Zijn ze toch mooi op tijd voor jouquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
Tom glundertAsh nog hysterischer dan normaal
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn ze toch mooi op tijd voor jou![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zweet in zijn ogen van het kijken
Zag je die mensen niet zwaaien achter die raampjes ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
willekeurig vliegtuig op de stream nu
In,,,,,je ogen???quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zweet in zijn ogen van het kijken
Nou schande..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Oooh schande! Tyron, Alice en Randy zijn al naar binnen gegaan!![]()
Denk je ?quote:
Die emotiesquote:
Dat weet hij niet, dat hoopt hij.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk je ?
Hij heeft voor een vrijstelling geruild met dilano…..hij weet dat hij er niet uitgestemd wordt.
Ariana natuurlijk, die dingen landen erg langzaam dus denk dat het vluchtschema wel kloptquote:
En Jimmy, ik hoop dat er voor hem ook nog een keer een vliegtuigje komtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Van mij mogen deze twee de finale halen. Wat een heerlijke reactie
En ik pak ook maar ff een schoon shirt...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ariana natuurlijk, die dingen landen erg langzaam dus denk dat het vluchtschema wel klopt
Voor onsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wordt wel wen beetje gewoon die vliegtuigjes ondertussen.
ja ze reageert echt reuze leukquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt het enthousiaste elke keer zo leuk.
De reactie van Ashley is ook echt zo puur, mooi om te zien
SSSSSSSTquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorige week nog 1035 voor tom zei je![]()
ja dat zei ze inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat zei ze nou ?
Hoop niet dat jullie nu samen op de bank komen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zie je maar dat je voor een paar centen mensen intens gelukkig kunt maken
Zie je toch op streamquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij nog vliegt dan zijn dat veel rondjes inderdaad
Ik denk dat Alice heel gelukkig wordt als jij haar een vliegtuigje stuurt hoor Koos!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wordt wel wen beetje gewoon die vliegtuigjes ondertussen.
Hij is nog steeds te zien op s1quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat die van Haydar isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice heel gelukkig wordt als jij haar een vliegtuigje stuurt hoor Koos!
Nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zie je toch op stream
Dat hij nog vliegt
Nopequote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Het vliegtuig is allang weer geland op de basis.
En da Alice wil je met me trouwen? eropquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat die van Haydar is
Haydar waarvan ze niet meer weet hoe die klinkt, ruiktquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook met een satisfyerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zie je maar dat je voor een paar centen mensen intens gelukkig kunt maken
Nooit van me leven. Ik heb ooit eens een kaart gestuurd naar iemand in dgk . Een klein mannetje die samen met een ander de boel op stelten zette. Hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice heel gelukkig wordt als jij haar een vliegtuigje stuurt hoor Koos!
Wie?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nooit van me leven. Ik heb ooit eens een kaart gestuurd naar iemand in dgk . Een klein mannetje die samen met een ander de boel op stelten zette. Haha
Uitmelken.. zucht, die wordt nog meer onuitstaanbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:22 schreef Kodiak100 het volgende:
oh wat is dit leuk, ik weet niet wat ik meemaak. ik had dit nooit verwacht in mijn stoutste dromen. niet
Dit is echt een van de bijzonderste dingen
Ja ipv een man van 65quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Basiriquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:23 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn zegt dat er al 4 vliegers zijn geweest. die van vandaag, tom en randy heb ik gezien, iemand idee welke nog meer?
Waarom zegt ze dat nu steedsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
KA hoopt niet dat ash en tom samen op de bank komen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nooit van me leven. Ik heb ooit eens een kaart gestuurd naar iemand in dgk . Een klein mannetje die samen met een ander de boel op stelten zette. Haha
Zo dankbaar en emotioneel. Zo leuk om te zien wat het met de bewoners doet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:24 schreef humpty het volgende:
Super leuk om te zien hoe Ashley en Tom reageren
Daar valt het kwartje pas als ze vanavond thuis op de bank zitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:25 schreef humpty het volgende:
En wat zal Sabeau nu denken ? Kwartje moet toch vallen
Tactisch gezien een strategisch goede zet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
KA hoopt niet dat ash en tom samen op de bank komen
Vierdequote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:28 schreef Hunter het volgende:
Was dit het derde of het vierde vliegtuig dit jaar?
Er zal altijd een 3e bijzitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch gezien een strategisch goede zet.
7 rondjes tel ik op de radarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Binnen de koninklijke hiërarchie spreekt men van we/wij als ze ik bedoelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee Ash, ga je niet verontschuldigen.
We vinden je juist leuk zoals je bent.
Ik denk dat Jimmy vandaag sowieso wat uit zijn doen is, daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:31 schreef Snoozey het volgende:
ik zag jimmie niet echt heel blij kijken
en dlan was er weer maar even bij?
Dan moet je wat dichter bij Schiphol gaan wonen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:31 schreef Paul het volgende:
Vorige jaren was een vliegtuig speciaal, nu zie ik er 1 per week![]()
hahah nee ik bedoel bij het huis hahahahquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je wat dichter bij Schiphol gaan wonen.
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
)
Jimmy vindt haar geen slecht persoon. Je kunt meerdere dingen zeggen. Je bent een inspiratie voor veel mensen zoals jij hier staat.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
sabo: dit gevoel deze emotie, neem het mee, laat het door je aderen stromen, neem het mee.
Mooie zelfreflectiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley weet dat ze een beetje anders is, omdat ze soms wat fel kan zijn
Ze bedoeld het niet zo.
Ze weet gewoon dat mensen dat als heel vervelend kunnen ervaren
Sabeua moest poepen volgens mij, ze zei ik denk nu dat ik echt moetquote:
kan je zelf wel invullen.quote:
Jawel, toen hij het videobellen heeft gekocht op de veilingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:37 schreef KangaP het volgende:
[..]
Wie van de bewoners heeft nog niet gehuild🤔Tyron als enigste niet🤔
echt een lieverd, ze moet blijven, ze is de leukste in het huis <3quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:38 schreef jooba het volgende:
Zo'n mooi meisje Sabeau. (met het geluid uit)
The Forcequote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
sabo: dit gevoel deze emotie, neem het mee, laat het door je aderen stromen, neem het mee.
Polonaise vanavondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
echt een lieverd, ze moet blijven, ze is de leukste in het huis <3
Jimmy heeft gewoon de spanning voor vanavond denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toch kijkt Jimmy niet blij
Hij zegt ik ben blij voor maar met een niet zo gemeend gezicht
Dat hij samen met Sabo eruit moet ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jimmy heeft gewoon de spanning voor vanavond denk ik
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dan is het eenvoudig, alle bewoners hebben gehuild in het BB huis,quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, toen hij het videobellen heeft gekocht op de veiling
Dubbele flikflakquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wat gaan we doen als FEBO Ty weg stuurt ?
Van mij hoeft ze ook niet weg hoor. Kan altijd wel lachen om haar gebrabbelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
echt een lieverd, ze moet blijven, ze is de leukste in het huis <3
F16 inhuren?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou wel heel raar zijn gezien de polls waar Sabeau dik onderaan staat, maar zeg nooit, nooitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij is bezig met vanavond , dat lijkt me niet zo heel gekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap jimmy niet helemaal
Heeft nu 3 gesprekken gehad met 2 meisje en 1 vrouw waarin hij zegt ik mag je graag maar in het spel enz enz enz. En dan ik ben normaal niet zo. Dan ben.je toch jezelf niet of mis ik iets. Ik kan erg om zijn opmerkingen en humor lachen maar hij gaat teveel mee in het gedoe van ashley. Hij kan beter gewoon zichzelf blijven vind ik.
Maar hij moet juist zeker zijn van zijn zaak anders had hij toch niet geruildquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is bezig met vanavond , dat lijkt me niet zo heel gek
hij probeert goed te praten wat hij oa heeft gezegd na zijn ruil met dilan voor de bank.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap jimmy niet helemaal
Heeft nu 3 gesprekken gehad met 2 meisje en 1 vrouw waarin hij zegt ik mag je graag maar in het spel enz enz enz. En dan ik ben normaal niet zo. Dan ben.je toch jezelf niet of mis ik iets. Ik kan erg om zijn opmerkingen en humor lachen maar hij gaat teveel mee in het gedoe van ashley. Hij kan beter gewoon zichzelf blijven vind ik.
Kortom Jimmy is een valse rat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
hij probeert goed te praten wat hij oa heeft gezegd na zijn ruil met dilan voor de bank.
hij had het over het gekonkel en alles. ook over wat hij over alice zei heeft hij gedownplayed.
als je niet achter je grote woorden staat moet je die niet uitspreken. maar alles was doordacht en gemeend. puur vanuit zijn eigen.
snachts flink na liggen denken, hoe kan ik dit goedpraten, en zo geschiedde
Van de week was hij nog niet genomineerd met Alice en ronahi. Zelfde gesprekkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is bezig met vanavond , dat lijkt me niet zo heel gek
Ik denk niet goedpraten maar hij zit het gevoel dat hij vanavond thuis kan zijn en wil wat dingen rechtzetten zodat hij met een goed gevoel afscheid kan nemen. Niets zo vervelend als er nog dingen spelen die niet niet recht zijn gezetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
hij probeert goed te praten wat hij oa heeft gezegd na zijn ruil met dilan voor de bank.
hij had het over het gekonkel en alles. ook over wat hij over alice zei heeft hij gedownplayed.
als je niet achter je grote woorden staat moet je die niet uitspreken. maar alles was doordacht en gemeend. puur vanuit zijn eigen.
snachts flink na liggen denken, hoe kan ik dit goedpraten, en zo geschiedde
Sinds donderdag wel ik snap niet wat daar zo raar aan isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week was hij nog niet genomineerd met Alice en ronahi. Zelfde gesprekken
Hij weet dat hij niet naar huis gaat, met Tom op de bank ashley had deze ruil nooit gedaan. Mooi gespeeld van hemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk niet goedpraten maar hij zit het gevoel dat hij vanavond thuis kan zijn en wil wat dingen rechtzetten zodat hij met een goed gevoel afscheid kan nemen. Niets zo vervelend als er nog dingen spelen die niet niet recht zijn gezet
Je kan nooit iets zeker wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij weet dat hij niet naar huis gaat, met Tom op de bank ashley had deze ruil nooit gedaan. Mooi gespeeld van hem
Dillie zei ook iets over Tom maar dat kreeg ik niet helemaal meequote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:50 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Dilano en Jimmy praten in de keuken.
Ze zeggen dat ze beiden uit de overlevingstand zijn.
Ze willen straks buiten verder praten. Over dat Dilano geen prater is.....
vond dat ze nog lang buiten waren, het is koud hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh schande! Tyron, Alice en Randy zijn al naar binnen gegaan!![]()
Dat Tom, net als al de anderen, nog wel in de overlevingstand is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dillie zei ook iets over Tom maar dat kreeg ik niet helemaal mee
Ah dan heb ik het toch goed meegekregenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat Tom nog wel in de overlevingstand is.
Dat weet hij toch helemaal niet. Hij hoopt het.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij weet dat hij niet naar huis gaat, met Tom op de bank ashley had deze ruil nooit gedaan. Mooi gespeeld van hem
Ik hoop op dat scenarioquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan sturen we een sloopkogel richting de gameroomquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik mis er een paar. Die laten zich wel heel erg kennen hoorquote:
Karen bvquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik mis er een paar. Die laten zich wel heel erg kennen hoor![]()
Nu Ty , volgende week mag Danny ,Randy, Ronahi wel wieberen. Die lijken niet zo veel toe te voegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat Ty vertrekt. En Sabeu dan volgende week. Of allebei vanavond
Dat valt onder ADHD tegenwoordig maar ik meende te horen dat ze dat ontkendequote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:10 schreef Snoozey het volgende:
saba gaat in belgie getest worden of ze add heeft
raar
Narcismequote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:11 schreef Puzzie het volgende:
Sabo heeft geen ADHD maar het lijkt er wel op , ze zit in een onderzoek oid , Randy vraagt wat ze dan wel heeft ,Sabo fluistert iets in zijn oren
Stoppen met kijken want dan wordt het spelletje te simpel. Tikken achter elkaar die andere eruit. Ty gooit zo af en toe nog olie op het vuur.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Karin liep op blote voeten en zat op die kussens, waar ze nu ook op liggenquote:
Voor een AD(H)D test hoef je niet opgenomen te worden . vaag verhaal dusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:14 schreef Snoozey het volgende:
nee zou wat zijn haha
maar dan nog, waarom in belgie testen
of mss gelijk een interne opname
al kan dat hier in nl ook wel
Als hij later de beelden terug gaat kijken dan zal dat hem vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy over z'n bijzonder band met Dilano, dat ze ook vrienden blijven na BB.
Jimmy weet alleen niet dat Dilano liegt tegen Jimmy en dat Jimmy dat nooit zou doen naar Dilano.
Jimmy liegt ook tegen Dilano. Ze hebben elkaar wat dat betreft gevonden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy weet alleen niet dat Dilano liegt tegen Jimmy en dat Jimmy dat nooit zou doen naar Dilano.
Buiten een paar reunies zie ik Dilano niet met Jimmy optrekken. Je wil tijdens het spel zelf niet bekend staan als de bewoner die de token woke kandidaat uitsluit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:20 schreef OmaJacky het volgende:
De vriendschap tussen Jimmy en Tom is veel eerlijker, tussen Jimmy en Dilano komt zo onecht over, het klopt gewoon niet die 2. Als ze met elkaar in gesprek zijn, vraag ik me steeds af wie er het hardst liegtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:20 schreef OmaJacky het volgende:
Na bb zien ze elkaar nog een paar keer soms met meerdere bewoners samen maar na half jaar is dat stukken minder. Is in bijna alle seizoenen zo geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Buiten een paar reunies zie ik Dilano niet met Jimmy optrekken. Je wil tijdens het spel zelf niet bekend staan als de bewoner die de token woke kandidaat uitsluit.
Toch denk ik dat zij ook een oprechte klik hebben en dat ze meer met elkaar hebben besproken dan dat wij allemaal meekrijgen. We zien niet alles . ik zie bij Dillie ook wel oprechte bezorgdheid.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:27 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
De vriendschap tussen Jimmy en Tom is veel eerlijker, tussen Jimmy en Dilano komt zo onecht over, het klopt gewoon niet die 2. Als ze met elkaar in gesprek zijn, vraag ik me steeds af wie er het hardst liegt
Ik vind dilano de laatste week wat beter te behappen. Niet meer alleen tactisch bezig en meer met andere praten enzoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat zij ook een oprechte klik hebben en dat ze meer met elkaar hebben besproken dan dat wij allemaal meekrijgen. We zien niet alles . ik zie bij Dillie ook wel oprechte bezorgdheid.
Hoe het verder gaat als Jimmy blijft gaan we allemaal meemaken
Wat ik begreep is dat veel oud bewoners nog contact met elkaar hebben . Dat zal uiteraard op een totaal andere basis zijn als ze eruit zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Karen en ashley blijft ook niet. Is afstand te groot voor en totaal anderen levens
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk niet goedpraten maar hij zit het gevoel dat hij vanavond thuis kan zijn en wil wat dingen rechtzetten zodat hij met een goed gevoel afscheid kan nemen. Niets zo vervelend als er nog dingen spelen die niet niet recht zijn gezet
Ik vind dat ook heel mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Daarom wilde Glenn vorige week toen hij op de bank zat nog wel even met Ashley gepraat hebben toen hij het gevoel had dat er iets was.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt zo gaaf en randy binnen van jaja. Beet kinderachtig dat hij en tyron binnen gaan zitten.
Kan je nog die van Randy herinneren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt zo gaaf en randy binnen van jaja. Beet kinderachtig dat hij en tyron binnen gaan zitten.
Behalve seizoen 1. De fab5 zijn nog steeds heel close.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na bb zien ze elkaar nog een paar keer soms met meerdere bewoners samen maar na half jaar is dat stukken minder. Is in bijna alle seizoenen zo geweest.
En dat doet er ook helemaal niet toe.. het is toch prachtig dat iemand dit doet om zijn vriend te redden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet hij toch helemaal niet. Hij hoopt het.
en of hij dit ook had gedaan met tom of ashley op de bank zullen we nooit weten.
Plus ze hebben allemaal die optie gekregen van BB , alleen Jimmy ging er op inquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat doet er ook helemaal niet toe.. het is toch prachtig dat iemand dit doet om zijn vriend te redden?
Ik denk ook dat het heel dom zou zijn om je pin in te zetten als je weet dat het een hele grote kans is om dan te verliezen.. met Sabeau en Tyron maakt hij iig nog kans om het te overleven![]()
Hij niet achterlijk toch
Interne opnamequote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:14 schreef Snoozey het volgende:
nee zou wat zijn haha
maar dan nog, waarom in belgie testen
of mss gelijk een interne opname
al kan dat hier in nl ook wel
Dat heb ik nog niet gezien of gehoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:23 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy liegt ook tegen Dilano. Ze hebben elkaar wat dat betreft gevonden.
Zij liegt alles aan elkaar en is te dom om te onthouden wat ze al heeft gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Interne opnamealleen daar al om kun je zien dat ze heel veel fantasie heeft
Dat wil ik wel eens zien of Glenn dat durft...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef engine het volgende:
Glenn gaat Ashley in de hottub smijten als ze water in zijn gezicht gooit
het was toch ook enorm krenterig van Ronahi, dat ze niet 2 muntjes wilde betalen voor die pot met snoep?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Karen roddelen over randy en Alice dat die een muntje bij gelegd hebben bij ronahi. Dat ze te gierig is om zelf te betalen. En dat ze met bb wilde onderhandelen. Dat het gek is. Ashley doet niet anders dan dingen vragen aan BB..karen vult weer van alles over anderen in
Ronahi gaat weer over de tong door die twee en Danny gaat er in mee. Ze kunnen zeker gedachten lezen zoals ze.praten wat mensen denken enzo
Het wordt daar ook allemaal zo vanzelfsprekend, en waarvoor zou je nog in die armoede en regels willen leven....als je al weet hoe het gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:19 schreef OmaJacky het volgende:
Glenn tegen Danny, Tom heeft van de 4 vliegers er al 2 gehad, als ik met hem op de bank zit pak ik mijn valiezen alvast.
Dat dus..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Plus ze hebben allemaal die optie gekregen van BB , alleen Jimmy ging er op in
Dat doet hij echt wel !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien of Glenn dat durft...
Hij liegt tegen Dilano over zijn band met Ashley die hij zgn er ook uit wil hebben maar eigenlijk niet. Nu zegt hij laat haar nu maar maar hij wil haar niet kwijt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien of gehoord.
Dat durft Glenn echt wel.. en dat weet Ashley ook wel en doet het dan ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ashley is geen Sabeau. Hij hoeft niet bang te zijn dat ze een paar uur laten gaat janken dat ze mishandeld is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is ook heel dom dat BB dit allemaal toelaat. Straks loopt die hut leeg en heb je de finale over twee weken al.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het wordt daar ook allemaal zo vanzelfsprekend, en waarvoor zou je nog in die armoede en regels willen leven....als je al weet hoe het gaat.
Is niet helemaal waar.....dus Rohani die een paar keer gezegd heeft ik wil niet, ik hoef niet, niet doen....en dan doen andere het samen dus ook voor haar. Ze wilde het eerst niet aannemen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het was toch ook enorm krenterig van Ronahi, dat ze niet 2 muntjes wilde betalen voor die pot met snoep?
en het onderhandelen van Ashley met BB gaat niet om dingen goedkoper maken, maar om heel andere dingen.
het krijgen van haar eigen haarverf bijv, of het proberen te onderhandelen om die boete weg te krijgen.
dan blijft het toch nog gewoon krenterig van Rohani.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.....dus Rohani die een paar keer gezegd heeft ik wil niet, ik hoef niet, niet doen....en dan doen andere het samen dus ook voor haar. Ze wilde het eerst niet aannemen.
Janken doet Ashley een dag of twee later,,,,,,,en die heeft niet meer gejankt sinds ze niet op de bank zat....verzinde ook allerlei smoesen waarom ze jankte.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley is geen Sabeau. Hij hoeft niet bang te zijn dat ze een paar uur laten gaat janken dat ze mishandeld is.
Dat vind ik toch zo triest van hem.. hij wil er zo graag bij horen en daarom gaat hij ook zo proberen te praten. Nou Dilano het heeft niet eens zin want je hoort er niet bij en Randy heeft je al voor de bus gegooid en volgende week ben je gewoon weer de klos want je wordt alleen maar gebruikt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:45 schreef humpty het volgende:
Glen en Ashley samen zijn ook wel leuk hebben ook veel humor![]()
Nu Ashley en Karen tegen Delano je moet die straattaal niet zo overnemen van die jongens
dat past helemaal niet bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |