Dat hele artikel is een stukje woordkunstenaarij zoals alleen ZKA dat kan, ongekend.quote:
Momentum genot.quote:Om Babadi definitief over de streep te trekken om voor Feyenoord te kiezen, moesten de Rotterdammers idealiter min of meer een garantie geven dat Arne Slot langer dan het huidige seizoen aanblijft bij Feyenoord: die garantie kon in dit momentum niet volledig geboden worden. Feyenoord heeft daarom alleen een plaatje geschetst, maar niets formeel onder de neus van de speler geschoven.
Weet jij een betere plek? In een donkergrijs verleden had je de FMB. Dat was het perfecte Feyenoord forum. Vond het destijds jammer dat de FSV daar de stekker uit heeft getrokken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik weet niet of ik hier nog langer wil posten, aangezien jullie zo stom zijn als het achtereind van een varken.
ZKA wringt zich in debiele bochten om maar niet te willen inzien dat hij gewoon gebruikt is door kamp Babadi. Want ja, we lagen immers op “pole position”quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hele artikel is een stukje woordkunstenaarij zoals alleen ZKA dat kan, ongekend.
Neem nou deze alinea:
[..]
Momentum genot.
Nee, want hij doet zondag niet mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat wel op het veld met de beste spits ter wereld en de beste speler van de Eredivisie.
Dat zou erg mooi zijn voor die jongen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:17 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)de-valt-gelukkig-mee
Mooi man.
ik zou milambo de voorkeur gevenquote:NOS Voetbal
•
Vandaag, 10:12
'Calvin Stengs komt met de schrik vrij, geen zware knieblessure voor Feyenoord-aanvaller'
Calvin Stengs heeft geen zware knieblessure opgelopen in de wedstrijd tegen FC Groningen. Dat meldt De Telegraaf. Op de scans zijn geen ernstig letsel aan de rechterknie te zien.
De wedstrijd tegen PSV zondagmiddag komt nog te vroeg voor Stengs. Dat betekent dat trainer Arne Slot moet puzzelen. Mogelijk wordt Stengs op de 'nummer 10 positie' vervangen door Ondrej Lingr of Antoni Milambo.
Wanneer hij weer bij de selectie zit, is nog onduidelijk.
Over wie heb je het en waarom denk je dat @Pistolero en @BehoorlijkKritisch met hun ogen dicht kijken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er wel meer van die af en toe dit topic bezoeken.
wat lul jijquote:
Je hebt de kwaliteiten van Lingr en Milambo omgedraaidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul jij
linger heeft mij nog helemaal niet overtuigd behalve dat hij wat doelpuntjes heeft gemaakt
maar een uitwedstrijd tegen psv gaat het om andere zaken dan toevallig een balletje voor de voeten krijgen als je bij de goal staat...
ik heb helemaal niets omgedraaid je lult weerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt de kwaliteiten van Lingr en Milambo omgedraaid
Linger moet een spelbepaler zijn die creatief is en de lijnen zou moeten kunnen uitzettten.....een artiest dusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lingr moet de artiest voorstellen.
Zelfs ik als voorzitter van de Lingr-fanclub ziet geen artiest in Lingr.
Net als dat Milambo en Lingr niet eens in aanmerking komen voor de 10 positie morgen. #WerkenbijdeNOS
Ja, die ZKA die ook gewoon kon schrijven dat PSV’ers Babadi zwaar hebben bedreigd na het Feyenoord nieuws. Ken je feiten. Fijne club waar die heeft verlengt.quote:
Net als bij Feyenoord wanneer iemand naar Ajax/PSV gaat dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja, die ZKA die ook gewoon kon schrijven dat PSV’ers Babadi zwaar hebben bedreigd na het Feyenoord nieuws. Ken je feiten. Fijne club waar die heeft verlengt.
Je doet net alsof de stap van Berghuis heel veel commotie opleverde.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Net als bij Feyenoord wanneer iemand naar Ajax/PSV gaat dus?
Trots dat je voor elkaar hebt gekregen dat een speler werd bedreigd door supportersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja, die ZKA die ook gewoon kon schrijven dat PSV’ers Babadi zwaar hebben bedreigd na het Feyenoord nieuws. Ken je feiten. Fijne club waar die heeft verlengt.
Zulke idioten heb je bij elke club.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |