quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy ik weet het einde is nabij man
Videoland heeft (meestal) ondertiteling. Heb ik standaard aanstaan, doet wonderen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:29 schreef zodeju het volgende:
Klopt aardig.....weet alleen niet hoelang het duurt voordat het gaat opvallen.....ik heb totaal geen zin in enkel belgen kan ze al niet verstaan.
Indien exit Sabo 7 mannen in huis; 4 vrouwenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:31 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Los van alles , gewoonweg proberen de vrouwen in het spel te houden.
Want zoals in vorige uitgaves zijn zij het ,die er het eerst uit gaan.
En dan kijk je op een bende mannen , zie liever het andere geslacht,
hoe vervelend ze soms kunnen overkomen .
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef lonneberga het volgende:
He???? Jimmy ineens genomineerd,en Einstein dan
Twee mensen die beseffen dat ze niet meer kunnen winnen. De spanning is er voor hen af en willen gewoon nog een goeie tijd hebben met de weken die hen in het huis nog resten en eventueel nog hopen op een aanbod van BB om met een deel van de geldpot het huis te verlaten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:41 schreef marky het volgende:
Die relatie tussen Ty en Ro zit echt goed volgens mij.
Glenn, Danny en tom doen wat ze zelf willen. Jimmy is een dubbelspeler, Karen een kindje aan de hand van ashleyquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:43 schreef kiki2024 het volgende:
kijk ze zitten dan die slangen in de hottub. die denken ook dat ze alles kunnen maken
als Glenn doet wat hij zelf wil, waarom stemt hij dan op sabeau zijn maatje?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Glenn, Danny en tom doen wat ze zelf willen. Jimmy is een dubbelspeler, Karen een kindje aan de hand van ashley
Omdat hij wist dat ze toch op kwam en hij liever dan Alice wilde saven en niet in opdracht van ashley anders wildequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als Glenn doet wat hij zelf wil, waarom stemt hij dan op sabeau zijn maatje?
Ze konkelen allemaal .. de een wat minder de ander wat meerquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Opstoken die handel zijn we gelijk van het Qeeun konkel en de konkelaars af
Lekker warm, bijna een normale dag in de zomer op het strand van Scheveningenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vol bad, lekker de teentjes tegen elkaar hoe gezellig....
Zij veel meer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze konkelen allemaal .. de een wat minder de ander wat meer
Sabo is alles behalve kwetsbaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy weet natuurlijk dat Tom en Ashley heel populair zijn en dat beiden Sabo eruit willen en al hun fans tegen Sabo gaan stemmen. Jimmy is niet moedig; hij gebruikt gewoon de populariteit van de twee topfavorieten tegen een kwetsbaar meisje om voor zichzelf gratis een vrijstelling te kopen volgende week tegen een eventuele sterkere bank.
Heb heel veel bewondering voor Ashley...quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Opstoken die handel zijn we gelijk van het Qeeun konkel en de konkelaars af
Kwetsbaar als in onpopulair binnen en buiten het huis. Hoe het met haar in het echte leven gaat weet ik niet.quote:
Sabo kreeg wat ze wilde, en we gaan het zaterdag zienquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kwetsbaar als in onpopulair binnen en buiten het huis. Hoe het met haar in het echte leven gaat weet ik niet.
Idd, ze begint echt wat op Ronahi te lijken, ze zit zeker al op de helftquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
Daar gaat ze weer.....hun hero.......
Die hottub staat buiten hoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De gezellige club versus de zure zeikerds binnen minus Alice Zwitserland.
Oh wat lelijk is ze toch....nu helemaal met die lange vlasharen...innerlijk en uiterlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:53 schreef Lillfex het volgende:
Ashley hou op met je gepreek je bent zelf net zo achterbaks
Ashley is een toppertje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:53 schreef Lillfex het volgende:
Ashley hou op met je gepreek je bent zelf net zo achterbaks
Wat moeten ze zeggen dan ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom doen glenn en Danny hun mond nu niet open tegen die meiden.
Lafjes......erg lafjes. Ze zeggen wel niks maar denk eigenlijk dat ze met hun hoofd onder water willen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Omdat die zich graag bij de in hun ogen populaire spelers blijven aansluitenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Heb jij een stream op binnen dan? Niets gezellig aan dit gekonkel van de moraalridders van de schilversoepquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De gezellige club versus de zure zeikerds binnen minus Alice Zwitserland.
Hebben het opgegeven, zodra ze wat zeggen moet de betweter erover heen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Nee ty was net lekker bezig, de andere groep steeds slangen noemen. Slechte verliezers zijn ze. Ze hebben gegokt en verloren met domme keuzesquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Wat blijven ze toch negatief ouwehoeren die jimmy, ashley en karen.
Voor de belgen moet hij dacht ik onder de 70k uitkomen anders moeten ze een hoger tarief belasting betalen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:57 schreef ben34567 het volgende:
Hoop dat Tyron; Ronahi en Randy die geldpot gewoon opzuigen met elk aanbod. Febo zal naast een maximum bedrag ook wel een minimum bedrag hebben dat ze willen/moeten uitkeren aan de winnaar dus laat de pot zakken tot dat minimum bedrag.
Voorlopig is zij wel een van de weinigen die haar duopartner iets gegund heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ja juist ashley mensen zijn egoïstisch jij dus ook
Maakt ook geen tv. Als het even niet gaat zoals hij wil dat het gaat dan gaat hij chagrijnig liggen mokken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat BB Ty nog wel eens de toneelhaak kan geven zaterdag. Onverwachts een dubbele exit.
Altijd klagen. Moeite met autoriteit. Plus een overschot aan NL mannen.
kan toch niet, ze is altijd vrolijk en lacht altijd zei zequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ashley: En Sabeau was aan het huilen in de slaapkamer.
Goh heldhaftig hequote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig is zij wel een van de weinigen die haar duopartner iets gegund heeft.
Dat Jimmy nog zo populair is bij de kijker is het meest shockerend. Soms twijfel ik of we naar hetzelfde programma kijken. Hoezo liever nog weken naar hem kijken dan naar Tyron of Sabeau ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef jordan22 het volgende:
snap niet dat ze jimmy niet allang naar huis hebben gestuurd Pikachu i chose you !!!
hij weet precies wat die doet hij praat over iedereen en hij praat in de toon van medelijden Ashley ook naar huis maar hun gedrag maakt dat het aantrekkelijk wordt voor de kijkers
Ik denk dat je je vergist in Den danny , die weet inmiddels hoe het werkt nadat hij zelf op de bank zatquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Danny en glenn zouden zich van die mensen moet distantiëren. Tom zwijgt ook die is het er denk nu ook niet mee eens.
Nu is dat op,quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan toch niet, ze is altijd vrolijk en lacht altijd zei ze
Precies,en dat kun je van die hebberige Alice niet zeggenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dit iddquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt ook geen tv. Als het even niet gaat zoals hij wil dat het gaat dan gaat hij chagrijnig liggen mokken.
En voordat hij op de bank zat ook alquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in Den danny , die weet inmiddels hoe het werkt nadat hij zelf op de bank zat
Veel mensen zien dat dus anders....quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat Jimmy nog zo populair is bij de kijker is het meest shockerend. Soms twijfel ik of we naar hetzelfde programma kijken. Hoezo liever nog weken naar hem kijken dan Tyron of Sabeau ?
Dus Ashley mocht het wel toen ze genomineerd was maar andersom mag het niet want dan ben je en slechte verliezer. Hij zei wederom niets verkeerd was spot on met zijn analyse over Jimmy en Dilano en de situatie waar ze inzitten. Als je overleefd zit je er volgende week weer op. Ze zijn er wel klaar mee. Rustig afwachten en uitzitten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ty was net lekker bezig, de andere groep steeds slangen noemen. Slechte verliezers zijn ze. Ze hebben gegokt en verloren met domme keuzes
Als het gaat om vals spel dan spant Jimmy toch wel de kroon. Hij teert gewoon op de populariteit van de "golden four".quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Veel mensen zien dat dus anders....
Luister, je mag vinden wat je vindt... mensen zijn het dus niet met je eens. En het constant proberen te overtuigen waarom ze het verkeerd zien wordt vermoeiend.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als het gaat om vals spel dan spant Jimmy toch wel de kroon. Hij teert gewoon op de populariteit van de "golden four".
Veel kijkers waren Sabeau al zat na de eerste week met haar gezwam, kan je een mooi koppie hebben, maar als er alleen shit uitkomt, is het snel klaar, met haar mannen om het vingertje winden. Ty is al chagrijnig vanaf dat Lenie weggestemd is, heeft meer de bokkenpruik op, dan dat hij leuk isquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat Jimmy nog zo populair is bij de kijker is het meest shockerend. Soms twijfel ik of we naar hetzelfde programma kijken. Hoezo liever nog weken naar hem kijken dan naar Tyron of Sabeau ?
Hopelijk is het zo'n week inderdaad. Er kan wel een dubbele exit vanaf.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat BB Ty nog wel eens de toneelhaak kan geven zaterdag. Onverwachts een dubbele exit.
Altijd klagen. Moeite met autoriteit. Plus een overschot aan NL mannen.
Waar zeg ik dat andere mensen het met me eens moeten zijn ? Ik zeg gewoon dat met wat ik gezien heb Jimmy de meest valse speler is daar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Luister, je mag vinden wat je vindt... mensen zijn het dus niet met je eens. En het constant proberen te overtuigen waarom ze het verkeerd zien wordt vermoeiend.
Maakt geen TV? Zijn humor is te grof zijn opmerkingen te hard en lastig voor grote broer. Hoeveel ergernis hij hier wekt zegt al genieg over de grote van zijn aanwezigheid. Het wordt niet uitgeonden TV maar is zeker een streamfactor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt ook geen tv. Als het even niet gaat zoals hij wil dat het gaat dan gaat hij chagrijnig liggen mokken.
Ja echt he,hij zat tot zijn elleboog erin bij die mislukte "zanger"quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel kijkers waren Sabeau al zat na de eerste week met haar gezwam, kan je een mooi koppie hebben, maar als er alleen shit uitkomt, is het snel klaar, met haar mannen om het vingertje winden. Ty is al chagrijnig vanaf dat Lenie weggestemd is, heeft meer de bokkenpruik op, dan dat hij leuk is
En tegelijk heel veel pech want er later inkomen is bijna altijd een nadeel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau heeft gewoon enorm geluk gehad dat ze er met Nouchka inkwam, omdat die na 5 minuten al bij iedereen over de irritatiegrens ging.
Ja, ze kan ook voorlopig niet buiten haar.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja klopt hij speelt gewoon dubbelspel van voren en van achter!! volgende week hoop ik dat de juiste mensen de proeven winnenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat andere mensen het met me eens moeten zijn ? Ik zeg gewoon dat met wat ik gezien heb Jimmy de meest valse speler is daar.
Heeft hij vaker gezegd en vindt de discussies met haar ook leukquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef Puzzie het volgende:
De vriendin van Glenn lijkt qua karakter en koppigheid veel op Ash
Met je eens, maar ik wist toen niet op wie te stemmen, vond ze alle 3 niets. Nu stem ik op Jimmy en hoop dat Dylano er volgende week weer op zitquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Harry het volgende:
Grootste domper blijft, dat Dilano niet op de bank zit.
Mod Edit: Het gaat niet over sommige van hier maar over de streamsquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat andere mensen het met me eens moeten zijn ? Ik zeg gewoon dat met wat ik gezien heb Jimmy de meest valse speler is daar.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy, karin en Ashley drijven de spot met sabeau. het is GTST niet zegt Jimmy.
Ja, en dan zo dadelijk weer poppedeintje dit en dat in haar gezichtquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef kiki2024 het volgende:
Ze zouden het ook goed met elkaar kunnen vinden zegt Glennquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij vaker gezegd en vindt de discussies met haar ook leuk
De enige echte slangen.quote:
No worries,komt andere keer welquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Harry het volgende:
Maar waarom anderen beschuldigen wat ze zelf ook doen en hebben gedaan? Ze hebben toch ook geprobeerd door gekonkel Ashley drie keer op de bank te zetten? Waarom zijn zij beter dan de andere bewoners? Ik ben absoluut geen Ashley fan want ik vind het zelfs een erg vervelend dominant persoon die denkt dat het hele programma om haar draait.. maar die kan nog wel eens zeggen over haarzelf dat het slecht en gemeen is. Een Tyron hangt daar de moraalridder uit maar praat continu slecht over anderen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dus Ashley mocht het wel toen ze genomineerd was maar andersom mag het niet want dan ben je en slechte verliezer. Hij zei wederom niets verkeerd was spot on met zijn analyse over Jimmy en Dilano en de situatie waar ze inzitten. Als je overleefd zit je er volgende week weer op. Ze zijn er wel klaar mee. Rustig afwachten en uitzitten.
Jimmy is gewoon een jaloerse zuster die niet kan hebben dat zijn bestie interesse heeft in een ander.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: We zijn weer in Meerdijk,quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef kiki2024 het volgende:
Nouchka vroeg aan de productie of zij er vanaf de start in mocht. ( wat niet gelukt is,)quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
En tegelijk heel veel pech want er later inkomen is bijna altijd een nadeel.
Dat vraag ik me ook af. Die heb ik meerdere keren horen praten over Ashley dat het niet klopt wat ze doet en zegt maar dan toch in haar buurt blijven hangen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau verklapte deze week dat ook zij in beeld was voor de start.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jimmy: We zijn weer in Meerdijk,
Ashley: Zeg dat wel,
[..]
Nouchka vroeg aan de productie of zij er vanaf de start in mocht, wat niet gelukt is,
Tyron is een heel goede tweedequote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Harry het volgende:
Het 'Keep your friends close...' idee?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Die heb ik meerdere keren horen praten over Ashley dat het niet klopt wat ze doet en zegt maar dan toch in haar buurt blijven hangen.
Dat is het hele verhaal zowel Karen als Jimmy zijn haar spionen......Ze doet het graag zelf maar het mag niet teveel op vallen.....op Tom kan ze niet rekenen en durft het nog niet aan Glenn of Danny te vragen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi dat Tom bij gesprek heeft gezeten maar wat ik echt niet snap waarom moet jimmy zijn gesprek met Alice weer doorvertellen aan die Siameze tweeling
En zat al die tijd in het hotel,quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Sabeau verklapte deze week dat ook zij in beeld was voor de start.
Zij heeft 3x haar koffers moeten pakken om erin te komen.
Volgende week.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Harry het volgende:
Uiteindelijk zijn ze wel mattiesquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Die heb ik meerdere keren horen praten over Ashley dat het niet klopt wat ze doet en zegt maar dan toch in haar buurt blijven hangen.
Ze kiezen voor de gezelligheid en doen verder hun eigen ding. Waarom moeten mensen hun mond opentrekken?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ze heeft een maand in een hotel gezeten ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En zat al die tijd in het hotel,
3keer????quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waarom anderen beschuldigen wat ze zelf ook doen en hebben gedaan? Ze hebben toch ook geprobeerd door gekonkel Ashley drie keer op de bank te zetten? Waarom zijn zij beter dan de andere bewoners? Ik ben absoluut geen Ashley fan want ik vind het zelfs een erg vervelend dominant persoon die denkt dat het hele programma om haar draait.. maar die kan nog wel eens zeggen over haarzelf dat het slecht en gemeen is. Een Tyron hangt daar de moraalridder uit maar praat continu slecht over anderen.
Ze zijn allemaal van hetzelfde laken één pak.
Juist jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waarom anderen beschuldigen wat ze zelf ook doen en hebben gedaan? Ze hebben toch ook geprobeerd door gekonkel Ashley drie keer op de bank te zetten? Waarom zijn zij beter dan de andere bewoners? Ik ben absoluut geen Ashley fan want ik vind het zelfs een erg vervelend dominant persoon die denkt dat het hele programma om haar draait.. maar die kan nog wel eens zeggen over haarzelf dat het slecht en gemeen is. Een Tyron hangt daar de moraalridder uit maar praat continu slecht over anderen.
Het word steeds gekker met dat kind. Ging de boot niet meer van haar eiland?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En zat al die tijd in het hotel,
Misschien meerdere keren terug naar huis en hotel?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft een maand in een hotel gezeten ?
Tyron en Randy hebben beiden al drie keer Ashley genomineerd en Ronahi volgens mij ook.quote:
Ashley is 1x door Danny erop gezet. 1x was door terug het huis in. 3e en 4e keer stemming. Dus groep blauw 2x op haar gestemd en andersom hebben de andere groep ook 3x op blauwe bewoners gestemdquote:
2x 1x Danny 1x terugkeer en 2x die 2 personenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tyron en Randy hebben beiden al drie keer Ashley genomineerd en Ronahi volgens mij ook.
Hoevaak heeft ze er dan op gestaan....dacht dat er ook een paar toevallig door spel gebeurt was....quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tyron en Randy hebben beiden al drie keer Ashley genomineerd en Ronahi volgens mij ook.
Ik hoop echt dat ze het mis heeft en ben ook heel benieuwd hoe Randy zich dan gaat gedragen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi is er van overtuigd dat TY blijft en SL
lol en werkt dat een beetje?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef jordan22 het volgende:
[..]
ik hoorde dat Ashley haar man ook op deze forum zit om stemmen te verzamelen
Als hij écht weg wil moet hij eerst zijn 24 uur aanvragen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan mag hij zichzelf weleens bekend makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef jordan22 het volgende:
[..]
Oei, BB weet beterquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:22 schreef Ireth het volgende:
Lekker met die flaskes in de hottub...lekker onder water houden en dan je mond er aanzetten om te drinken..
Huidschilfers, zweetpoten, niet goed afgeveegde dozen, klontjes, bonkies en sliertjes uit niet nader te noemen lichaamsdelen...
Proost jongens! Fijn zo'n flaske!
ZO PRAAT JE NIET OVER DIT SNOEZERIG, LIEF, DONZERIG, SCHATTIG, SNOEZIEPOEZIERIG meisjequote:
Tenzij nog een twist is ze weg. Jammer voor het oog dat ook wat wil. En ze had geen schrik om daar wat drama te creëren en tegen personen op te botsen. Jammer voor haar zijn die personen de publieksfavo's. Ondanks haar eindeloos gepraat zag ze veel dingen goed.quote:
Ze hebben Ashley maar een keer op de bank gezet. De groep heeft haar de eerste week genomineerd. Daarna kwam ze terug met een nominatie de derde keer was het weer de groep. Tyron was al genomineerd en deed niet eens mee. De enige keer was de gamemaster week.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er hebben bij alle games ook nog steeds nominaties aangehangen tochquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoevaak heeft ze er dan op gestaan....dacht dat er ook een paar toevallig door spel gebeurt was....
Hee Paultje , Weg met die charlatanquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:23 schreef Paul het volgende:
[..]
ZO PRAAT JE NIET OVER DIT SNOEZERIG, LIEF, DONZERIG, SCHATTIG, SNOEZIEPOEZIERIG meisje
Dan moet er wel een plottwist komen want ze staat op dit moment op poll position om het pand te verlaten zaterdag.quote:
Wat?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef jordan22 het volgende:
[..]
zo zonde, ze is zo'n lieverdquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een plottwist komen want ze staat op dit moment op poll position om het pand te verlaten zaterdag.
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een plottwist komen want ze staat op dit moment op poll position om het pand te verlaten zaterdag.
in de keuken, stream 2quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand Sorbo gezien of zit ze in de DBK haar tranen weg te vegen met gele doekjes
Je gaat nu je mond spoelen met groene zeep, hoor je mequote:Op donderdag 29 februari 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hee Paultje , Weg met die charlatan
Ik vind zulke bekers altijd al vies en hoe hun ermee omgaan al helemaal. Ik heb echt nog nooit iemand die beker schoon zien makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:22 schreef Ireth het volgende:
Lekker met die flaskes in de hottub...lekker onder water houden en dan je mond er aanzetten om te drinken..
Huidschilfers, zweetpoten, niet goed afgeveegde dozen, klontjes, bonkies en sliertjes uit niet nader te noemen lichaamsdelen...
Proost jongens! Fijn zo'n flaske!
Jij houdt wel van de drama begrijp ikquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Je gaat nu je mond spoelen met groene zeep, hoor je me?
En dat warme water is ook een grote bron van narigheid....quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind zulke bekers altijd al vies en hoe hun ermee omgaan al helemaal. Ik heb echt nog nooit iemand die beker schoon zien maken![]()
Ik zou trouwens zelf niet eens in die hottub gaan zitten.. je zit in het vuil van een ander. Je hebt ze al horen zeggen eerst te gaan schijten en ze zijn ongesteld.. brrr
Hij wil helemaal die liveshow niet. Hij heeft daar een hekel aan. Wil geen interview doen heeft hij ook al eens aangegeven. Dus als hij de keuze heeft sneakt hij het liefst effe tussendoor weg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als hij écht weg wil moet hij eerst zijn 24 uur aanvragen.
Misschien heeft ie dat dst daarstraks wel besproken met BB en heeft die misschien gezegd dat ie dat dan beter morgen kan doen dan kan hij in de liveshow weg.
Heeft ie toch nog z'n showtje
Dan had hij bij voorbaat al niet akkoord moeten gaan ,maar je tekent en dan moet je je houden aan het contractquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil helemaal die liveshow niet. Hij heeft daar een hekel aan. Wil geen interview doen heeft hij ook al eens aangegeven. Dus als hij de keuze heeft sneakt hij het liefst effe tussendoor weg.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:23 schreef Paul het volgende:
[..]
ZO PRAAT JE NIET OVER DIT SNOEZERIG, LIEF, DONZERIG, SCHATTIG, SNOEZIEPOEZIERIG meisje
We zitten hier niet in DTSquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Je gaat nu je mond spoelen met groene zeep, hoor je me?
Ashley heeft een dubbele agenda. Die wil Karen kosten wat het kost bij hasr houden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Precies,en dat kun je van die hebberige Alice niet zeggen
Oke. Dan heeft hij zijn 24 uur al aangevraagd en sneakt morgen stiekem weg op een of andere manier als de rest ff niet opletquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil helemaal die liveshow niet. Hij heeft daar een hekel aan. Wil geen interview doen heeft hij ook al eens aangegeven. Dus als hij de keuze heeft sneakt hij het liefst effe tussendoor weg.
Ze zit aan de bar en wilt/moet nog met Tom praten , ze heeft t al meerdere keren geprobeerd maar Tom wil steeds op de verkeerde momenten met haar praten, als ze net gaan eten of als ze net een game ingaan....leugens leugens leugens.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand Sorbo gezien of zit ze in de DBK haar tranen weg te vegen met gele doekjes
De grootste griezel is Sabo zelfquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef kiki2024 het volgende:
sabeau zegt dat Tom een griezel is
Weggestemd worden is het laatste wat zijn ego kan verdragen. Daar zou hij echt niet voor gaanquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als hij écht weg wil moet hij eerst zijn 24 uur aanvragen.
Misschien heeft ie dat dst daarstraks wel besproken met BB en heeft die misschien gezegd dat ie dat dan beter morgen kan doen dan kan hij in de liveshow weg.
Heeft ie toch nog z'n showtje
Hij houdt zich toch ook aan zijn contract. Er wordt gezegt dat hij zijn eigen liveshow wil maar dat wil hij het liefst niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan had hij bij voorbaat al niet akkoord moeten gaan ,maar je tekent en dan moet je je houden aan het contract
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef kiki2024 het volgende:
sabeau zegt dat Tom een griezel is
Daarom gaat ie zelfquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weggestemd worden is het laatste wat zijn ego kan verdragen. Daar zou hij echt niet voor gaan
Hij is ook maar uit de kaartenbak gevist bij Endemol Shine. Hij wil daar helemaal niet zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Oke. Dan heeft hij zijn 24 uur al aangevraagd en sneakt morgen stiekem weg op een of andere manier als de rest ff niet oplet![]()
Kan allemaal! We zullen zien. Er is sowieso een plan.
Maar blijft raar dat als Tyron al die dingen niet wil doen dat ie dan mee doet aan BB
Hoe weet jij dat dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie zelf![]()
1 hij heeft zijn 24 uur Al aangevraagd.
2 dat doet hij morgen.
Ik hoop dat er in de kleine lettertjes van zijn contract staat dat vrijwillig vertrekken terwijl je genomineerd staat niet is toegestaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie zelf![]()
2 dat doet hij morgen.
Ook dat is onzin. Bij iedere nominatie geeft hij aan het prima te vnden om naar huis te gaan. Hij snapt juist de mensen niet die zo graag willen blijven zelfs met een partner en kinderen thuis. Hij heeft niet zoveel last van zijn ego.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weggestemd worden is het laatste wat zijn ego kan verdragen. Daar zou hij echt niet voor gaan
hij speelt ping Pong in de woonkamerquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Ty wordt in ieder geval wel van de streams gehouden.
Ik vraag me af of dat überhaupt wel kan als je genomineerd bent. Ga er maar vanuit dat dat niet kanquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie zelf![]()
2 dat doet hij morgen.
Dst weet ik niet. Ik last mijn hersenspinsel werken net als iedereen hier.quote:
sonja is ook gegaan tochquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat überhaupt wel kan als je genomineerd bent. Ga er maar vanuit dat dat niet kan
Wat mij ook logisch lijkt . Dit zijn geen standaard contracten maar dit is voor een spel op tv
Sonia ging gewoon weg zonder 24 uurquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat überhaupt wel kan als je genomineerd bent. Ga er maar vanuit dat dat niet kan
Wat mij ook logisch lijkt . Dit zijn geen standaard contracten maar dit is voor een spel op tv
Pfffffff schei toch eens uit. Dat jij het onzin vindt betekent nog niet dat het onzin is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ook dat is onzin. Bij iedere nominatie geeft hij aan het prima te vnden om naar huis te gaan. Hij snapt juist de mensen niet die zo graag willen blijven zelfs met een partner en kinderen thuis. Hij heeft niet zoveel last van zijn ego.
Als hij zoals beweert wordt gevraagd is wie weet waar ze hem mee lekker hebben gemaakt.....had ook nooit het idee dat BB. zoveel sturing erin had.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan had hij bij voorbaat al niet akkoord moeten gaan ,maar je tekent en dan moet je je houden aan het contract
Hij is gevraagd. Komt bij het zelfde modellenbureau vandaan als Toby. Hij heeft al eens gezegd dat hij mee doet in de hoop wat extra fotoshoots te scoren en verder lekker door te gaan met zijn leven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Oke. Dan heeft hij zijn 24 uur al aangevraagd en sneakt morgen stiekem weg op een of andere manier als de rest ff niet oplet![]()
Kan allemaal! We zullen zien. Er is sowieso een plan.
Maar blijft raar dat als Tyron al die dingen niet wil doen dat ie dan mee doet aan BB
Ja maar ze zetten Calimero niet goed neer in het programma en Geraldine stelt hem nooit leuke vragen…quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar ik moet voor Sabeau opkomenquote:
Je schreef het alsof je het wist.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dst weet ik niet. Ik last mijn hersenspinsel werken net als iedereen hier.
We zullen allemaal moeten wachten totdat ie het zelf zegt. Of dat het in de uitzending komt.
Gewoon een beetje speculaas!
Dat mag, maar kan ook zonder capsquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh maar ik moet voor Sabeau opkomen
Nee die had iets lichamelijks , is ook ook ergens live te zien geweestquote:
Was totaal andersquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Sonia ging gewoon weg zonder 24 uur![]()
Dus niks is onmogelijk!
Wie??quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef mazaru het volgende:
Wat Ashley hier zegt, daar ben ik het zo mee eens. Hele dag dat geslijm en schatje hier en schatje daar is zo vreselijk nep en misselijkmakend
Saboo maar dilano niet Timquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:40 schreef zodeju het volgende:
Over wie heeft Ashley het nu, wie is er steeds huilend en schatje dit en schatje dat waar ze heel veel moeite mee heeft en steeds luider praat maar totaal geen respons krijgt behalve van Tim....??
Ik weet het ook niet. Het kan zowel over Sabeau als over Ronahi gaanquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:40 schreef zodeju het volgende:
Over wie heeft Ashley het nu, wie is er steeds huilend en schatje dit en schatje dat waar ze heel veel moeite mee heeft en steeds luider praat maar totaal geen respons krijgt behalve van Tim....??
vorig jaar hadden we Ciara hahaquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja het blijft de vraag wat er met Sonja gebeurd is
Het raadsel van bb 24
Ah ik weet het al Sabeauquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie is een vuilcontainer die overloopt met veel bla bla bla
Ze zou er goed aan doen eens echt in de spiegel te kijken voorbij de dikke lippen en en al de botox. Ze doet zelf niet anders met de mensen binnen haar groepje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef mazaru het volgende:
Wat Ashley hier zegt, daar ben ik het zo mee eens. Hele dag dat geslijm en schatje hier en schatje daar is zo vreselijk nep en misselijkmakend
oh ok het ging over Sabooquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoelde Jimmy gaf haar anwoord.
Zal blij zijn als ik dat eindeloze gezemel niet meer aan hoef te horen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tenzij nog een twist is ze weg. Jammer voor het oog dat ook wat wil. En ze had geen schrik om daar wat drama te creëren en tegen personen op te botsen. Jammer voor haar zijn die personen de publieksfavo's. Ondanks haar eindeloos gepraat zag ze veel dingen goed.
Ok @Puzzie weet mij emotioneel te makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, maar kan ook zonder caps
Kan nog een zijn en dat is Alice die zegt ook gauw schatje. Vond het heel lang stil blijven en hoor ze nog niet behalve Jimmy en Ashleyquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het kan zowel over Sabeau als over Ronahi gaan
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok @:puzzie weet mij emotioneel te maken
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan nog een zijn en dat is Alice die zegt ook gauw schatje. Vond het heel lang stil blijven en hoor ze nog niet behalve Jimmy en Ashley
dicht bij jezelf blijven had hem 1 sec aanquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau over respect .... classic...
Dat mag in de SC hier gaat het over de bewoners van het BB huisquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok @:puzzie weet mij emotioneel te maken
haha zat de cos terug te lezenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
En de volgende pechvogel komt voorbij
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach Sabeau .. er is geen enkel scenario in welk parallel universum dan ook waarin je een zitting op de bank zou overleven.
nooooooooooooquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach Sabeau .. er is geen enkel scenario in welk parallel universum dan ook waarin je een zitting op de bank zou overleven.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
ashely: er hoeft er maar 1 een verkeerd woord te zeggen vandaag en die is aan de beurt![]()
Hiero 4 loempia's erin gestoptquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
5 minuten![]()
* Kodiak100 duwt een worstenbroodje naar binnen
Ben je daar niet te oud voor ze is over de dertig.....en over Jimmy maar niet te hebben.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
heerlijk Jimmy en Ashley hoe ze saboo nadoen haha
Dan is hij zijn dagvergording kwijt. Herft hij er voor Lou loele gezeten 2 maanden. Hij kan beter voor de toneelhaak gaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie zelf![]()
2 dat doet hij morgen.
Ja dat word weer een heel miss verkiezings praatje van haar. Ze is echt gebrainwasht DENK IK door dat gebeuren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Het eerste wat sabeu gaat zeggen zaterdag als dat lukt tussen de tranen door.
Ik ben dicht bij mijzelf gebleven
Hou eens op gastquote:
Dat wordt zijn dinnetje buitenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:48 schreef Snoozey het volgende:
bedenk me nu, jimmie wilde toch zo graag lekker op stap met sabo
1x iets zeggen prima, maar die zijn nu mean girls aan het worden inclusief jimmy met zijn gepest richting sabeauquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben je daar niet te oud voor ze is over de dertig.....en over Jimmy maar niet te hebben.
Ashley is lekker bezig net zoals ze toen Doriana persoonlijk laag over ging praten.....
Draaft weer lekker door.
Denk ze echt dat de kijker daar op zit te wachten
Als hij 24 uur aanvraagt is het volgens de regels en dan behoud hij de vergoedingquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is hij zijn dagvergording kwijt. Herft hij er voor Lou loele gezeten 2 maanden. Hij kan beter voor de toneelhaak gaan.
Dat durft ze niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
ashely: er hoeft er maar 1 een verkeerd woord te zeggen vandaag en die is aan de beurt![]()
Nee hoor, gewoon niet over of tegen elkaar over elkaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:50 schreef Snoozey het volgende:
niet op elkaar reageren zal een beetje moeilijk zijn
ah op die manierquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet over of tegen elkaar over elkaar
Gewoon tegen elkaar over de streams is geen probleem
Ja, straks wordt het water geel van die angstplasjes.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat durft ze niet.
Dan staat ze er nog slechter op![]()
Is gewoon grote bek om haar maatjes angst aan te jagen dat ze niet meer mogen switchen van groep.
Ashley denkt op dit moment dat ze alles kan maken en dat het programma om haar draaitquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat durft ze niet.
Dan staat ze er nog slechter op![]()
Is gewoon grote bek om haar maatjes angst aan te jagen dat ze niet meer mogen switchen van groep.
Jimmy is jaloers op haar. Om duidelijke redenen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:44 schreef kiki2024 het volgende:
het is allemaal leuk en aardig hoe ze over sabeau denken, maar jimmy blijft doorgaan en doorgaan al dagen over haar...lijkt wel haat. daarnaast is het een meisje van 20, en jimmy is 40 ofzo.
zeker niet na van de week ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
HIj zou het huis uitmoeten, hij is echt de saaiste speler van BB ever!!quote:
iyhoquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jimmy is jaloers op haar. Om duidelijke redenen.
Ik vraag me af waardoor dat komt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley denkt op dit moment dat ze alles kan maken en dat het programma om haar draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |