Net?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:46 schreef kiki2024 het volgende:
zei karin /tom nou dat ze schrik hebben dat glenn sabeau gaat verkrachten ?
ja in de cocoon ik hoorde zoiets...en toen zei glenn hey dilano zit er ook. ik kan het mis hebbenquote:
is nu stemming?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even snel in de hottub voor de stemmen?
Op S1?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:48 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja in de cocoon ik hoorde zoiets...en toen zei glenn hey dilano zit er ook. ik kan het mis hebben
volgens mij kun je nu stemmen ja, de genomineerden zijn bekend hequote:
Alles wat Dillie zegt is een act , ik geloof niets van hemquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano ik heb precies alles verloren
Aahhh super! Dan heb ik straks wat te kijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:09 schreef rinardo het volgende:
de pannenkoekengate zit volledig in de uitzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker danquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft geen zender. Is kapot. Wacht op een nieuwe.
Laat ze jou gewoon een DM sturenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry dat ik steeds moet DM'en, vergeet er soms een paar ...
Huh? flirt? waar, kijken we dezelfde stream?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:18 schreef kiki2024 het volgende:
beetje vies dat geflirt van glenn met sabeau
Die beelden van Ashley en Karen die uit bed worden getrommeld blijven goudquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry dat ik steeds moet DM'en, vergeet er soms een paar ...
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh? flirt? waar, kijken we dezelfde stream?
ze zei meerdere keren ik ga eruit, toen zei dilano dat ook...vroeg hij 2 a 3 keer ga je echt? kom je toch terug ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh? flirt? waar, kijken we dezelfde stream?
Dat is toch niet flirten?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zei meerdere keren ik ga eruit, toen zei dilano dat ook...vroeg hij 2 a 3 keer ga je echt? kom je toch terug ?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zei meerdere keren ik ga eruit, toen zei dilano dat ook...vroeg hij 2 a 3 keer ga je echt? kom je toch terug ?
Dat is van een uur geledenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
Ik weet niet hoe je een live terug spoelt, maar ik hoorde een karin/tom iets zeggen over verkrachten
Als jou verkrachten net zo is als jou flirtenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
Ik weet niet hoe je een live terug spoelt, maar ik hoorde een karin/tom iets zeggen over verkrachten
ah øke. nou nu zijn jimmy en glenn overquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is van een uur geleden
Ik had teruggespoeld maar heb het niet gehoord
Ik vind haar 'gevaarlijk'quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:21 schreef tassie127 het volgende:
Pannenkoeken gate in de uitzending. Eerst sabo die zegt het is oké, ik ben oké. Dan zegt Ty er wat van en ineens is het bij sabo principieel.
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:24 schreef Snoozey het volgende:
en wat was de enige plek waar saba soms wel zweette?
Hele topics staan vol met caps en gifs van o.a Saboquote:
ze laten dus niet alles zienquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:09 schreef rinardo het volgende:
de pannenkoekengate zit volledig in de uitzending
Want?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:41 schreef Snoozey het volgende:
karen zal ook wel een beperking hebben
nee is puur en zulksquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh echt erger dit, die mist echt iets in d'r bovenkamer
wordt een beetje zielig.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Nu ashley weer aan tom vragen of hij op de blauwe kamer wil komen slapen. Die wil al haar onderdanen bij zich hebben.
Ik vind het juist wel mooi dat hij dat in die setting toch open kan bespreken met mensen die hij blijkbaar oprecht vertrouwd en waarvan hij weet dat ze dat niet tegen hem gebruikenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap niet zo goed dat Tom dit zo open bespreekt.
Maar dat is mijn mening.
Ja dat is ook mooi. Ik doel eigenlijk meer op de camera's die er bij zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi dat hij dat in die setting toch open kan bespreken met mensen die hij blijkbaar oprecht vertrouwd en waarvan hij weet dat ze dat niet tegen hem gebruiken
Maar als ie iemand iets te hard met een pannenkoek mept en mensen daar iets van zeggen/vinden is dat niet handig voor de buitenwereldquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap niet zo goed dat Tom dit zo open bespreekt.
Maar dat is mijn mening.
Ik heb teruggespoeld tot 20:35, maar het ging over klovenzalf. Daarna over meer vrouwen weg dan mannen tot nu toe. Jimmy die op de bank zit. Sabeau die wellicht buiten het goed doet, maar ze weten niks. Ik heb niks over verkrachten gehoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
lolquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar als ie iemand iets te hard met een pannenkoek mept en mensen daar iets van zeggen/vinden is dat niet handig voor de buitenwereld
Prima dat je al die conclusies trekt. Ze slaan alleen nergens op.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol
Wat een rare vergelijking van de situaties/gebeurtenissen![]()
Maar wat ik nu wel begrijp is dat je moeite hebt met hem(wat uiteraard prima is) en daarom twee totaal verschillende situaties aanhaalt
Zij is gevaarlijk. Heeft al meermaals laten zien dat ze gigantisch twee gezichten heeftquote:
Heb ik ook gedaan. Tyron wil toch naar huisquote:
In de tv uitzending kwam hij ook niet leuk over....quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:19 schreef ben34567 het volgende:
Die polls.. 75% voor Jimmy. Ik begrijp het gewoon niet. Ziet de kijker dan niet hoe vals hij daar is ?
Ik heb ook op Jimmy gestemd. Maar ben die andere 2 gewoon flink beuquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:19 schreef ben34567 het volgende:
Die polls.. 75% voor Jimmy. Ik begrijp het gewoon niet. Ziet de kijker dan niet hoe vals hij daar is ?
dat was pas nadat de flodder poll er wasquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
In de tv uitzending kwam hij ook niet leuk over....
Ok....Dus mensen trappen in de switch van bank......quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was pas nadat de flodder poll er was
Ik wel. Vooral zonder shirtquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:20 schreef odie22 het volgende:
ik vind tyron ook geen moer aan , met zijn popi straattaal gelul , kneus
ja die facebookmammies hadden al massaal gestemd vanmiddagquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok....Dus mensen trappen in de switch van bank......
Ik vind hem frisse leuke knul waar zijn mama trots op mag zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik wel. Vooral zonder shirt
Danny heeft nu ook geen shirt overigens, maar die mag wel naar huis![]()
jij kijkt niet objectiefquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik wel. Vooral zonder shirt
Danny heeft nu ook geen shirt overigens, maar die mag wel naar huis![]()
Ik dacht even, wat schrijft Mario ineens goed Nederlands toen ik je vraag lasquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:24 schreef Snoozey het volgende:
en wat was de enige plek waar saba soms wel zweette?
ik ook niet, en ze straalt iets uit dat iedereen behalve glenn bang is voor haar, ik heb haar al wel 100 x bevelen zien uitdelen, en iedereen doet he. zitten ze te fluisteren in de woonkamer, maakt ze een gebaar naar tom van , kijk ff of er iemand aan komt in de gang, en dan gaat tom op wacht staan, of ze zit in de cocon, haal dit ff haal dat ff, in de badkamer haal mn bh breng water , ze doen alles als haar volgelingenquote:
vals is toch juist een hele goede eigenschap in dit spel!!!quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:19 schreef ben34567 het volgende:
Die polls.. 75% voor Jimmy. Ik begrijp het gewoon niet. Ziet de kijker dan niet hoe vals hij daar is ? En Jimmy is dan nog de minst populaire van dat groepje. De rest maakt geen kans meer tegen Tom/Ashley/Glenn/Karen/Danny
karen zei het ook in de uitzendingquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook niet, en ze straalt iets uit dat iedereen behalve glenn bang is voor haar, ik heb haar al wel 100 x bevelen zien uitdelen, en iedereen doet he. zitten ze te fluisteren in de woonkamer, maakt ze een gebaar naar tom van , kijk ff of er iemand aan komt in de gang, en dan gaat tom op wacht staan, of ze zit in de cocon, haal dit ff haal dat ff, in de badkamer haal mn bh breng water , ze doen alles als haar volgelingen [ link | afbeelding ]
Het is een goede kerel. Over halfnaakte bewoners gesproken heeft iemand beelden van Sabo in de hottub ? Laatste kans om haar zo te bewonderen.quote:
Conclusies trek jij zelf , door twee totaal verschillende situaties met elkaar te vergelijken maar die eigenlijk meer te maken hebben met wat Ash daarover zei. En dat staat dus los van Tom.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Prima dat je al die conclusies trekt. Ze slaan alleen nergens op.
Tom deelt soms wat (te)veel info over zijn prive of die van zijn zoontje tijdens zijn gebabbel. En daar heb ik geen probleem mee hoor. Maar dat er vd week onwijs drama gemaakt werd door oa Ashley omdat Tom slecht neer werd gezet omdat ie wat te hard met een pannenkoek aan het meppen was en daar wat rumoer over was in de hut en dat dat niet fijn was omdat Tom een zoontje heeft thuis en dat 3u herhaald moest worden door vooral Ashley en Jimmy vind ik een beetje krom. Houd dan gewoon je waffel.
pffquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Das toch JUIST wat jij zoekt? Mondbeweging
Dat is geen huilen joh, die zweet uit haar ogen vanwege de enorme inspanningquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:33 schreef Adat231 het volgende:
zal sabeau zaterdagavond huilend door die draaideur de studio in stappen?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is geen huilen joh, die zweet uit haar ogen vanwege de enorme inspanning
Of Ty ook...quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:33 schreef Adat231 het volgende:
zal sabeau zaterdagavond huilend door die draaideur de studio in stappen?
Dat komt omdat al die tomsoppers en ashleyoma's op Jimmy stemmen. Had hij met Tom en Ashley op de bank gezeten was hij naar huis gevlogen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:19 schreef ben34567 het volgende:
Die polls.. 75% voor Jimmy. Ik begrijp het gewoon niet. Ziet de kijker dan niet hoe vals hij daar is ? En Jimmy is dan nog de minst populaire van dat groepje. De rest maakt geen kans meer tegen Tom/Ashley/Glenn/Karen/Danny
Hij staat tegen 2 niet zo populaire bewoners. Geen hogere wiskunde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:19 schreef ben34567 het volgende:
waarom denk je dat hij morgen gaat?quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wat het scenario gaat zijn, of dubbele exit of Ty vertrekt al eerder, misschien morgen al.
Ik zeg ook niets over Tom. Ik had juist kritiek op Ashley en Karan die gister drama maakte over hoe Tom en de prive situatie van zoontje. Maar laten we erover ophouden. Zo boeiend was het niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Conclusies trek jij zelf , door twee totaal verschillende situaties met elkaar te vergelijken maar die eigenlijk meer te maken hebben met wat Ash daarover zei. En dat staat dus los van Tom.
Of tijdens de live krijgen de laatste twee een bedrag geboden om te vertrekken. 25k lijkt me een mooie de een moet het de ander gunnen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wat het scenario gaat zijn, of dubbele exit of Ty vertrekt al eerder, misschien morgen al.
Hij zou zijn 24 uur aangevraagd kunnen hebben vandaag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:44 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij morgen gaat?
denk dat hij het dan tegen Ty en Ro zou hebben gezegd, en hij liet meerdere keren los dat het spannend was wie zaterdag zou gaan..dus denk het nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zou zijn 24 uur aangevraagd kunnen hebben vandaag.
Hij zou ook zijn schoenveters ook kunnen hebben gestrikt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zou zijn 24 uur aangevraagd kunnen hebben vandaag.
Ik heb het niet over hier maar over de socials. Hier is dat natuurlijk lang niet zo extreem.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
tomsoppers...ashleyomas het is weer gezellig hier...laat maar dan
Ronahi/Tyron/Randy zijn nu gewoon het programma aan het uitbollen. Ze weten dat ze niet meer kunnen winnen (en zaterdag Jimmy favoriet zal alle twijfel wegnemen) en houden het gewoon gezellig. Hoor ze nog amper over tactiek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:51 schreef kiki2024 het volgende:
Dat Ty er geen zin meer in heeft dat is wel duidelijk
het tij kan altijd keren he, je weet het nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ronahi/Tyron/Randy zijn nu gewoon het programma aan het uitbollen. Ze weten dat ze niet meer kunnen winnen (en zaterdag Jimmy favoriet zal alle twijfel wegnemen) en houden het gewoon gezellig. Hoor ze nog amper over tactiek.
Gelukkig is de formule 1 ook alweer begonnen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:54 schreef kiki2024 het volgende:
zonder Randy, Ty, Ro gaat het ook saai worden hoor, weet niet of ik dan nog ga kijken
Nee Ashley/Tom/Karen/Jimmy roddelen ondertussen al veel meer dan de andere groep en blijven ver voor op polls. Het is gedaan voor Ronahi/Tyron/Randy/Dilano/Sabo. Soms heb je de kijker gewoon niet mee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het tij kan altijd keren he, je weet het niet
Zijn dat voor jou de spraakmakers van BB?? Maar goed dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:54 schreef kiki2024 het volgende:
zonder Randy, Ty, Ro gaat het ook saai worden hoor, weet niet of ik dan nog ga kijken
dat 500 uit de pot voor slapen gaan ze ook niet helpen, maar dan gaat alice ook niet winnen want ashley wil haar wel en dat zal uiteindelijk wel lukken danquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Ashley/Tom/Karen/Jimmy roddelen ondertussen al veel meer dan de andere groep en blijven ver voor op polls. Het is gedaan voor Ronahi/Tyron/Randy/Dilano/Sabo. Soms heb je de kijker gewoon niet mee.
nee het contrast van de nijd tegen de groepjes tegen elkaar is wel leuk. Ty is bijna de enige die zijn bek open durft te trekken....verder alleen schapen van Ashely.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn dat voor jou de spraakmakers van BB?? Maar goed dat kan natuurlijk.
Tot ziens dan maar
Dat klopt. Het domme is dat zelfs de mensen die een hekel aan hun hebben straks alleen nog maar kunnen kijken naar hun favorietjes die het netjes uit gaan spelen tot het eind. Met af en toe een jurkje van Ashley voor Tom en veel kaarten enzo. Gezellie met ze alle naar de finale.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Ashley/Tom/Karen/Jimmy roddelen ondertussen al veel meer dan de andere groep en blijven ver voor op polls. Het is gedaan voor Ronahi/Tyron/Randy/Dilano/Sabo. Soms heb je de kijker gewoon niet mee.
Tom zal winnen. Heel misschien Glenn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat 500 uit de pot voor slapen gaan ze ook niet helpen, maar dan gaat alice ook niet winnen want ashley wil haar wel en dat zal uiteindelijk wel lukken dan
gun het persoonlijk liever een tom dan een glenn, maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom zal winnen. Heel misschien Glenn.
Als ik dan toch een compliment mag geven aan Tom hij heeft zich voor zijn deelname heel goed getraind en weet hoe hij het publiek meekrijgt.
Ash heeft heel lang geen plek in de groep gehad, dus wat je nu zegt klopt niet . Dat geroddel begint overigens ook niet bij één groep maar dat komt door de opzet van het programma . daarin draait het juist om roddel ,drama en gedoe .quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dat klopt. Het domme is dat zelfs de mensen die een hekel aan hun hebben straks alleen nog maar kunnen kijken naar hun favorietjes die het netjes uit gaan spelen tot het eind. Met af en toe een jurkje van Ashley voor Tom en veel kaarten enzo. Gezellie met ze alle naar de finale.
Volgens de meesten hier is het een gewone vriendschap en zeker niet een Jimmy die een zwak heeft voor Dilano en hierdoor jaloers en nijdig is richting Sabo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Daarnaast vraag ik me soms af wat Dilano hij het water van Jimmy heeft gedaan dat hij alles doet om Dilano te redden.
Gaan we dit elke paar uur opnieuw doen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens de meesten hier is het een gewone vriendschap en zeker niet een Jimmy die een zwak heeft voor Dilano en hierdoor enorm jaloers en nijdig is richting Sabo.
ik denk eerder dat hij Tom als lekker hapje zietquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens de meesten hier is het een gewone vriendschap en zeker niet een Jimmy die een zwak heeft voor Dilano en hierdoor jaloers en nijdig is richting Sabo.
Maar Ronahi en Doriana stonden juist zo laag omdat ze roddelen. Het komt er een beetje op neer dat sommigen mogen roddelen; anderen niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash heeft heel lang geen plek in de groep gehad, dus wat je nu zegt klopt niet . Dat geroddel begint overigens ook niet bij één groep maar dat komt door de opzet van het programma . daarin draait het juist om roddel ,drama en gedoe .
En precies dat is de reden dat wij allemaal kijken .
Ze stonden zo laag omdat ze leugens fabriceerden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar Ronahi en Doriana stonden juist zo laag omdat ze roddelen. Het komt er een beetje op neer dat sommigen mogen roddelen; anderen niet.
Welke leugens ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze stonden zo laag omdat ze leugens fabriceerden.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is gezellig in de troonzaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash heeft heel lang geen plek in de groep gehad, dus wat je nu zegt klopt niet . Dat geroddel begint overigens ook niet bij één groep maar dat komt door de opzet van het programma . daarin draait het juist om roddel ,drama en gedoe .
En precies dat is de reden dat wij allemaal kijken .
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Ieder mens roddelt weleens , maar er zijn denk ik verschillende interpretaties over de definitie van Roddelen .quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar Ronahi en Doriana stonden juist zo laag omdat ze roddelen. Het komt er een beetje op neer dat sommigen mogen roddelen; anderen niet.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pff, fuckers. Via wat kijken mensen hier verder nog of is er niks meer over? :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Dus ik móét kijken om het roddelen omdat jij vindt dat we ‘daarvoor allemaal kijken’? Alllrighty thenquote:
Dat + lol, mensen zien groeien enz. Ik kijk echt niet voor de toxic roddelshit en kampenstrijd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:16 schreef Snoozey het volgende:
kijken om de mens te leren kennen, analyseren
Je verdraait mijn verhaal, maar dat is prima als jij je daar fijner bij voeltquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus ik móét kijken om het roddelen omdat jij vindt dat we ‘daarvoor allemaal kijken’? Alllrighty then
Je ontkomt er niet aan, het hoort bij het leven ofzo dus ik neem het idd. Een klein beetje is ook geen ramp. Maar niet waarvoor ik kijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:18 schreef Snoozey het volgende:
ooo ik kijk zeker voor de roddels. daarom luisterde ik ook graag naar arian
Doe ik dat? Leg uit ;pquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je verdraait mijn verhaal, maar dat is prima als jij je daar fijner bij voelt
Dit is de cos TV kan elders worden besproken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:21 schreef kater1 het volgende:
Zag de live vanavond over pannenkoekengate maar had de beelden van Tyron daarna aan de eettafel niet gezien op de streams. Wat een agressieve man. Het mag dan 'rechtvaardigheidsgevoel' heten maar het kwam op mij als agressief over. Niemand snapte ook dat hij er zo vol inging. Ik weet niet wat Sabeau ervan vond, ze zei in het begin een paar keer dat er weinig aan de hand was. Tom was zich ervan bewust dat de klap hard was, anderen zeiden dat ook. Tom probeerde een paar keer op zijn manier excuus te maken, maar Tyron vond het niet genoeg. (Hij is natuurlijk ook al weken vergiftigd door Ronahi en Doriana met hun Tom en Ashley haat).
En in dit spel mag roddelen, liegen enz dat hoort bij een spel als ditquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieder mens roddelt weleens , maar er zijn denk ik verschillende interpretaties over de definitie van Roddelen .
Daarnaast is het de manier waarop sommige mensen roddelen denk ik?
Er is naar een iemand die baat had bij de kampen en dat is Ashley. Ze heeft vakkundig Tom naar zich toegetrokken omdat ze wist dat hij populair was. Toen kwam Glenn er ook nog bij die ze helemaal gekneed heeft naar haar zin. Karen had ze al. Dat was gewoon een kamp. Ze kan het willen ontkennen maar zij is er echt mee begonnen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat + lol, mensen zien groeien enz. Ik kijk echt niet voor de toxic roddelshit en kampenstrijd.
Daarop voortbouwend heeft Tom een heel encyclopedische kennis over de voorbije edities van BB. Weet nog in welke week welke bewoner eruit lag etc. Weet welk gedrag wordt beloond door de kijker; weet wat te hevig of juist te saai is...quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als ik dan toch een compliment mag geven aan Tom hij heeft zich voor zijn deelname heel goed getraind en weet hoe hij het publiek meekrijgt. Heel camerabewust maar de doorsnee kijker zal dat niet zien.
jammer, maar een fijne trip gewenstquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, ben de komende dagen in Arizona, doe geen filmpjes meer helaas, welterusten ...
Dus jij nam mijn reactie serieus wil je zeggen? En je struikelt over 'wij'?quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Doe ik dat? Leg uit ;p
Jij zegt dat wij daar allemaal voor kijken. Ik kan me daar niet in vinden en geef dat aan. Toen moest ik maar niet gaan kijken.
Of mis ik iets?
Eens. Ik vind haar echt de stoorzender in dit mooie programma. Ze maakt het een toxic programma wat het niet hoeft te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Er is naar een iemand die baat had bij de kampen en dat is Ashley. Ze heeft vakkundig Tom naar zich toegetrokken omdat ze wist dat hij populair was. Toen kwam Glenn er ook nog bij die ze helemaal gekneed heeft naar haar zin. Karen had ze al. Dat was gewoon een kamp. Ze kan het willen ontkennen maar zij is er echt mee begonnen.
ik vermoed dat er na het terugkijken van de beelden er sowieso niet veel mensen langs komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:28 schreef kiki2024 het volgende:
sabeau had het over feestje bij haar thuis. kunnen makkelijk 20 mensen blijven slapen ...denk niet dat de Queen komt
dilano komt wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat er na het terugkijken van de beelden er sowieso niet veel mensen langs komen
Uiteindelijk draait het om drama , roddel ,gedoe in een continu veranderende dynamiek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
En in dit spel mag roddelen, liegen enz dat hoort bij een spel als dit
Een what if scenario indien Sonja was gebleven en Ashley niet was teruggehaald.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eens. Ik vind haar echt de stoorzender in dit mooie programma. Ze maakt het een toxic programma wat het niet hoeft te zijn.
hoe meer, hoe beter. anders heb ik wel wat beters te doen met mijn tijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om drama , roddel ,gedoe in een continu veranderende dynamiek.
Dat maakt het programma zo leuk.
Ja preciesquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:30 schreef Snoozey het volgende:
[..]
hoe meer, hoe beter. anders heb ik wel wat beters te doen met mijn tijd
Tja, was ze maar 😅quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een what if scenario indien Sonja was gebleven en Ashley niet was teruggehaald.
Ook een what if indien Ronahi niet onmiddellijk met Tom werd gekoppeld.
ja komt denk ik omdat het een wat kleinere ruimte is, voelt gelijk een stuk knusserquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:33 schreef Snoozey het volgende:
die groene kamer straalt wel gezelligheid uit. wat voor drama zich er dan ook af kan spelen
Enkele weken wachten tot team Ronahi volledig thuis zit en dan wordt het wat interessanterquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:33 schreef Snoozey het volgende:
die groene kamer straalt wel gezelligheid uit. wat voor drama zich er dan ook af kan spelen
Lees dit vaker, maar met zo’n ruime bank neem je toch gewoon lekker je ruimte? Je zit al genoeg bovenop elkaar daar tochquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
of ze hebben allemaal niet gedoucht dat ze zover uit elkaar zitten
helaasquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:41 schreef Snoozey het volgende:
als ik het goed heb, dan graag de groene bank
Verbaasd me niet echt , haar interesse lag vanaf het begin al bij hem.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:44 schreef marky het volgende:
Sabeau heeft de hele Insta van Ty uitgepluist.
Dilano was volgens mij toch echt target number 1.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verbaasd me niet echt , haar interesse lag vanaf het begin al bij hem.
Plus een vrijstelling voor volgende week....quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Toch wel jammer dat ik niet de commotie hebben kunnen zien na het stemmen en de beelden van het geld uit de pot.
Daarnaast Jimmy had echt niet geruild met Dilano als bijvoorbeeld een Alice erop had gestaan ipv Sabeau. Hij weet gewoon dat hij van een Sabeau makkelijk wint. Daarnaast vraag ik me soms af wat Dilano hij het water van Jimmy heeft gedaan dat hij alles doet om Dilano te redden.
Sorbo al gezien, met de beentjes uit elkaar tegenover Ty in sexy nachtkleding?quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, wat ligt madam er weer lekker bij.....gewoon als een van de jongens....
Ze hebben allemaal 1 kussen....Randy heet een ronde en die heeft hij al heel lang.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie Randy nog weer met het kussen uit de cocoon in bed liggen, die moesten toch elke avond terug, was dat ook geen regel van BB.
Ik zeg, alarm, geld uit de pot en alles terug leggen waar het hoort
Nee, want ik heb het niet aan staan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorbo al gezien, met de beentjes uit elkaar tegenover Ty in sexy nachtkleding?
Wie het eerste doelwit is/was maakt niet veel uit , maar Sabo doet niets zomaar en soms moet je eerst de mensen aan je zien te binden waarvan je weet dat ze je leuk vinden . Ty was nog een stapje te ver , die hapte niet en hield afstandquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano was volgens mij toch echt target number 1.
Hij heeft gewoon het mooiste verhaal wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als ik dan toch een compliment mag geven aan Tom hij heeft zich voor zijn deelname heel goed getraind en weet hoe hij het publiek meekrijgt. Heel camerabewust maar de doorsnee kijker zal dat niet zien.
Dat kan, maar was ook een regel dat het niet mocht. Ze luisteren allemaal slecht naar BB en BB is te soft en doet er niets aanquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal 1 kussen....Randy heet een ronde en die heeft hij al heel lang.
Waarschijnlijk weten ze genoeg als ze elkaar al van het uitgaans leven kennen....quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie het eerste doelwit is/was maakt niet veel uit , maar Sabo doet niets zomaar en soms moet je eerst de mensen aan je zien te binden waarvan je weet dat ze je leuk vinden . Ty was nog een stapje te ver , die hapte niet en hield afstand
Ze vergeten de live streams gemakshalvequote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
och och, hoe we worden uitgezonden. blablabla
Volgens mij heeft Ty meer met het type Alice.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorbo al gezien, met de beentjes uit elkaar tegenover Ty in sexy nachtkleding?
Zij is helemaal niks voor hem....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ty meer met het type Alice.
maar daarom kan zij er wel een beetje apart bijliggen. Kan geen caps meer maken, helaasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ty meer met het type Alice.
Tom heeft vanavond zelf verteld waarom het niet klikt met hem en Tyron en Co. Hij heeft een heel ander leven en weinig gemeen met hen. Ergert zich aan die straattaal. Dus zoekt hij automatisch de mensen op met wie het wel klikt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Er is naar een iemand die baat had bij de kampen en dat is Ashley. Ze heeft vakkundig Tom naar zich toegetrokken omdat ze wist dat hij populair was. Toen kwam Glenn er ook nog bij die ze helemaal gekneed heeft naar haar zin. Karen had ze al. Dat was gewoon een kamp. Ze kan het willen ontkennen maar zij is er echt mee begonnen.
stream 1 nuquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:09 schreef marky het volgende:
Oops te veel info over de Febo. Eerst geluid weg nu op slaapstream.
ik krijg niet het gevoel dat ik Tom echt leer kennen ofzo....blijft beetje oppervlakkig allemaal wat ik zie, en hij heeft zware nukkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het mooiste verhaal wat mij betreft.
Complexe persoonlijkheid die hem interessant maakt. Humor. Actief en zorgzaam.
Die van Dilano volgens mij ook, mevrouw kwam met een planquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verbaasd me niet echt , haar interesse lag vanaf het begin al bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |