De wereld is natuurlijk groter dan het voetbalveld. Het is helamaal niet ongehoord dat dit een geopolitieke draai kan krijgen. Zeker niet bij topsporters.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:51 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wat heeft Poetin hiermee te maken?
Het gaat om een buitenlandse werknemer van een voetbalclub. Voor Rusland helemaal niet interessant.
Jij dacht het is een topic over Quincy Promes, dus daar past deze opmerking prima tussen qua pijnlijk gebrek aan klasse of cognitief vermogen?quote:
Er is altijd wel een diplomatiek spelletje hoor. Hij heeft immers een Russisch paspoort.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:51 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wat heeft Poetin hiermee te maken?
Het gaat om een buitenlandse werknemer van een voetbalclub. Voor Rusland helemaal niet interessant.
Wel minder plat en netter verwoord.quote:
Hij heeft geen Russisch paspoort. Derhalve is het geen Rus, maar gewoon een buitenlander die werkzaam is in Rusland.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef Discombobulate het volgende:
Er is altijd wel een diplomatiek spelletje hoor. Hij heeft immers een Russisch paspoort.
ik zit nog niet zo heel lang op dot forum maar deze user is wel een pareltje hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gevalletje waar het hart van vol is bij jou?
Ik ook van jou!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zit nog niet zo heel lang op dot forum maar deze user is wel een pareltje hoor
Nou, bijv bedenken hoe ie ze -import russen- in kan zetten voor de strijd in Oekraïne is best interessant. Die gozer kan wel hard lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef Marsenal het volgende:
Je zou denken dat Putin te druk is met andere dingen om zich bezig te houden met een donkere sporter uit west europa die daar schuldig bevonden is aan drugshandel.
Poetin wil hem sowieso niet hebben, ze hebben het in Rusland niet zo op drugssmokkelaars volgens mij. Lijkt me dat er geen imago voordeel voor Poetin aan deze zaak zit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:17 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
De wereld is natuurlijk groter dan het voetbalveld. Het is helamaal niet ongehoord dat dit een geopolitieke draai kan krijgen. Zeker niet bij topsporters.
quote:Uitleveringsverdrag kan Quincy Promes opbreken: ‘Heel bewust op aangestuurd’
Topvoetballer Quincy Promes moet vrezen voor uitlevering naar Nederland, nu hij vast zit in Dubai. De verstandhouding met de Verenigde Arabische Emiraten is prima, zegt oud-minister Ferd Grapperhaus, die twee en een half jaar geleden hoogstpersoonlijk het uitleveringsverdrag tekende. ‘We hebben daar heel bewust op aangestuurd.’
https://www.ad.nl/nieuws/(...)angestuurd~abf142a1/
Dat zou een tegenargument kunnen wezen. Maar ze vonden het kennelijk niet erg genoeg om hem zijn verblijf in het land te ontzeggen. Of zijn baan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Poetin wil hem sowieso niet hebben, ze hebben het in Rusland niet zo op drugssmokkelaars volgens mij. Lijkt me dat er geen imago voordeel voor Poetin aan deze zaak zit.
HIj zat er al voor hij veroordeelt werd. Het heeft geloof ik wel invloed gehad op zijn naturalisatie proces, dat is volgens mij mede door de veroordeling stopgezet. Maar als hij zo doorgaat, loopt hij ook vanzelf wel in Rusland tegen de lamp aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:36 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat zou een tegenargument kunnen wezen. Maar ze vonden het kennelijk niet erg genoeg om hem zijn verblijf in het land te ontzeggen. Of zijn baan.
Imago voordeel zal het niet wezen. Maar leverage wel.
Wel eerst op onze beurt wachten he? Deze kansenparel moet wel eerst even zn straf in Dubai uitzitten.quote:
Strafkamp Siberiëquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
HIj zat er al voor hij veroordeelt werd. Het heeft geloof ik wel invloed gehad op zijn naturalisatie proces, dat is volgens mij mede door de veroordeling stopgezet. Maar als hij zo doorgaat, loopt hij ook vanzelf wel in Rusland tegen de lamp aan.
Ik riep ook hardop Yesquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een melding op mijn telefoon.
In ieder geval al in de bak in Dubai.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:57 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)earresteerd-in-dubai
Nu ook formeel aangehouden in het kader van uitlevering
quote:„Wij kunnen niets voor hem doen, hij is geen Russisch staatsburger”, zegt ze. „Er komen wel weer andere goede voetballers.”
Deze man heeft straks echte mannen op zijn back, in het gevangquote:Mannen claimen mijn back te hebben ik zie ze niet meer, want de judge gaf me nine years
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:26 schreef Gunner het volgende:
Moet zeggen dat ik het wel verrassend vind. Ik dacht dat ie wel zo slim zou zijn om niet naar een land te gaan waar ie mogelijk uitgeleverd dacht te worden. Of hij heeft zich vergist in Dubai.
Slim is ie zeker niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:26 schreef Gunner het volgende:
Moet zeggen dat ik het wel verrassend vind. Ik dacht dat ie wel zo slim zou zijn om niet naar een land te gaan waar ie mogelijk uitgeleverd dacht te worden. Of hij heeft zich vergist in Dubai.
Of hij zit liever in de cel dan in dat verrotte klote Rusland.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:26 schreef Gunner het volgende:
Als hij niet was doorgereden na een ongeluk in Dubai, dan was ie er vanaf gekomen met een boete en was ie allang weer in Ruzland.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:26 schreef Gunner het volgende:
Hij was zo stom om daar een auto-ongeluk te veroorzaken. Was dat niet gebeurd dan had hij alweer in Rusland gezeten denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:26 schreef Gunner het volgende:
Zo dom is hij nu ook weer niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of hij zit liever in de cel dan in dat verrotte klote Rusland.
In Ruzland leeft ie in extreme luxe en weelde.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of hij zit liever in de cel dan in dat verrotte klote Rusland.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in de professionaliteit van het OM als het gaat om dit soort zware criminelen. Als de gelegenheid zich zo aandient, proberen ze hem echt wel te pakken.
Misschien viel het wel tegen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Ruzland leeft ie in extreme luxe en weelde.
Zo extreem racistisch is Rusland ook niet. Als je bakken met geld hebt is het daar voor iemand als Promes goed te vertoeven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien viel het wel tegen.
Als iemand van kleur is het niet makkelijk in zo'n racistisch land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |