Neequote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het een waan als het echt zo is?
Maar wel iedereen op zijn of haar gebruikelijke plek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
wat een sfeertje aan tafel. den glenn, danny, en karin zitten aan 1 tafel en randy, ty, sabeau en alice de andere
je bent zo oud als je jezelf voelt dus voel me niet oud nee en denk dat vele er de lol wel van inziet hoorquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben je daar niet te oud voor ze is over de dertig.....en over Jimmy maar niet te hebben.
Ashley is lekker bezig net zoals ze toen Doriana persoonlijk laag over ging praten.....
Draaft weer lekker door.
Denk ze echt dat de kijker daar op zit te wachten
nee sabeau is naar de andere tafel gegaan, normaal zit ze naast glenn. ze wilde niet tegenover tom meer zittenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar wel iedereen op zijn of haar gebruikelijke plek.
hah... wat een kleuterschool.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee sabeau is naar de andere tafel gegaan, normaal zit ze naast glenn. ze wilde niet tegenover tom meer zitten
Zie mijn lijfspreuk in het tekst blokquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je bent zo oud als je jezelf voelt dus voel me niet oud nee en denk dat vele er de lol wel van inziet hoor![]()
Net als toen met Lenie en Ty boos werd en zij jankend naar de slaapkamer liep onze powervrouw.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
ashely: er hoeft er maar 1 een verkeerd woord te zeggen vandaag en die is aan de beurt![]()
Leuke B.B......en hoelang nog zo.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
wat een sfeertje aan tafel. den glenn, danny, en karin zitten aan 1 tafel en randy, ty, sabeau en alice de andere
OK ik zal het dan zeggen omdat dit bij afwijkende meningen blijkbaar steeds benadrukt moet wordenquote:
Dat kan .. tegelijkertijd is Sabeau zo ongeveer de minst populaire persoon in dat huis .. dus het kan ook gewoon aan Sabeau liggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
OK ik zal het dan zeggen omdat dit bij afwijkende meningen blijkbaar steeds benadrukt moet wordenVOLGENS MIJN MENING heeft Jimmy een zwak/crush op Dilano. Dan is de intrede van een miss beauty waarvan Dilano al snel vlinder in de buik voor krijgt een bedreiging en/of reden voor jaloezie voor Jimmy. Hij waarschuwde Dilano al meermaals een paar uren/dag na haar aankomst voordat hij zelfs nog niet wist wie of wat Sabo was. Dan is dat niet gewoon spelgewijs maar een persoonlijk iets dat Jimmy heeft tegen een meisje als Sabo.
Tom zei net al buiten dat hij er klaar mee is. Dat dat gesprek van hem nu niet meer hoeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:00 schreef kiki2024 het volgende:
sabeu zit met haar rug tegen de andere tafel, en karin botst tom aan om een blik te geven
als ze donkerder zijn al dus alice anders zijn ze verbrandquote:
ty wilde ook osso hoor. heel wandelgesprek tussen hem en randi geweestquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. ik vind dat Tyron en Sabeau hun nominatie vol verve dragen. Ze klagen niet, roepen niet dat ze naar osso willen en dat alles oneerlijk is, en er geen respect bestaat. Mooi om te zien.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:04 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ty wilde ook osso hoor. heel wandelgesprek tussen hem en randi geweest
Hoop het voor ze datquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je bent zo oud als je jezelf voelt dus voel me niet oud nee en denk dat vele er de lol wel van inziet hoor![]()
Volgens mijquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
OK ik zal het dan zeggen omdat dit bij afwijkende meningen blijkbaar steeds benadrukt moet wordenVOLGENS MIJN MENING heeft Jimmy een zwak/crush op Dilano. Dan is de intrede van een miss beauty waarvan Dilano al snel vlinders in de buik voor krijgt een bedreiging en/of reden tot jaloezie voor Jimmy. Hij waarschuwde Dilano al meermaals een paar uren/dag na haar aankomst voordat hij zelfs al maar wist wie of wat Sabo was. Dan is dat niet gewoon spelgewijs maar een persoonlijk iets dat Jimmy heeft tegen een meisje als Sabo.
Ik ga er vanuit dat je dit sarcastisch bedoelt?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. ik vind dat Tyron en Sabeau hun nominatie vol verve dragen. Ze klagen niet, roepen niet dat ze naar osso willen en dat alles oneerlijk is, en er geen respect bestaat. Mooi om te zien.
Dat zegt niets. Ze heeft Tom/Ashley/Jimmy tegen zich (elk om hun eigen reden) dan heb je ongeveer bijna iedereen in het huis tegen jou.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan .. tegelijkertijd is Sabeau zo ongeveer de minst populaire persoon in dat huis .. dus het kan ook gewoon aan Sabeau liggen.
uh? whahahaahquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En waarom wil Jimmy per se Dilano 'beschermen' ? Ze zijn concurrenten van elkaar (zelfde geslacht en nationaliteit). Jimmy heeft een zwak voor hem. De aankomst van Sabo herinnerde hem aan wat hij niet kan krijgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij
Heeft Jimmy vanaf dag 1 door hoe Sabeau het spel wil spelen
En dat houdt in mensen om de vingers winden en gebruiken
Dylano heeft een blok beton voor zijn ene hoofd en loopt zijn andere achterna
Niks jaloezie
Wel beschermen van Dylano
En God mag weten wat hij in Mr takketiek ziet
Ik bedoelde niet alleen in het huis.. ook bij alle mensen daarbuiten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Ze heeft Tom/Ashley/Jimmy tegen zich (elk om hun eigen reden) dan heb je ongeveer bijna iedereen in het huis tegen jou.
Eigenlijk is hij een tactisch onbenulquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:07 schreef Snoozey het volgende:
dilano is toch niet beperkt dat iemand (jim nb) hem aan zijn hand moet sleuren door het spel
mr tactique himself
Zo te zien is het weer koek en ei tussen die tweequote:
was denk ik ook sarcastischquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:04 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ty wilde ook osso hoor. heel wandelgesprek tussen hem en randi geweest
Klopt. Hij heeft ook al een paar keer een opmerking gemaakt tegen Dilano die de suggestie wekte dat Dilano nog uit de kast moest komen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
OK ik zal het dan zeggen omdat dit bij afwijkende meningen blijkbaar steeds benadrukt moet wordenVOLGENS MIJN MENING heeft Jimmy een zwak/crush op Dilano. Dan is de intrede van een miss beauty waarvan Dilano al snel vlinders in de buik voor krijgt een bedreiging en/of reden tot jaloezie voor Jimmy. Hij waarschuwde Dilano al meermaals een paar uren/dag na haar aankomst voordat hij zelfs al maar wist wie of wat Sabo was. Dan is dat niet gewoon spelgewijs maar een persoonlijk iets dat Jimmy heeft tegen een meisje als Sabo.
Is naar mijn mening vriendschappelijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En waarom wil Jimmy per se Dilano 'beschermen' ? Ze zijn concurrenten van elkaar (zelfde geslacht en nationaliteit). Jimmy heeft een zwak voor hem.
gewoon goeie vriendenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij
Heeft Jimmy vanaf dag 1 door hoe Sabeau het spel wil spelen
En dat houdt in mensen om de vingers winden en gebruiken
Dylano heeft een blok beton voor zijn ene hoofd en loopt zijn andere achterna
Niks jaloezie
Wel beschermen van Dylano
En God mag weten wat hij in Mr takketiek ziet
ik rwijfelde ook even hahaquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je dit sarcastisch bedoelt?
Hij deed er alles aan om Dilano te cockblocken. Telkens hij alleen met Sabo was kwam hij er na een tijd bijzitten om te controleren. Dat gaat verder dan gewoon een vriendschap. Dilano is een volwassen man en heeft geen raad of bescherming nodig van iemand die hij pas kent en hem komt zeggen met welke vrouwen hij mag omgaan en welke niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
Die zwak
[..]
Is naar mijn mening vriendschappelijk
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:12 schreef kiki2024 het volgende:
karin roddelen over hoe sabeau aan tafel zat, jimmy zegt wat kinderachtig ik ga er wat van zeggen
Als hij dat zelf ook ziet dan welquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:12 schreef kiki2024 het volgende:
karin roddelen over hoe sabeau aan tafel zat, jimmy zegt wat kinderachtig ik ga er wat van zeggen
ja maar geloof dat ik het ook verkeerd zag mijn grapje ging om andere personenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien is het weer koek en ei tussen die twee
Pfff tuurlijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:12 schreef kiki2024 het volgende:
Dat idee heb ik ook welquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat beschermende richting Dilano; die jaloezie richting Sabo die vrijwel meteen begon. Maar hij voelt alleen vriendschap hoorquote:
Ik snap die mensen geen van allenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien is het weer koek en ei tussen die twee
Nou ik zou geen 90.000 euro verspelen/riskeren aan een "vriend" die ik 4 weken ken.quote:
Het zit hen moeilijk dat ze Alice niet kunnen controleren; en dat ze niet volledig team Ronahi is zodat ze ook geen reden hebben om haar daarmee zwart te maken. Dus dan maar het verhaal met die knop blijven benadrukken zodat de kijker het zeker meekrijgt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben het nu over Alice die een beetje hier en een beetje daar is.
Dan gaat de generaal niks met haar delen.
Jimmy vergeet daarbij even te vertellen dat Alice helemaal niks wilt weten , dat heeft ze vanmorgen gezegd in het gesprek met hem.
Alice doet haar eigen ding en wilt niet mee doen met alle roddels en wilt ook geen game informatie.
Jammer dat Glen zo blind isquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Glenn keek alleen maar naar Sabeau. Die is echt gefixeerd op haar. Hij wil met haar in een duo. En dat gun ik hem ook wel. Ik denk alleen niet dat zij het meisje is van wie hij denkt dat zij is.
ja dat klopt want hij voelt zich vrouwelijker als Sabou hij wilt dylano niet delen hij is een freakquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij deed er alles aan om Dilano te cockblocken. Telkens hij alleen met Sabo was kwam hij er na een tijd bijzitten om te controleren. Dat gaat verder dan gewoon een vriendschap. Dilano is een volwassen man en heeft geen raad of bescherming nodig van iemand die hij pas kent en hem komt zeggen met welke vrouwen hij mag omgaan en welke niet.
Jimmy mag zichzelf noemen wat hij wil maar is geen freakquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:22 schreef jordan22 het volgende:
[..]
ja dat klopt want hij voelt zich vrouwelijker als Sabou hij wilt dylano niet delen hij is een freak
zo n lik film moeten ze eens op een leuk muziekje monterenquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Glenn keek alleen maar naar Sabeau. Die is echt gefixeerd op haar. Hij wil met haar in een duo. En dat gun ik hem ook wel. Ik denk alleen niet dat zij het meisje is van wie hij denkt dat zij is.
Glenn heeft hele fijne gesprekken met haar...mag haar graag denk ook dat hij meer weet over Saboo dan hele Jimmy die amper een woord heeft gewisseld met haar......en al een hele grote vooroordeel had tegen haar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
hij welquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zou geen 90.000 euro verspelen/riskeren aan een "vriend" die ik 4 weken ken.
Ik typ alleen wat hij zegt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Glenn heeft hele fijne gesprekken met haar...mag haar graag denk ook dat hij meer weet over Saboo dan hele Jimmy die amper een woord heeft gewisseld met haar......en al een hele grote vooroordeel had tegen haar.
Dan toch nog een vliegertje voor Dildoquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:25 schreef Ebinas het volgende:
Ongeveer hoe het met hemzelf gaat
[ afbeelding ]
Als je een zwak voor iemand hebt betekent dat niet gelijk dat je iemand wil 'krijgen'. Jimmy heeft al eerder uitgesproken dat hij nooit gedacht had dat iemand als Dilano voor hem zou kiezen. Letterlijk: het was de laatste waarvan hij gedacht had mee in een duo te belanden. Het kan best zo zijn dat hij Dilano in die zin bewonderd of respecteert. Maar ik vind het nogal seksistisch om te beweren dat Jimmy Dilano wil krijgen omdat Jimmy toevallig homo is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En waarom wil Jimmy per se Dilano 'beschermen' ? Ze zijn concurrenten van elkaar (zelfde geslacht en nationaliteit). Jimmy heeft een zwak voor hem. De aankomst van Sabo herinnerde hem aan wat hij niet kan krijgen.
Kuch******quote:
week van gunnen en misgunnen tochquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien mag Dilano nog niet weg of zo van de FEBO, ik weet niet waarom ze deze week de nominaties anders dan anders doen
Het eeuwenoude "jij bent homo dus een hetero-man moet niet bukken bij jou.."quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als je een zwak voor iemand hebt betekent dat niet gelijk dat je iemand wil 'krijgen'. Jimmy heeft al eerder uitgesproken dat hij nooit gedacht had dat iemand als Dilano voor hem zou kiezen. Letterlijk: het was de laatste waarvan hij gedacht had mee in een duo te belanden. Het kan best zo zijn dat hij Dilano in die zin bewonderd of respecteert. Maar ik vind het nogal seksistisch om te beweren dat Jimmy Dilano wil krijgen omdat Jimmy toevallig homo is.
Dat hij Sabeau niet mag heeft hele andere, duidelijke redenen, waar hij al die tijd ook heel transparant over is geweest, ook richting Dilano.
Absoluut geen medelijden met Dilliequote:Op donderdag 29 februari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
best sneu voor Dilano dit dat hij genaaid is in princiepe
Wat was zijn reden om Sabo al niet te mogen na een paar uur zonder haar ook maar te kennen tot het punt dat hij zich genoodzaakt voelde om andere bewoners reeds te waarschuwen ? Buiten haar uiterlijk en het feit dat Dilano haar leuk vond wist hij niets over haar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat hij Sabeau niet mag heeft hele andere, duidelijke redenen, waar hij al die tijd ook heel transparant over is geweest, ook richting Dilano.
Dus datquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het eeuwenoude "jij bent homo dus een hetero-man moet niet bukken bij jou.."
Alsof elke hetero ook elke vrouw zou willen bespringen
was niet vasnaf het begin want toen dacht hij nog juist een goeie vriendin aan haar te hebbenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wat was zijn reden om Sabo al niet te mogen na een paar uur zonder haar ook maar te kennen tot het punt dat hij zich genoodzaakt voelde om andere bewoners reeds te waarschuwen ?
Nee dag na haar intrede. Nachtelijk gesprek met Dilano in de zetel : "pas op voor Sabo"quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was niet vasnaf het begin want toen dacht hij nog juist een goeie vriendin aan haar te hebben
ja die is echt vet druk niet normaalquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef mazaru het volgende:
Deze rockt de boel toch ook wel elke dag![]()
[ afbeelding ]
Juist daarom vond ik de vriendschap met Tom ook zo mooi om te zien. Totaal geen angst bij Tom om Jimmy te knuffelen en vast te houden. Gewoon 2 vrienden zonder enige belemmeringen qua seksuele voorkeurquote:
Waarschijnlijk omdat er geen suiker in zit.quote:
En maar klagen over zijn rugquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag wel oppassen dat ie niet verstoft raakt...quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die middag dat ze samen in die aparte ruimte zaten toen Jimmy zich transformeerde.....geweldige gesprekken en zo open naar elkaar en geinteresseerd in elkaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Juist daarom vond ik de vriendschap met Tom ook zo mooi om te zien. Totaal geen angst bij Tom om Jimmy te knuffelen en vast te houden. Gewoon 2 vrienden zonder enige belemmeringen qua seksuele voorkeur
Jij vult net van alles in en gaat nu pas vragen waarom? Wat mij betreft de verkeerde volgorde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wat was zijn reden om Sabo al niet te mogen na een paar uur zonder haar ook maar te kennen tot het punt dat hij zich genoodzaakt voelde om andere bewoners reeds te waarschuwen ?
Klopt en geen suiker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zit geen ei in. Bloem en sojamelk.
en omdat ze er ook te snel uit haalt ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er geen suiker in zit.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Die middag dat ze samen in die aparte ruimte zaten toen Jimmy zich transformeerde.....geweldige gesprekken en zo open naar elkaar en geinteresseerd in elkaar
Ja totdat hij zag dat Dilano interesse had in haar op een wijze dat hij niet leuk vond. En dan begon het waarschuwen en cockblocken richting Dilano.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jij vult net van alles in en gaat nu pas vragen waarom? Wat mij betreft de verkeerde volgorde.
Het is niet zo dat hij Sabeau 'niet mocht na een paar uur zonder haar te kennen': wederom een onzin-bewering. Hij dacht eerst zelfs vriendinnen met haar te kunnen worden.
Hoeveel duimen heb jij wel niet?
dat zei ik net ook maar werd ook ontkracht alquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jij vult net van alles in en gaat nu pas vragen waarom? Wat mij betreft de verkeerde volgorde.
Het is niet zo dat hij Sabeau 'niet mocht na een paar uur zonder haar te kennen': wederom een onzin-bewering. Hij dacht eerst zelfs vriendinnen met haar te kunnen worden.
Hoeveel duimen heb jij wel niet?
Ja dat vond ik ook een hele mooie dag om mee te mogen kijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Die middag dat ze samen in die aparte ruimte zaten toen Jimmy zich transformeerde.....geweldige gesprekken en zo open naar elkaar en geinteresseerd in elkaar
Denk eerder dat dit te maken heeft met Jimmy in een beter daglicht zetten. Dilano gaat het programna toch niet winnen. Dit levert Jimmy voorlopig de credits op om verder te komen in het programma. Ik kan mij zo maar voorstellen dat ze bij de redactie al zitten te soppen op het idee dat Jimmy in full drag op de finale bank zit. Gewoon omdat ze dat willen. Zo lekker divers enzo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien mag Dilano nog niet weg of zo van de FEBO, ik weet niet waarom ze deze week de nominaties anders dan anders doen
Offff.. hij doorzag haar meteen en is bang dat Dilano uiteindelijk gekwetst gaat wordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij, dat je ook de gedachten en gevoelens van de bewoners weet??quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja totdat hij zag dat Dilano interesse had in haar op een wijze dat hij niet leuk vond. En dan begon het waarschuwen en cockblocken richting Dilano.
Ik zat net idd ff bij Salar te kijken maar Jimmy staat het hoogstequote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
het zal voor de bewoners zaterdag best een shock zijn als Jimmy de populairste van de drie is, want ze denken nu nog dat Tyron heel populair is
Jimmie was bang dat Sabeau hem het hoofd op hol bracht en daardoor niet helder meer zou kunnen denken in het spel en daarmee hun bondgenootschap in het gedrang zou komen. Dat heeft niks met jaloezie te maken en al helemaal niet om de redenen die jij insinueert.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee dag na haar intrede. Nachtelijk gesprek met Dilano in de zetel : "pas op voor Sabo"
Kan Karen ook normaal eten ipv als een kindquote:
Eehhmm...nee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan Karen ook normaal eten ipv als een kind
Dus Dylano is helemaal in love met Sorbo, maar moet uit de kast komen, dat begrijp ik ff nietquote:
Nee dat valt mee. Ty heeft zelf al gezegd het gaat tussen mij en Sabeau en we zien het wel. We zullen wel weer een opmerking krijgen van de queen... heb je die blikken gezien. Die er dan niet zijn omdat ze al lang weten hoe de hazen lopen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
het zal voor de bewoners zaterdag best een shock zijn als Jimmy de populairste van de drie is, want ze denken nu nog dat Tyron heel populair is
Biseksueelquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus Dylano is helemaal in love met Sorbo, maar moet uit de kast komen, dat begrijp ik ff niet
Dat hij Dilano meermaals waarschuwde voor Sabo (al na dag 1) en dat hij regelmatig kwam kijken terwijl Dilano en Sabo alleen zaten zijn geen gevoelens/gedachten want dit was allemaal duidelijk op streamquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij, dat je ook de gedachten en gevoelens van de bewoners weet??
Dat is uw invulling (het bondgenootschap). Mijn invulling is anders.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmie was bang dat Sabeau hem het hoofd op hol bracht en daardoor niet helder meer zou kunnen denken in het spel en daarmee hun bondgenootschap in het gedrang zou komen. Dat heeft niks met jaloezie te maken en al helemaal niet om de redenen die jij insinueert.
Ah speculatie dusquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat hij Dilano meermaals waarschuwde voor Sabo (al na dag 1) en dat hij regelmatig kwam kijken terwijl Dilano en Sabo alleen zaten zijn geen gevoelens/gedachten want dit was allemaal duidelijk op streammijn eigen invulling waarom hij dat deed is dat Jimmy Dilano leuk vindt en jaloers blijkt op Sabo. Maar dat laatste is mijn eigen mening (om misverstanden te vermijden).
oh, die begint nu alvast wat in te kakkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Ty heeft zelfcal gezegd het gaat tussen mij en Sabeau en we zien het wel. We zullen wel weer wen opmerking krijgen van de queen... heb je die blikken gezien. Die er dan niet zijn omdat ze al lang weten hoe de hazen lopen.
Haar bovenlip raakt bijna het puntje van haar neusquote:
Iedereen doorziet de trukendoos van Sabo , dus Jimmy ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat hij Dilano meermaals waarschuwde voor Sabo (al na dag 1) en dat hij regelmatig kwam kijken terwijl Dilano en Sabo alleen zaten zijn geen gevoelens/gedachten want dit was allemaal duidelijk op streammijn eigen invulling waarom hij dat deed is dat Jimmy Dilano leuk vindt en jaloers blijkt op Sabo. Maar dat laatste is mijn eigen mening (om misverstanden te vermijden).
Nogmaals waarom moet hier bij een afwijkende mening altijd duidelijk benadrukt worden dat het om eigen mening/speculatie gaat (lijkt me vrij obvious) terwijl dat bij posts die de mening van de meerderheid volgen niet nodig is ?quote:
Die eet altijd met open mond. Viel me met die kaasfondue ook al opquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan Karen ook normaal eten ipv als een kind
Nou zoals hij de laatste paar dagen bezig is geweest leek het meer op jaloezie dan op waarschuwen. Tegen iedereen die het maar horen wilde had hij zijn verhaaltje klaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmie was bang dat Sabeau hem het hoofd op hol bracht en daardoor niet helder meer zou kunnen denken in het spel en daarmee hun bondgenootschap in het gedrang zou komen. Dat heeft niks met jaloezie te maken en al helemaal niet om de redenen die jij insinueert.
Hoe zat het ook al weer?? "Als meerderen het zo zien, zal er vast eenkkern van waarheid in zitten" toch??quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iedereen doorziet de trukendoos van Sabo , dus Jimmy ook
Dan probeer ik me in te beelden wat hij als figurant gedaan heeft. Kliko gespeeld ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny is dus al figurant geweest. Hij heeft al in veel spotjes meegedaan. Vertelt Glenn.
kan toch, beetje reclamewerk doen als bijbaantje (brengt ook best wel wat op)quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny is dus al figurant geweest. Hij heeft al in veel spotjes meegedaan. Vertelt Glenn.
Occam's razor ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe zat het ook al weer?? "Als meerderen het zo zien, zal er vast eenkkern van waarheid in zitten" toch??
Of was dat alleen geldig bij Tom en zijn nukken, dat kan ook nog natuurlijk...
Ik typ alleen wat Glenn zegt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kan toch, beetje reclamewerk doen als bijbaantje (brengt ook best wel wat op)
Dat is niet mijn invulling, dat heeft Jimmy letterlijk zo uitgesproken. Het is niet ok om dingen onjuist en op zo'n seksistische manier in te vullen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is uw invulling (het bondgenootschap). Mijn invulling is anders.
Mijn mening (Ja mening): ik denk dat het de toon van de muziek is. De (vaak ellenlange) reacties die je post zijn naar mijn mening vaak zo geschreven alsof hetffeiten zijn. Er is weinig ruimte voor (lichte) afwijkingen en ik persoonlijk mis ook heel wat sarcasme en humor..quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nogmaals waarom moet hier bij een afwijkende mening altijd duidelijk benadrukt worden dat het om eigen mening/speculatie gaat (lijkt me vrij obvious) terwijl dat bij posts die de mening van de meerderheid volgen niet nodig is ?
Ook meegedaan aan de Belgische versie van 'De Alleskunner'. Dat heet daar 'Homo Universalis' ..quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk in eerste instantie prikten alleen Ash , Jimmy en Karen door die Sabo façade heen. Die gingen niet akkoord met die bullshit van haar. Maar ik denk dat het pannenkoeken verhaal de boel wel meer duidelijkheid heeft gegeven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe zat het ook al weer?? "Als meerderen het zo zien, zal er vast eenkkern van waarheid in zitten" toch??
Dat bewijst niets. Hij zal uiteraard niet luidop zeggen dat hij zo beschermend is richting Dilano omdat hij een soort zwak voor hem heeft. Wat is er seksistisch aan om te zeggen dat Jimmy Dilano VOLGENS MIJN MENING leuk vindt ? Ik heb dat al gezegd van zoveel bewoners deze editie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is niet mijn invulling, dat heeft Jimmy letterlijk zo uitgesproken. Het is niet ok om dingen onjuist en op zo'n seksistische manier in te vullen.
Jimmy verdedigd Dilano, als zijn vriend en als zijn bondgenoot. Zoveel moge toch wel duidelijk zijn na zijn powermove en speech van vandaag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Nou zoals hij de laatste paar dagen bezig is geweest leek het meer op jaloezie dan op waarschuwen. Tegen iedereen die het maar horen wilde had hij zijn verhaaltje klaar.
Hij is absoluut niet verliefd op Dilano maar het is wel zijn Dilano.
Maar bij Tom wordt dat ook niet geaccepteerd daar moeten we vooralquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo onsmakelijk om te zien..quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die eet altijd met open mond. Viel me met die kaasfondue ook al op
Of is het misschien echte vriendschap waarvoor je door het vuur gaat?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Nou zoals hij de laatste paar dagen bezig is geweest leek het meer op jaloezie dan op waarschuwen. Tegen iedereen die het maar horen wilde had hij zijn verhaaltje klaar.
Hij is absoluut niet verliefd op Dilano maar het is wel zijn Dilano.
Dat is is hij nog steeds zo te zienquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is is hij nog steeds zo te zien
Het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:55 schreef spapaars het volgende:
Het duurde een tijdje voordat Sabeau zich in de groep nestelde en Dilano stelde zich snel voor haar open, waardoor ze veel tijd met hem doorbracht.
Ik denk dat Jimmy het niet op prijs stelde dat Dilano minder toegankelijk was dan voorheen.
En door zichzelf op de nominatielijst te zetten redt hij Dilano, die naar mijn mening zou verliezen van de andere genomineerden.
Hoe dan ook, tactisch een sterke zet, Sabeau waarschijnlijk weg, en Dilano weer volledig beschikbaar.
Wat ik begreep heeft hij zijn zoontje om de week en zal hij in die week niet zitten zuipen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:56 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp dat Tom soms zijn zoontje mist. Als hij niet aan BB meedoet, werkt hij, of is overal aan het zuipen (dus nooit thuis)
Zijn powermove komt hem totaal niet slecht uit. Hij heeft volgende week een vrijstelling. En redt zijn vriendje. Hij beticht andere van zaken waar hij de afgelopen weken zelf keihard mee bezig is geweest. Zelfs nog tot vandaag en zelfs na de nominatie is hij er nog niet klaar mee. Zijn moraal is vooral heel erg zoals het hem uitkomt. Totaal geen respect voor de man en zijn manier van dit spel spelen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy verdedigd Dilano, als zijn vriend en als zijn bondgenoot. Zoveel moge toch wel duidelijk zijn na zijn powermove en speech van vandaag.
Het is seksistisch om te insinueren dat iemand iemand anders wil 'krijgen' omwille van iemands seksuele voorkeur. Dat is wat je zei.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat bewijst niets. Hij zal uiteraard niet luidop zeggen dat hij zo beschermend is richting Dilano omdat hij een soort zwak voor hem heeft. Wat is er seksistisch aan om te zeggen dat Jimmy Dilano VOLGENS MIJN MENING leuk vindt ? Ik heb dat al gezegd van zoveel bewoners deze editie.
Nou zeg, misschien soms wat beter luisteren naar wat Tom verteld. De dagen dat z'n zoontje bij z'n moeder is gaat hij inderdaad wel eens stappen met z'n vrienden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:56 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp dat Tom soms zijn zoontje mist. Als hij niet aan BB meedoet, werkt hij, of is overal aan het zuipen (dus nooit thuis)
Zou het kunnen zijn dat hij ooit als politieagent heeft gefigureerd?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begrijp dat niet dat er dan een vrouw weg zou moeten en dan weer een man.. hoe eerlijk gaat het dan eigenlijk met het stemmen? Dat geldt trouwens ook dat in de finale er perse een gelijk aantal Belgen en Nederlanders moeten staan. Klopt dan niet en is ook oneerlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
komende weken moeten er wat mannen weg lijkt me
(met de waarschijnlijke exit Sabeau deze week) dan hebben we alleen
Ashley vs Alice nog en Ronahi vs Karen bij de vrouwen, waarvan we weten dat de febo graag 1 NL man, 1 NL vrouw, 1 BE man, 1 BE vrouw in de finale wil
Om die vriendschap mag Jimmy nog wel even blijven van mij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Juist daarom vond ik de vriendschap met Tom ook zo mooi om te zien. Totaal geen angst bij Tom om Jimmy te knuffelen en vast te houden. Gewoon 2 vrienden zonder enige belemmeringen qua seksuele voorkeur
Het gaat ook niet eerlijk. FEBO beslistquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet dat er dan een vrouw weg zou moeten en dan weer een man.. hoe eerlijk gaat het dan eigenlijk met het stemmen? Dat geldt trouwens ook dat in de finale er perse een gelijk aantal Belgen en Nederlanders moeten staan. Klopt dan niet en is ook oneerlijk.
Dat hoedje/mutsje/petje/dingquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat hij ooit als politieagent heeft gefigureerd?![]()
[ afbeelding ]
Het blijft altijd een gok om jezelf op de bank te zetten, ook hij kan zomaar door de kijkers niet leuk gevonden worden, dat weet je niet van te vorenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:02 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn powermove komt hem totaal niet slecht uit. Hij heeft volgende week een vrijstelling. En redt zijn vriendje. Hij beticht andere van zaken waar hij de afgelopen weken zelf keihard mee bezig is geweest. Zelfs nog tot vandaag en zelfs na de nominatie is hij er nog niet klaar mee. Zijn moraal is vooral heel erg zoals het hem uitkomt. Totaal geen respect voor de man en zijn manier van dit spel spelen.
Daar is ook helemaal niets mis mee, Ash die Ka powerfull maakte en en daarmee koos voor powerless , en nu Jimmy die zelf op de bank gaat zitten om Dillie er vanaf te houden. Dat is dan nog weer een stapje verder maar tochquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is seksistisch om te insinueren dat iemand iemand anders wil 'krijgen' omwille van iemands seksuele voorkeur. Dat is wat je zei.
dat Jimmy een zwak heeft voor Dilano kan elke blinde nog zien
Verrassend....quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy gaat er niet teveel energie in steken
Daar hoeft hij weinig moeite voor te doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Er zit ook helemaal niets in Randy , lege huls is hetquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Natuurlijk komt zijn powermove hem niet slecht uit, daarvoor is het een powermove. Jimmy weet niet dat hij hoogstwaarschijnlijk als winnaar uit de bus komt zaterdag, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:02 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn powermove komt hem totaal niet slecht uit. Hij heeft volgende week een vrijstelling. En redt zijn vriendje. Hij beticht andere van zaken waar hij de afgelopen weken zelf keihard mee bezig is geweest. Zelfs nog tot vandaag en zelfs na de nominatie is hij er nog niet klaar mee. Zijn moraal is vooral heel erg zoals het hem uitkomt. Totaal geen respect voor de man en zijn manier van dit spel spelen.
Die heeft nog nergens energie in gestoken, doet alles in slow motionquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Af en toe komt hij van de bank af om hier en daar iemand op te stoken en dan gaat hij weer liggen of pannenkoeken bakken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit ook helemaal niets in Randy , lege huls is het
Die vergelijking vind ik dan weer nergens op slaan .quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe erg Ashley zich ook heeft toegetakeld met opblaaslippen en opblaastieten, ze is daar volgens mij de enige (of i.i.g. een van de weinigen) daar die geen plakplaatjes heeft.
Kom op dat is toch niet seksistisch. Karen loopt achter alle kerels aan daar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is seksistisch om te insinueren dat iemand iemand anders wil 'krijgen' omwille van iemands seksuele voorkeur. Dat is wat je zei.
dat Jimmy een zwak heeft voor Dilano kan elke blinde nog zien
Geen wonder dat het halve kot daar klaagt over constipatie, als je ziet wat ze elke dag aan meuk naar binnen spelen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er geen suiker in zit.
Komt verder ook niet veel uit behalve 'ja man'quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Af en toe komt hij van de bank af om hier en daar iemand op te stoken en dan gaat hij weer liggen of pannenkoeken bakken.
Tuurlijk doet Randy dat niet.. maar dat is alleen omdat hij niet eerlijk durft te zeggen wat hij denkt. Hij lult echt met iedereen mee en heeft nog nooit kleur durven te bekennen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar roddelen doet hij niet, dat doet alleen de andere groep.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
Randy dat ashley bij hem kwam over dat hem niets gegund werd door Alice en dat hij toen aan haar had uitgelegd dat hij dit met Alice had afgesproken
Het is één en al toneel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
ikke niet, ik vind Sabeau wat apart, speciaal, maar tis in ieder geval leukere meid dan Ashley
gebaseerd op haar intro video had ik ook gedacht dat ze meer fake zou zijn, maar ik vind haar redelijk echt overkomen of zo
Hopelijk gaat ze ook niet meer krijgen danquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi wilde zo niet een vrijstelling krijgen
Alleen in eten en bankhangen..quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft nog nergens energie in gestoken, doet alles in slow motion
Ashley is een plakplaatje van zichzelfquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe erg Ashley zich ook heeft toegetakeld met opblaaslippen en opblaastieten, ze is daar volgens mij de enige (of i.i.g. een van de weinigen) daar die geen plakplaatjes heeft.
Echt gezond gaat het er daar niet aan toe..quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen wonder dat het halve kot daar klaagt over constipatie, als je ziet wat ze elke dag aan meuk naar binnen spelen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
Ashley zit onder de irritatie en alles jeukt ook.
Maken ze die hottub wel eens schoon?
Joh.. hoe kan dat nou??quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley zit onder uitslag van het bad. Alles jeukt ook
Er wordt meer besproken dan mag , ook raar vind ikquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar de vraag is mocht Ronahi dat überhaupt zeggen over de vrijstelling
Ging om jimmy die dat deedquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:15 schreef mazaru het volgende:
Ronahi die net liep te verkondigen dat ze 'blikken' uit de hottub kreeg en niet meer daarbij in de buurt wilde komen is nu gezellig met Ashley aan het praten. Straks loopt ze weer weg en brandt ze Ashley weer af. Zo schijnheilig. Spreek het dan ook uit tegen de mensen waar je net over liep te janken.
En Ashley loopt dan naar haar groepje en doet precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:15 schreef mazaru het volgende:
Ronahi die net liep te verkondigen dat ze 'blikken' uit de hottub kreeg en niet meer daarbij in de buurt wilde komen is nu gezellig met Ashley aan het praten. Straks loopt ze weer weg en brandt ze Ashley weer af. Zo schijnheilig. Spreek het dan ook uit tegen de mensen waar je net over liep te janken.
Leuke bak, komt vast goed met de bonnenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren een mooie auto van @:Ruudpuntennl gekregen.
Ben weer even rondgereden. helaas was het weer nodig en wat bonnetjes uitgesschreven
Laat elkaar en de bewoners in waarde.
Probeer niet je gelijk te halen, ieder zijn eigen mening/
Hou het gezellig dan ik kan deze auto en de bijbehorende bonnetjes laten staan
[ afbeelding ]
Ja dat is waar. Hoewel zij wel vaker op de man/vrouw afloopt bij ergernissen dan Ronahiquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Ashley loopt dan naar haar groepje en doet precies hetzelfde
Misschien altijd net als ze op stream 3 is, maar die kan ik niet ontvangen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
ikke niet, ik vind Sabeau wat apart, speciaal, maar tis in ieder geval leukere meid dan Ashley
gebaseerd op haar intro video had ik ook gedacht dat ze meer fake zou zijn, maar ik vind haar redelijk echt overkomen of zo
Hij is toch niet vrijgesteld? Ik heb net op hem gestemd voor vrijstelling op de sitequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley had toch al eerder gehoord dat jimmy was vrijgesteld met deze keuze. Die gaat er nog wel iets van maken denk ik zo.
Volgende week, als hij er dan nog is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is toch niet vrijgesteld? Ik heb net op hem gestemd voor vrijstelling op de site
Volgende week kan hij niet genomineerd worden door zijn keus vandaagquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is toch niet vrijgesteld? Ik heb net op hem gestemd voor vrijstelling op de site
Dan ben je echt een kameleonquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:21 schreef Ireth het volgende:
"Haaaaai!! Hoe gaat ie poepie!!!"![]()
![]()
Jimmy tegen Ro..
Waar haal je vandaan dat het aantal mannen en vrouwen gelijk moet zijn? 🤔quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
komende weken moeten er wat mannen weg lijkt me
(met de waarschijnlijke exit Sabeau deze week) dan hebben we alleen
Ashley vs Alice nog en Ronahi vs Karen bij de vrouwen, waarvan we weten dat de febo graag 1 NL man, 1 NL vrouw, 1 BE man, 1 BE vrouw in de finale wil
lolquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:21 schreef Ireth het volgende:
"Haaaaai!! Hoe gaat ie poepie!!!"![]()
![]()
Jimmy tegen Ro..
Oerlelijke tattoos = pleonasmequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:05 schreef mazaru het volgende:
Ik vind wel dat Jimmy oerlelijke tattoos heeft. Die uil op de borst van Tom vind ik wel heel gaaf
[ afbeelding ]
Als hij deze ronde overleefd schijnt het dat hij voor de volgende week is vrijgesteldquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh dan is dat een goede zet van hem geweestquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij deze ronde overleefd schijnt het dat hij voor de volgende maand is vrijgesteld
Volgende week dusquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij deze ronde overleefd schijnt het dat hij voor de volgende maand is vrijgesteld
Vergelijking?quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vergelijking vind ik dan weer nergens op slaan .
Een goede reden om ze eenzijdig eten te geven heb ik nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen wonder dat het halve kot daar klaagt over constipatie, als je ziet wat ze elke dag aan meuk naar binnen spelen.
Week Dot, niet overdrijvenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Amen!! ik viel weer ff binnen en bladerder 3 pagina's terug en schrok van wat ik lasquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren een mooie auto van @:Ruudpuntennl gekregen.
Ben weer even rondgereden. helaas was het weer nodig en wat bonnetjes uitgesschreven
Laat elkaar en de bewoners in waarde.
Probeer niet je gelijk te halen, ieder zijn eigen mening/
Hou het gezellig dan ik kan deze auto en de bijbehorende bonnetjes laten staan
[ afbeelding ]
Meer een Louvrewaardig schilderij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ashley is een plakplaatje van zichzelf
Vandaar ook dat bijna alle bewoners praten over elkaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Ashley loopt dan naar haar groepje en doet precies hetzelfde
Is geen vergelijking, slechts een mening.quote:
Mooi mijn stem gaat naar Sabo, lekker ergerenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ty moet er ook mee stoppen. Zegt Ronahi
Hij zegt de hele tijd ik wil naar huis
Mooi hopelijk mis ik dat gesprek nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi wil niks meer over het spel horen,
Ze heeft gisteren toegepast wat ze wilde
Ze gaat straks even met Jimmy praten
o ja iedere week is hetquote:
Ligt er ook allemaal zo dik bovenop bij haarquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeurstruik wil eerst volop tactisch gaan.
Nu pakt het niet goed uit
Wil ze alleen nog haar eigen spel spelen
Ze wil genieten
Ze heeft het vorige week gezegd, en ze is nu in ieder geval consequent geweest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeurstruik wil eerst volop tactisch gaan.
Nu pakt het niet goed uit
Wil ze alleen nog haar eigen spel spelen
Ze wil genieten
Zal wel nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Ebinas het volgende:
Geld uit de pot![]()
(mits BB de regels handhaafd)
[ afbeelding ]
Tom heeft Jimmy ook al bij hem thuis uitgenodigd. Jimmy komt logeren bij hem. De toespraak van Tom over Jimmy vond ik ook heel oprecht en aandoenlijk overkomen. Dilano is niet trouw naar Jimmy dat merkte je gisteren ook al toen Randy hem aan het opstoken wasquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
Ik persoonlijk zou een moord doen voor een vriend(in) met zon moraal als jimmy.. ongeacht welk geslacht, sexuele voorliefde of wat dan ook
Ik ben alleen bang dat (in mijn ogen) goedsul jimmy bij een exit, wanneer hij ook zal zijn zo giga op zijn muil gaat met dylano
Zeg ik hiermee dat dylano een slecht mens is en slecht voor jimmy.. nee ik denk dat dylano gedachten over de vriendschap minder diep zitten dan die van jimmy
Ik denk dat die van tom naar jimmy eerlijker en oprechter en hechter zijn
Maar uiteindelijk zit je daar voor jezelf..thats the game
Ze knuffelen elkaar daar allemaal. De een is wat intenser dan de ander.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het ook wel lef hebben zo kort na de waarschuwingquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel niet
Het is immers de queen en haar slaafje
Durf te wedden dat ze het niet eens meer wetenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het ook wel lef hebben zo kort na de waarschuwing
Zonder waarschuwing zei hij ook nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Ebinas het volgende:
Geld uit de pot![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn weggedraaid, zullen wel privileges zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zonder waarschuwing zei hij ook nog
Gelijk 1000 erafquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Ebinas het volgende:
Geld uit de pot![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard niet, die hebben privileges, en terecht natuurlijk...quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel niet
Het is immers de queen en haar slaafje
Zo is dat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, die hebben privileges, en terecht natuurlijk...
Dat is ook wel waar. Ashley durft wel op iemand af te stappen en verhaal te halen.. of ze het dan op de juiste manier doet zet ik mijn vraagtekens bijquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Hoewel zij wel vaker op de man/vrouw afloopt bij ergernissen dan Ronahi
Dilano liegt tegen Jimmy bv over dat hij niet weet wie hem op de bank hebben gezet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom heeft Jimmy ook al bij hem thuis uitgenodigd. Jimmy komt logeren bij hem. De toespraak van Tom over Jimmy vond ik ook heel oprecht en aandoenlijk overkomen. Dilano is niet trouw naar Jimmy dat merkte je gisteren ook al toen Randy hem aan het opstoken was
Geloof dat je de essentie van mijn bericht mist/negeert/niet wil zien*quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ze knuffelen elkaar daar allemaal. De een is wat intenser dan de ander.
Dat compenseert dan weer de persoonlijke brieven van een aantal andere bewonersquote:
Het programma is nog niet over. Ze gaan elkaar nog moeten nomineren als straks het feestje voorbij is met de 4 op de bank smijten moeten ze gaan snijden in eigen vlees. Ik hoop dat BB er dan een rondje open nominaties in gooit. Misschien dat ik daarvoor dan nog wel een keer die streams aan gooi om te zien hoe huichelachtig dat clubje dan naar elkaar is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom heeft Jimmy ook al bij hem thuis uitgenodigd. Jimmy komt logeren bij hem. De toespraak van Tom over Jimmy vond ik ook heel oprecht en aandoenlijk overkomen. Dilano is niet trouw naar Jimmy dat merkte je gisteren ook al toen Randy hem aan het opstoken was
Liggend in de zon wachtend tot het tijd is om te eten en daarna wachten tot het weer tijd is om te gaan slapen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:24 schreef Ireth het volgende:
Alice: "Bij lekker weer kunnen we tenminste wat doen, lekker buiten liggen enzo..."
Ja dat zou idd voor de streams een groot verschil maken...
regels gelden niet voor de queenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef kiki2024 het volgende:
ze mochten overdag toch niet meer in bed liggen, want er zou geld uit de jackpot gaan. wat doet Ashley nu dan
Dus nu kijk je niet??quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:40 schreef marky het volgende:
[..]
Het programma is nog niet over. Ze gaan elkaar nog moeten nomineren als straks het feestje voorbij is met de 4 op de bank smijten moeten ze gaan snijden in eigen vlees. Ik hoop dat BB er dan een rondje open nominaties in gooit. Misschien dat ik daarvoor dan nog wel een keer die streams aan gooi om te zien hoe huichelachtig dat clubje dan naar elkaar is.
In bed liggenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef kiki2024 het volgende:
ze mochten overdag toch niet meer in bed liggen, want er zou geld uit de jackpot gaan. wat doet Ashley nu dan
hopelijk geld uit de pot en groep boos...ruziequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
regels gelden niet voor de queen
Ze slapen toch niet?quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef Ebinas het volgende:
Weer in beeld, geen waarschuwing.
Regel is dus een wassen neus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |