaarde balzak. Maar dit terzijde.
Sluit het topic van Paul maar. Dan krijg je ook een like.quote:
Niek het is zondag.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Femke Bol lijkt mij overigens niet het type dat na een wereldrecord te hebben gelopen terug naar haar hotelkamertje gaat en zoiets heeft van doe mij maar eens een lekkere aderpik en een onthaarde balzak. Maar dit terzijde.
Wel een hoop GROTE ZWARTE jongens in die estafetteploeg.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
"hendo goed"quote:Op zondag 3 maart 2024 13:43 schreef PSVCL het volgende:
Henderson kan vrijuit blijven klagen en spelers neertrappenKNJB
om de door dequote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veerman mist al twee keer een wedstrijd tegen Feyenoord.
Die jongen is gewoon bang om de door de mand te vallen.
Wat mooi dat je zo weggaat.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder mij zou het hier een puinhoop worden!
Eens welquote:Op zondag 3 maart 2024 13:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kan je tegen een gehandicapt Ajax nauwelijks een goed uitgespeelde kans creëren? In nota bene je wEdStRiJd vAn hEt JaAr?
Het is echt niet om aan te gluren.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel echt de lamme tegen de blinde vandaag.
Valt me vooral van FC Utrecht tegen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel echt de lamme tegen de blinde vandaag.
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kan je tegen een gehandicapt Ajax nauwelijks een goed uitgespeelde kans creëren? In nota bene je wEdStRiJd vAn hEt JaAr?
Oh jeetje, wat hebben ze nu weer gedaanquote:Op zondag 3 maart 2024 13:51 schreef Bezsen het volgende:
@:RensAjacied is boos op de utrecht uitfans.
Gras is groen
Gefloten door het eerbetoon aan Tahamata.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat hebben ze nu weer gedaan
quote:
quote:
Dat zou andersom nooit zijn gebeurdquote:Op zondag 3 maart 2024 13:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gefloten door het eerbetoon aan Tahamata.
ZE KWAMEN ER OOK NIET BLINDE VINKquote:Op zondag 3 maart 2024 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit je alweer naast.
Jeetje zeg.
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oke mooi! Kan ik nu boodschappen gaan doen.
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ZE KWAMEN ER OOK NIET BLINDE VINK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |