DE OUDJES DOEN HET NOG GOEDquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, Summer en George, jullie zijn super snel
Ik gun het hem wel echt.quote:
Tenzij hij het ESF wint, of een Käärijä'tje doet, is dit al een dusdanig commercieel succes dat het ESF eigenlijk nog maar bijzaak is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel echt.
Die youtubeviews op het Eurovisie account zijn natuurlijk tof maar met deze Spotify streams zit ie denk ik toch wel rond de 5500-6000 euro al. Toch lekker in 2 dagen.
Natuurlijk wint hij, daar twijfelt niemand meer over.quote:
Als we dankzij het publiek uiteindelijk in de top 10 eindigen, is dit jaar meer dan geslaagd in mijn ogenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef Perrin het volgende:
Ja de jury zal 'm niet hoog ranken, maar hopelijk het publiek wel.
Rustsaagh Momoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad op weg naar de top 10
Jury best goed + winnaar televotes = winst ESFquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik denk dat zelfs de jury dit best goed gaat waarderen, misschien te laag om te winnen, maar dat hij hoog gaat eindigen staat voor mij mij bijna vast.
Alleen hebben vele andere landen meerdere uploads op allerlei kanalen staan, ook zo voor Kroatië. Nederland was nu nummer 8 dacht ik van alle landen. Maar nog steeds superveel streams voor Joost in korte tijd!quote:
We zijn gezakt naar 14 het is voorbij het is gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad op weg naar de top 10
RIP!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn gezakt naar 14 het is voorbij het is gedaan.
IJsland zakt binnen no time ver naar onderen dus hatseeee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |