Ze laten zich vreselijk kennenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:19 schreef mazaru het volgende:
Als Ashley weg is wil Tyrone wel met Glen en Danny spelen, maar nu niet
Zijn 3e is sowieso Jimmy (als die blijft)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef Thorelf het volgende:
Ty wil Tom en Ashley op de bank...de 3e weet hij na vanavond
Ty lult als een verwende snotneus met z'n willen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:20 schreef Thorelf het volgende:
Ty wil Tom en Ashley op de bank...de 3e weet hij na vanavond
Jimmy heeft volgende week vrijstellingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zijn 3e is sowieso Jimmy (als die blijft)
Oh ja..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy heeft volgende week vrijstelling
Nou als ik zo naar Jimmy kijk heeft hij niet lang meer..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:27 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Jimmy daar trouwens met z'n gezicht in gezeten, of is dat gewoon raar licht inval
[ afbeelding ]
Dat zou dan het eerste sterfgeval zijn in BBquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou als ik zo naar Jimmy kijk heeft hij niet lang meer..
Ik denk van welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Zijn dat sokken, wat op Jimmy zijn buik ligt
Volgende week wijzigen ze dat schilderij in 9-2=7.. Dan vertrekken er twee die week. Kijken of ze het dan zullen opmerken en of ze die wijziging zien op dat schilderijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Bij 9 bewoners dubbele exit.
7+2=9
Dezelde Karen die er een week lang drama van maakte dat Alice geld uit de pot heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
Anders dan Karen die stikte van het lachen![]()
Kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:44 schreef Snoozey het volgende:
volgens mij lagen er vanmiddag ook een paar te slapen buiten in de zon
Waarvoor?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:46 schreef Snoozey het volgende:
zien we vanavond tijdens de live de pot omlaag gaan
Dat is zeker raar...en door!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga wat raars schrijven.
De reactie van Ashley toen ze wakker werd gemaakt door de stem van BB dat er niet geslapen mocht worden en dat er geld af ging. Misschien hoorde ze ook het geratel van de pot die naar beneden ging.
Hoe ze heel snel uit bed sprong en haar handen op haar hoofd hield van: oooooo wat heb ik gedaan ..
Dat vond ik een mooie reactie. Ze voelde zich duidelijk schuldig en dacht heel even dat haar BB carriere naar de maan was.![]()
![]()
Anders dan Karen die stikte van het lachen![]()
Van vanmiddag? Is daar een waarschuwing voor geweest dan? Ik heb twee uurtjes gemist vanmiddagquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:47 schreef Snoozey het volgende:
[..]
van vanmiddag?
heb ik gemist, lag zelf ook vast te slapen dan
Die waarschuwing en geld uit de pot zou natuurlijk voor alle dagen moeten geldenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van vanmiddag? Is daar een waarschuwing voor geweest dan? Ik heb twee uurtjes gemist vanmiddag
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van vanmiddag? Is daar een waarschuwing voor geweest dan? Ik heb twee uurtjes gemist vanmiddag
Niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Nu ik iets positiefs over Ashley heb geschreven betekent niet dat ik haar de hele tijd op de streams hoef te zien. In close.![]()
Ik heb eerlijk gezicht geen idee waar dit over gaat. Enige wat ik weet en wat is gebeurt is die 500 euro van eergisterenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die waarschuwing en geld uit de pot zou natuurlijk voor alle dagen moeten gelden
En niet zaterdag niet om dat de FEBO dan druk is voor de Live
En dat is het ook, meer niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezicht geen idee waar dit over gaat. Enige wat ik weet en wat is gebeurt is die 500 euro van eergisteren
Ik heb geen drama gezienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:51 schreef Snoozey het volgende:
ja ik had de drama hier in cos ook al gemist. dus dacht geen geld uit de pot
ja gelijk. in de groene kamer, waar alice en tom zatenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
Heeft ze degene al aangesproken die haar wenkbrauwpotlood had gepakt?
Oh en daar nam Ash genoegen mee?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja gelijk. in de groene kamer, waar alice en tom zaten
tom zei geen sorry of wat dan ook
Dat heeft niets met verwend te maken maar gewoon met de wetenschap van het geen hij weet. De zet Tom, Ash, Jimmy is een hele goede zet. Jimmy is er dan uit. Dan kan je Tom en Ash gebruiken om iedereen eruit te spelen. Maar ach als Ty een tactiek heeft is hij verwend als Ashley een tactiek heeft is het geweldig.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ty lult als een verwende snotneus met z'n willen.
Sniffquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft niets met verwend te maken maar gewoon met de wetenschap van het geen hij weet. De zet Tom, Ash, Jimmy is een hele goede zet. Jimmy is er dan uit. Dan kan je Tom en Ash gebruiken om iedereen eruit te spelen. Maar ach als Ty een tactiek heeft is hij verwend als Ashley een tactiek heeft is het geweldig.
Lekker stoken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:05 schreef Snoozey het volgende:
geen kleren aan want anders gaat hij zweten
deur open vanwege de knoflookgeur
wat dachten ze van de verwarming eens lager zetten!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:06 schreef kiki2024 het volgende:
Ik hoop dat TY vrijwillig wil vertrekken als hij door de deur moet
Vraag het me afquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:07 schreef Snoozey het volgende:
hij zal toch wel weten dat hij dan zijn daggeld kwijtraakt?
Zoals altijd, irritant ventjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag het me af
Kan die daar na de hand over Calimero-en
Wat hebben wij te klagen..quote:
Ja en teveel prikkels er van kreeg en vroeg daardoor naar bed ging. Verwijt een ander niet wat jezelf doetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:12 schreef lojanda het volgende:
Wat een kattegejank van die twee.. en dan gisteren nog bozig zijn op Ronahi omdat ze zo luid was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |