Ik ben de beleefdheid dan ook voorbij. Normaal spaar ik werknemers onderaan maar er is werk zat dus het is hun vrije keuze dit te doen.quote:
En nu spaar je zegeltjes?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben de beleefdheid dan ook voorbij. Normaal spaar ik werknemers onderaan maar er is werk zat dus het is hun vrije keuze dit te doen.
Waarschijnlijk bij locaties in armere buurten. Sowieso vertrekken er een hoop winkels uit dat soort gebieden vanwege diefstal.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 05:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Reddit dat heel veel vestigingen van Walmart, Target en Costco momenteel zelfscankassa’s weer aan het sluiten zijn vanwege oa diefstal.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik word ongeveer de helft van de keren gecontroleerd en meestal pakten ze de hele tas uit, en weer in.
Er is ongetwijfeld een algoritme voor bepalen wie gescand wordt. In ieder geval wordt de kans op controle groter als je corrigeert met scannen. Ik kan me ook zo voorstellen dat als je 'de beleefdheid voorbij bent' dat het ook invloed heeft op gecontroleerd worden. Doordat je een klantkaart scant (bij AH) weten ze tevoren als wie je bent.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben de beleefdheid dan ook voorbij. Normaal spaar ik werknemers onderaan maar er is werk zat dus het is hun vrije keuze dit te doen.
Sowquote:
Helemaal terecht hoor. Ik zette wat letters in een bepaalde volgorde, dus dan ben je af bij currentgen permagekwetstenquote:
Ah, een dappere ridder op het witte paard zie ik. En dat allemaal omdat ik 'mokkel' zei over een random algemeen iemand in een supermarkt. De wereld is echt naar de klotequote:
Uhhuquote:
Het is daar veelal het beleid dat het personeel niet mag ingrijpen. Daarnaast wordt er vaak niet vervolgd door de politie. Heb eens iets gelezen dat dat tot bedragen van 950 dollar ofzo het geval was in sommige staten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij locaties in armere buurten. Sowieso vertrekken er een hoop winkels uit dat soort gebieden vanwege diefstal.
Inderdaad, je zou maar een beetje respect tonen voor iemand die gewoon haar werk doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, een dappere ridder op het witte paard zie ik. En dat allemaal omdat ik 'mokkel' zei over een random algemeen iemand in een supermarkt. De wereld is echt naar de klote
Sorry. Maar je snapt dat hij het over niemand persoonlijk heeft?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou maar een beetje respect tonen voor iemand die gewoon haar werk doet.
ach stel je niet aan, het is gewoon een ander woord voor 'meisje'. sorry dat ik niet dagelijks half internet af ga om uit te zoeken waar mensen nu weer opeens moeilijk over doenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou maar een beetje respect tonen voor iemand die gewoon haar werk doet.
nee natuurlijk snappen ze dat niet. Of ze snappen het wel maar vinden het gewoon geweldig te doen alsof ze heilig zijn door vooral even te laten zien hoe 'woke' ze zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sorry. Maar je snapt dat hij het over niemand persoonlijk heeft?
quote:
Sorry, maar dan kan ik een opmerking over respect tonen niet serieus nemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Durmada het volgende:
Beetje sneu om dit soort mensen te interviewen
Ja de wereld is echt naar de klote man. Omdat iemand je aanspreekt op je woordgebruik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, een dappere ridder op het witte paard zie ik. En dat allemaal omdat ik 'mokkel' zei over een random algemeen iemand in een supermarkt. De wereld is echt naar de klote
Jij bent dan ook wel de grootste 'Karen' op dit forum.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja de wereld is echt naar de klote man. Omdat iemand je aanspreekt op je woordgebruik.
Geen idee wie jij bentquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel de grootste 'Karen' op dit forum.
Wees blij.quote:
Al twee keer gecontroleerd deze week. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:04 schreef probeer het volgende:
Ik zag zojuist een winkeldief aangehouden en afgevoerd worden in de jumbo. Keihard op heterdaad betrapt door zeer waakzame beveiliging.
En ja, dat vind ik mooi.
Ik ben het helemaal met @mascara-klodder eens. Als je het woord mokkel gebruikt, geef je aan dat je neerkijkt op die persoon. Dit zijn mensen die hun geld verdienen met werk, net zoals jij en ik Danny. Zij hebben ook hun zorgen en leven. Als je dit op moet zoeken op internet, vind ik dit wel een verdrietige zaak.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ophouden jij! Wie aan mascara-klodder komt, komt aan mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:52 schreef Inbox het volgende:
[..]
Uhhu
Is ook verschrikkelijk hoor om een mokkel een mokkel te noemen. Je kunt beter een synoniem
ervoor gebruiken want maskara-klodder is snel geirriteerd omdat ze zelf haar status als mokkel al jaren terug verloren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |