Mwa dan krijg je ook direct heel Nederland over je heen, is wel gebleken in het verleden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef havanagila het volgende:
Wel duidelijk dat ze hem gekozen hebben vanwege z'n youtuberij. Supervette clip.
Maar waarom zo'n korte "launch"? Normaal is dat toch primetime en minstens 3 talkshows?
Finland/Nederland/Estland is lood om oud ijzer denk ik. Al die televotes gaan naar Kroatië.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef Funhouse het volgende:
Mijn ding zou het sowieso niet geweest zijn, maar ik had eigenlijk verwacht dat het hele nummer wat harder zou gaan. Blijft dit staan tussen bijvoorbeeld Kroatië, Finland en Estland?
Je kan op zich als iemand waar vooral de jeugd naar luistert beter bij Lubach zitten dan een spruitjeslucht talkshow. Maar tijdstip had ik ook iets later gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef havanagila het volgende:
Wel duidelijk dat ze hem gekozen hebben vanwege z'n youtuberij. Supervette clip.
Maar waarom zo'n korte "launch"? Normaal is dat toch primetime en minstens 3 talkshows?
Naja, vorig jaar was dat ook wel dubbel en dik verdiend. kolere zeg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa dan krijg je ook direct heel Nederland over je heen, is wel gebleken in het verleden.
Nou live is ie ook super, dus ik denk dat dat er ook flink aan bij heeft gedragen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef havanagila het volgende:
Dat zijn de snollebollekes ook.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou live is ie ook super, dus ik denk dat dat er ook flink aan bij heeft gedragen.
In de finale? Ja hoor, dat vind ik helemaal goedquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met de zestiende plek allen.
Ik vind zelf dat het refrein er niet genoeg uitspringt, te weinig impact zoals een cha cha cha dat wel had. Maar het is wel leuk dat europapa.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het voornaamste probleem is dat het liedje te lang te tam is. Het komt niet echt los voor een feestnummer. Dat “hakkuh”-gedeelte had eerder moeten, langer moeten duren of in twee stukken opgeknipt moeten worden.
Estland weet ik nog niet hoor, veel mensen vinden dat ook echt niet leuk. Misschien is dit wel toegankelijker. Finland heeft dan wel weer een superleuke staging.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:08 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Dit is ook wel mijn mening (als het gaat om te bepalen hoe dit het gaat het doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |