Nee, volgens mij op 100quote:Op zondag 3 maart 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bij die dikke boom linksaf en dan de derde straat recht was het toch op nr 134?
Nee, niet naar de camping van Rob !quote:Op zondag 3 maart 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bij die dikke boom linksaf en dan de derde straat recht was het toch op nr 134?
Dat in het donker heb ik gemist.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee want alleen uitslag en zo is voor ons niet geheim, de beelden maken het leuk.
Zoals die keer in de gameroom in het donker.
Ik heb me toch bescheurd van het lachen, daarvoor waren echt de beelden van het spel nodig.
Maar dubbele streamlock als de helft gewoon in t huis is.
Maar goed dat ik het nog even vraagquote:
O de volgende straat dus ?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zit nog een oude in…..(auto)
Ik heb nog steeds niet gerookt…..
Geweldigquote:Op zondag 3 maart 2024 10:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zit nog een oude in…..(auto)
Ik heb nog steeds niet gerookt…..
Top. Doe maar snel danquote:Op zondag 3 maart 2024 10:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik weet hoe ik de streamlock kan opheffen !
Ik ga wel was vouwen en de machine aanzetten.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is echt genoeg wel te zien op stream, dat is het probleem niet.
Maar al zouden ze nu maar een camera in de huiskamer aanlaten met algemeen beeld en de microfoons open... Zonder inzoomen en zo. Gewoon overzicht.
Tijdens de live lieten ze ons die ballonnen zien, en het had al het uiterlijk van "we zijn zo terug" filmpje.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat in het donker heb ik gemist.
Ja ik snap dat nooit waarom de andere dan niet beeld zijn.
Het lijkt soms of ze de streamers willen demotiveren om te kijken
Precies dit.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:02 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Als je goed met iemand op kunt schieten, of iemand grappig vind, dan accepteer je daar ook (veel) meer van.
Zo zou ik er ook in staan, ja Ashley heeft geregeld een grote bek, maar ik vind haar wel grappig en over het algemeen weet je exact wat je aan haar hebt.
Maar dit kan 1 stagiaire aanquote:Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Het probleem is denk, dat zelfs als ze een overzichtsbeeld zouden geven met mics open er mensen in de regie moeten zitten kijken. Wat wordt er gezegd, gaat er iemand naar de toilet. etc.
Heb nog steeds SL hoorquote:
O op die manierquote:Op zondag 3 maart 2024 11:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Streams uitgezet wilde geen Sabo deed ik ook met Ariana …..
Op die manier blijft streamen leuk 😁quote:Op zondag 3 maart 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier
Ik heb dat met Ashley en Karin en met Ronahi zet ik hem een stuk zachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |