Ik had met die europapa titel ook een nummer verwacht waar ie ieder zinnetje in een andere taal zingt oid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Straalt zelfvertrouwen uit.
Och wat. Grappige video toch. Die Deense tiktokker vorig jaar was pas echt cringe.quote:
Ja Spanje had tijdens hun nationale finale inderdaad een massaal delier.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:55 schreef Kreator het volgende:
Die Spaanse Corrie konings is ook wel een topper, als je dieptepunten toppers noemt..
Croatie een ultra slecht gezongen Rammstein.
Ik zeg easy top tien.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:55 schreef libranl het volgende:
Ben helaas niet enthousiast over de inzending. Wens hem wel veel succes.
De community rouwt om je mening.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:55 schreef libranl het volgende:
Ben helaas niet enthousiast over de inzending.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
De community rouwt om je mening.
Als zelfvertrouwen toch stemmen opleverdequote:Op donderdag 29 februari 2024 18:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Straalt zelfvertrouwen uit.
* ijs_beer Kijkt naar de Nederlandse politiekquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als zelfvertrouwen toch stemmen opleverde
Hee :quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:56 schreef grazz het volgende:
[..]hey, wie zijn jouw favorieten dan?
record it or it didnt happenquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:57 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend zingt de hele tijd Europapa
Nee ik vind het jammer. Ik had gehoopt dat ik het zou kunnen waarderen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je "helaas" niet enthousiast bent. Alsof we daarom massaal teleurgesteld moeten zijn.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* ijs_beer Kijkt naar de Nederlandse politiek
Nou...
Ik ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:08 schreef Greys het volgende:
Liep net een rondje hondje en de stukjes van WELKOM IN EUROPAAAAA en EUROPAPA PA PAPAPAPAAAA zijn echt regelrechte oorwurmen want dat liep ik de hele tijd te neuriën onderweg automatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |