Ik denk eigenlijk dat het voornaamste probleem is dat het liedje te lang te tam is. Het komt niet echt los voor een feestnummer. Dat “hakkuh”-gedeelte had eerder moeten, langer moeten duren of in twee stukken opgeknipt moeten worden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik wat onhandig vind is het 'beledigen' van eten uit andere landen. Een commentator in zo'n land gaat daar ook wat over zeggen natuurlijk...
Hij had het inderdaad meer hardcore, meer bas kunnen geven, maar misschien wou hij ook een grotere publiek aanspreken? Finland en Oostenrijk hebben ook een eurodance achtig nummer die gaan nu misschien even hard.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Beetje vlak allemaal, had veel meer energie in kunnen zitten. Maar ik denk dat het in een grote zaal véél beter tot zijn recht komt.
Past ook niet qua tijd. En beter ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef Paul het volgende:
hUH IN deze versie zit niet het langzame gedeelte op het einde
Oh hier is het eindequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef Paul het volgende:
hUH IN deze versie zit niet het langzame gedeelte op het einde
Ja dat is op Spotify ook een apart nummerquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat einde met de piano zal er wel af gaan, want gaat sws over de 3 minuten heen
zie mijn post, hij heeft het op zn eigen account in 2 stukjes geknipt op youtubequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat einde met de piano zal er wel af gaan, want gaat sws over de 3 minuten heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |