We wachten allemaal vol spanning op Vitas - Twente.quote:
Ik ga sporten, dus ik zal helaas niet in dit topic aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We wachten allemaal vol spanning op Vitas - Twente.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga sporten, dus ik zal helaas niet in dit topic aanwezig zijn.
00:00 stipt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Situatieschets van morgen:
[ afbeelding ]
Tijdens Feyenoord - PSV duurde het niet zo langquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Schaf de VAR af. Achterlijk dat je steeds moet wachten na een doelpunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Verschrikkelijk elftal om naar te kijken ook. Zit echt niks in.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Hopelijk nog 10x
Henkfrasergenot.
Het is, imo, altijd een beetje triest als iemand een apart topic opent wanneer er maar één wedstrijd is...quote:Op zondag 3 maart 2024 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twee live-topics voor deze wedstrijd, anti-genot.
Gewoon één vermoeiend figuur.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het is, imo, altijd een beetje triest als iemand een apart topic opent wanneer er maar één wedstrijd is...
quote:
verdientquote:Op zondag 3 maart 2024 12:34 schreef ashardalan het volgende:
Ik snap dat óók de geestelijk gehandicapte medemens een uitje verdiend, uiteraard. Maar als je als begeleider ziet dat je cliënt een megafoon pakt, leg je die toch gewoon weg?
Utrecht ook matig.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
Het valt me niet eens tegen. Al zegt dat ook veel over de staat van Ajax.
Ik vind dat sowieso geen bijzonder team en doe niet mee aan de vervelende hype rond demagoogje Jan Rons.quote:
Pics graagquote:Op zondag 3 maart 2024 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo even in de tuin kijken naar hoe het gras groeit.
Ik moet ook nog even naar de supermarkt. Had dat gepland na de wedstrijd, maar ik heroverweeg nu.quote:
Hoe verklaar jij de goede resultaten?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso geen bijzonder team en doe niet mee aan de vervelende hype rond demagoogje Jan Rons.
Hoezo?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat spandoek voor Tahamata pas
Kunnen ze nou echt helemaal niks?
Ik heb niets met die man.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat spandoek voor Tahamata pas
Kunnen ze nou echt helemaal niks?
Omdat het lelijk isquote:
Van die @Mexicanobakker lolligheden ja. Daar lacht toch nooit iemand om.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn wel 'grapjes' van het niveau VBL, wees eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |