Supermooi!quote:
Eigenlijk past de langere outro er beter bij maar ja je hebt maar 3 mins. Je kunt niet de helft van je liedje outro hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Supermooi!
En in alle reactievideo's wordtnwel duidelijk dat de outro er in moet blijven voor Malmö. De kortere dan, anders past het niet.
Nee dat gaat niet haha. Dan mot ie veel te veel van het leuks knippen. Maar ik vind de korte emo outro op zich ook mooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eigenlijk past de langere outro er beter bij maar ja je hebt maar 3 mins. Je kunt niet de helft van je liedje outro hebben.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Greys het volgende:
Nee dat gaat niet haha. Dan mot ie veel te veel van het leuks knippen. Maar ik vind de korte emo outro op zich ook mooi.
Zo hard gelachen om zingende Bert en Grover en de sarcastische toon in z'n hele video.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Zal vast al voorbij zijn gekomen maar vond deze wel grappig![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef Greys het volgende:
Wat zou @:Ato dit een leuke inzending hebben gevonden he?
Die zou in zes posts onder elkaar dingen hebben geroepen als:
Alles klopt!
We gaan winnen!
Alles komt goed, let maar op.
Hij is zo creatief dus hij maakt er iets moois van straks wacht maar af.
Ik denk echt dat we gaan winnen.
Ik mis z'n zinsopbouw die ik 4x moest lezen om compleet te begrijpen soms best wel. En natuurlijk z'n oneindige optimisme.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef Greys het volgende:
Alles klopt!
We gaan winnen!
Ach Ato, die lieverd, die altijd zo positief was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef Greys het volgende:
Alles klopt!
We gaan winnen!
Hoe vaak ik niet dacht 'Jezus had dit niet gewoon in één post gekund ipv elke zin in een aparte post onder elkaar?' en hoe we dat nu inderdaad juist missen. Dat eeuwige ALLES KOMT GOED LET MAAR OP.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mis z'n zinsopbouw die ik 4x moest lezen om compleet te begrijpen soms best wel. En natuurlijk z'n oneindige optimisme.
In feite kan het Eurovisie-avontuur voor Joost nu al niet meer stukquote:
Met plezier nog een keertjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
Haalt iemand de puntenpolonaise weer van stal? We zijn zojuist Noorwegen voorbij gegaan
13e!
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
Haalt iemand de puntenpolonaise weer van stal?
DE OUDJES DOEN HET NOG GOEDquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, Summer en George, jullie zijn super snel
Ik gun het hem wel echt.quote:
Tenzij hij het ESF wint, of een Käärijä'tje doet, is dit al een dusdanig commercieel succes dat het ESF eigenlijk nog maar bijzaak is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel echt.
Die youtubeviews op het Eurovisie account zijn natuurlijk tof maar met deze Spotify streams zit ie denk ik toch wel rond de 5500-6000 euro al. Toch lekker in 2 dagen.
Natuurlijk wint hij, daar twijfelt niemand meer over.quote:
Als we dankzij het publiek uiteindelijk in de top 10 eindigen, is dit jaar meer dan geslaagd in mijn ogenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef Perrin het volgende:
Ja de jury zal 'm niet hoog ranken, maar hopelijk het publiek wel.
Rustsaagh Momoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad op weg naar de top 10
Jury best goed + winnaar televotes = winst ESFquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik denk dat zelfs de jury dit best goed gaat waarderen, misschien te laag om te winnen, maar dat hij hoog gaat eindigen staat voor mij mij bijna vast.
Alleen hebben vele andere landen meerdere uploads op allerlei kanalen staan, ook zo voor Kroatië. Nederland was nu nummer 8 dacht ik van alle landen. Maar nog steeds superveel streams voor Joost in korte tijd!quote:
We zijn gezakt naar 14 het is voorbij het is gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad op weg naar de top 10
RIP!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn gezakt naar 14 het is voorbij het is gedaan.
IJsland zakt binnen no time ver naar onderen dus hatseeee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |